kliknij aby powiększyć
3000x1688 : 1177 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • wprowadzenie transferu ze starej do nowej linii niemieckich TD nie jest nawet rozważane
  • wg Storma developerzy nigdy nie twierdzili, że nie będzie medów X tieru, to wymysł graczy
  • KW-5 na razie nie wróci do sklepu w grze
  • celem buffa artylerii w 8.9 nie jest obniżenie ilości TD w bitwach, chodzi po prostu o buffa pewnych pojazdów o słabszych osiągach
  • "zupełnie możliwe", że pewne, popularne TD wysokich tierów zostaną znerfione, ale nigdy nie będzie ograniczenia ilości tych pojazdów na bitwę
  • wprowadzenie wymiennych modułów kadłubów zajmie SPORO czasu, na pewno nie pojawią się w 9.0
  • WoT HD (ulepszona grafika) działa na nowej, ulepszonej przez WG wersji silnika BigWorld. Wg Storma z oryginalnego silnika nie zostanie prawie nic, wszystko zostanie napisane na nowo
  • strzały na ślepo (do celów niepodświetlonych) dają tyle samo XP i kredytów, co w sytuacji, gdyby strzelający sam spotował wroga
  • WG nie planuje sprzedaży swojej odmiany BigWorlda
  • zdaniem Storma swobodna kamera w replayach nie daje żadnej przewagi w grze
  • smugi po pociskach nie wrócą do starej formy, zostaną tak jak teraz
  • P:"W jaki sposób chcecie utrzymać znaczenie Kompani?" O:"W żaden"
  • w 9.0 nie będzie globalnego rebalansu pojazdów
  • numery na czołgach (tj. obrazki na czołgu w postaci dużych cyfr) nie będą wprowadzone, na czołgach brakuje na to miejsca i kolidowałyby z inskrypcjami i innymi obrazkami
  • Storm, podejmując decyzję odnośnie nerfa/buffa, najpierw zwraca uwagę na winratio pojazdów i dopiero gdy to się wyróżnia, sprawdza inne statystyki
  • zadania radiooperatora (tj. umiejętności itp.) nie zostaną w niemieckich czołgach (gdzie dowódca pełni tą rolę) przeniesione na ładowniczego tak jak w czołgach radzieckich
  • nie znaleziono odpowiednich kandydatów na radziecki MT premium VIII tieru (T-44A pasowałby raczej na VII)
  • wg Storma, gdyby działo Jagdpanzera E-100 było zamontowane z przodu, przy zachowaniu takiego samego opancerzenia, przednie zawieszenie byłoby przeciążone
  • być może czołgi serii VK45 stracą przedni weakspot w postaci jarzma ckm (jak to się stało ostatnio w Tygrysie II)
  • być może Jagdtiger Porsche będzie jednym z kadłubów dla Jagdtigera
  • na razie tryb 7/42 nie posiada opcji automatycznego przelogowania na inny serwer, być może w przyszłości zostanie to dodane
  • fakt, że dany pojazd jest niepopularny nie ma wielkiego znaczenia przy rozważaniu rebalansu
  • 112 i T-34-3 będą dostępne do kupienia w grze od 8.9
  • penetracja T-44-85 dla zwykłych i złotych pocisków będzie wynosiła odpowiednio 126 i 167
  • na razie nie planuje się zmniejszenia rozrzutu MM dla A-20, T-50, Panzer 38NA, Luchs, M5 Stuart i M5A1 w związku w pojawieniem się w grze większej liczby LT VI tieru
  • wg Storma ciągłe zmiany balansu są zupełnie normalne dla każdej gry sieciowej
  • w 8.9 nie będzie zmian w charakterystykach Jagdpanzera IV
  • T-44-85 będzie miał ograniczony MM
  • statystyki T-34-2 zostaną zbadane, być może dojdzie do rebalansu
  • P:"Czy pojawi się japoński lub brytyjski HT VIII tieru?" O:"Jesli jakieś znajdziemy, uwzględnimy je w planach"
  • Brummbär prawdopodobnie pojawi się w 2014 r.
  • LeFH 18 nie zostanie przeniesiony do niemieckiego drzewka
  • Sturmtiger będzie najprawdopodobniej zwykłym pojazdem, nie premium
  • statystyki Leoparda I są w porządku
  • wg Storma bitwa spotkaniowa na Mines jest lekko niezrównoważona, ale co ciekawe, na niższych tierach jedna strona posiada większe winratio, a na wyższych poziomach to druga strona ma przewagę. I na dodatek zmienia się to na przestrzeni czasu, dlatego mapa na razie nie będzie przerabiana
  • Nie będzie możliwości zmiany zwykłego pojazdu w premium
  • na razie, nowe karty graficzne AMD, R7 i R9 z technologią API Mantle nie będą obsługiwane przez WoT, może później
  • na razie nie przewiduje się wprowadzenia Churchilla AVRE: "Będzie naprawdę trudny do zbalansowania"
  • pociski HESH ciągle działają jak zwykłe HE, nie tracą penetracji wraz z przebytą odległością
  • wg Storma rózna trajektoria pocisków HE i AP nie wynika z ich typu, ale z prędkości lotu
  • nie będzie MM opartego na umiejętnościach graczy w bitwach historycznych
  • pojawi się wideo tłumaczące zasady balansu w grze (MM)
  • Storm podaje, że dokładna lista zmian w pojazdach jest spisywana dopiero dla ostatecznej wersji patcha
  • drzewa wyrastające ze skał (mapa North-West) to bug
  • Storm potwierdza, że przedni pancerz IS-4 został poprawiony
  • w ostatnim czasie nie zmieniano nic w grafice
  • Hetzer za słaby i źle zbalansowany? "Nie graj Hetzerem"
  • wg SerBa, filmik na którym pociski HE rykoszetowały od pancerza jest "całkowicie realistyczny"
  • dodatkowe sloty na pojazdy nie będą zunifikowane w WoT i WoWp
  • nie zapomniano o amerykańskiej branży Christie
  • SerB potwierdza, że stockowe zawieszenie ma mniej punktów wytrzymałości niż ulepszone
  • zawieszenie stockowe z zamontowanym wyposażeniem, które je wzmacnia i zawieszenie ulepszone mają mniej więcej tą samą liczbę punktów wytrzymałości, jednak wyposażenie nie zwiększa mobilności pojazdu
  • wg SerBa, różnica w ciężarze MM pomiędzy tierem X i X+1 wynosi ok. 50 %
  • bitwy historyczne pojawią się także w WoWp, ale w WoT będą wcześniej
  • wg SerBa nie ma miejsca na liczbowe oznaczenia i symbole zniszczonych przeciwników
  • SerB twierdzi, że po wprowadzeniu modułów kadłubów, w przypadku gdy jedna z opcji miała historycznie inną liczbę członków z załogi niż druga, zostanie to zignorowane (inaczej mówiąc obie wersje będą miały tyle samo członków załogi)
  • SerB podaje, że nie ma narzuconych ograniczeń co do ilości czołgów w drzewku, ponieważ "archiwa są niezgłębione". Jednocześnie jednak twierdzi, że po wielkiej przeróbce modeli (ulepszeniu ich jakości) ilość nowo dodawanych pojazdów znacząco spadnie. Ponadto, niektóre warianty pojawią się nie jako osobne czołgi, ale jako warianty kadłubów
  • SerB potwierdza: moduły kadłubów będą powiązane z zawieszeniem
  • gdy ładowniczy posiadający Intuicję ginie, perk przestaje działać
  • choć moduły kadłubów będą oferować wybór (np. jeden zapewnia dobre opancerzenie, drugi szybkość), nie jest powiedziane, że obydwa pozwolą na montaż najlepszych dział i wież
  • wg SerBa, czołgi premium II-III tieru służą "farmieniu (chociaż mniejszemu), szkoleniu załogi i zabawie"
  • MM oparty na umiejętnościach nie pojawi się w randomach
  • SerB twierdzi, że jest sporo materiałów na temat niemieckich czołgów w samych Niemczech, nie tylko w radzieckich czy amerykańskicha archiwach, nie dawno w niemieckiej książce opublikowano materiały nt. prototypów Mausa
  • WoT Blitz prawdopodobnie nie będzie działał na Windows Phone 7
  • SerB podaje, że nowy premium T-44-85 różni się od standardowego stockowego T-44 konstrukcją kadłuba
  • KW-5 za słaby? "Nie graj KW-5"
  • SerB odnośnie drzewek WarThunder, zapytany, czy uważa je za totalną porażkę: "Nie będę komentował "totalnej porażki", to raczej odmienne podejście do tworzenia drzewek
  • SerB o T-35 (wielowieżowym czołgu sowieckim): "Nie wiem, do czego się nadaje, poza posiadaniem go w swoim garażu. Tak samo jak w rzeczywistości - jest tylko na pokaz", zapytany o największą różnicę między nim a TOG-iem odpowiedział: "działo"
  • P:"Dlaczego nie wprowadzicie T-34/100?" O:"Ponieważ postanowiliśmy dodać inne czołgi"
  • P:"Dodaliście TD, które są w stanie zniszczyć prawie każdy czołg wystrzeliwując jeden magazynek, jaki był tego cel?" O:"Celem było wprowadzenie TD, który jest w stanie zniszczyć prawie każdy czołg wystrzeliwując jeden magazynek."
Źródło: FTR

Dyskusja
Vulpix
Napisany 17 października 2013 - 21:11
#1

użytkownicy
Nie mogę się już doczekać Brummbära :D
Skoro dodadzą SturmTigera jako normalny pojazd to bd kolejna linia niemiecka :D

Franio
Edytowany 17 października 2013 - 22:08
#2

użytkownicy
Brummbar pewnie będzie bardzo podobny do Su-152 z haubicą ;p Potężny kaliber, reload z 15 sekund, beznadziejna penetracja na AP i celność około 0,5 jak nie mniej. Zostanie walenie z odłamków bez martwienia się o penetracje, czyli nawet fajnie :)

Nie wydaje mi się, by mieli robić trzecią linie TD. Jak już je dodadzą, to pewnie tylko jako alternatywę dla któregoś z już istniejących TD (bądź któregoś z 0.8.9) :)

PS. Widzę, że gimbusiarskie skróty, typu: "bd", "sb" czy "cb" opanowują internet... przykre :(
bez urazy ;p

Sasilton
Napisany 17 października 2013 - 22:32
#3

użytkownicy
"Nie graj KW-5"
to niech oddadzą pieniądze jak wyskakuje z takimi głupimi odpowiedziami

kanti
Napisany 17 października 2013 - 23:10
#4

użytkownicy
Jakie pytanie taka odpowiedz. Nic w nim nie zmieniali więc jak ci się nie podoba to nim nie graj nikt nie kazał ci go kupować

dzordzan
Napisany 18 października 2013 - 00:11
#5

użytkownicy
Trzeba było być debilem żeby kupić KW-5, więc mają to na co zasłużyli :>

Pomijam tych co kupują takie czołgi dla kolekcji.

Lincz
Napisany 18 października 2013 - 01:15
#6

użytkownicy
potrafilby ktos mi wytlumaczyc o co chodzi z Christie? wiem za na starych drzekach widnialy takie "czolgi", ale czym tak naprawde sa? nie sa ani td/ht/mt/lt/spg.



Scytian
Edytowany 18 października 2013 - 08:43
#7

użytkownicy
@Lincz
W czołgach Christie można zdjąć gąsienice aby zwiększyć prędkość maksymalną (mogą się poruszać na gąsienicach i na kołach)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zawieszenie_Christiego

mickey93
Edytowany 18 października 2013 - 10:16
#8

użytkownicy
radzieckie BT to kopia christiego więc zasadniczo czołgi christe to LT

Trzeba było być debilem żeby kupić KW-5, więc mają to na co zasłużyli :>

ten czołg wchodził w czasach lowe (0.6.4??) i wtedy nie miał sobie równych (poza lowe) ale od maja 2011 przybyło wysokich tierów z penetracją dziurawiącą KW a sam KW-5 został z działem które na V tirze miał KW(obecnie KW-2)

"WoT HD (ulepszona grafika) działa na nowej, ulepszonej przez WG wersji silnika BigWorld. Wg Storma z oryginalnego silnika nie zostanie prawie nic, wszystko zostanie napisane na nowo"

no i jest nadzieja że gra zacznie działać i wyglądać jak powina

general444
Napisany 18 października 2013 - 11:18
#9

użytkownicy
Ludzie to kupuja te premium tanki zeby byc boosem w grze, tak jak z kv-5. Kiedys super, teraz tylko zalega w garazu bo jest za slaby. I chcecie jeszcze kase za niego. Nerfiony nie byl wiec wam sie nie nalezy za przeproszeniem.

Hetzer za słaby i źle zbalansowany? "Nie graj Hetzerem"
KW-5 za słaby? "Nie graj KW-5"

Proste i logiczne odpowiedzi. Jak sie czolg nie podoba to po co nim grac?

MaxDamage
Napisany 18 października 2013 - 12:34
#10

użytkownicy
"wg Storma developerzy nigdy nie twierdzili, że nie będzie medów X tieru, to wymysł graczy" tak tak wymysł graczy, TDków i art też miało nie być... ;]

ElektrykPolska
Napisany 18 października 2013 - 15:39
#11

użytkownicy
Źle sie gra premium czołgami? Nie kupuj premium czołgów. Proste jak sto metrów drutu w kapsie.

Druixo
Napisany 18 października 2013 - 19:15
#12

użytkownicy
@dzordzan drogi kolego debilem możesz być Ty sam mam kv5 i 2.k bitew na nim i dobrze mi się tym czołgiem gra i przynajmniej wiem który czołg ma weakspoty To że ma 167 penetracji to nie znaczy że jest słaby i ma za to magiczne boki które połykają za zero, t34 lub lowe wezmą strzał w bok za dmg.

oRkA
Napisany 18 października 2013 - 21:18
#13

użytkownicy
-Chciałbym bardzo aby pociski ważyłyby. Jeśli weźmiemy ich mniej na bitwę to czołg będzie lżejszy, a tym samym większa moc silnika będzie przekładała się na tonę.

- Zmiana niektórych ( a w zasadzie większości) zawieszeń powinna zmieniać parametry pancerze zgodnie z historycznymi, a nie zwiększać prędkość pojazdu. Totalna głupota.

mickey93
Napisany 18 października 2013 - 22:51
#14

użytkownicy
@orka
nie wiem czy o to ci chodziło ale co ma zawieszenie do pancerza?

jeśli ci chodziło o kadłuby to spójrz na to z tej strony. cieńszy pancerz ma mniejszą masę a więc zwiększa się mobilność pokazdu

adamczik
Napisany 19 października 2013 - 01:20
#15

użytkownicy
KV-5 to najlepszy czołg premium ósmego tieru. Mam na nim 500 bitek i miliony kredytów zarobione. W dawnych, dobrych czasach, wystarczyło schować baniak i byłeś całkowicie nieprzebijalny dla każdego do dziewiątego tieru. Dziś robią "klik"- gold ammo i możesz sobie kątować.

MIchal_PL96
Napisany 19 października 2013 - 10:00
#16

użytkownicy
kv-5 nie da sie katowac...
po za tym nie trzeba gopd ammo, moj jgtiger 8, 8 dziurawi go gdzie chce co 4,5 sek

Franio
Napisany 19 października 2013 - 11:03
#17

użytkownicy
"KV-5 to najlepszy czołg premium ósmego tieru."

hehe, może kiedyś. Teraz nawet jak siedzę w 6 tierze to na widok KV-5 gęba się sama uśmiecha, bo już wiadomo, że łatwy dmg nadjeżdża. W jego "baniak" można spokojnie celować nawet z odległości 600 metrów i do tego nawet 160 penetracji spokojnie wystarcza.

Sasilton
Napisany 19 października 2013 - 15:26
#18

użytkownicy
Ja go przebijałem z działkiem 120 penetracji :)

MIchal_PL96
Napisany 20 października 2013 - 08:32
#19

użytkownicy
pamietam jak jeszcze pz IV miala schmaltruma (nie wiem czy dobrze napisalem, kazdy wie o co chodzi) i zabralem kv-5 na westfield chyba z 800 hapsów :]


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.