kliknij aby powiększyć
2560x1600 : 2622 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Przeszukaj wszystkie działy
Przeszukaj tylko aktualności
Przeszukaj tylko artykuły
Przeszukaj tylko poradniki
Jeśli chcesz, aby wyszukiwarka podjęła próbę znalezienia danej frazy, tylko w konkretnych działach, to "zaptaszkuj" gdzie ma szukać. Następnie wciśnij przycisk "szukaj".

Wyniki dla szukanej frazy: design
należące do kategorii: aktualności
World of Warships - plany na 2015
Vladimir Grisyuk (Game Designer) W 2014 roku, nasi pracownicy stworzyli wczesny projekt World of Warships - z sukcesem przetestowano główne elementy odpowiadające za mechanikę gry. Ponadto ukończono kilka drzewek technologicznych okrętów. Dodatkowo podczas fazy alfa testów wczesnego ...
kurkusmaximus|08.01.2015 / 14:43|4221 odsłon|1 komentarzy
Na tropie World of Tanks #80
„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów. Wargaming.net wg Storma, stwierdzen...
MatiAu|23.12.2013 / 12:06|6855 odsłon|8 komentarzy
Na tropie World of Tanks #59
„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów. Wargaming.net w 8.9 pojawią się: ...
MatiAu|05.10.2013 / 19:40|5312 odsłon|10 komentarzy
Budujemy nowy wortal world-of-tanks.eu
Tak sobie pomyślałem, że to już najwyższy czas na zmianę wyglądu wortalu world-of-tanks.eu. W końcu minęły już prawie 3 lata od dnia kiedy po raz pierwszy pojawił się w sieci. Wortal ten był moim pierwszym wielkim projektem, dzięki któremu nauczyłem się wielu nowych technik tworz...
kurkusmaximus|27.08.2013 / 14:17|6097 odsłon|19 komentarzy
Konkurs J!NX - zaprojektuj koszulkę World of Tanks
Jeśli śnisz po nocach o projektowaniu nadruków na koszulki lub po prostu chcesz zgarnąć fajną nagrodę, to Wargaming wraz z J!NX ma coś dla Ciebie! Tak, zestaw flamastrów do malowania na koszuli. Dobra, tak naprawdę chodzi o konkurs, w którym trzeba zaprojektować T-shirt World of Tank...
Pancerny|09.06.2013 / 12:54|4541 odsłon|3 komentarzy
Niezwykła myśl techniczna #4: Walter Christie i jego czołgi
W kolejnej części naszego cyklu zajmiemy się innowacyjnym zawieszeniem Waltera Christiego i jego czołgach osiągających (jak na tamte czasy) olbrzymią prędkość. Czołgi te pojawią się w grze World of Tanks, najprawdopodobniej w patchu 0.8.6 lub 0.8.7. Zapraszam do lektury. Walter Chris...
Szlachciak|28.04.2013 / 13:21|9861 odsłon|12 komentarzy
Wywiad ASAP - Stanisław Kargin
Zespół Wargaming.net przygotował wywiad poświęcony ostatnim zmianom wprowadzonym do gry, m.in pociskom premium za srebrniki. Na ważne pytania graczy odpowiada designer gry - Stanisław Kargin. ...
SerpentSierp|14.11.2012 / 12:50|4396 odsłon|21 komentarzy
Chińskie drzewko rozwoju
Pojawiła się oficjalna zapowiedź nowego drzewka, tym razem chińskiego! Dotychczas jedynymi czołgami z Chin dostępnymi w grze były Typ 59 oraz Typ 62 Jest to chyba najdziwniejsze drzewko w historii gry :) Mamy tu dwie gałęzie czołgów, w których znajdziemy, prócz czołgów chiń...
SerpentSierp|07.11.2012 / 22:22|13991 odsłon|26 komentarzy
Przegląd Brytyjskich maszyn, część I
Witam wszystkich czołgistów, wyczekujących na oficjalny patch z Brytyjskimi czołgami i five o'clock. W tej serii postaram się przedstawić każdy brytyjski czołg, w tym jego zalety, wady, przydatność oraz moją opinie. Zaczynamy! Tierem I jest Medium Mark I. To pierwszy czołg średni ...
Nisu|17.10.2012 / 23:51|9422 odsłon|8 komentarzy
Recenzja mapy: Smocza grań
Wielu z nas polubiło mapę "Smocza grań" i pewnie nie jeden chciałby wiedzieć jak na niej grać. Którędy warto jechać? Jak wykorzystać teren? WG zapytało się o to designerów gry. Stanisław „veider” Kargin i Gienrich Krawcow odpowiedzieli na następujące pytania: WGJakie są najlep...
Endriu|15.06.2012 / 11:40|7948 odsłon|14 komentarzy
należące do kategorii: artykuły
należące do kategorii: poradniki

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.