kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 687 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
World of Tanks - Aktualizacja 0.9.0.3
Goldbluszcz, Czwartek, 8 maja 2014, 11:18
Tagi: patch, 0.9.0.3


Jak zauważyliście dziś pojawiła się mała aktualizacja oznaczona numer 0.9.0.3 jak głosi informacja poniżej ma ona za zadanie wykryć graczy z niską ilości FPS i zaproponować im zmianę ostawień graficznych.

Zespół działu wsparcia
Witajcie Czołgiści,

Z radością pragniemy poinformować o aktualizacji World of Tanks do wersji 0.9.0.3. Z powodu aktualizacji, serwery World of Tanks będą niedostępne w dniu 08/05/14 w godzinach od 06:00 do 07:00.

Łatka została opracowana z myślą o graczach, którzy doświadczają problemów z płynnością gry związanych z nieprawidłowymi ustawieniami graficznymi w grze. Celem tej mini aktualizacji jest wykrycie graczy, którzy mają małą ilość klatek na sekundę (mniej niż 20) i zaproponowanie im zmianę ustawień graficznych.

Dziękujemy za zrozumienie,

Roll out!
Źródło: WoT

Dyskusja
Pioyer
Napisany 08 maja 2014 - 11:28
#1

użytkownicy
LOL

(czyt. ukryta wiadomosc: jestescie debilami nie potraficiee sami zmienic ustawien graficznych by zwiekszyc ilosc FPS'ow nawet nie macie pojecia ze gra wam klatkuje)

deffit
Napisany 08 maja 2014 - 12:28
#2

użytkownicy
W sumie dziwne, że taka firma nie moze zrobić własnego tweakera na kodzie gry. Ilu z was gra na full detalach? 30%, 40%? Bez zbędnych ingerencji mozna sie pozbyć dodatków i nie bać się że za każdym pathem wszystko się znów sp.... Sieknąć w nim ze dwie mini reklamy i jeszcze kase zgarniać.

oRkA
Edytowany 08 maja 2014 - 20:27
#3

użytkownicy
@Pioyer, raczej: "sprawdziliśmy ostatnio zebrane dane i odkryliśmy, że wielu z was jest debilami i nie potraficie samemu zmienić ustawień graficznych by zwiększyć ilość FPS'ow. Dlatego pozwólcie, że zrobimy to za was abyście już nam więcej nie płakali na forum. "

Nie zdziwiłbym się gdyby po aktualizacji takim ludziom po prostu zmniejszałoby rozdzielczość do minimum, c zresztą byłoby u nich jedyną rzeczą w grafice nie daną na minimum :F

Nie, no oczywiście, że dobrze, iż coś takiego dodali. Pewnie komuś cię to przyda.

Lincz
Napisany 08 maja 2014 - 23:01
#4

użytkownicy
@up
ja przykladowo na minimalnych(bo jestem przyzwyczajony ze starego pc) mam ~27 a na srednich ~40, wiec nie pierdolcie ze ludzie sa debilami, jak gra jest tak zoptymalizowana ze takie rzeczy sie dzieja. skoro wam to sie nie przyda, to nie znaczy ze ktos nie skorzysta... ahh te polaczki-cebulaczki -,-" nie dogodzisz

Pioyer
Napisany 09 maja 2014 - 01:05
#5

użytkownicy
boze... pomysl przez chwile kim trzeba byc zeby nie widziec tego ze ci gra klatuje i nie pomyslec o zmianie ustawien graficznych a dziwne dzialanie ustawien graficznych to juz jest troche inna sprawa

odrazu "polaczki-cebulaczki"...

adamczik
Edytowany 09 maja 2014 - 09:24
#6

użytkownicy
Zaproponowanie innych ustawień? O matko. Zamiast wydać łatę przez którą ludzie będą mieli 50% klatek więcej przy tych samych ustawieniach graficznych to oni "nam zaproponują inne ustawienia". Boże, jaki dramat.

Ciekawe co zaproponują ludziom, którzy mają najniższe ustawiania i w porywach 10 klatek.

Fidos1612
Napisany 09 maja 2014 - 09:26
#7

użytkownicy
Od dłuższego czasu obserwuję dziwne zjawisko z grą. Z patcha na patch jest coraz gorzej. Chodzi mi o "lagowanie" gry i problem staje się coraz większy, a WG wypuszcza mini łatkę z "poprawą " ustawień kart graficznych, który według mnie nic nie poprawił. Dla wszystkich, którzy pewnie zaraz po mnie pojadą, że nie poprawię sam ustawić grafiki w grze, od dwóch lat gram cały czas na minimalnych ustawieniach i bez innych "szaleństw" i obserwuję systematyczny spadek klatek i zwiększenie pingu

Lincz
Napisany 09 maja 2014 - 15:23
#8

użytkownicy
@Pioyer
od razu*
dziwne dzialanie ustawien to ta sama sprawa. skoro latka ma mi pomoc i "wykryc" ze jednak na tych srednich mam wiecej niz na minimalnych, to czemu nie. od razu pierdolenie, ze "o jacy to debile nie wiedza jak ustawic grafike". tak kurwa, nie wiem jak ja ustawic zeby miec najwiecej fps'ow, bo na logike na minimalnych powinienem miec ich najwieksza ilosc, a tak nie jest.

polaczki-cebulaczki, zdania nie zmieniam

Pioyer
Napisany 09 maja 2014 - 18:21
#9

użytkownicy
latka nie ma wykryc ze masz wiecej FPS'ow na tych ustawieniach tylko ze proponuje ci zmiane ustawien gdy masz mniej niz 20FPS a przy takiej ilosci WIDAC ze gra klatkuje nierozgarniety czlowieku a zobaczyc ze gra ci gorzej dziala na tych ustawieniach tez bardzo trudno co nie? trzeba poczekac az ci gra powie ze masz mniej jak 20FPS'ow...

oRkA
Napisany 10 maja 2014 - 14:15
#10

użytkownicy
UJAWNIONO NOWE INFORMACJE NA TEMAT AKTUALIZACJI 9.1

Pierwszy test publiczny prawdopodobnie pojawi się 21 maja, zaś aktualizacja wydana zostanie zapewne w połowie czerwca.

MAPY:
- Nowa mapa Charków
world of tanks
http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2014/01/421052_original.jpg
http://ftr.wot-news.com/wp-con...ov_dom_promyshlennosti_900.jpg
- Poprawiono mapy: Koło podbiegunowe, Tundra, Komorian, Windstorm i North-West.
- usunięto tryb szturmu na sand river,
- poprawiono wydajność graficzną Hidden Village.

Grafika:
- poprawiono i naprawiono drobne błędy tekstur obiektów oraz czołgów.
- przerobiono efekt spalin silnikowych.
- przerobiono skutki wybuchu zbiornika.
- wizualne efekty trafienia w beczki z paliwem (będą odpadać? Mieli to dodać w 9.1)
- Dodano efekt ześlizgiwania się wieży po trafieniu w skład amunicji.

Medale i wyróżnienia:
- dodano 5 nowych medali dla artylerii: "Monolit", Ostrzał przeciw-artyleryjski", zimna krew, Medal Starka, ale nie wiadomo którego Starka, Neda czy Tonego.
- Nowe nagrody w bitwach drużynowych: "zahartowany w boju", "Rezerwa snajperska", "Piroman", "Obiecujący wojownik", "Walka do ostatniego tchu"
- poprawiono kilka opisów istniejących już medali,
- medal "Operacja Nostalgia" przeniesiony do innej kategorii medali

Dźwięk:
- Aktualizacja biblioteki dźwięku FMOD
- przerobione dźwięki wystrzałów

Co ciekawsze poprawki:
- maksymalna ilość symboli czacie wzrosła do 512
- dodano niektóre poprawki i ulepszenia do okna bitew drużynowych,
- w kompaniach czołgów: usunięto możliwość rozpoczęcia bitwy bez dowódcy
- dodano "dynamiczny FOV" w ustawieniach

Zmiany pojazdów
- Usunięto premie klasy TD kamuflażu podczas wystrzału (po za tym reszta premii dla TD pozostała)

Niemieckie czołgi

Jagdpanzer IV

- obrót przy skokowej trakcji zmieniono z 32 do 34, przy ulepszonej od 35 do 38
- opór gruntu przy (dobry / średni / zły teren) wzrósł o 14.08.20 procent dla stokowych gąsienic
- opór gruntu przy (dobry / średni / zły teren ) poprawił się o 15 - 09 - 22 procent dla ulepszonych gąsienic

Panzer I

- poprawiono czas celowania

Tiger I

- Czas przeładowania dla 88mm L/71 zwiększony z 6,7 s do 6,8 s
- 88mm L/71 dokładność znerfiona z 0,34 na 0,35
- 88mm L/71 dokładności celowania podczas ruchu wieży znerfiono o 17 procent
- PW znerfiono o 100 punktów dla obu wież

Tiger P

- 88mm L/71 czas przeładowania dla wieży stokowej zmienił się z 9,1 s do 9,3 s, dla elitarnej z 8,6 s na 8,8 s
- 88mm L/71 dokładność znerfiono z 0,34 na 0,35
- PW znerfiono o 100 punktów dla obu wież

VK2801

- zmniejszono opór gruntu dla (dobry / średni / zły teren) o 22/20/1 procent
- Maksymalna prędkość wzrosła z 60 km / h do 68 kilometrów na godzinę

VK3001P

- hitpointy dostały buffa o 140hp (stokowa wieża) i 90hp (710 do 800) dla elitarnej

Brytyjskie czołgi

Cruiser Mk.I

- Czas przeładowania dostał buffa z 8s na 7,8 s.

Vickers Średni Mk. II

- dostał buffa

Universal Carrier 2-PDR

- Maksymalna prędkość do tyłu zwiększona z 8 km / h na 10 kilometrów na godzinę
- czas celowania z QF 6-pdr 8 CWT AT Gun Mk. I zwiększony z 1,7 na 1,6

AT7

- Czas przeładowania dla OQF 20-pdr AT Gun Type A Barrel znerfiony z 5,8 s na 6,4 s
- PW znerfiony na 50

Amerykańskie czołgi
NIE CHCE MI SIĘ DALEJ TŁUMACZYĆ

Hellcat

- stock suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 60 percent
- elite suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 57 percent
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 9/14/9 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 10/17/10 percent
- maximum reverse speed nerfed from 20 km/h to 12 km/h
- aim spread of the 76mm M1A2 when moving the turret increased (nerfed) by 12 percent
- aim spread of the 90mm M3 when moving the turret increased (nerfed) by 25 percent
- 90mm M3 reload time nerfed from 8s to 8,5s

M4 Sherman

- aimtime for derp 105mm nerfed from 2,3s to 2,5s
- reload time for derp 105mm nerfed from 8s to 9s

T18

- stock suspension turnrate nerfed from 28 to 18, elite from 30 to 22
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 43/29/7 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 46/40/12 percent
- maximum reverse speed nerfed from 8 km/h to 6 km/h
- 75mm derp reload time nerfed from 4,8s to 5,2s, aim spread from moving gun nerfed by 12 percent
- 2pdr Mk.IX reload time nerfed from 2,1s to 2,5s, aim spread from moving gun nerfed by 17 percent
- hitpoints nerfed by 5 from 125 to 120

T29

- stock suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 8 percent
- elite suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 9 percent
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 18/11/8 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 18/20/8 percent
- aim spread of the 105mm T5E1 when moving the turret increased (nerfed) by 11 percent, reload time nerfed from 11,4s to 11,8s
- T136 turret viewrange nerfed by 10

T32

- 105mm T5E1 accuracy buffed from 0,41 to 0,4

T40

- viewrange nerfed from 400 to 370

Soviet tanks

A-32, AT-1

- 76mm (L-10) gun damage changed from 105 to 110

BT-7

- aimtime for 37mm ZIS-19 buffed from 1,7 to 1,6

MT-25

- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) improved by 12/11/6 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) improved by 14/12/6 percent
- top engine 600hp changed to another engine 700hp

SU-101

- aim spread for both suspensions when driving and when traversing the vehicle buffed by 5 percent
- D-54S aimtime buffed from 2,1s to 2s
- hitpoints buffed by 10

T-28, T-46

- 76mm L-10 and KT-28 damage buffed from 105 to 110
Źródło:
http://www.worldoftanks-wot.com/updates/9-1-developer-notes/

Spokojnie można korzystać z tego co już przetłumaczyłem, chociaż kilka elementów pominąłem.


W aktualizacji 9.1 nie dodadzą jeszcze efektów pogodowych oraz dachowania.

Nie podano też nowych czołgów w HD. Na pewno pojawi się M12 U.S. Artyleria VII poziomu
http://www.worldoftanks-wot.com/wp-content/uploads/WoT-HD-screen.jpg
oraz Is-4 Radziceki HT X poziomu.

Kw 1s podzielony na 2 czołgi będzie dopiero w 9.2 Wtedy też chcą dodać odpadające części z czołgów, dachowanie i fizykę havok.


P.S.
A tu link do administracji co do błędu, który wyskakuje czasem podczas pisania postów. Gdyby nie ctr+v i ten post by przepadł.
http://world-of-tanks.eu/error-msg.php?e=403

kurkusmaximus
Napisany 10 maja 2014 - 17:15
#11

administracja
hej, orka, przyjrzę się temu

oRkA
Napisany 10 maja 2014 - 17:22
#12

użytkownicy
Spoko, ale jest tam podany e-mail więc łatwo pewnie pójdzie ustalanie o co z tym chodzi. Ta storna wyskakuje kiedy piszę za długi/za długo post.

Zrobicie oficjalnego newsa o 9.1?

kurkusmaximus
Napisany 10 maja 2014 - 17:32
#13

administracja
http://world-of-tanks.eu/aktua...informacje-o-aktualizacji-091/


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.