kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 418 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Już teraz przebicie od frontu amerykańskiego niszczyciela czołgów T95 z pocisków AP, to nie łatwa sztuka. Overlord poinformował, że deweloperzy planują wprowadzić zmiany w pancerzu tego pojazdu.
Prawdopodobnie od aktualizacji oznaczonej numerem 0.7.1 (czyli w tej, w której mają pojawić się francuskie czołgi), T95 w najcieńszych miejscach w bocznym pancerzu i na progach, otrzyma od 50 do 300% grubszą warstwę chroniącą przed penetracją. Zmianie nie ulegnie maksymalna wartość pancerza, czyli 152mm, jak i waga czołgu.

Overlord tłumaczy, że Wargaming.net zdecydował się na ten krok po konsultacjach z kustoszem "Muzeum im. gen. George'a Pattona". Deweloperzy pragną, by T95 był jak najbardziej zgodny z charakterystyką jego prawdziwego odpowiednika.

Źródło: Blog Overlorda

Dyskusja
N0RS0N
Napisany 28 listopada 2011 - 20:23
#1

użytkownicy
rozumiem że teraz sam na sam jako TDek nie mam sam

Ybien
Napisany 28 listopada 2011 - 20:28
#2

użytkownicy
Wszystko ładnie pięknie tylko kiedy wejdą francuzy i patch 0.7.1? Ta łatka jest cały czas przekładana. Miała wejść w tym roku a jeszcze nawet nie pojawił się 0.7.0. Ale o czym ja piszę. Pewnie Wargaming w niecały miesiąc wprowadzi linię francuską, podmieni T34 i zrobi full innych rzeczy. Naprawdę szkoda bo ta gra jest całkiem fajna ale ci ludzie starają się z całych sił odstraszyć graczy.

Faren
Napisany 28 listopada 2011 - 21:21
#3

użytkownicy
Kurkus, miałbym dla ciebie zadanie bojowe ;p jaki max speed będzie miał Renault FT-17? Historyczny odpowiednik miał tylko 7 km/h czy więc w grze też tak będzie? o.O To byłaby masakra... większa niż wszystko inne na co narzekałem do tej pory ;p

Taszi
Napisany 28 listopada 2011 - 21:22
#4

użytkownicy
T95 powienien być NIEprzebijalny od przodu, bo na pancerzu ten TeDek się opiera...

kurkusmaximus
Napisany 28 listopada 2011 - 21:27
#5

administracja
Nie interesują mnie zbytnio francuskie pojazdy. Choć mają ciekawy wygląd, jedyne na co będę zwracał uwagę, to ile z nich padnie po jednym strzale od s-51.

mickey93
Napisany 28 listopada 2011 - 21:58
#6

użytkownicy
ten aspekt historyczny niszczy wszystko śmiechem
t95 historycznie był czołgiem superciężkim więc co robi w tank destoiereach? t30 to czołg a nie jak planują deweloperzy niszczyciel
m3 lee miał obracaną na górze wieżę z działem 37mm w grze mu tego brakuje. Więc niech oszczędzą sobie wstydu i zabiorą się łaskawie za robotę bo przez takie właśnie kombinację i wymyślanie z czym, by tu się pobawić nie mogą się z niczym wyrobić


TO SIĘ ROBI ŻENUJĄCE

Thompson04
Napisany 28 listopada 2011 - 22:30
#7

użytkownicy
Faren, 16km/h, 7 to do tyłu.

Hlodny
Napisany 29 listopada 2011 - 06:03
#8

użytkownicy
no to super tylko jak oni dbają tak bardzo o realia historyczne to niech przy okazji poprawią Tygrysa I i jagdtigera oraz wiele innych czolgów i ich działa w szczegolności chodzi mi o niemieckie działo 8,8 cm ktore bylo najlepszym działem drugiej wojny światowej a oni z niego zrobili wiatrówke ja rozumiem że tworcy gry to bialorusini albo rosjanie i mają fobie jeżeli chodzi o prawde historyczną

stud3nt
Napisany 29 listopada 2011 - 09:20
#9

użytkownicy
Hlodny, oni i tak zrobili z niemieckiego 88mm L/56 lepszą armatę. Normalnie przebijała 120mm pionowego pancerza ze 100m, tutaj zrobili 132. Natomiast długa jest już odwzorowana poprawnie. Błędem natomiast jest to, że niemieckie czołgi do VI tieru włącznie, w stosunku do radzieckich czy amerykańskich odpowiedników mają pierdziawki zamiast armat. Naczelny przykład - armata Konischa. Toż to śmiech na sali...

Natomiast ruski mają potęężny wygar - 107mm na KW niejednemu przefasonowało czołg, 122mm na KW-3 nie ma nigdzie indziej odpowiednika pod względem przebicia czy obrażeń.

Pancerz T95 zwiększają, bo do tej pory jest bezlitośnie jechany przez wszystkich na randomach - chyba, że trafi do ogarniętego teamu albo wylosuje go na Himmelsdorfie/Ensku/Ruinbergu. Do tego penetracje z przodu zabierają mu chore ilości HP, prawie zawsze z górnej granicy obrażeń.

Jeśli ryjek i wieżyczki zostaną bez zmian (i tak są niesamowicie trudne do trafienia i przebicia), to będzie w porządku.

Faren
Napisany 29 listopada 2011 - 10:24
#10

użytkownicy
@Thompson04 a czasem nie odwrotnie, 16 do tyłu? ;p A na serio to w dostępnych mi źródłach jest 7km/h, ale i tak Wargaming zwiększy limit, tak jak w MS-1, który to przecież młodszy braciszek FT-17. Zakładam że Renault będzie najwolniejszy ze wszystkim 1 Tierowych, ale nieznacznie.

Co do T95 to swoim M24 bez problemu zabrałem mu 30%, a w pojedynku 1 vs 1 nie miałby szans. I na nic mu gruby pancerz.

Sati_PL
Napisany 29 listopada 2011 - 11:03
#11

użytkownicy
"t95 historycznie był czołgiem superciężkim więc co robi w tank destoiereach? t30 to czołg a nie jak planują deweloperzy niszczyciel"

Wyobrażasz sobie T95 z 2200-2300 Hp? Bo ja nie.

Ruskie też nie mają TD-ków (oficjalnie) a w grze są :)

W tej grze Tdki to duże ciężkie czołgi bez wieżyczki (z małymi wyjątkami) :)

Hlodny
Napisany 29 listopada 2011 - 14:35
#12

użytkownicy
stud3nt wiem jakie były wartości przebicia dla 8,8cm ale chodzi mi o zabierane Dmg przez to działo a jeżeli chodzi o 107mm to w rzeczywistości nie przeszlo testów a w tej grze jest przezaje**ste to jest właśnie ruska fobia.Dzialo 8,8cm jest aż do 9-tego tieru podstawowym działem na niemieckich ciężkich i średnich czolgach a zabiera tylko 220 Hp teraz robią pseudo poprawke będzie 240 Hp mam 8,8cm L100 które ma 240 Hp i jak strzelam do różnych celow to ta różnica jest niezauważalna 240Hp to kpina a ruska armata 107mm ma 300Hp i tu przy strzale widać tę rożnice

mickey93
Napisany 29 listopada 2011 - 16:05
#13

użytkownicy
ale ruska 107 nie ma twojej penetracji

Yankarad
Napisany 29 listopada 2011 - 16:27
#14

użytkownicy
ale przebija niemieckie tanki do VII tieru bez problemu( nie licząc Tiger(P))

Endriu
Napisany 29 listopada 2011 - 16:58
#15

redaktorzy
Wolverine i Slugger powinni być czołgami zwykłymi , a nie niszczycielami , ze względu na wierzyczke aobracaną , ale z drugiej strony jak chcesz działo przestawić to tylko obraca sie :P

mega
Napisany 29 listopada 2011 - 17:10
#16

użytkownicy
a niechcą dać do e 100 armaty kaliber 173mm , oraz gdzie nie gdzie pancerz grubszy o 50-100 mm , e 100 miał też dodatkowe osłony i razme ważył tyle ile w grze
wgl standardowa armata i jedyna to 105 mm a pancerz prawdziwy miał bronić max przed armatą 88 mm , był taki duży żeby lepiej pokonywać teren i mieć dużo amunicji

Hlodny
Napisany 29 listopada 2011 - 18:58
#17

użytkownicy
Endriu wolverine i slugger to byly niszczyciele czolgow a nie czolgi tyle że na modłe amerykańską bo było ich na to stać natomiast niemcy czy ruscy szukali mało skąplikowanych a co za tym idzie tanich w budowie rozwiazań tzw "dużo szybko tanio" temu niemieckie niszczyciele czy ruskie nie mają wież

Hardstell
Napisany 29 listopada 2011 - 20:19
#18

użytkownicy
Co oni cokolwiek konsultuja z kustoszami LOL niech dadza Stug III 80mm pancerza tak jak mial w realu a nie 50mm

25TP
Napisany 30 listopada 2011 - 12:55
#19

użytkownicy
Już teraz nic nie może się równać z T95 walcząc "face to face". Nerf jedynej skutecznej amunicji przeciwko niemu w takiej sytuacji de facto go "bufuje". Więc na grzyba jeszcze coś mu dokładać ? A może chodzi o to że większośc graczy ma 704 i jtigera i trzeba ich jakoś "zachęcić", więc postanowili go wystawić na piedestał zaś za poł roku znów go ustawią do szeregu. Stare numery z wielu innych gier MMO mi się przypominają, ludzie płaczą że nie ma balansu, nie ma go i nie będzie bo nie jest to na rękę twórcom. Jakoś trzeba w końcu zachęcać do farmienia kolejnych tanków zaś celowy debalans jest ku temu najlepszym środkiem. W końcu kto nie lubi być na topie ? :).

Idek
Napisany 30 listopada 2011 - 19:16
#20

użytkownicy
jak już tak chcecie historycznie to czemu odkręcacie płytę 100mm z jagtigera ?bo tutaj ma podwozie z kt a historycznie dokręcali mu płytę 100mm jeszcze .Historycznie M12 nie mógł mu nic zrobić pociskiem odłamkowym (na testach amerykańskich po WWII ). Jeżeli się chcecie dalej trzymać to dajcie BL-10 szybkostrzelność 1 strzał/minutę jak miał historycznie .

adamczik
Napisany 30 listopada 2011 - 21:42
#21

użytkownicy
Zgodnie z historią to pan E-100 miał mieć montowane trzy rodzaje wieży, działa i silników. Wargaming postanowiło w grze wyposażyć go w najgorszą wieżę (najwolniejszy obrót, największa), najgorszy silnik (najlepszy był dwukrotnie mocniejszy), oraz średnie dział (najlepsze to kaliber 175mm). Także o historii nie ma tu mowy. To jest zwykły wyskok pod Amerykanów, żeby zaczęli wreszcie grać w tę grę i dążyć do tego niezniszczalnego T-95.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.