1920x1080 : 506 KB
Nasze forum World of Tanks
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
I. Sprzęt
Sprzęt poprawia efektywność czołgu w walce. W przeciwieństwie do materiałów eksploatacyjnych, dany sprzęt kupujesz tylko raz. Jest dużo droższy od materiałów, a jego cena zależy od poziomu oraz nacji pojazdu. Rozróznia się 2 typy: zdejmowalne i niezdejmowalne. Te pierwsze można przesuwać na inne modele czołgów, za to te drugie raz zamontowane, bez wydania złota, nie można umieszczać w innych pojazdach.
Camouflage Net (zdejmowalny)
-25% do zostania wykrytym, gdy wieżyczka jest nieruchomo od 3 sekund
Polecane dla niszczycieli czołgów i artylerii.
Koszt:
- 100 000 kredytów
-25% do zostania wykrytym, gdy wieżyczka jest nieruchomo od 3 sekund
Polecane dla niszczycieli czołgów i artylerii.
Koszt:
- 100 000 kredytów
Binocular Telescope (zdejmowalny)
+25% do zasięgu widoku, gdy wieża pojazdu jest nieruchoma od 3 sekund
Zasięg widoku może się zwiększyć maksymalnie do 500m. Dobry sprzęt dla tych graczy, którzy lubią być snajperami.
Koszt:
- 500 000 kredytów
+25% do zasięgu widoku, gdy wieża pojazdu jest nieruchoma od 3 sekund
Zasięg widoku może się zwiększyć maksymalnie do 500m. Dobry sprzęt dla tych graczy, którzy lubią być snajperami.
Koszt:
- 500 000 kredytów
Toolbox (zdejmowalny)
+25% do szybkości naprawy.
Toolbox jest dobrą inwestycją, ponieważ może być używany na innych czołgach i zazwyczaj oszczędzasz dzięki niemu, dużo czasu podczas naprawy uszkodzonych modułów. Jeśli nie chcesz zginąć od strzału artylerii, gdy spadną gąsienice, Toolbox jest polecany.
Koszt:
- 500 000 kredytów
+25% do szybkości naprawy.
Toolbox jest dobrą inwestycją, ponieważ może być używany na innych czołgach i zazwyczaj oszczędzasz dzięki niemu, dużo czasu podczas naprawy uszkodzonych modułów. Jeśli nie chcesz zginąć od strzału artylerii, gdy spadną gąsienice, Toolbox jest polecany.
Koszt:
- 500 000 kredytów
Spall Liner
+20% (Light Spall Liner), +25% (Medium), +30% (Heavy), +50% (Superheavy) do osłony przeciwko odłamkom i taranowaniu
Liner jest dobrą inwestycją dla czołgów ciężkich, gdyż większość niższych poziomem pojazdów, jak i artyleria, zazwyczaj używa pocisków HE. Posiadając ten sprzęt, zwiększasz swoje szanse na przeżycie. Niestety nie otrzymasz bonusu przeciwko pociskom AP.
Koszt:
- Light, 50 000 kredytów
- Medium, 200 000 kredytów
- Heavy, 500 000 kredytów
- Superheavy Spall Liner, 750 000 kredytów
+20% (Light Spall Liner), +25% (Medium), +30% (Heavy), +50% (Superheavy) do osłony przeciwko odłamkom i taranowaniu
Liner jest dobrą inwestycją dla czołgów ciężkich, gdyż większość niższych poziomem pojazdów, jak i artyleria, zazwyczaj używa pocisków HE. Posiadając ten sprzęt, zwiększasz swoje szanse na przeżycie. Niestety nie otrzymasz bonusu przeciwko pociskom AP.
Koszt:
- Light, 50 000 kredytów
- Medium, 200 000 kredytów
- Heavy, 500 000 kredytów
- Superheavy Spall Liner, 750 000 kredytów
"Wet" Ammo Rack
+50% do wytrzymałość kontenera z amunicją.
Jeżeli uważasz, że eksplodujesz zbyt często, kup to.
Koszt:
- Class 1, 200 000 kredytów
- Class 2, 600 000 kredytów
+50% do wytrzymałość kontenera z amunicją.
Jeżeli uważasz, że eksplodujesz zbyt często, kup to.
Koszt:
- Class 1, 200 000 kredytów
- Class 2, 600 000 kredytów
Cyclone Filter
+50% do wytrzymałości silnika. Tylko dla sowieckich czołgów.
Jeśli uważasz, że zbyt często dochodzi do uszkodzeń silnika, kup ten sprzęt. Przydatny przy wykorzystywaniu, równolegle, Removed Speed Governor.
Koszt:
- 500 000 kredytów
+50% do wytrzymałości silnika. Tylko dla sowieckich czołgów.
Jeśli uważasz, że zbyt często dochodzi do uszkodzeń silnika, kup ten sprzęt. Przydatny przy wykorzystywaniu, równolegle, Removed Speed Governor.
Koszt:
- 500 000 kredytów
Fill Tanks with C02
+50% do wytrzymałości zbiornika paliwa.
Jeśli często masz uszkodzony zbiornik paliwa, to może ci się przydać.
Koszt:
- 500 000 kredytów
+50% do wytrzymałości zbiornika paliwa.
Jeśli często masz uszkodzony zbiornik paliwa, to może ci się przydać.
Koszt:
- 500 000 kredytów
Rammer
-10% do czasu załadowania pocisku.
Rammer jest bardzo popularny, gdyż dzięki szybszemu ładowaniu pocisków, gracz zyskuje przewagę na polu bitwy. Szczególnie polecany dla wysoko poziomowych czołgów oraz artylerii.
Koszt:
- Medium-Caliber Tank, 200 000 kredytów
- Med-Caliber Artillery, 300 000 kredytów
- Large-Caliber Tank, 500 000 kredytów
- Large-Caliber Artillery, 600 000 kredytów
-10% do czasu załadowania pocisku.
Rammer jest bardzo popularny, gdyż dzięki szybszemu ładowaniu pocisków, gracz zyskuje przewagę na polu bitwy. Szczególnie polecany dla wysoko poziomowych czołgów oraz artylerii.
Koszt:
- Medium-Caliber Tank, 200 000 kredytów
- Med-Caliber Artillery, 300 000 kredytów
- Large-Caliber Tank, 500 000 kredytów
- Large-Caliber Artillery, 600 000 kredytów
Enhanced Gun Laying Drive
-10% do czasu skupienia celownika, gdy pojazd nie porusza się
Dobry dla ciężkich czołgów i artylerii, gdyż przeważnie większość z nich ma działa, które wymagają cierpliwości.
Koszt:
- 500 000 kredytów
-10% do czasu skupienia celownika, gdy pojazd nie porusza się
Dobry dla ciężkich czołgów i artylerii, gdyż przeważnie większość z nich ma działa, które wymagają cierpliwości.
Koszt:
- 500 000 kredytów
Vertical Stabilizer
+20% do celności, podczas poruszania się lub obracania wieży
Doskonały sprzęt dla czołgów średnich i graczy, którzy wolą grać ofensywnie.
Koszt:
- MK1, 500 000 kredytów
- Mk2, 600 000 kredytów
+20% do celności, podczas poruszania się lub obracania wieży
Doskonały sprzęt dla czołgów średnich i graczy, którzy wolą grać ofensywnie.
Koszt:
- MK1, 500 000 kredytów
- Mk2, 600 000 kredytów
Coated Optics
+10% do zasięgu widoku, ale nie więcej niż 500m
Bonus jest aktywny cały czas i przydaje się podczas grania lekkimi czołgami.
Koszt:
- 500 000 kredytów
+10% do zasięgu widoku, ale nie więcej niż 500m
Bonus jest aktywny cały czas i przydaje się podczas grania lekkimi czołgami.
Koszt:
- 500 000 kredytów
Additional Grousers
+10% do mobilność pojazdu na miękkim podłożu oraz +5% na zwykłej ziemi
Tylko dla czołgów niemieckich. Urządzenie to zwiększa mobilność, więc jest idealne dla lekkich czołgów.
Koszt:
- 250 000 kredytów
+10% do mobilność pojazdu na miękkim podłożu oraz +5% na zwykłej ziemi
Tylko dla czołgów niemieckich. Urządzenie to zwiększa mobilność, więc jest idealne dla lekkich czołgów.
Koszt:
- 250 000 kredytów
Improved Ventilation
+5% do wszystkich umiejętności załogi
Premia jest dodawana nawet jeśli wszyscy członkowie załogi mają 100% "skilla" oraz 10% "dodatku" od dowódcy. W sumie można mieć po 116% rozwiniętych umiejętności dla każdego członka załogi.
Koszt:
- Class 1, 50000 kredytów
- Class 2, 150 000 kredytów
- Class 3, 600 000 kredytów
+5% do wszystkich umiejętności załogi
Premia jest dodawana nawet jeśli wszyscy członkowie załogi mają 100% "skilla" oraz 10% "dodatku" od dowódcy. W sumie można mieć po 116% rozwiniętych umiejętności dla każdego członka załogi.
Koszt:
- Class 1, 50000 kredytów
- Class 2, 150 000 kredytów
- Class 3, 600 000 kredytów
Enhanced Suspension
+10% do limitu ładowności
+30% do wytrzymałości zawieszenia
Wszystkie typy zawieszenia zwiększają ładowność o tyle samo procent. Jest to, prawdopodobnie, najrzadziej używany sprzęt przez graczy.
Koszt:
- Enhanced Springs, 20 000 kredytów
- Enh. Vickers Suspension, 20 000 kredytów
- Enh. Horizontal Coil Springs 1 Class, 20 000 kredytów
- Enh. Vertical Coil Springs 1 Class, 20 000 kredytów
- Enh. Vertical Leaf Springs, 20 000 kredytów
- Enh. Candle Suspension, 40 000 kredytów
- Enh. Christie Suspension, 80 000 kredytów
- Enh. Torsion Bars 1 t Class, 100 000 kredytów
- Enh. Torsion Bars 3 t Class, 200 000 kredytów
- Enhanced Levers, 200 000
- Enh. Horizontal Coil Springs 2 Class, 200 000 kredytów
- Enh. Horizontal Leaf Springs, 200 000 kredytów
- Enh. Vertical Coil Springs 2 Class, 200 000 kredytów
- Enh. Leaf Springs 2 Class, 200 000 kredytów
- Enh. Longitudinal Torsion Bars, 500 000 kredytów
- Enh. Torsion Bars 5+ t Class, 500 000 kredytów
- Enh. Horizontal Coil Springs 3 Class, 500 000 kredytów
- Enh. Leaf Springs 3 Class, 500 000 kredytów
- Enh. Vertical Coil Springs 3 Class, 500 000 kredytów
- Enh. Belleville Washers, 600 000 kredytów
+10% do limitu ładowności
+30% do wytrzymałości zawieszenia
Wszystkie typy zawieszenia zwiększają ładowność o tyle samo procent. Jest to, prawdopodobnie, najrzadziej używany sprzęt przez graczy.
Koszt:
- Enhanced Springs, 20 000 kredytów
- Enh. Vickers Suspension, 20 000 kredytów
- Enh. Horizontal Coil Springs 1 Class, 20 000 kredytów
- Enh. Vertical Coil Springs 1 Class, 20 000 kredytów
- Enh. Vertical Leaf Springs, 20 000 kredytów
- Enh. Candle Suspension, 40 000 kredytów
- Enh. Christie Suspension, 80 000 kredytów
- Enh. Torsion Bars 1 t Class, 100 000 kredytów
- Enh. Torsion Bars 3 t Class, 200 000 kredytów
- Enhanced Levers, 200 000
- Enh. Horizontal Coil Springs 2 Class, 200 000 kredytów
- Enh. Horizontal Leaf Springs, 200 000 kredytów
- Enh. Vertical Coil Springs 2 Class, 200 000 kredytów
- Enh. Leaf Springs 2 Class, 200 000 kredytów
- Enh. Longitudinal Torsion Bars, 500 000 kredytów
- Enh. Torsion Bars 5+ t Class, 500 000 kredytów
- Enh. Horizontal Coil Springs 3 Class, 500 000 kredytów
- Enh. Leaf Springs 3 Class, 500 000 kredytów
- Enh. Vertical Coil Springs 3 Class, 500 000 kredytów
- Enh. Belleville Washers, 600 000 kredytów
II. Materiały eksploatacyjne
Materiały eksploatacyjne są jednorazowe. Dodają bonus do zdolności bojowych pojazdu w ciągu jednej bitwy. Niektóre umożliwiają naprawę czołgu, inne wyleczenie załogi, a jeszcze inne zwiększenie mocy silnika. Dzielimy je na 2 typy: kupowane za kredyty i za złoto. Możesz do jednej bitwy wziąć maksymalnie 3 różne materiały eksploatacyjne. Część wymaga aktywacji poprzez naciśnięcie klawisza 4, 5 lub 6.
Small Repair Kit / Mały zestaw naprawczy
Naprawia jeden moduł. Działa do końca bitwy. Naprawiony moduł może zostać uszkodzony ponownie. Tylko jedna gąsienica z 2 może zostać naprawiona.
Koszt:
- 3000 kredytów
Naprawia jeden moduł. Działa do końca bitwy. Naprawiony moduł może zostać uszkodzony ponownie. Tylko jedna gąsienica z 2 może zostać naprawiona.
Koszt:
- 3000 kredytów
Small First Aid Kit / Mała apteczka
Leczy 1 rannego członka załogi. Działa do końca bitwy. Czołgista może zostać ranny ponownie.
Koszt:
- 3000 kredytów
Leczy 1 rannego członka załogi. Działa do końca bitwy. Czołgista może zostać ranny ponownie.
Koszt:
- 3000 kredytów
Manual Fire Extinguishers / Gaśnica
Wymaga aktywacji klawiszem. Pomaga w gaszeniu pożaru. Przydaje się na pojazdach wysokiego poziomu.
Koszt:
- 3000 kredytów
Wymaga aktywacji klawiszem. Pomaga w gaszeniu pożaru. Przydaje się na pojazdach wysokiego poziomu.
Koszt:
- 3000 kredytów
100-Octane Gasoline / 100 oktanowe paliwo
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 5%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla amerykańskich oraz niemieckich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 5000 kredytów
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 5%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla amerykańskich oraz niemieckich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 5000 kredytów
Lend-Lease Oil / Paliwo z Lend-Lease
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 5%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla radzieckich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 5000 kredytów
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 5%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla radzieckich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 5000 kredytów
Removed Speed Governor / Usunięty ogranicznik
To ulepszenie nie znika po bitwie. Nie może się zużyć. W czasie bitwy można go włączyć lub wyłączyć. Dodaje 10% do mocy silnika (przyspieszenie), lecz istnieje większe prawdopodobieństwo, że silnik w najmniej odpowiednim momencie odmówi posłuszeństwa. Nawet jeśli po bitwie masz 100% życia, musisz płacić za naprawę silnika. Koszty naprawy różnią się między poziomami oraz modelami pojazdów. Dostępny tylko dla pojazdów ZSRR.
Koszt:
- 3000 kredytów
To ulepszenie nie znika po bitwie. Nie może się zużyć. W czasie bitwy można go włączyć lub wyłączyć. Dodaje 10% do mocy silnika (przyspieszenie), lecz istnieje większe prawdopodobieństwo, że silnik w najmniej odpowiednim momencie odmówi posłuszeństwa. Nawet jeśli po bitwie masz 100% życia, musisz płacić za naprawę silnika. Koszty naprawy różnią się między poziomami oraz modelami pojazdów. Dostępny tylko dla pojazdów ZSRR.
Koszt:
- 3000 kredytów
Large Repair Kit / Duży zestaw naprawczy
Naprawia wszystkie moduł. Działa do końca bitwy. Naprawione moduły mogą zostać uszkodzone ponownie.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Naprawia wszystkie moduł. Działa do końca bitwy. Naprawione moduły mogą zostać uszkodzone ponownie.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Large First Aid Kit / Duża apteczka
Leczy wszystkich rannych członków załogi. Działa do końca bitwy. Czołgiści mogą zostać ranni ponownie.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Leczy wszystkich rannych członków załogi. Działa do końca bitwy. Czołgiści mogą zostać ranni ponownie.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Automatic Fire Extinguishers / Automatyczna gaśnica
Nie wymaga aktywacji klawiszem. Zaczyna działać 0.5 sekundy po tym jak pojawi się pożar. Pomaga w gaszeniu ognia. Przydaje się na pojazdach wysokiego poziomu. Oprócz tego, dodaje bonus w postaci -10% do szansy wystąpienia pożaru.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Nie wymaga aktywacji klawiszem. Zaczyna działać 0.5 sekundy po tym jak pojawi się pożar. Pomaga w gaszeniu ognia. Przydaje się na pojazdach wysokiego poziomu. Oprócz tego, dodaje bonus w postaci -10% do szansy wystąpienia pożaru.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
105-Octane Gasoline / 105 oktanowe paliwo
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 10%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla amerykańskich oraz niemieckich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 10%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla amerykańskich oraz niemieckich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Extra Combat Rations / Dodatkowe racje żywieniowe
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami radzieckimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami radzieckimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Case of Coca-Cola / Zgrzewka Coca-Coli
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami USA.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami USA.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Chocolate / Czekolada
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami niemieckimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami niemieckimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Hot Coffee / Gorąca kawa
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami francuskimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami francuskimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Chines Pork / Wieprzowina
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami chińskimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Zwiększa umiejętności załogi, w jednej bitwie, o 10%. Bonus otrzymujesz nawet, gdy wszyscy twoi czołgiści mają 100% umiejętności. Działa tylko z pojazdami chińskimi.
Koszt:
- 25 złota lub 10 000 kredytów
Quality Oil / Wysokiej jakości paliwo
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 5%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla chińskich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 5000 kredytów
Zwiększa moc silnika (przyspieszenie) oraz szybkość obrotu wieży o 5%, w ciągu jednej bitwy. Dostępne tylko dla chińskich pojazdów z silnikiem benzynowym.
Koszt:
- 5000 kredytów
III. Pociski
Pocisków AP używaj na przeciwników, którzy posiadają czołg tego samego poziomu co Twój. Pocisków HE, używaj gdy chcesz zniszczyć pojazd wyższego poziomu, lecz wszystko zależy od działa jakim dysponujesz. KV ze 152mm działem, sprawdzi się lepiej gdy będziesz używać na nim pocisków HE. Ogólnie, wszystkie działa z dużym kalibrem zadają więcej obrażeń z HE. Im krótsza lufa, tym pociski HE w mniejszym stopniu spenetrują wrogi pancerz. Jeżeli kiepsko celujesz, zalecane jest byś używał HE.
Spróbuj przetestować różną amunicję, aby zobaczyć z którymi pociskami i działem zadajesz najwięcej obrażeń.
Jeżeli zamontowałeś działo poziomu 6, zalecane jest, byś korzystał z AP. Oczywiście musisz jeszcze wiedzieć gdzie celować, by przebić się przez pancerz.
Spróbuj przetestować różną amunicję, aby zobaczyć z którymi pociskami i działem zadajesz najwięcej obrażeń.
Jeżeli zamontowałeś działo poziomu 6, zalecane jest, byś korzystał z AP. Oczywiście musisz jeszcze wiedzieć gdzie celować, by przebić się przez pancerz.
Armor Piercing (AP) Shell
Pocisk ten. po przebiciu się przez pancerz, zadaje maksymalne obrażenia, wypisane w specyfikacji działa. Jeśli nie przebije się przez pancerz, może się od niego odbić. Czasami uda się zranić członka załogi lub uszkodzić jakiś moduł.
Pocisk ten. po przebiciu się przez pancerz, zadaje maksymalne obrażenia, wypisane w specyfikacji działa. Jeśli nie przebije się przez pancerz, może się od niego odbić. Czasami uda się zranić członka załogi lub uszkodzić jakiś moduł.
High Explosive (HE) Shell
Ten rodzaj pociska, zadaje największe obrażenia, spośród wszystkich dostępnych w grze, ale ma za to bardzo niską wartość penetracji. Nie musi trafić w przeciwnika by zadać mu obrażenia, ale rzadko kiedy zadaje maksymalne uszkodzenia, określone w specyfikacji działa. HE, może zranić członków załogi oraz uszkodzić moduł. HE, używany na czołgach, ma mały promień rażenia, w przeciwieństwie do tego, który stosuje artyleria.
Ten rodzaj pociska, zadaje największe obrażenia, spośród wszystkich dostępnych w grze, ale ma za to bardzo niską wartość penetracji. Nie musi trafić w przeciwnika by zadać mu obrażenia, ale rzadko kiedy zadaje maksymalne uszkodzenia, określone w specyfikacji działa. HE, może zranić członków załogi oraz uszkodzić moduł. HE, używany na czołgach, ma mały promień rażenia, w przeciwieństwie do tego, który stosuje artyleria.
Armor Piercing Composite Rigid (APCR) Shell (premium)
Jest to standardowa amunicja premium, pasująca na prawie wszystkie modele pojazdów. Ma największą wartość penetracji, lecz zadaje podobne obrażenia co pociski AP.
Jest to standardowa amunicja premium, pasująca na prawie wszystkie modele pojazdów. Ma największą wartość penetracji, lecz zadaje podobne obrażenia co pociski AP.
High Explosive Anti-Tank (HEAT) Shell (premium)
Amunicja premium, która pasuje na większość artylerii i haubic. Ma większą wartość penetracji niż HE, lecz działa podobnie jak AP - musisz trafić w przeciwnika, aby zadać obrażenia. Zadaje mniej obrażeń niż pociski HE.
Amunicja premium, która pasuje na większość artylerii i haubic. Ma większą wartość penetracji niż HE, lecz działa podobnie jak AP - musisz trafić w przeciwnika, aby zadać obrażenia. Zadaje mniej obrażeń niż pociski HE.
Premium High Explosive (HE) Shell (premium)
To samo co pocisk HE, tylko ma większy promień rażenia.
To samo co pocisk HE, tylko ma większy promień rażenia.