kliknij aby powiększyć
1600x989 : 195 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • w 8.9 pojawią się: niemieckie TD, nowa mapa ("North-West"), bitwa spotkaniowa na Erlenbergu, bitwy 7/42, 3 pojazdy premium (T-44-85, Chi-Nu Kai, Type 64)
  • WT E-100 (nowy niemiecki TD X tieru) będzie miał dwa działa z automatem ładowania: 128 mm (6 nabojów) i 150 mm (4 naboje)
  • sytuacja, w której sojusznik "wjeżdża" w nasz pocisk w locie dalej liczy się jako teamdamage i tak pozostanie
  • wg SerBa założenie, że czołgi premium powinny mieć niższe średnie winratio niż normalne pojazdy tej samej klasy jest prawidłowe
  • zbyt wysokie winratio czołgów premium jest dla SerBa problemem: "Nie sprzedajemy łatwych zwycięstw za pieniądze"
  • pociski OB są bardziej skuteczne w niszczeniu obiektów/budynków niż pociski przeciwpancerne, wspomniane obiekty mają pewną określoną ilość HP i pociski OB zadają im więcej obrażeń
  • wg SerBa efekt pocisków HESH (Anglicy) na pochylonym pancerzu jest uwzględniony w charakterystykach
  • w bitwach 7/42 walczyć ze sobą będą drużyny zarówno wybrane ręcznie, jak i automatycznie
  • bitwy 7/42 - specjalny rating będzie określał umiejętności graczy. Ten rating dotyczy tylko bitew 7/42 i na początku będzie wynosił 0 dla każdego ("pierwsze kilka tygodni będzie zabawne")
  • maksymalna prędkość pojazdu w grze to zazwyczaj nominalna wartość z posiadanej dokumentacji
  • gąsienice i ekrany pancerne uderzone w czasie taranowania obniżają ilość uszkodzeń zadanych w ten sposób
  • być może w przyszłości zostaną wprowadzone efekty pogodowe a także: wpływ strzału na roślinność, bitwy nocne i fala uderzeniowa po eksplozji amunicji
  • efekty niszczenia terenu takie jak w demie SpinTires [http://www.youtube.com/watch?v=eTPWFPFNY8Q] nie będą wprowadzone
  • nie będzie premium arty ani LT wyższego poziomu niż VI tier
  • na początku, w bitwach 7/42 nie będzie możliwości wyboru odpowiedniego ustawienia drużyny dla danej mapy, ale opcja ta zostanie wprowadzona później
  • mapy w bitwach drużynowych (7/42) będą wybierane automatycznie
  • XP zabitego członka załogi (90 %) nie ulegnie zmianie
  • nie będzie można trollować bezużytecznymi czołgami w bitwach 7/42. dowódca drużyny będzie zatwierdzał graczy
  • minimalna liczba graczy w tym trybie to 5. Można będzie ręcznie wybrać całą drużynę, albo tylko część, a reszta zostanie dobrana automatycznie
  • w 8.9 interfejs Kompanii będzie taki sam jak obecnie, natomiast menu 7/42 będzie całkiem nowe
  • nie podjęto jeszcze decyzji co do buffa czołgu "113", trwa zbieranie danych
  • wygląda na to, że w 8.9 reguła 3 kalibrów dla pocisków kumulacyjnych zostanie zawieszona
  • statystyki gracza z 7/42 będą oddzielne
  • po wprowadzeniu 7/42 pojawią się oparte na nim zawody
  • pojawi się tryb podobny do 7/42 dla X tierów (mniejsze drużyny), będzie on oddzielony od CW
  • tryb będzie dostępny na mapach: Lakesville, Abbey, Prokhorovka, Mines, Ruinberg, Steppes, Himmelsdorf , Ensk i Cliff, tylko bitwa standardowa
  • XP i srebro będzie naliczane jak na randomach
  • obie drużyny w 7/42 będą równoważone w oparciu o umiejętności graczy. Będą one oceniane nie na podstawie ostatniego ratingu WG, ale innego (ukrytego i utajnionego) "ratingu e-sportowego", opartego tylko na trybie 7/42
  • być może automatyczne wyszukiwanie zostanie wprowadzone też do Kompanii
  • będzie możliwość wyznaczania dowódcy, być może pojawi się jakiegoś rodzaju rating dowódców
  • w 7/42 będzie można użyć tych samych załóg co w randomach
  • P:" bitwy 7/42 są reakcją na konkurencję" O:"Nie pisz bzdur"
  • test 8.9 wkrótce
  • do bitew 7/42 będzie się wchodzić za pomocą przycisku rozpoczęcia bitw
Informacje z prywatnej rozmowy z developerem CW (link)
  • zespół odpowiedzialny za CW ostatnio został powiększony
  • aktualnie trwają prace nad kilkoma projektami o różnych rozmiarach, najbliżej ukończenia jest druga kampania. Będzie zawierała sporo znaczących zmian i nadejdzie naprawdę niedługo
  • poza tym w październiku pojawi się kilka nowych funkcjonalności CW (są już właściwie na ukończeniu):
    1. wprowadzanie w błąd (dywersja, sabotaż) - działa podobnie jak szpiegostwo/kontrwywiad, sabotażysta będzie mógł wykonywać kilka typów zadań, jak blokowanie niektórych granic czy wszczynanie rebelii
    2. Centrum Rekrutacyjne, gdzie oficerowie i rekrutujący będą mogli wyszukiwać kandydatów według głównych statystyk, a gracze będą mogli zostawiać wpisy nt. tego, czego oczekują od klanu
    3. opcja zmiany nazwy i taga klanu
    4. dziennik operacji złota
  • w produkcji jest także "alternatywna treść CW" (żadnych szczegółów), pełna przeróbka interfejsu CW i nowy rating klanów
Źródło: FTR

Dyskusja
WOT-owiec
Edytowany 05 października 2013 - 21:04
#1

użytkownicy
ja tam jestem ciekaw kiedy za okupacje prowinji , dadzom też srebrniaki ...

MIchal_PL96
Edytowany 06 października 2013 - 00:33
#2

użytkownicy
a na kij Ci srebrniaki?
lepiej tutaj looknij




efekty niszczenia terenu takie jak w demie SpinTires [http://www.youtube.com/watch?v=eTPWFPFNY8Q] nie będą wprowadzone

zabawne bo ostatnio o tym myślałem no i ta informacja mnie zawiodła...

Wotanik
Napisany 06 października 2013 - 10:05
#3

użytkownicy
Ciekawe ile osób przejdzie na czołgi do Warthundera :D

Dawid25
Napisany 06 października 2013 - 11:54
#4

użytkownicy
Na pewno ja

MIchal_PL96
Edytowany 06 października 2013 - 17:52
#5

użytkownicy
taa, a ja wam mowie, ze kazdy sie tak jara ta gra, ze w koncu okaze sie niewypalem i kazdy do wota wroci

moze inaczej, to bedzie symulator a wot to zupelnie co innego

Vampir750
Napisany 06 października 2013 - 20:37
#6

użytkownicy
"nie będzie premium arty ani LT wyższego poziomu niż VI tier"

To czemu Typ 62 jest LT 7T XD co za ściema, miało nie być premium 10T, a są i będą nowe XD. WG robi co che po mimo tego że się zarzeka że tego czy tamtego nie będzie...

kanti
Napisany 07 października 2013 - 01:28
#7

użytkownicy
Przecież nie ma premiumek X tieru. Te czołgi za kampanie wcale lepiej nie zarabiają niż zwykłe 10 i naprawa kosztuje też tak samo więc nie pisz bzdur

losewos
Napisany 07 października 2013 - 06:59
#8

użytkownicy
@kanti to że zarabiają normalnie nie znaczy że nie są czołami premium...

kanti
Napisany 07 października 2013 - 10:27
#9

użytkownicy
dokładnie to znaczy. Premka ma zarabiać jak nie zarabia to nie jest to premka tylko pojazd kolekcjonerski. A kolekcjonerskich to moga dawac dowolny tier bo w żaden sposób nie zakłuca to gry i nie daje włascicielowi takiego pojazdu żadnych bonusów prucz szpanu ( ja mam a ty nie)

losewos
Napisany 07 października 2013 - 17:21
#10

użytkownicy
Właśnie słowo premium wg WG oznacza pojazdy kolekcjonerskie (czyli takie na które normalny gracz nie może sobie pozwolić)a to że część z nich zarabia więcej ma być tylko zachętą do zakupu tego pojazdu


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.