kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 394 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Patch 9.3 - Informacje
Goldbluszcz, Piątek, 29 sierpnia 2014, 11:52
Tagi: patch, 9, 3


world of tanks

Na portalu FTR pojawiła się lista zmian, które pojawią się w zbliżającym się Patchu 9.3 Oczywiście cześć tych informacji może ulec zmianie ;)

FTR
  • dodano nowe wysokotierowe czołgi lekkie: T37 na VI tierze, M41 Walker Bulldog i LTTB na VII tierze, T49 LT, Spahpanzer RU 251 i T-54 LT na VIII tierze
  • całkowicie zrebalansowano M24 Chaffee
  • całkowicie zrebalansowano KV-1S, został on przeniesiony na V tier, a na VI został dodany KV-85
  • supertesterzy otrzymali do testów T-34-85M, sowiecki MT VI tieru
  • przerobiono na HD następujące czołgi: ISU-152, Т-34, IS-7, M3 Lee, M5 Stuart, Jagdpanther.
  • następujące czołgi dostały buffa: Obj 430, M6A2E1, Т92 SPG.
  • następujące czołgi dostały nerfa: M18 Hellcat, Т18, FV304, T57 HT
  • M46 Patton otrzymał możliwość zakupu modułu zwiększającego udźwig zawieszenia
  • Pz.Sfl.V od teraz nazywa się Sturer Emil
  • zwiększono wytrzymałość zawieszeń czołgów lekkich V-VIII tieru
  • całkowicie zrebalansowano czołg M5 Stuart
  • całkowicie zrebalansowano mapę Murovanka: rozmiar zwiększył się z 0,8×0,8 do 1×1 km; zmieniono też kilka rzeczy
  • cysterny, beczki z paliwem, samochody, kanistry i skrzynie z amunicją od teraz mają nowe, lepsze efekty eksplozji/zapłonu/zniszczenia
  • odświeżono interfejs w hangarze
  • Stronghold otrzymuje nowe możliwości: możliwość wynajęcia graczy spoza klanu do potyczek, dodano też budynek Kancelarii, zlecający członkom klanów specjalne misje
  • ulepszono następujące efekty destrukcji czołgu: płonąca i eksplodująca amunicja, eksplozja paliwa, destrukcja spowodowana upadkiem lub taranowaniem, zatonięcie czołgu oraz standardowe zniszczenie czołgu
  • w menu wyboru klastra dodano informację na temat jakości połączenia z serwerem
  • panel czatu w garażu został przerobiony: nowe przyciski i mechanizm otwierania zakładek, przewijanie, licznik graczy online i liście kontaktów
  • przerobiono okna trybu wyboru bitwy, tworzenia plutonu i zapraszania znajomych
  • dodano kary za niesportowe zachowanie: AFK, wychodzenie z bitwy przed zniszczeniem czołgu, samobójstwo
  • nagrody „Bohatera Bitwy” od teraz mogą być zdobywane przez wielu graczy w
  • dodano kilka łatwych medali: Kuloodporny, Kolega w bitwie, Zwiadowca, Strzelać aby zabić, Wojownik, Pojedynkowiec, Człowiek Demolka, Podpalacz, Osiłek, Ręka Boga, Oko za oko
  • dodano bonusy do exp za odbijanie wrogich pocisków – pocisk musi trafić w główny pancerz, ale nie zadać obrażeń
  • przerobiono filtry dźwiękowe we wnętrzu czołgu
  • usunięto medale dla BH bez paska postępu: Gwardzista oraz Twórca Historii
  • zmieniono mechanikę pocisku po tym, jak zrykoszetuje na czołgu: od teraz kontynuuje lot, zamiast znikać
  • zmniejszono wymagania o 7% dla każdej kategorii kill mark
  • od teraz czołgi VIII-X tieru z przekładnią napędową z przodu, po trafieniu w to miejsce nie będą mogły zostać podpalone
  • naprawiono problem, przez który nie można było zraportować sojusznika za brak aktywności/bota
  • naprawiono kilka problemów z pamięcią w bitwie
  • naprawiono niektóre przypadki wywalania się gry
  • ulepszono wydajność gry na niektórych konfiguracjach PC
  • zoptymalizowano odtwarzanie efektów dźwiękowych
  • zmniejszono zużycie pamięci grafiki
  • naprawiono problem z wyświetlaniem tracerów przy trafieniu niepetrującym
  • naprawiono kilka rzeczy w trybie SH
  • naprawiono dziwne obracanie się czołgu po wyspotowaniu go w niektórych przypadkach
  • naprawiono problem, przez który po wyspotowaniu czołgu najpierw pojawiało się jego zawieszenie
  • naprawiono bugi graficzne na następujących czołgach: SU-100, M18 Hellcat, Tiger I.
Źródło: FTR

Dyskusja
avn234
Napisany 29 sierpnia 2014 - 15:14
#1

użytkownicy
zmieniono mechanikę pocisku po tym, jak zrykoszetuje na czołgu: od teraz kontynuuje lot, zamiast znikać

rozumiem jeśli pocisk odbije się od powierzchni przed wieżą na np. E100 to trafi dalej w wieżę?

Wilk Fenris
Napisany 29 sierpnia 2014 - 18:41
#2

użytkownicy
"od teraz czołgi VIII-X tieru z przekładnią napędową z przodu, po trafieniu w to miejsce nie będą mogły zostać podpalone"

Czyżby koniec płonących Niemców?
WG poszło po rozum do głowy???
Nieee... na pewno jest w tym jakiś haczyk ;)

TataPsychopata
Napisany 29 sierpnia 2014 - 18:54
#3

użytkownicy
zmieniono mechanikę pocisku po tym, jak zrykoszetuje na czołgu: od teraz kontynuuje lot, zamiast znikać . Może po rykoszecie pocisk nabiera nowej trajektoria lotu . Może trawić w nowy cel . Może to już było w WoT ? Mi się wydaje że w becie miałem okazje . Strzelałem do maus a zniszczyłem tygrysa II . Nie jestem pewny na 100%

deffit
Napisany 29 sierpnia 2014 - 20:13
#4

użytkownicy
A wiadomo kiedy ten patch wychodzi? bo nie wiem czy kv-13 zdąże zbadać ;)

Goldbluszcz
Napisany 01 września 2014 - 16:18
#5

użytkownicy
Do końca miesiąca aktualizacja 9.3 powinna się pojawić na serwerach.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.