kliknij aby powiększyć
1600x982 : 130 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Wargaming.net postanowił krótko wyjaśnić nam, o co chodzi z nowymi trybami gry, które weszły do gry wraz z aktualizacją 0.7.4. Podczas uruchamiania bitwy system automatycznie wylosuje nam zarówno tryb gry, jak i mapę.

world of tanks

Poniżej mamy wytłumaczone cele na danym trybie:

Wargaming.net
  • Bitwa standardowa – Znacie już ten tryb gry. Zdobądźcie bazę należącą do przeciwnika lub zniszczcie wszystkie wrogie pojazdy.
  • Szturm – Tylko jedna drużyna będzie posiadać swoją bazę. Drużyna przeciwna będzie musiała ją przechwycić lub zniszczyć wszystkie wrogie pojazdy, aby wygrać.
  • Bój spotkaniowy – W tym trybie gry na środku mapy znajduje się neutralna baza. Obie drużyny będą rywalizowały o jej zdobycie. Zniszczenie wszystkich wrogich pojazdów również doprowadzi do zwycięstwa.

TUTAJ mamy dokładnie wyjaśnione na jakich mapach jest dostępny dany tryb, oraz inne szczegółowe informacje dotyczące rozgrywek na tych trybach

UWAGA:

Szturm i bój spotkaniowy nie są dostępne na wszystkich mapach!

Źródło: worldoftanks.eu

Dyskusja
Sasilton
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:23
#1

użytkownicy
Szturm jest beznadziejny
mamy znacznie mniejsze szanse jako drużyna atakujące
a jak nie mam scouta to nie mamy szans

Lukq
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:44
#2

użytkownicy
według mnie drużyna atakująca ma łatwiej bo nie musi się martwić że wróg im przejmie baze

Sasilton
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:50
#3

użytkownicy
nie ma łatwiej
bo wróg może cie obijać a zdobywanie flagi trwa bardzo długo
do tego drużyna broniąca sie ma znacznie lepsze miejsce
i jak nie zrobimy tego przez zakończeniem czasu to przegrywamy

Faren
Edytowany 22 czerwca 2012 - 21:54
#4

użytkownicy
@up

W tym trybie szturm wg mnie najskuteczniejszą taktyką jest zmasowany atak w jednym punkcie, bo drużyna obrońców zwykle rozciąga linie obrony.

A tak ogólnie to wg mnie te tryby to not big deal, praktycznie to samo co było wcześniej, tyle że zabieg z 1 bazą do zdobycia. Już fizyka byłaby większym urozmaiceniem.

vaker94
Napisany 22 czerwca 2012 - 22:03
#5

użytkownicy
Krótko o nowych trybach gry : są poprostu chu jo we

Sasilton
Napisany 22 czerwca 2012 - 22:36
#6

użytkownicy
Faren>>>
to nie jest zła taktyka :D
można polecieć 1 strona i nie martwić sie flagą :D bo jej nie mamy :D
dzieki za rade
teraz bede jechał tam gdzie pojedzie wiecej

sasek
Napisany 22 czerwca 2012 - 22:42
#7

użytkownicy
A ja i tak dalej nie wiem jak dolaczyc do tych nowych trybow ... :F

Sasilton
Napisany 22 czerwca 2012 - 22:55
#8

użytkownicy
samo losuje
moze grasz na niskich tierach
a am chyba częściej ejst ten zwykły tryb

col_Kurtz
Napisany 22 czerwca 2012 - 23:12
#9

użytkownicy
Mi ten Szturm aka. Atak przypomina finalną bitwę w CW. Tyle że tam, team jest zgrany i zna mapę jak własną kieszeń, tutaj, łut szczęścia, że pozostali gracze wiedzą o co chodzi. Duży minus za ten tryb, który jest pomyłką na Random.

Mały Różowy Maus
Napisany 23 czerwca 2012 - 00:44
#10

użytkownicy
Assault (Szturm) nie daje jakiejś wybitnej przewagi obrońcom. Byłem w atakującej drużynie już 9 razy, przegrałem tylko 2 razy. Dwa razy atakując wjechałem w T28 Prototype na wzgórze w Malinowce (a jedzie toto mniej niż 10 km/h pod górę).

Z drugiej strony jak się broniłem w Malinowce, to atakujący nas team kompletnie dał ciała. Podjechali pod wzgórze i zaczęli kampować. Tak się znudziliśmy wyczekiwaniem na nich, że w 7 minucie natarliśmy i wybiliśmy ich do nogi (ostała się tylko arta).

Nowe tryby są teraz OK. Dużo gorsze były na teście, ale na szczęście WG wzięło sobie do serca wielką część krytycznych uwag, co poprawiło tryby.

W ataku trzeba po prostu atakować, ale nie pojedynczo, tylko w kupie.

Michal1511
Napisany 23 czerwca 2012 - 09:49
#11

użytkownicy
Nie wiem czemu większość z was narzeka na nowe tryby. Mnie osobiście bardzo się podobają, zawsze to jakieś lekkie urozmaicenie. No ale pewnie większość tych co narzeka, po prostu nie wiem jak się w takiej sytuacji zachować i często przegrywa na tych trybach, no ale nie o to chodzi... Pograjcie trochę, rozważcie różne sposoby na ich rozegranie i dopiero wystawiajcie ocenę.

Wspomniał ktoś o nowej fizyce, że była by lepszym rozwiązaniem, nie zgodzę się. Ta fizyka którą proponują jest moim zdaniem nie bardzo realistyczna, a chyba o jak największy realizm tu chodzi,czyż nie?

MiszaPoland
Napisany 23 czerwca 2012 - 10:14
#12

użytkownicy
Co do fizyki - widzieliście film promujący fizykę? Czołg robiący salto?
http://www.youtube.com/watch?v=SxWh9LqfZ5k - 30 s. filmu
Naprawdę bardzo realistyczne ...

Eomi
Napisany 23 czerwca 2012 - 11:00
#13

użytkownicy
Mi osobiście szturm bardzo się podoba, nieważne czy atakuję czy bronię, liczy się zabawa i wczuwanie się w klimat. Jak ktoś o tym zapomina i gra tylko żeby grindować to coż... Bardzo się cieszę, że gra nie idzie właśnie w grindowanie tylko dodaje jakieś elementy powiedziałbym fabularne.

Artyleria na szturmie ma bardzo do przodu, albo bronisz jednego z wejść do bazy, albo jako atakujący po prostu ostrzeliwywujesz stojące czołgi, dla mnie super.

Natomiast Encounter jest dla mnie trochę bardziej chaotyczny. Gra albo kończyła się wyścigiem kto pierwszy do flagi, albo wielką sieką, również z utratą flagi. Raz tylko było ciekawie kiedy najpierw moja drużyna przejęła flagę, została wystrzelana z daleka i zajęli ją wrogowie. Tryb bardzo ciekawy ale moim zdaniem trudny do opanowanie. Większe wyzwanie! :D

Pozdrawiam serdecznie braci czołgistów

P.S. @MiszaPoland twórcy tłumaczyli, że to dopiero wstępne próby, w grze, czołgi nie będą tak skakać. Trochę szkoda, moje lighty to by latały po mapie po prostu :D

mateuszmate7
Napisany 23 czerwca 2012 - 11:17
#14

użytkownicy
Mi się te tryby podobają po 1. W bitwach klanowych będzie pewnie że jak atakujesz to będziesz na ataku jak obrona to obrona
po 2. Są fajne :D

cdrw
Napisany 23 czerwca 2012 - 11:31
#15

użytkownicy
nowe tryby nie są super, ale przynajmniej mamy coś nowego. trzeba powiedzieć, że jedyną atrakcją są nowe punkty startu, bo reszta rozgrywki wygląda prawie identycznie (czasami się kampi w nowych miejscach :D )

co do nowych map... gram od wydania patcha, ale jeszcze ich nie widziałem oO
może powinni zrobić coś takiego jak w starcrafcie. Wprowadzić sezony z różnymi zestawami map.

Scytian
Napisany 23 czerwca 2012 - 12:19
#16

użytkownicy
@MiszaPoland
Popatrz na datę dodania filmiku a potem zastanów się dlaczego ten czołg robi salto, jak się nie zorientujesz to się zastanów jeszcze raz. xD

MiszaPoland
Napisany 23 czerwca 2012 - 12:21
#17

użytkownicy
@Eomi mam nadzieję że to tylko wstępne próby ... Chociaż, mogło by być ciekawie - jedziesz amx na kw, robisz nad nim salto, oddajesz dwa strzały z góry i wykańczający od tylu :)

Faren
Napisany 23 czerwca 2012 - 20:57
#18

użytkownicy
@MiszaPoland

Radzę wpierw przeczytać wszystkie dostępne informacje odnośnie fizyki, a nie sugerować się filmem sprzed roku. Wtedy to były testy i devsi korzystali ze zmniejszonej grawitacji, dlatego czołgi skakały.

Scytian
Edytowany 23 czerwca 2012 - 21:05
#19

użytkownicy
Ludzie to jest filmik na Prima Aprilis ! Popatrzcie na datę!

Prezes
Napisany 23 czerwca 2012 - 23:37
#20

użytkownicy
wam też po tym patchu wolniej ładuje mapy ?

dna78
Napisany 25 czerwca 2012 - 13:23
#21

użytkownicy
Myślę, że problemem przy nowych trybach walki jest mentalność graczy - po prostu nie umieją się przestawić na inny tok myślenia. Już kilkanaście razy trafiałem na sytuacje, w których drużyna, mająca za zadanie bronić flagi, rusza "po dawnemu" idiotycznym rushem jedną stroną, wybija kilka pojazdów w "zaskakująco łatwym rajdzie", staje na "cyferkach" i....... stoi jak stado posągów, nie rozumiejąc pewnie, jakim cudem czerwony pasek rośnie, a zielonego jak nie było, tak nie ma. :-)
Przy Ataku, zamiast ruszyć na bazę wroga, starym zwyczajem, ludziska stają na swoich "miejscówkach" i czekają na wroga, który z niewiadomych przyczyn nie chce nadjechać. :-D Kilku atakujących roztrzaskuje się na obronie i zapada martwa cisza, którą przerwać może jedynie inicjatywa drużyny broniącej, która postanowi wybić przeciwny team.
Wprowadzenie nowych trybów jest, moim zdaniem, ciekawym urozmaiceniem, jednak w randomowych bitwach będzie teraz jeszcze większą loterią, na jaki team trafimy - jeśli do tej pory zgranie i współpraca były "pobożnym życzeniem", to teraz stały się "marzeniem ściętej głowy"...
Plusem jest to, że można troszkę zaryzykować - w Obronie zostać na respie, bo przeciwnik I TAK PRZYJEDZIE, zaś w Ataku można sobie zaszarżować, bo wróg zapewne będzie czaił się koło bazy - czy uda się zostać Obrońcą lub Okupantem, to już zupełnie inna historia...

krzyzyk31
Napisany 25 czerwca 2012 - 13:41
#22

użytkownicy
Witam, co do tego że niektórzy gracze nie ogarniają jeszcze nowych trybów rozgrywki to się zgodzę.Słyszę dużo płaczu na temat trybu szturm. Z jednej strony słyszę że przewagę mają obrońcy z drugiej że atakujący. Sprawa jest bardzo prosta, a mianowicie rozegrać ileś tam bitew i wyciągnąć wnioski z wygranych. Podstawowa zasada w obronie to nie kampić w bazie tylko wyjechać przynajmniej te 200 m z bazy i zająć pozycje obronne. W ataku atakować dwoma flankami i maksymalnie wykorzystać swoją artę. Bój spotkaniowy z jedną bazą też jest ciekawy i można go łatwo wygrać. Jak się team pcha kupą na bazę to po jej zajęciu,w bazie zostają dwa najsłabsze tanki ewentualnie arta i nabija pasek,a reszta wyjeżdża przed bazę i walczy z wrogiem. Czasami jak wróg jest naiwny to lepiej zająć miejsce koło bazy i wybijać pojedyncze tanki wroga które wjeżdżają do bazy.

Philip79
Napisany 26 czerwca 2012 - 11:10
#23

użytkownicy
Zgadzam się z poprzednikami, głównym powodem narzekań jest problem z przestawieniem się na nowy tryb walki: dawne dopracowane taktyki i miejsca zawodzą co prowadzi do frustracji. Jednak każdy kij ma 2 końce i sądzę, że nie do końca te mapy są przygotowane do walki w "poprzek" ponieważ w przypadku szturmu niekiedy przewaga terenowa jest tak duża, że ekipa atakująca przy takiej samej proporcji sił ma po prostu zdecydowanie mniejsze szanse na wygraną (przykładem tego może być "prokhorowka"). Wyjątki zdarzają się wówczas gdy ekipie broniącej po prostu nie starcza umiejętności.
Z jednej strony czyni to grę ciekawszą i bardziej wymagającą, jednak gdy oczekujemy balansu i równych szans to widzę problem.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.