kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 407 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

W końcu! Tak oczekiwany patch 7.4 który właśnie w czwartek, 14 czerwca, został wprowadzony na serwerze rosyjskim, już jutro również w czwartek, ale 21 czerwca zostanie wprowadzony na serwerze EU! Tak jak pewnie wielu z Was nie kryję zawartej w mojej duszy radości ze wieści o patchu.

world of tanks

W związku z wprowadzeniem tej aktualizacji pracownicy WG będą musieli przeprowadzić prace konserwacyjne, które rozpoczną się o godzinie 6:00 rano, a zakończą o 12:00 jeszcze tego samego dnia.

Przypominamy, że tradycyjnie osoby, które na czas prac będą miały wykupioną premkę, dostaną rekompensatą w wysokości 1 dnia premium!

Głównymi zmianami, których się spodziewamy, będą:

  • Dodanie dwóch nowych map: Bezdroża i Lotnisko.
  • Dodanie nowych dział i niszczycieli francuskich
  • Dodanie dwóch nowych trybów gry!

Życzę wam mile spędzonego czasu przy pobieraniu patcha!

p.s. A ja i tak nie mogę się doczekać fizyki! A wy?

Źródło: wordoftanks.eu

Dyskusja
Arktez
Napisany 20 czerwca 2012 - 20:14
#1

użytkownicy
Wg mnie fizyka była by mile widziana ale bardziej nie mogę się doczekać TD X tieru mam 50k expa na obj, na wszelki nabije ok 200k :).
A co do patcha to on mi nie podchodzi.. a nie no nareszcie nowe tryby ale TD francuskie jakoś mnie nie przekonują.
Pozdro

Lukq
Napisany 20 czerwca 2012 - 20:19
#2

użytkownicy
Tylko żeby francuskie tdki nie miały magazynka i super penetracji bo wtedy nastaną dla nas ciężkie czasy.

grzesiek184j
Napisany 20 czerwca 2012 - 20:29
#3

użytkownicy
a ja już dzisiaj grałem na 7.4 nie trafiłem na jeszcze na td z magazynkiem ale ogólnie fajna zabawa i zmienione plansze sa

Kamiloss
Napisany 20 czerwca 2012 - 20:43
#4

użytkownicy
tylko ostatni tedek ma magazynek.

Scytian
Napisany 20 czerwca 2012 - 21:00
#5

użytkownicy
Te nowe tryby gry to dno ;/ nie ma to jak grać takim T95 w ataku albo lightem w obronie.

Hallack
Napisany 20 czerwca 2012 - 21:31
#6

użytkownicy
Nowe tryby są beznadziejne, bo kacapom nie chciało się przystosować mapek do nich... Po prostu zdecydowali gdzie wetkną flagę i gdzie drużyna startuje i koniec...

Nie wiem co im tyle zajęło bo to jest robota dla jednego średnio ogarniętego gościa...

Co do magazynka - to grałem francuzami na testowym i nie przypominam sobie aby jakikolwiek TD go miał...

a miałem odkryte wszystkie..

td francuskie są beznadziejne - jeżeli na mapie jest artyleria.. Do tego 3 ostatnie mają tak wielkie weakspoty że przebija je praktycznie każdy czołg...

Zaletą niby miała być szybkość - ale po co ona? chyba aby szybko dojechać do krzaka i pozostać w nim do końca bitwy..

odpowiednik Ferdka ma chyba tylko 1000 życia...

Ogólnie zawiodłem się...

Dyaebl
Napisany 20 czerwca 2012 - 21:35
#7

użytkownicy
@Lukq i grzesiek184j
Magazynek będzie miał 10 tierowy TD francuski, z penetracją będzie podobnie jak na francuskich ciężkich czołgach bo te działka co mają TDki są odpowiednikami dział francuskich hewików.

@Scytian
Co do tego T95 w ataku to się zgodzę, ale na zwykłej bitwie też ma przewalone jak twój zespół nie myśli. Sam nie raz tak miałem na t95, że musiałem "ścigać" swoich "sojuszników" bo i jedna i druga flanka parła do przodu i albo wszyscy padli i cała horda wrogich czołgów mnie zalała, albo to nasi rozwalili wroga i dojechałem na miejsce po czasie ;/. Co do lekkich czołgów to się nie zgodzę bo w tych nowych trybach znacznie łatwiej jest dostać się na tyły wroga i wybić im arty ;p.

Arktez
Napisany 20 czerwca 2012 - 21:50
#8

użytkownicy
Zgadzam się z Dyaebl i Scytian wystarczy jechać T28 lub T95 i kaplica jak da nas do takiej bitwy dlatego sprzedaje T28 na rzecz jakiegoś fajnego meda VII tieru.

kokon303
Napisany 20 czerwca 2012 - 22:07
#9

użytkownicy
serio słabe te td francuskie ? może ktoś się jeszcze wypowiedzieć?

ps , nie na temat ale może ktoś wie , będzie w przyszłości druga linia amerykańskich ciężkich kiedyś???

Faren
Edytowany 20 czerwca 2012 - 22:59
#10

użytkownicy
@up

Devsi chcieliby coś dodać, problem tylko jest taki, że po wojnie USA nie rozwijały projektów ciężkich czołgów. Wiem jedynie o T57/T58 z wieżą oscylacyjną ala AMX50. Znacznie większe szanse są na drugą linię medów - T23, T25, T42, T54, T69, T77, T95, T96, M60, bardziej obstawiałbym że będzie druga linia dla średnich czołgów.

Aha jest jeszcze ciężki T43, ale to chyba był pilotażowy M103 (nie pamiętam dokładnie) więc raczej odpada. Chyba że pójdą drogą tylko koncepcji ciężkich czołgów (jak niemieckie pojazdy które istniały tylko na papierze). W książkach amerykańskiego experta od uzbrojenia, R.P. Hunnicutta było kilka szkiców koncepcyjnych, m.in. dla T110E3 i T110E4, które będą tdkami tieru X w patchu 0.7.5.


RENAULTMAGNUM
Napisany 20 czerwca 2012 - 23:08
#11

użytkownicy
najwyższy czas na patch mi pasują nowe tryby gry arte Francuzką sobie zrobie TD mnie nie przekonuje mapy istna słodycz ;D

Therox
Napisany 21 czerwca 2012 - 04:55
#12

użytkownicy
TD będą szybkie i super zwrotne nawet Bat na problem z Fochem by go objechać.
Arta narazie za medy może robić :) Splash prawie zerowy,ale celna.
Tryby są fajne zwłaszcza że losowe jak mapy.Ruscy już protestuja by można je wybierać,jednak oni to stada noobów na testowym.

Mały Różowy Maus
Napisany 21 czerwca 2012 - 07:59
#13

użytkownicy
@ Faren

Devsi co nieco przebąkiwali o drugiej linii US medów, mam też nadzieję, że wydłużą linię lekkich amerykańców, bo są tam ze trzy fajne wozy, w tym T92, czyli amerykański AMX 13.

Szanse na drugą linię amerykańskich medów daje niedawna informacja z ust samego SerB'a, że będzie kiedyś druga linia niemieckich medów.

@kokon303
Natomiast drugiej linii ciężkich Amerykanów chyba nie będzie. Moim zdaniem świadczy o tym całkowite rozpieprzenie starej linii czołgów ciężkich i przepędzenie T34 do premium a T30 do TD-ków. A przeceiż mimo słabego kadłuba miały one dobre wyniki (T34 oczywiście po zrobieniu działa 120 mm, gra ze 105-ką była absurdem, ale wystarczało tylko dodać w miejsce 105-ki porządniejsze działo, które można było szybko wynaleźć i sprawa byłaby załatwiona).

Giray
Edytowany 21 czerwca 2012 - 09:51
#14

użytkownicy
Zwróćcie uwagę że po II WS nastąpił powolny zmierzch czołgów ciężkich, powstało pojęcie "czołgu podstawowego" i nowe projekty HT ewoluowały w tym kierunku, co widać doskonale np. na przykładzie T-10 (IS-8) i M110. Dlatego nie spodziewałbym się rozwoju linii czołgów ciężkich, za to jak najbardziej średnich, nawet do 12 poziomu. I to jest właśnie logiczne. Wargaming wpakował się też w ślepą uliczkę z SPG i TD, bo o ile artyleria samobieżna jest nadal rozwijana (ale w sensie mobilności, nie kalibru guna) to miejsce niszczycieli czołgów zajeły mniej lub bardziej mobilne wyrzutnie przeciwpancernych pocisków kierowanych.

Mały Różowy Maus
Napisany 21 czerwca 2012 - 10:00
#15

użytkownicy
@Giray

Zapomniałeś, że WoT ma ograniczenia chronologiczne. Twórcy gry już dawno temu założyli, że będą w niej tylko konstrukcje z okresu od lat 30. do lat 50. Nie ma mowy o wozach z pancerzami kompozytowymi, działami gładkolufowymi, systemami kierowania ogniem itd. Nawet jak wprowadzają T62, to dają jego wczesną wersję z 1958 r. (T-62A), która jeszcze nie miała gładkolufowego działa 115 mm i w zasadzie była jedynie przeróbką T-55.

Takie ramy czasowe powodują też, że nie ma problemów ze znikającymi liniami czołgów ciężkich oraz niszczycieli czołgów uzbrojonych w działa (w odróżnieniu od niszcz. uzbrojonych w rakiety).

Obecnie nie ma żadnych planów sięgania powyżej X tieru ani masowego wprowadzania MBT ("czołgów podstawowych") poza ich najwcześniejszymi wersjami, które będą medami X tieru. Nie ma też szans na wyższe tiery art. Ostatnio było to jasno stwierdzone przez szefa deweloperów.

Sci
Napisany 21 czerwca 2012 - 10:30
#16

użytkownicy
A widamo coś o arcie SturmTiger ?

kokon303
Napisany 21 czerwca 2012 - 11:29
#17

użytkownicy
dzięki za wszystkie odpowiedzi, szkoda że tak wyjdzie ale na pocieszenie może będzie druga linia medów ;)

Faren
Napisany 21 czerwca 2012 - 12:12
#18

użytkownicy
@Mały Różowy Maus

Trzy lekkie? Wiem o M41 Walker (moje marzenie) i T92, ale co jeszcze można by wsadzić? Wydaje mi się, że lekkie tieru VI zupełnie wystarczyłyby dla powiększonej ilości czołgów tieru X, a T92 daliby jako premium z autoloaderem, tak jak dla ciężkiego T58 czy średniego T69 (chyba że devsi zrobią taki manewr, że powstania cała linia amerykańskich czołgów z wieżami oscylacyjnymi: T92 (lekki tier VII) -> T69 -> T77 -> T58) To by miało sens.

Czy chodzi ci może o modyfikację M41 Walkera - T49 z działem 90mm?

U Sowietów jako lekkie VI tieru widziałbym PT-76 z odpowiednim buffem lub K-19, P-39; dla Brytoli FV 301, dla Niemców Spahpanzer Kette.

kurkusmaximus
Napisany 21 czerwca 2012 - 12:16
#19

administracja
No to czas pobierać :)

Endriu
Napisany 21 czerwca 2012 - 12:39
#20

redaktorzy
@up

Ja taka lota w chate żeby tylko patcha pobrać:D

Sasilton
Napisany 21 czerwca 2012 - 14:25
#21

użytkownicy
zagrałem chyba z 12 pojedynków i przez te nowe tryby odechciało mi sie w to grać ;/
na plus nowa mapa "Lotnisko"
reszta to kupa
przez te 12 pojedynków miałem ze 3 razy normalne pojedynki
za jakis tydzień gdy bedą francuskie spg z magazynkiem to nawet sobie w gwtigerze nie postrzelam

Giray
Napisany 21 czerwca 2012 - 14:29
#22

użytkownicy
@maus

te "ograniczenia" są tylko umowne ;P

RENAULTMAGNUM
Edytowany 21 czerwca 2012 - 15:25
#23

użytkownicy
patch ogólnie spoko oprócz nowych trybów no kur... nie da sie wybierać ani nic niektórymi maszynami po porostu nie da sie grać jak nie zmienią tego aby wybierać jaki tryb sie chce to dużo graczy skonczy gre

patch ogólnie spoko oprócz nowych trybów no kur... nie da sie wybierać ani nic niektórymi maszynami po porostu nie da sie grać jak nie zmienią tego aby wybierać jaki tryb sie chce to dużo graczy skonczy gre

Panzer
Napisany 21 czerwca 2012 - 15:27
#24

użytkownicy
taaaa

mnie to w***a że nie mogę modów wgrać , nigdy tak nie było. mam grać na czystej grze od nich. ludzie jak można tak popsuć

Giray
Napisany 21 czerwca 2012 - 17:15
#25

użytkownicy
nowe tryby są spoko, złej tanecznicy... ;)

Panzer
Napisany 21 czerwca 2012 - 17:45
#26

użytkownicy
@UP

no nie wiem kolego jak masz ze 7 k bitew i grasz bez modów to współczuje

RENAULTMAGNUM
Napisany 21 czerwca 2012 - 17:48
#27

użytkownicy
ja gram bez żadnego moda A co do patcha to bardzo sie ciesze że zrobili z besti KW-4 jescze lepszą maszynkę poprawiono pancerz zwiększono hp i mase czołgu same plusy jak dla mnie

Egzekutor
Napisany 21 czerwca 2012 - 19:01
#28

użytkownicy
Moglibyście w końcu zaktualizować listę map w temacie poniżej na tym forum!!!

SniperGhost
Napisany 21 czerwca 2012 - 19:06
#29

użytkownicy
Teraz to ta gra zeszła na psy ja usuwam ta gre i pisze na Wargaming ze sa totalnymi kretynami

mickey93
Napisany 21 czerwca 2012 - 19:52
#30

użytkownicy
UP
ty jesteś totalnym kretynem ja rozumiem nie podoba ci się ta gra OK usuń, napisać możesz że ci się nie podoba ale walić tekstem że ktoś jest totalnym kretynem bo wprowadził coś co ci się nie podoba? szacunku trochę dla czyjejś pracy

Mały Różowy Maus
Napisany 21 czerwca 2012 - 20:01
#31

użytkownicy
@ Faren
Tak, T49

starcu
Napisany 21 czerwca 2012 - 20:40
#32

użytkownicy
czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi czemu nie działa mi ten update...
Gram w tanki od paru miechów. Nigdy nie miałem problemów z hasłem i nie zmieniałem go. Pobrałem i zainstalowałem patch. Włączyłem gre, wyskoczyło okienko o akceptacji zmian. Wbiło się menu z hasłem. Podałem je ale zamiast połączyć mnie z grą wyskakuje mi ciągle (Update Required) 'please upadte your apllication' i do wyboru mam Update lub Restart later... Czego bym nie kliknął wychodzi z gry i tyle.

SniperGhost
Napisany 21 czerwca 2012 - 20:59
#33

użytkownicy
mickey93 ja szacunku nie mam do tych ludzi z WG bo zamiast naprawic błedy gry np: Match maker to psuja ja jeszcze gorzej wprowadzajac jakies totalne głupie mody w których grac sie nie da [ciach]

Giray
Napisany 21 czerwca 2012 - 21:00
#34

użytkownicy
A tak a propos francuskich tanków - nie wiem czy ktoś na to zwrócił uwage:

Żabojady dzieliły czołgi na piechoty i kawalerii, te pierwsze były czymś w rodzaju ruchomych bunkrów, te drugie zastępowały konie. Ich załoganci mieli stopnie wojskowe odpowiednio piechoty lub kawalerii, które się troche jednak różniły (w WP też zresztą). W WoT nie ma tego rozróżnienia i załoganci mają stopnie kawaleryjskie.

Endriu
Edytowany 21 czerwca 2012 - 21:22
#35

redaktorzy
@SniperGhost

Regulamin...

p.4-"Nie obrażamy innych użytkowników, administrację, redaktorów oraz członków jakiegoś klanu."

Walter_NovotnyPL
Napisany 21 czerwca 2012 - 21:53
#36

użytkownicy
Nie wiem po co spina na nowe tryby. Grałem na nich jako atakujący i wygrałem. Raz przegrałem ale byłem na dole tabeli i nie miałem wpływu na przebieg bitwy. Niema zmian źle, są jeszcze gorzej. Muszą coś dodawać, bo by się gra znudziła. Jeśli tryby okażą się niewypałami to je zabiorą w najbliższym paczu. Narzekacie tak na MM. Składy są w miarę wyrównane a wszystko zależy od graczy na co WG niema wpływu. W WG też są ludzie a wy tylko ich jedziecie za wszystko. Jak ktoś wyzywa od idiotów i kretynów to niech gra w gry single player.

Dyaebl
Napisany 21 czerwca 2012 - 22:25
#37

użytkownicy
A mi się nowe tryby podobają, starcia na starych mapkach w zupełnie nowych miejscach. Można pięknie flankować teraz no i nie ma takiego strasznego kampienia jak w trybie standardowym. Co do MM to nie zauważyłem jakichś rażących błędów, a nie raz tak się stawało, że wróg miał kilka IX tierów więcej i przegrywał. Wszystko zależy od graczy :). Co do mapek to się nie wypowiadam jeszcze bo dopiero 2 razy trafiłem na nie :P.

RENAULTMAGNUM
Napisany 21 czerwca 2012 - 23:38
#38

użytkownicy
Czasami te tryby są fajne ale czasami dobijają

yaroo_p
Edytowany 22 czerwca 2012 - 00:35
#39

użytkownicy
Masz rację RENAULTMAGNUM lepiej gdyby zrobili możliwość wyboru pomiędzy tymi trybami.Wtedy sam bym decydował jak grać.

Niestety ale RED ZOOMU nie naprawini.Pewnie byli bardzo zajęci przygotowaniem nowego patcha :(

Fidos1612
Napisany 22 czerwca 2012 - 06:37
#40

użytkownicy
@RENAULTMAGNUM jakbyś nie zauważył, nie zmienili nic w KW-4, to tylko twoje subiektywne odczucie, bo nic nie robili też z HP w tym czołgu

@SniperGhost match marker został poprawiony, jakbyś nie zauważył teamy są bardziej wyrównane i niższych tierów nie rzuca tak na topowe maszyny

Do ogółu: pach może i ciekawy, tylko, że śpieszyli się z tym pachem przez co gra jest mniej stabilna, nie mogłem się zalogować po kilka razy do plansz, sporo większe lagi( podobno u ruskich też takie objawy, i mieli to poprawić na EU, ale jak zwykle nic z tym nie zrobili)... co do nowych premiumów są żałosne, IS6- wszystko w niego wchodzi jak w masło z każdej strony, jagtiger- śmiech na sali - działko ze zwykłego tygrysa. Co do francuskich czołgów, nie mam zdania o nich - z tego co zauważyłem, to wszystkie papierowe są i nie ma z nimi problemów pod względem przebicia

PanzerWolf
Napisany 22 czerwca 2012 - 07:27
#41

użytkownicy
Ja tam wcale nie mam obiekcji co do nowych trybów walk i dobrze że są wybierane losowo bo nigdy nie wiadomo na co się trafi a poprzednie ''rutynowe'' granie zabijało wg mnie całego ducha gry i rzeczywiście teraz granie bardziej zaskakuje a gracze z utartymi schematami bitew którym się to nie podoba zawsze mogą znaleźć taką ikonkę jak ''unins''.

Dyaebl
Napisany 22 czerwca 2012 - 08:55
#42

użytkownicy
@Fidos1612
To zobacz sobie listę zmian wprowadzonych w patchu 0.7.4:
"Zmiany w modelach pojazdów i balansowanie:
KV-4:
-Pula punktów wytrzymałości została zwiększona o 40 punktów.
-Pancerz boczny został pogrubiony o 20mm.
-Grubość pancerza włazu dowódcy ulepszonej wieży została powiększona o 30 mm.
-Opór złego i średniego gruntu został zwiększony o 5%.
-Zamontowanie działa 107 mm ZiS-24 będzie teraz możliwe na podstawowej wieży.
-Wpływ obracania wieży na działo 107 mm ZiS-24 na celność działa zamontowanego na ulepszonej wieży został zmniejszony o 20%.
-Maksymalny odchył działa ZiS-24 w pionie zamontowanego na ulepszonej wieży został zwiększony o 6 stopni."

Karthon
Napisany 22 czerwca 2012 - 09:58
#43

użytkownicy
Nowe tryby są OK, kwestia tylko je doszlifować.
Zmiany.... różnie. Szkoda, że nadal dość często wchodzi dmg za ZERO.
Mam pytanie odnośnie Francuskich TD -> wyższe tiery maja magazynek?
Nie doszukałem się też dokładnych zmian w IS-8 i T34...

RENAULTMAGNUM
Napisany 22 czerwca 2012 - 11:12
#44

użytkownicy
Właśnie fridos troche mnie dziwi jak mogłeś tego nie zauważyć zmiany są duże i tylko na lepsze zmieniono także wagę pojazdu teraz jest cięższy

Kenpachi
Napisany 22 czerwca 2012 - 12:29
#45

użytkownicy
Ja tam w sumie nie narzekam. Nowy tryb tylko raz mi się trafił ale szybko mnie zestrzelili. Francuzką artą II tieru grałem tylko raz i mam wrażenie, że jest lepsza od T57 jeśli chodzi o siłę ognia. Nowych map nie spotkałem. Ale i tak jestem zadowolony :D Bo najważniejsze to widzieć pozytywy :p

Fidos1612
Napisany 23 czerwca 2012 - 06:23
#46

użytkownicy
Fakt, z tym KV, to faktycznie nie zauważyłem, może przez to, że tylko gwiazdkę na nim zbijam, i nie interesuje mnie on na razie :)(rozwijam jak na razie inną linię czołgów).
Powoli odkłada się doświadczenie na ST-1.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.