kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 1100 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Informacje o aktualizacji 0.9.1
oRkA, Sobota, 10 maja 2014, 17:18
Tagi: patch, 0.9.1, wot, dane


oRkA, dzięki!

Pierwszy test publiczny prawdopodobnie pojawi się 21 maja, zaś aktualizacja wydana zostanie zapewne w połowie czerwca.

W aktualizacji 0.9.1 nie dodadzą jeszcze efektów pogodowych oraz dachowania.

Nie podano też informacji na temat nowych czołgów w HD. Na pewno pojawi się M12 U.S. Artyleria VII poziomu - Mój link - oraz Is-4 radziecki HT X poziomu.

Kw 1s podzielony na 2 czołgi będzie dopiero w 0.9.2 Wtedy też chcą dodać odpadające części z czołgów, dachowanie i fizykę Havok.

MAPY:

  • Poprawiono mapy: Koło podbiegunowe, Tundra, Komarin, Windstorm i North-West.
  • usunięto tryb szturmu na Sand Rver,
  • zwiększono ilość FPS poprzez optymalizacje mapy Hidden Village
  • Nowa mapa Charków

world of tanks

world of tanks world of tanks

Grafika:

  • usunięto lub poprawiono drobne błędy tekstur obiektów oraz czołgów.
  • zoptymalizowano efekt dymu z silnika
  • zoptymalizowano efekt towarzyszący wybuchowi czołgu
  • dodano efekt towarzyszący uszkodzeniu beczek z paliwem
  • Dodano efekt ześlizgiwania się wieży po trafieniu w skład amunicji
  • rodzaj powierzchni będzie miał wpływ na zachowanie się odpadającej wieży

Medale i wyróżnienia:

  • dodano 5 nowych medali, które możemy zdobyć na artylerii: “Monolith”, “For Counter-artillery Fire”, “Medal of Horus”, “Cool-blooded”, “Stark’s Medal”
  • dodano nowe medale w bitwach drużynowych: “Battle-hardened”, “Sniper Reserve”, “Pyromaniac”, “Promising Warrior”, “Fight to the Last Breath”
  • poprawiono opis medali "Billote", "Bruno", "Tarczay"
  • przeniesiono medal “Operation Nostalgia” do innej kategorii
  • usunięto bug, który czasami powodował, że medal “Armored Fist” nie pojawiał się

Dźwięk

  • zaktualizowano bibliotekę FMOD
  • zmieniono odgłosy towarzyszące wystrzałowi działa

Co jeszcze naprawiono:

  • usunięto bug powodujący, że status gracza będącego offline/online nie wyświetlał się poprawnie
  • teraz można więcej spamować, bo formularz czatu przyjmie aż do 512 znaków
  • dodano ikonkę klanu do listy osiągnięć
  • dodano parę usprawnień w okienku bitw drużynowych
  • dodano wyświetlanie czasu dla bitw historycznych
  • już nie będą pojawiać się okienka czatów widmo po zmianie ustawień graficznych
  • usunięto bug powodujący start bitwy w trybie kompani, gdy dowódca nie był aktywny
  • zmieniono kolejność informacji w oknie "podsumowanie" w zakładce "osiągnięcia"
  • ustawienia wibracji urządzenia Gametrix zostały przeniesione do innej zakładki
  • regulamin (i jego akceptacja) pojawi się teraz gdy wejdziesz do hangaru
  • dodano “dynamic FOV”
  • udoskonalono skrypt odpowiadający za optymalizację CPU (EnableBalanceCPU), teraz nie powinno nas wyrzucać z serwera i blokować logowanie do gry
  • naprawiono kod odpowiedzialny za przezroczystość krzaków
  • usunięto wycieki pamięci, gdy ustawiona była wysoka szczegółowość czołgów
  • usunięto bug powodujący, że zabierało nam złoto przy kupowaniu pocisków
  • wot teraz powinien mniej wywalać nas do pulpitu
  • usunięto skakanie gąsienic gdy jesteśmy w hangarze, a szczegółowość czołgu ustawiona jest na max
  • usunięto parę błędów w okienku ustawień graficznych
  • usunięto błędy pojawiające się czasami przy nagrywaniu powtórek
  • poprawiono kod odpowiedzialny za wyświetlanie okienka z misjami
  • usunięto bug powodujący pojawienie się efektu rykoszetu, choć pancerz został przebity
  • dodano więcej emblematów flag

Dyskusja
Arktez
Edytowany 10 maja 2014 - 19:40
#1

użytkownicy
Nowe dźwięki wystrzałów. Już nie mogę się doczekać, aby zobaczyć co tym razem zrobią. Jak na razie ścieżka dźwiękowa w Wot stoi na bardzo niskim poziomie według mnie. Mała różnorodność dźwięków wystrzałów, silników i muzyki za tym przemawiają. Modyfikacje dźwiękowe zawierają przynajmniej 3 razy lepsze dźwięki, bez których nie mógłbym już grać z przyzwyczajenia...

Nowy model M12 robi wrażenie! :)

SzalonyChemik
Napisany 10 maja 2014 - 22:20
#2

użytkownicy
To jednak dzielą Sporta?
Przecież podobno SerB się nie zgodził i zablokował te plany? I chyba nawet ktoś kto był zbyt silnym zwolennikiem tej zmiany wyleciał z roboty.

Houron
Napisany 11 maja 2014 - 07:58
#3

użytkownicy
Poprawione dźwięki? Uwierzę jak usłyszę :P Jak na razie Ground Forces wyprzedzają w tej kwestii WoT o lata świetlne.

oRkA
Napisany 11 maja 2014 - 13:33
#4

użytkownicy
10 maja twórcy oświadczyli, że w wocie nie pojawi się w tym roku obsługa wielu wież, bo ma to bardzo niski priorytet i najpierw chcą dodać fizykę havok oraz modele HD, potem alternatywne kadłuby i gdzieś kiedyś obsługę wielu dział jak np w B1 (co możliwe, że spowoduje potrzebę stworzenia od nowa drzewek rozwoju). Dopiero po tym zajmą się wieloma wieżami. Tym czasem WT już pokazano ten system wraz z obsługą karabinów. Robi wrażenie, chociaż trzeba przyznać, że uzyskano to najprostszą metodą.
http://warthunder.pl/news.php?readmore=283


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.