kliknij aby powiększyć
1920x1280 : 1517 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • Slava Makarov potwierdza, że WG pracuje nad grą z serii Master of Orion
  • P:"Dlaczego T-44-85 ma tak niską penetrację?" O:"Żebyś nim nie grał"
  • P:"Czy po zdobyciu niemieckich archiwów przez Aliantów, doszło kiedykolwiek do sytuacji, gdy po spojrzeniu na niemieckie rozwiązania stwierdzili "to jest genialne, też tak zrobimy"?" O:"Taa, całe drzewko francuskie" (później SerB stwierdził, że praktycznie wszystkie powojenne francuskie czołgi bazują na niemieckich projektach)
  • jednym z powodów dla wprowadzenia modułów kadłubów jest chęć wprowadzenia do gry pojazdów, które wcześniej z różnych powodów się w niej nie pojawiły (np. dany tier był już zajęty przez inne pojazdy, niewystarczająca ilość modułów itp.)
  • T-35 nie będzie częścią zwykłej linii, jest też za słaby na tier IV
  • T58 Heavy nie zostanie wprowadzony, pomimo wprowadzenia nowego niemieckiego TD z autoloaderem do działa 150 mm: "On ma pancerz, niemiecki wóz nie"
  • SerB twierdzi, że zwiększenie zasięgu widzenia wszystkich otwartych TD IV tieru do 390 m nie będzie "bardziej logiczne" niż obecne rozwiązanie (gracz narzekał na słaby zasięg widzenia Mardera 38T)
  • między kadłubami 112 i 113 są różnice
  • SerB już posiada T-44-85
  • w tym roku pojawią się tylko wersje 8.9 i 9.0
  • PzSfl.V nie będzie nazwany "Sturer Emil", ponieważ był to po prostu pseudonim, odpowiednik radzieckiego określenia na SU-76: "Ferdynand z gołą d**ą". To samo dotyczy Mardera 3, ale Ferdynand był oficjalną nazwą.
  • premium Marder 3 SdKfz. 139? "Jeśli będzie trzeba"
  • peryskop kierowcy IS-3 jest prawidłowo odwzorowany (gracz twierdził, że przy takim kącie, kierowca widziałby tylko ziemię)
  • być może T-44 dostanie kolejną wieżę, z wersji T-44-100
  • WT E-100 dostanie nerfa> "Jeśli będzie trzeba"
  • niemieckie pojazdy mają namalowane krzyże belkowe (Balkenkreuz) a nie swastyki, ponieważ są one zakazane w Niemczech, a WoT jest aktywny na tamtejszym rynku
  • w 8.9 nie będzie zmian w Object 140
  • znikające tekstury dziur po pociskach na razie nie zostaną poprawione
  • za wcześnie, by powiedzieć, co dokładnie pojawi się w 9.0
  • developerzy będą obserwować statystyki T-44-85, możliwe, że jego MM zostanie specjalnie ograniczony (nie będzie spotykał czołgów VIII czy IX tieru), ale jeszcze za wcześnie, by powiedzieć coś więcej
  • wśród graczy komentujących licznik czasu przeładowania, połowa chce większych, a połowa mniejszych cyfr, na razie zostanie bez zmian
  • w następnej wersji 7/42 będzie można wybierać mapę
  • Storm zajmie się balansowaniem dochodów czołgów w 7/42 bazując na statystykach, chce by czołgi w tym trybie zarabiały tyle samo srebra co w randomach
  • właz kierowcy IS-3 ma grubość 60 mm i jest to historyczne, na pewno nie ma 110 mm jak twierdzą niektórzy gracze - niektóre schematy krążące wokół są błędne
  • model ST-I (pochylenie pancerza) jest prawidłowy, WG specjalnie sprawdziło
  • WG zatrudniło nowy wydział zajmujący się dźwiękiem, trwają testy, stare nagrania dokonane na poligonie będą wykorzystane
informacje z prywatnej rozmowy kilku fanów z SerBem:
  • w 9.0 będzie więcej ulepszeń grafiki i w miarę możliwości drzewko japońskie, patch pojawi się w okolicach Nowego Roku
  • liczba polygonów, z których składa się model czołgu zostanie zwiększona z 10 do 30 tysięcy, niektóre pojazdy będą miały nawet 50 tysięcy, ta zmiana pojawi się w 2014
  • pojawią się wieże odlatujące po eksplozji amunicji
  • w 2014 sporo zmieni się w grafice WoTa
  • raczej nie będzie osobnego klienta HD
  • bitwy historyczne pojawią się, następnie garażowe, to wszystko w 2014 r.
  • system spotowania zostanie przerobiony, trudniej będzie dostrzec czołg, którego jedynie malutki fragment wystaje zza zasłony
  • MM nie był ruszany
  • wygląda na to, że SerB publicznie opowiada dowcipy o bólu d**y Polaków odnośnie Stalina
  • z roamingu nie będą mogli korzystać teamkillerzy i zbanowani na czacie. SerB chciały także limit winratio, ale obawia się, że ta funkcja nie pojawi się
  • będą nowe opcje związane z CW
  • SerB potwierdził moduły kadłubów
  • pojawi się ulepszona fizyka (Havok), niszczenie budynków
  • premiera WoWp przewidziana jest na 13 listopada
  • KW-1S zostanie podzielony: historyczny KW-85 na tierze V z obecną szybkością i mobilnością, na tierze VI pojawi się KW-85/122, z poważnie zredukowaną szybkością i mobilnością, ale zachowa działo 122 mm (SS zaznacza, że to ciągle spekulacje)
Źródło: FTR

Dyskusja
mickey93
Edytowany 19 października 2013 - 18:36
#1

użytkownicy
"Dlaczego T-44-85 ma tak niską penetrację?" O:"Żebyś nim nie grał""

coraz lepsze są te odpowiedzi:P

"SerB już posiada T-44-85"
ciśnie się tylko jedno "a ty?"

"liczba polygonów, z których składa się model czołgu zostanie zwiększona z 10 do 30 tysięcy, niektóre pojazdy będą miały nawet 50 tysięcy, ta zmiana pojawi się w 2014"

o ho trzeba będzie wymieńć proca i grafę

"system spotowania zostanie przerobiony, trudniej będzie dostrzec czołg, którego jedynie malutki fragment wystaje zza zasłony"
zła droga.

"wygląda na to, że SerB publicznie opowiada dowcipy o bólu d**y Polaków odnośnie Stalina"
oj panie butrakowski.....

MIchal_PL96
Edytowany 19 października 2013 - 20:42
#2

użytkownicy
@mickey
zmiana podzespolow bedzie potrzebna jedynie jesli nie dodadza opcji pozostawienia takich modeli jak teraz, byly gdzies statystyki i duzo komputerow w wocie to bardzo zle jednostki, ktore teoretycznie nie powinny moc odpalic gry, takze drastyczne zwiekszenie wymagan sprzetowych byloby jak podcinanie galezi na ktorej wg siedzi

odnosnie systemu spotowania, to w mojej opinii jest to krok w dobrym kierunku, chociaz trzeba przyznac, ze w WT czolgi nie sa niewidzialne co chyba jest najlepszym rozwiazaniem
wtedy jedynie trzeba zlikwidowac problem skorek, bo moznaby sobie ustawic wszystkie czolgi na oczojebny zielony co dawaloby olbrzymia przewage

mickey93
Napisany 20 października 2013 - 00:15
#3

użytkownicy
"wtedy jedynie trzeba zlikwidowac problem skorek, bo moznaby sobie ustawic wszystkie czolgi na oczojebny zielony co dawaloby olbrzymia przewage"

wiesz tylko pomimo że rozwiązanie w kwestii spotu w wT jest najlepsze to w wocie by nie przeszło przy wielkości obecnych map


MIchal_PL96
Napisany 20 października 2013 - 08:29
#4

użytkownicy
moze i racja, ale pomimo tego wydaje mi sie, ze przerobienie systemu spotu to zmiana na lepsze

farbostarter
Napisany 21 października 2013 - 09:58
#5

użytkownicy
O ile poprawią silnik co jest wątpliwe to ok z nowym modelami i havokiem ale jak ma być na starym co jest tak ch... zoptymalizowany to podziękuje. Nie wiem czy WoT wykorzystuje chociaż 2 rdzenie


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.