kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 675 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

world of tanks

Vladimir Grisyuk (Game Designer)

W 2014 roku, nasi pracownicy stworzyli wczesny projekt World of Warships - z sukcesem przetestowano główne elementy odpowiadające za mechanikę gry. Ponadto ukończono kilka drzewek technologicznych okrętów.

Dodatkowo podczas fazy alfa testów wczesnego projektu gry, zmieniono i ulepszono system walki oraz przetestowano setki pomysłów na gameplay. Skutkiem czego rozgrywka w World of Warships stanie się bardziej interesująca i wciągająca dla przyszłych graczy pełnej wersji.

W tym roku mamy zamiar utrzymać tempo rozwoju prac. Nasze plany na 2015:

  • zaprojektowanie i wdrożenie niewystępujących w innych grach Wargaming.net, trybów gry
  • dodanie nowego drzewka technologicznego
  • dodanie systemu ulepszania umiejętności marynarzy
  • dodanie systemu ulepszania okrętów poprzez dodatkowe wyposażenie i stworzenie specjalnych funkcjonalności dla aktywnych graczy

world of tanks

Anton Artemov (szef działu odpowiadającego za interfejs/interakcję użytkownika)

W 2014 roku udało nam się odpowiedzieć na pytanie: jak rozwiązać sposób operowania okrętem, by był prosty dla użytkownika. Płynięcie jednostką jest przyjemne a zarazem wymagające.

Wprowadziliśmy rozwiązania umożliwiające i ułatwiające proces tworzenia interakcji. Teraz lepiej rozumiemy jaki element gry jest interesujący dla graczy pochodzących z różnych rejonów świata.

Główne cele na 2015:

  • stworzenie rozwiązań poprawiających interakcję użytkownika
  • wprowadzenie koniecznych zmian dla użytkowników z różnym poziomem "stażu" jako gracz i różnymi oczekiwaniami od gry

Ponadto, ulepszymy wygląd wizualny interfejsu użytkownika oraz wdrożymy i udoskonalimy narzędzia do pracy zespołowej.

world of tanks

Sergey Vorobyev (szef działu technologicznego)

W ostatnim roku, mocno zmieniliśmy sposób odbioru rozgrywki przez nowych graczy World of Warships oraz ulepszyliśmy tekstury i efekty specjalne. Jednak to dopiero początek. Znaczna część gry zostanie przeprojektowana i dostosowana do nowej technologii.

Ulepszyliśmy szybkość działania aplikacji i będziemy dalej dążyć do poprawy jej wydajności. Ilość wyświetlanych klatek na sekundę (FPS), na komputerach o różnych konfiguracjach, jest większa niż 30. Przeprowadziliśmy testy wersji alfa w 4 różnych rejonach świata (Rosja, Europa, Północna Ameryka i Azja). Graczy z tych regionów, podczas weekendowego testu World of Warships, było więcej niż 47 tys.

W 2015 roku planujemy wprowadzić nowy etap testów gry, nowe serwery i technologie. Rozgrywka będzie dalej ewoluowałam, a ponadto wprowadzimy kilka nowych okrętów.

world of tanks

Vladimir Gremitskiy (szef działu artystycznego)
Naszym głównym celem na 2015 r, jest przyspieszenie tworzenia nowych modeli okrętów, w tym dla nowych nacji w grze. Już rozpoczęliśmy produkcję nowego, rosyjskiego drzewka technologicznego. Odwiedziliśmy sporo muzeów sowieckiej marynarki wojennej. W produkcji są niszczyciele "Project 7 Rekordny" oraz krążownik Mikhail Kutuzov. Dział artystyczny przegląda archiwa i poszukuje dokumentacji sowieckich lotniskowców...

world of tanks


Dyskusja
oRkA
Napisany 10 stycznia 2015 - 21:15
#1

użytkownicy
Mało ambitne te plany. W takim tempie przegrają z innymi niepokrewnymi produkcjami.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.