A szósty zmysł do arty :)
1680x1050 : 1312 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
W zbliżającym się patchu mają zostać wprowadzone nowe skille dla załogi, w dużej ilości. Będą się dzielić na:
- Umiejętności - działają od razu, zwiększa się ich efektywność wraz z rozwojem procentowym załoganta
- Ważne: jeśli jest więcej niż jeden załogant z taką sama umiejętnością, to brany pod uwagę jest najwyższy poziom umiejętności
- Perki - działają dopiero jak załogantowi stuknie 100%
Poniżej opublikowana lista nowych skilli. Zaznaczę na wstępie, że nazwy są robocze i WG może je jeszcze zmienić:
Złota Rączka - Umiejętność Dowódca może tak samo dobrze zastąpić rannego załoganta na jego stanowisku. Z każdym kolejnym rannym dowódcy idzie coraz gorzej. | |||
Mentor - Umiejętność Reszta załogi szybciej zdobywa doświadczenie | |||
Sokole Oko - Umiejętność Zwiększa zasięg widzenia. Jeśli ktoś nam zniszczy przyrządy obserwacyjne, skuteczność umiejętności rośnie | |||
Szósty zmysł - Perk Na interfejsie będzie nam pokazywać, czy pojazd został wykryty | |||
Fachowiec - Perk Podczas celowania we wrogi pojazd będziemy widzieć, jakie moduły ma uszkodzone (o ile jakieś ma) |
As gąsienic - Umiejętność Kierowca będzie mógł szybciej obrócić czołg | |||
Król bezdroży - Umiejętność Zwiększa mobilność i przyśpieszenie | |||
Gładka jazda - Umiejętność Zmniejsza rozrzut podczas jazdy - nie dotyczy rozrzutu spowodowanego obracaniem się pojazdu | |||
Kontrolowane zderzenie - Umiejętność Zwiększa obrażenia zadawane taranowaniem. Nie działa na czołgi z własnej drużyny oraz te nieruchome | |||
Czyścioszek - Perk Przez to, że czyści oleje i benzyne, spada szasna na zapłon silnika |
Zbrojmistrz - Umiejętność Zmniejsza rozrzut uszkodzonego działa | |||
Strzelec Wyborowy - Perk Zwiększa szansę na krytyczne uszkodzenie przy trafieniu w moduł. Działa tylko dla pocisków PP(AP) oraz tylko na wrogie pojazdy | |||
Pewne ręce - Umiejętność Zmniejsza się rozrzut podczas obracania wieżą | |||
Cel namierzony - Perk Wydłuża się czas, w jakim preciwnik jest wykrywany w sektorze przed działem |
Bezpieczny skład - Perk Zmniejsza szansę na uszkodzenie składu z amunicją | |||
Intuicja - Perk Jeśli zechcemy przeładować działo na inny pocisk (np. z HE na AP) to jest szansa, że stanie się to natychmiast. Zadziała tylko na jeden cykl przeładowania. Jeśli wielu załogantów ma tego perka, to efektywnośc się sumuje | |||
Skok Adrenaliny - Perk Zmniejsza czas na przeładowanie pocisku w pojazdach, które mają mniej niż 10% HP |
Radioamator - Umiejętność Zwiększa zasięg radia | |||
Świadomość sytuacyjna - Umiejętność Zwiększa zasięg widzenia | |||
Przekaźnik - Umiejętność Zwiększa zasięg radia sojuszników, jeśli znajdują sie w obrębie naszego sygnału radiowego | |||
Ostatnia transmisja - Perk Jeśli pojazd został zniszczony, a radiooperator nie był ranny, to będzie on kontynuował transmisję przez krótki czas |
Towarzysze broni - Perk Jeśli wszyscy załoganci mają tego perka, to każdy z nich dostanie bonus do umiejętności. Perk przestanie działać, jeśli choć jeden z członków załogi będzie ranny |
Ma zostać dodany także nowy interfejs, w którym będzie można uczyć załogę nowych umiejętności. Dodatkową opcją będzie możliwość kolejkowania umiejętności (czyli załogant automatycznie zacznie się uczyć nowej umiejętności, gdy w poprzedniej osiągnie 100%).
Można się nauczyć wszystkich umiejętności przypisanych do danej postaci. Żeby nie było tak kolorowo, to każdy kolejny skill będzie kosztował 2 razy więcej doświadczenia (dla przykładu 5k, 10k, 20k...)
Kolejna opcja w nowym interfejsie to przeszkalanie załogi
- Przekwalifikowanie za złoto - zwraca nam 100% zebranego doświadczenia załoganta
- Przekwalifikowanie za kredyty- zwraca nam 90% zebranego doświadczenia załoganta
- Darmowe przekwalifikowanie - zwraca nam 80% zebranego doświadczenia załoganta
Po wprowadzeniu aktualizacji 0.7.2 każdy z graczy otrzyma możliwość 'soft resetu' za darmo. Będzie można od nowa wybrać umiejętności. Zacytuje tutaj WG: "Na przykład, jeśli twój załogant ma 100% w naprawie i 100% w kamuflażu, będziesz mógł od nowa rozdzielić doświadczenie zmagazynowane w obu umiejętnościach"
Jeśli chcecie znać moje zdanie, to niektóre z nowych skilli wydają się mocno przesadzone, a inne z kolei bardzo fajne. Mam nadzieję, że na super teście wszystko, co będzie za mocne, zostanie wychwycone i odpowiednio znerfione.
Pozostaje tylko czekać na łatkę 0.7.2 - przecież w końcu się pojawi ;)
A szósty zmysł do arty :)
wytlumaczy mi ktos bo nie dokonca rozumiem o co chodzi z ta umiejetnoscia ?
http://forum.worldoftanks.eu/i...__120__p__1501577#entry1501577 ten post na forum głównym dobrze opisuje ( z drobnymi wyjątkami) co ja uważam o tych skillach :)
Przekwalifikowanie za złoto - zwraca nam 100% zebranego doświadczenia załoganta
Przekwalifikowanie za kredyty- zwraca nam 90% zebranego doświadczenia załoganta
Darmowe przekwalifikowanie - zwraca nam 80% zebranego doświadczenia załoganta"
Czy to oznacza, że skille załogi będą tak odejmowane jak teraz normalne umiejętności? Bo przecież teraz umiejętność zostaje po przekwalifikowaniu z takim samym procentem.
Pozatym jak zwykle nie będzie działać jak trzeba i błędy na pewno będą, co z tego jak będziesz miał przykładowo "Świadomość sytuacyjna - Umiejętność Zwiększa zasięg widzenia" jak wyskoczy ci z 20 metrów jakiś czołg (jak to jest obecnie )
Panowie z WG nie tędy droga. Co z tego jak nowe rzeczy dodajecie skoro one nie naprawią ( nie ominą ) już istniejących błędów.
Cieszy mnie dodanie nowych umiejętności jednak czas żeby wyszkolić załoganta jest bardzo długi ( o ile 1 umiejętność załoganta jakoś idzie to 2 i 3 jest koszmarem)
Moim zdaniem ładowniczy jest poszkodowany bo ma najmniej i szybsze przeładowanie tylko gdy masz mniej niż 10% HP to według mnie bez sensu. powinno być cały czas 10% szybciej ładowanie.
Ważne: jeśli jest więcej niż jeden załogant z taką sama umiejętnością, to brany pod uwagę jest najwyższy poziom umiejętności
Tzn ze jak będę miał np. kamuflarz na 100% u np. dowódcy, 100% naprawy u kierowcy, 100% gaszenia pożaru u ładowniczego to wszystko będzie liczone jako 100% ?
Obecnie jest sumowany % każdego i dzielony przez wszystkich.
NP. dowódca 50%
ładowniczy 25%
celowniczy 0%
50% + 25% + 0 % = 75%
75%/3 = 25%
Z góry dzieki za wyjaśnienie odnośnie zmian :)
Nie jestem "pro" ale grałem w nie jedną grę i zostałem na dłużej tylko przy modern warfare 2 i WOT.
Więc serio Panowie,nie pasi to grajcie w coś innego,nikt nikogo nie zmusza do grania w WOT.
Napiszcie co byście dali na początku jako najwarzniejszego dla ciężkich,niszczycieli,art,medów i lightów.Ciekaw jestem waszych opinii.