kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 793 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
12następna
Łatka 0.7.2 - umiejętności

mordoret
Napisany 24 Luty 2012 - 15:47
#1

redaktorzy
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktualnosci/-483--latka-072-umiejetnosci/

mateuszmate7
Edytowany 24 Luty 2012 - 15:55
#2

użytkownicy
Ostatnia transmisja będzie dobra dla scout'ów

A szósty zmysł do arty :)

Pioyer
Napisany 24 Luty 2012 - 15:59
#3

użytkownicy
"Wydłuża się czas, w jakim preciwnik jest wykrywany w sektorze przed działem"

wytlumaczy mi ktos bo nie dokonca rozumiem o co chodzi z ta umiejetnoscia ?

s0ze
Napisany 24 Luty 2012 - 16:06
#4

użytkownicy
6 zmysł raczej dla czołgów, będzie wiadomo kiedy można się spodziewać strzału artylerii nawet jeśli czołgi w nas nie ładują. W artyleri to raczej bez sensu, i tak counter idzie gdy widać smugę a nie sam pojazd.

mordoret
Edytowany 24 Luty 2012 - 16:26
#5

redaktorzy
@Pioyer przed działem masz większą szansę na wykrycie gościa niż jak jedzie obok Ciebie i tam nie celujesz, a ta umiejętność zwiększa czas kiedy ten przeciwnik jest wykrywany przed działem :P

http://forum.worldoftanks.eu/i...__120__p__1501577#entry1501577 ten post na forum głównym dobrze opisuje ( z drobnymi wyjątkami) co ja uważam o tych skillach :)

PhantomPL
Napisany 24 Luty 2012 - 17:11
#6

użytkownicy
Pod w/w linkiem wszystko ładnie i z sensem wyklarowane. Dzięki

Vooyseeck
Napisany 24 Luty 2012 - 17:24
#7

użytkownicy
"Kolejna opcja w nowym interfejsie to przeszkalanie załogi

Przekwalifikowanie za złoto - zwraca nam 100% zebranego doświadczenia załoganta
Przekwalifikowanie za kredyty- zwraca nam 90% zebranego doświadczenia załoganta
Darmowe przekwalifikowanie - zwraca nam 80% zebranego doświadczenia załoganta"


Czy to oznacza, że skille załogi będą tak odejmowane jak teraz normalne umiejętności? Bo przecież teraz umiejętność zostaje po przekwalifikowaniu z takim samym procentem.

mordoret
Napisany 24 Luty 2012 - 17:43
#8

redaktorzy
ja to rozumiem, że jeśli stwierdzisz np intuicja jest słaba i chcesz zmienić na np bezpieczny skład to możesz to zrobić za złoto i wtedy będziesz miał taki sam poziom bezpiecznego składu co miałeś intuicji, za kredyty pomniejszone o 20% itd :)

p11k
Napisany 24 Luty 2012 - 18:33
#9

użytkownicy
Zobaczymy jak to będzie na superbecie. BTW, KW1 nie będzie wprowadzony w patchu 7.2...

pol00
Napisany 24 Luty 2012 - 19:10
#10

użytkownicy
"wydłuża się" "zwiększa się" " zmniejsza się" jakie to typowe dla WG. Nic dokładnie nie podane ale to tak zawsze. Powinno być konkretnie "zwiększa się o 5%" "wydłuża się o 10 sekund" A tak skąd mam wiedzieć która umiejętność wybrać jak nie wiem co i ile działa?

Pozatym jak zwykle nie będzie działać jak trzeba i błędy na pewno będą, co z tego jak będziesz miał przykładowo "Świadomość sytuacyjna - Umiejętność Zwiększa zasięg widzenia" jak wyskoczy ci z 20 metrów jakiś czołg (jak to jest obecnie )

Panowie z WG nie tędy droga. Co z tego jak nowe rzeczy dodajecie skoro one nie naprawią ( nie ominą ) już istniejących błędów.

Cieszy mnie dodanie nowych umiejętności jednak czas żeby wyszkolić załoganta jest bardzo długi ( o ile 1 umiejętność załoganta jakoś idzie to 2 i 3 jest koszmarem)

Moim zdaniem ładowniczy jest poszkodowany bo ma najmniej i szybsze przeładowanie tylko gdy masz mniej niż 10% HP to według mnie bez sensu. powinno być cały czas 10% szybciej ładowanie.

Fastbird
Napisany 24 Luty 2012 - 21:59
#11

użytkownicy
Może ktoś wyjaśnić o co chodzi w tym:
Ważne: jeśli jest więcej niż jeden załogant z taką sama umiejętnością, to brany pod uwagę jest najwyższy poziom umiejętności

Tzn ze jak będę miał np. kamuflarz na 100% u np. dowódcy, 100% naprawy u kierowcy, 100% gaszenia pożaru u ładowniczego to wszystko będzie liczone jako 100% ?

Obecnie jest sumowany % każdego i dzielony przez wszystkich.
NP. dowódca 50%
ładowniczy 25%
celowniczy 0%

50% + 25% + 0 % = 75%
75%/3 = 25%

Z góry dzieki za wyjaśnienie odnośnie zmian :)

marek48337
Edytowany 24 Luty 2012 - 22:21
#12

użytkownicy
Mi się bardzo to wszystko podoba.A jak komuś naprawdę przeszkadzają błędy,czekanie i inne pierdoły to proszę grać w coś innego i tyle.Mi na początku też wiele rzeczy przeszkadzało ale jak widzę ile się do tej pory pozmieniało(koło roku) i to na lepsze to naprawdę jestem zadowolony.
Nie jestem "pro" ale grałem w nie jedną grę i zostałem na dłużej tylko przy modern warfare 2 i WOT.
Więc serio Panowie,nie pasi to grajcie w coś innego,nikt nikogo nie zmusza do grania w WOT.
Napiszcie co byście dali na początku jako najwarzniejszego dla ciężkich,niszczycieli,art,medów i lightów.Ciekaw jestem waszych opinii.

Sasilton
Napisany 24 Luty 2012 - 23:01
#13

użytkownicy
ciekawe czy bedą takie akcje z TD ze na początku bedą chciały posiadać ~ 10% HP by użyć "Skok Adrenaliny - Perk" :D

Captor
Napisany 24 Luty 2012 - 23:13
#14

użytkownicy
:) no, już sobie wyobrażam takiego t95 zbitego do 10% i zostawionego w bazie na obronę z rof na poziomie 10 ;D będzie się działo, oj będzie...

Vooyseeck
Napisany 25 Luty 2012 - 08:51
#15

użytkownicy
"Strzelec Wyborowy - Perk" Już planowałem sobie to dać na artę. A tu lipa, bo tylko do PP pocisków działa :(

12następna

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.