kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 495 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • developerzy są zadowoleni z obecnej koncepcji konta premium (tj. + 50 % kredytów i XP)
  • konto premium nie zostanie przerobione, ale zostaną dodane nowe funkcje (jak zrobimy)
  • masowa sprzedaż i inne funkcje interfejsu z WoWp być może zostaną przeniesione do WoTa
  • Sturer Emil nie posiada złotej amunicji do działa 128 mm, ponieważ byłby OP
  • możliwe, że także inne czołgi zostaną wypuszczone bez złotej amunicji: "jeśli będzie to konieczne"
  • niehistoryczna złota amunicja zostanie usunięta z już dostępnych czołgów: "jeśli będzie to konieczne"
  • bonus za "bohaterski opór" (dla członka przegranej drużyny, który otrzymał medal) jest przyznawany po odznaczeniach: jeśli czołg A zdobędzie 6 fragów i zarobi 700 XP, a czołg B z tą samą ilością fragów zarobi 500 XP (z bonusem za BO byłoby to 750), to czołg A dostaje Top Guna i tym samym także BO
  • prawdopodobnie RU251 jako niemiecki LT VIII tieru zostanie skasowany (WG nie zdołało zdobyć odpowiednich informacji), gdyż rozważane są zastępcze pojazdy. Istnieje potencjalny kandydat, ale szczegóły na razie nie zostaną ujawnione
  • WoT na OS X wcześniej niż WarThunder na tym systemie? "Czas pokaże"
  • SerB nie uważa WoTa za grę "historyczną"
  • P:"Czy robicie coś w celu ulepszenia jakości gry? Jak bardzo szanujecie pracę swojej załogi, skoro traktujecie grę w taki sposób?" O:"Wszyscy wiedzą, że znaleźliśmy grę w śmietniku i teraz tylko kasujemy forsę"
  • P:"Dla kogo jest stworzona ta gra, developerów czy graczy?" O:"Nie dla idiotów, to jest pewne!"
  • WoT nie zostanie skonwertowany na OpenGL w najbliższym czasie
  • brytyjskie Hurricane'y pojawią się w WoWp
  • nowe miejskie mapy: Mińsk, Charków i Królewiec (Kaliningrad) pojawią się także w randomach
  • API w Wot działa na OS X z zastosowaniem emulatorów (SS nie wie co to znaczy i czy jest to ważne)
  • KW-4 w grze oparty jest na projekcie N. Dukhova. Został wybrany, gdyż jest "najbardziej charakterystyczny"
  • być może opcjonalne kadłuby będą dostępne także dla czołgów istniejących tylko na papierze: np. możliwe, że E-50M będzie opcją dla E-50 i wówczas oba zostaną przeniesione na X tier, ale "te czołgi będą miały opcjonalne kadłuby tylko, gdy naprawdę będzie to konieczne"
  • prototyp Object 430: "Jak zrobimy"
  • czy są plany użycia Pak 36(r) na innych niż Marder pojazdach? "Jeśli takie będą, damy znać"
  • w bitwach historycznych T-34/76 nie dostanie buffa by móc rywalizować z Tygrysem w bitwach z 1943 r.: "Albo zajdź go z boku, albo użyj ISU-152"
  • działo FCM36 Marder I zbyt ciężkie? "Straszne"
  • przeróbka umiejętności załogi nie ma wysokiego priorytetu
  • bonus za zdjęcie gąsienicy nie dotyczy sytuacji zniszczenia silnika wrogiego pojazdu
  • Dicker Max i Sturer Emil mają identyczne działa, ale ich masa jest różna. Wynika to z innych sposobów mocowania
  • SerB twierdzi że działo S-70 zmieściłoby się w wieży IS-4, ale w rzeczywistości nie zostało tam zamontowane
  • IS-4 gdy był na tierze IX posiadał działo S-70, mimo iż było to niezgodne z historią, ponieważ "było to konieczne"
  • chiński czołg 59-16 w grze bazuje nie tylko na projektach, podobno istnieje też fotografia makiety wozu
  • projekt "śmiesznego" hamulca wylotowego działa 85 mm na WZ-131 został według SerBa zapożyczony od Amerykanów
  • syn SerBa nie ma za wiele czasu na granie w WoT, ponieważ przygotowuje się do kariery w armii, obecnie jest ochotnikiem
  • SerB twierdzi, że nie jest pewny, ile srebra można zarobic w bitwie bez konta premium, myśli że jest to około 200 tysięcy
  • tutaj można zobaczyć fragment nowego hangaru
  • SerB odnośnie wozów z II WŚ, których ciągle brakuje w WoT: "No więc, nie ma Brummbära, brakuje nieco brytyjskich i francuskich wozów. To samo dotyczy Japończyków i Włochów, a także innych, np. Szwedów. Jeśli chodzi o ZSRR, Niemcy i USA, to w grze są prawie wszystkie masowo produkowane wozy. Gdy zaczniemy zmieniać kadłuby - będzie więcej modyfikacji"
  • SerB wymienia 4 punkty na kadłubie, służące sprawdzaniu widoczności czołgu: środek przodu kadłuba, środek tyłu, środek boków, i 5 na wieży: (przód, tył, boki i "dach")
  • teoretycznie możliwa jest sytuacja, gdy powyższe punkty są niewidoczne i wystaje tylko np. koło jezdne, czołg wówczas pozostanie niewykryty
  • uszkodzenia wywołane przez rykoszetujące pociski nie zostaną wprowadzone w celu oszczędzenia zasobów serwera, a poza tym byłoby to bardzo rzadkie
  • możliwość przewrócenia czołgów na dach zostanie wprowadzona, ponieważ jest to coś, co zdarza się wcale nierzadko
  • powodem długiej przerwy od dodawania nowych pojazdów po wprowadzeniu japońskiego drzewka jest fakt, że autorzy modeli będą pracować teraz nad ich ulepszaniem na potrzeby nowego klienta HD
  • SerB twierdzi, że obojętne mu jest, czy kto gra z czy bez Szóstego Zmysłu
  • SerB potwierdza, że następnym patchem będzie 8.10. Będzie on zawierał japońskie czołgi i Objecta 430
  • nowy system chata pojawi się w 2014, są z nim problemy po stronie serwera - występują, gdy jest zbyt wielu aktywnych graczy
  • 9.0 będzie zawierał pewne ulepszenia grafiki, ale pojawi się nieco później
  • SerB nie jest aktywny na forum WoWp - nie ma czasu na 2 fora - ale może z czasem się tam przeniesie
  • zobyczny sowiecki Panzer IV (T-4) będzie prawdopodobnie uzbrojony w działo L/48
  • z czasem klany z WoT zostaną także przeniesione do WoWp. W związku z tym zostanie zwiększona maksymalna ilość graczy w klanie, by dopuścić graczy WoWp, ale ilość "tokenów" w CW nie ulegnie zmianie
  • klany będą ujednolicone we wszystkich trzech grach WG
  • Rheinmetall Waffenträger tonie zbyt łatwo? "Straszne..."
  • zdobyczne czołgi nie będą funkcjonowały jako premium: teoretycznie, zdobyty czołg odpowiadałby jakością zwykłemu pojazdowi (nie byłby słabszy, tak jak normalne premium), ale T-4 prawdopodobnie nie będzie miał najlepszego silnika z Panzer IV
  • MM posiada następującą regułę: "Pojazdy są dobierane do drużyn w oparciu o zebrane w ciągu ostatniej pół godziny statystyki drużyn" - developer wytłumaczył, co to oznacza: generalnie, MM obserwuje typowe konfiguracje drużyn w ciągu ostatnich 30 minut (np. że praktycznie w każdej bitwie występują 3 HT), i gdy pojawia się określona tendencja, MM "przygotuje z góry" 3 miejsca dla HT i zapełni je poza kolejką, co przyspiesza działanie MM. Mechanizm ten jest wykorzystywany podczas obliczania limitu artylerii: gdy było więcej niż 5 wozów tego typu, były przenoszone do drugorzędnej kolejki, gdzie czasem przebywały bardzo długo. Tak działo się, gdy było sporo artylerii, teraz jest to już nieaktualne
  • SerB twierdzi, że podwozie Panzer IV mogło unieść działo 128 mm - poleca wybrać się do Kubinki i obejrzeć Waffenträgera na podwoziu Pz.Kpfw. 38(t), on też był w stanie przewozić działa 128 i 150 mm
  • kąt trafienia nie ma wpływu na grubość pancerza gąsienic (tak, gąsienice mają właśną wartość opancerzenia, zazwyczaj około 20 mm)
  • T14 pojawiający się jako jedyny tier V w grach VI tieru, mimo iż jest na to za słaby? "Straszne..."
  • SerB twierdzi, że sytuacja, gdy wszystkie moduły i wszyscy członkowie załogi są nietknięci, ale czołg i tak "ginie", jest realistyczna
  • po pojawieniu się modułów kadłubów, nie będzie trzeba zniszczyć obydwu wariantów, by otrzymać medal Eksperta
  • wpływ wprowadzenia obsługi wielu dział i dodania do Mausa działa 75 mm na rozgrywkę będzie, wg SerBa, nieistotny
  • nie ma w planach dodania czołgów Object 268, Object 267 i Object 770
  • możliwe, że pojawi się trzecia linia sowieckich TD (z SU-152P i SU-152G)
  • na początku bitwy historycznę będą działać tak jak randomy, kompanie historyczne być może pojawią się w drugim etapie
  • IS-3 w grze nie reprezentuje jednej wersji, dostępne są różne warianty (np. z cechami IS-3M)
  • prawdopodobnie pojawi się IS-3 z różnymi kadłubami. Wprowadzanie tych modułów do gry rozpocznie się od oczywistych wyborów (np. różne wersje przedniego pancerza na IS/IS-2), potem powoli pojawią się inne opcje, ale SerB dodaje, że nie będzie wszystkich możliwych kadłubów dla wszystkich wozów
  • japoński HT X tieru będzie reprezentował podobną ideę co Maus, choć ten ostatni będzie cięższy
  • nie będzie pojazdów XI tieru, ponieważ: "Nie chcemy wydłużać bardziej grindu. Zarabiamy dzięki większej ilości opcji, nie dzięki długiemu grindowi."
  • ISU-130 na razie nie będzie wprowadzony
  • T-35 z dodatkowymi ekranami pancernymi i działami 122/130/152/180 mm to wg SerBa kompletny złom
  • T-100 być może pojawi się w grze (ale bez wieży KW-2)
  • radziecki Panzer IV z działem 57 mm na pewno nie pojawi się w grze, brak informacji o dwóch innych radzieckich projektach przezbrojenia zdobycznych niemieckich wozów (Pantera z działem 85 mm i Tygrys z 100 mm D-10T)
  • projektowany wariant ISU-122 z przednim pancerzem grubości 150 mm nie pojawi się jako opcjonalny kadłub
  • prędkośc pocisku nie jest sumowana z prędkością czołgu w grze
  • czas przeładowania magazynka w czołgach T69, T54E1 i T57 jest różny (odpowiednio 26, 33 i 25 sekund), ponieważ mechanizm przeładowania w T57 był bardziej zaawansowany
  • Czołg-S nie pojawi się w WoT, ponieważ developerzy musieliby specjalnie dla niego zaprojektować osobny mechanizm. Ale gdyby miałby być wprowadzony, to jako TD
  • WG nie stosuje "programowania zwinnego", ponieważ w skali działań WG ta metoda jest nieodpowiednia, korzystają z klasycznych metod
  • ekran ładowania w WoWp pojawi się także w WoT
  • CW nie zostanie zamienione na bitwy 7/42. Mozliwe że zostanie zwiększony limit graczy w CW, a dla Dowódców dostępny będzie specjalny interfejs (mapa) - "jak zrobimy"
  • wyprodukowane, lecz nie uczestniczące w walkach japońskie czołgi być może pojawią się w bitwach historycznych, ale nie od razu
  • japońskie wozy nie będą miały specjalnej osłony przeciwodłamkowej jako ich "narodowe" wyposażenie (w rzeczywistości japońskie czołgi były od środka osłonięte azbestową siatką dla ochrony załogi przed odłamkami)
  • całkiem możliwe, że niektóre japońskie wozy będą miały ulepszone zawieszenie typu Hara
  • na razie nie ma wystarczającej ilości informacji nt. japońskich TD
  • (pisownia autentyczna) P:"Z TAKIM MM POŁOWA MOJEJ DRUŻYNY MA 2-3k BITEW A PRZECIWNICY MAJA PO 20-30k GDZIE TU SPRAWIEDLIWOŚĆ MUSICIE BRAĆ POD UWAGĘ WSZYSTKO A NIE TYLKO TIER, ALBO DZIELIĆ NA POŁOWY" O:"Dziękujemy bardzo, na pewno weźmiemy twoją opinię pod uwagę, jeśli zdecydujemy się coś zmienić:)"
  • są nowe informacje nt. japońskich HT, ale na razie nie będą ujawnione
  • buffy FV4202 i 113? "Jeśli będzie trzeba"
  • chińskie TD i artyleria: "Jak zrobimy"
  • nie dodawano nowej artylerii ze względu na "inne priorytety"
  • nowe LT wysokich tierów: "jak zrobimy"
  • Panzer IV hydro, tankietka MTLS i SU-85I nie pojawią się w sklepie, są to specjalne wozy "eventowe". nie będzie ich można zdobyć w misjach
  • jedyną rzeczą dotyczącą gracza, rozważaną przez MM jest to, czy nie miał on długiej serii gier na dole listy
  • MM oparty na umiejętnościach jest teoretycznie możliwy do wprowadzenia wg SerBa, ale w praktyce nie jest
  • opcjonalne kadłuby beda powiązane z obecnymi modułami zawieszenia
  • możliwe są czołgi z więcej niż dwoma opcjonalnymi kadłubami
  • uszkodzenie przyrządów obserwacyjnych czołgów ("żółty" status) nie obniża zasięgu widzenia
  • Amerykanie posiadali projekty czołgów z wieżami z tyłu kadłuba, ale na razie nie będą wprowadzone
  • przy zmianie kadłubów, kamuflaż będzie przechodził z jednego na drugi. Możliwe, że przy tych zmianach inskrypcje będą zmieniały położenie
  • możliwe, że pojawi sie możliwość uszkadzania powierzchni ziemi, ale nie jest to powiązane z Havokiem, to następna faza rozwoju silnika WoT, jest to bardzo skomplikowane i odległe
  • WoT XboX będzie posiadał te same czołgi co WoT, ale konta nie będą powiązane
  • w skali od 1 do 10, rozmiar (znaczenie) patcha 1.0.0 dla WoT wynosi "10"
  • nie ma w planach nowej linii radzieckich HT (byłaby za bardzo OP)
  • oficjalne wsparcie dla modów jest w planach
Źródło: FTR

Dyskusja
Dawid25
Napisany 12 listopada 2013 - 17:11
#1

użytkownicy
P:"Dla kogo jest stworzona ta gra, developerów czy graczy?" O:"Nie dla idiotów, to jest pewne!"-zgadzam się z tą odpowiedzią.

col_Kurtz
Napisany 12 listopada 2013 - 18:25
#2

użytkownicy
Media Markt?

sylwester11PL
Napisany 12 listopada 2013 - 20:20
#3

redaktorzy
Niektóre pytania są lekko bezsensowne. Jakoś nie interesuje mnie sprawa WoWp'a czy "co robi syn SerBa".

MIchal_PL96
Napisany 12 listopada 2013 - 21:59
#4

użytkownicy
wiesz, gość po prostu tłumaczy cały wątek z ruskiego dla całej społeczności nie znającej pijanych literek

SMOSAR
Edytowany 12 listopada 2013 - 22:24
#5

użytkownicy
Ciekawe jak będzie wyglądał ten japoński HT X tieru.

MIchal_PL96
Napisany 12 listopada 2013 - 22:49
#6

użytkownicy
musisz poszukać, ale w którymś artykule w komentarzach oRKA się rozpisał i dał parę obrazków

oRkA
Edytowany 13 listopada 2013 - 21:15
#7

użytkownicy
"Japońskie czołgi" i "dziedzictwo Tygrysa I wywodzące się od B1"
http://world-of-tanks.eu/aktua...--na-tropie-world-of-tanks-72/
oraz
E-100 to tak naprawdę potomek Lowe, a nie tygrysa
http://world-of-tanks.eu/aktualnosci/-1368--storm-odpowiada-nt-810/


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.