kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 363 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
12następna
Bądź twardy jak nowy T95. Zmiany w pancerzu.

kurkusmaximus
Napisany 28 List. 2011 - 20:20
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktua...ak-nowy-t95-zmiany-w-pancerzu/

N0RS0N
Napisany 28 List. 2011 - 20:23
#2

użytkownicy
rozumiem że teraz sam na sam jako TDek nie mam sam

Ybien
Napisany 28 List. 2011 - 20:28
#3

użytkownicy
Wszystko ładnie pięknie tylko kiedy wejdą francuzy i patch 0.7.1? Ta łatka jest cały czas przekładana. Miała wejść w tym roku a jeszcze nawet nie pojawił się 0.7.0. Ale o czym ja piszę. Pewnie Wargaming w niecały miesiąc wprowadzi linię francuską, podmieni T34 i zrobi full innych rzeczy. Naprawdę szkoda bo ta gra jest całkiem fajna ale ci ludzie starają się z całych sił odstraszyć graczy.

Faren
Napisany 28 List. 2011 - 21:21
#4

użytkownicy
Kurkus, miałbym dla ciebie zadanie bojowe ;p jaki max speed będzie miał Renault FT-17? Historyczny odpowiednik miał tylko 7 km/h czy więc w grze też tak będzie? o.O To byłaby masakra... większa niż wszystko inne na co narzekałem do tej pory ;p

Taszi
Napisany 28 List. 2011 - 21:22
#5

użytkownicy
T95 powienien być NIEprzebijalny od przodu, bo na pancerzu ten TeDek się opiera...

kurkusmaximus
Napisany 28 List. 2011 - 21:27
#6

administracja
Nie interesują mnie zbytnio francuskie pojazdy. Choć mają ciekawy wygląd, jedyne na co będę zwracał uwagę, to ile z nich padnie po jednym strzale od s-51.

mickey93
Napisany 28 List. 2011 - 21:58
#7

użytkownicy
ten aspekt historyczny niszczy wszystko śmiechem
t95 historycznie był czołgiem superciężkim więc co robi w tank destoiereach? t30 to czołg a nie jak planują deweloperzy niszczyciel
m3 lee miał obracaną na górze wieżę z działem 37mm w grze mu tego brakuje. Więc niech oszczędzą sobie wstydu i zabiorą się łaskawie za robotę bo przez takie właśnie kombinację i wymyślanie z czym, by tu się pobawić nie mogą się z niczym wyrobić


TO SIĘ ROBI ŻENUJĄCE

Thompson04
Napisany 28 List. 2011 - 22:30
#8

użytkownicy
Faren, 16km/h, 7 to do tyłu.

Hlodny
Napisany 29 List. 2011 - 06:03
#9

użytkownicy
no to super tylko jak oni dbają tak bardzo o realia historyczne to niech przy okazji poprawią Tygrysa I i jagdtigera oraz wiele innych czolgów i ich działa w szczegolności chodzi mi o niemieckie działo 8,8 cm ktore bylo najlepszym działem drugiej wojny światowej a oni z niego zrobili wiatrówke ja rozumiem że tworcy gry to bialorusini albo rosjanie i mają fobie jeżeli chodzi o prawde historyczną

stud3nt
Napisany 29 List. 2011 - 09:20
#10

użytkownicy
Hlodny, oni i tak zrobili z niemieckiego 88mm L/56 lepszą armatę. Normalnie przebijała 120mm pionowego pancerza ze 100m, tutaj zrobili 132. Natomiast długa jest już odwzorowana poprawnie. Błędem natomiast jest to, że niemieckie czołgi do VI tieru włącznie, w stosunku do radzieckich czy amerykańskich odpowiedników mają pierdziawki zamiast armat. Naczelny przykład - armata Konischa. Toż to śmiech na sali...

Natomiast ruski mają potęężny wygar - 107mm na KW niejednemu przefasonowało czołg, 122mm na KW-3 nie ma nigdzie indziej odpowiednika pod względem przebicia czy obrażeń.

Pancerz T95 zwiększają, bo do tej pory jest bezlitośnie jechany przez wszystkich na randomach - chyba, że trafi do ogarniętego teamu albo wylosuje go na Himmelsdorfie/Ensku/Ruinbergu. Do tego penetracje z przodu zabierają mu chore ilości HP, prawie zawsze z górnej granicy obrażeń.

Jeśli ryjek i wieżyczki zostaną bez zmian (i tak są niesamowicie trudne do trafienia i przebicia), to będzie w porządku.

Faren
Napisany 29 List. 2011 - 10:24
#11

użytkownicy
@Thompson04 a czasem nie odwrotnie, 16 do tyłu? ;p A na serio to w dostępnych mi źródłach jest 7km/h, ale i tak Wargaming zwiększy limit, tak jak w MS-1, który to przecież młodszy braciszek FT-17. Zakładam że Renault będzie najwolniejszy ze wszystkim 1 Tierowych, ale nieznacznie.

Co do T95 to swoim M24 bez problemu zabrałem mu 30%, a w pojedynku 1 vs 1 nie miałby szans. I na nic mu gruby pancerz.

Sati_PL
Napisany 29 List. 2011 - 11:03
#12

użytkownicy
"t95 historycznie był czołgiem superciężkim więc co robi w tank destoiereach? t30 to czołg a nie jak planują deweloperzy niszczyciel"

Wyobrażasz sobie T95 z 2200-2300 Hp? Bo ja nie.

Ruskie też nie mają TD-ków (oficjalnie) a w grze są :)

W tej grze Tdki to duże ciężkie czołgi bez wieżyczki (z małymi wyjątkami) :)

Hlodny
Napisany 29 List. 2011 - 14:35
#13

użytkownicy
stud3nt wiem jakie były wartości przebicia dla 8,8cm ale chodzi mi o zabierane Dmg przez to działo a jeżeli chodzi o 107mm to w rzeczywistości nie przeszlo testów a w tej grze jest przezaje**ste to jest właśnie ruska fobia.Dzialo 8,8cm jest aż do 9-tego tieru podstawowym działem na niemieckich ciężkich i średnich czolgach a zabiera tylko 220 Hp teraz robią pseudo poprawke będzie 240 Hp mam 8,8cm L100 które ma 240 Hp i jak strzelam do różnych celow to ta różnica jest niezauważalna 240Hp to kpina a ruska armata 107mm ma 300Hp i tu przy strzale widać tę rożnice

mickey93
Napisany 29 List. 2011 - 16:05
#14

użytkownicy
ale ruska 107 nie ma twojej penetracji

Yankarad
Napisany 29 List. 2011 - 16:27
#15

użytkownicy
ale przebija niemieckie tanki do VII tieru bez problemu( nie licząc Tiger(P))

12następna

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.