kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 694 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Dyskusja
MIchal_PL96
Napisany 19 października 2013 - 20:48
#1

użytkownicy
duza sie wydaje

adamczik
Napisany 20 października 2013 - 12:09
#2

użytkownicy
Tragiczna. Powierzchnia walki 15m2. Śmiech na sali. W War Thunderze, nie będzie takiego gówna. Będzie snajpienie tygrysem, strzały z kilometra a nie za 150 metrów <lol2>.

losewos
Napisany 20 października 2013 - 12:38
#3

użytkownicy
@adamczik jak ty tym malutkim celownikiem chcesz walić powyżej 200m to powodzenia...

MIchal_PL96
Napisany 20 października 2013 - 13:12
#4

użytkownicy
ja tam mam moda co z 600 metrow widze szczegoly peryskopu wroga :P

Halfborn
Napisany 20 października 2013 - 13:17
#5

użytkownicy
Mapa całkiem fajna, ciekawe tylko ile razy na rok mnie na nią wrzuci podczas gry ;)

@adamczik
póki ci była pokazana tylko jedna mapa i to bardzo mała. Pewnie ze względu na prezentacje i małą liczbę graczy na targach, ale jednak. Co będzie dalej to się jeszcze zobaczy.
Jak się znajdzie otwarta przestrzeń to może i strzelać efektywnie na odległości 1km będzie się dało, ale łatwe to raczej nie będzie tak jak przy samolotach.



Wilk Fenris
Napisany 20 października 2013 - 19:52
#6

użytkownicy
Co do celowania w WT to celowniki będą ale podejrzewam, że trafienie z kilometra nie będzie wcale łatwe. W realnym świecie w okresie II WŚ o pewności trafienia można było mówić na dystansie 300 - 400 metrów w najlepszym razie. Jeżeli z 1000 - 1500 metrów trafiło się za pierwszym razem, to był to albo wynik fartu, albo załoga była "wstrzelana" w teren i wiedziała dokładnie jaką brać poprawkę w stosunku do odległości od jakiś punktów odniesienia. Jeżeli nie była wstrzelana, to trafienie za pierwszym razem było tylko wynikiem szczęścia. Najlepsi trafiali za drugim razem, a dobrze wyszkoleni za trzecim. Trzeci strzał to było pewne trafienie. Wystarczy pooglądać trochę programów, gdzie są wywiady z czołgistami. Trafienie w taki odległy cel nie było wcale takie łatwe. Podejrzewam, że w grze będzie podobnie.

A co do mapy... wydaje się dość mała. Bez kłopotu z jednej bazy widać drugą. Nie koniecznie musi to być wada. Walka będzie rozpoczynać się bardzo szybko i będzie dość intensywna. Dróg jest kilka, ale są bardzo przewidywalne i dość łatwo je obstawić. Mapy otwarte i nieco większe mają to do siebie, że wróg może wyjechać z każdej strony. Tutaj z góry wiemy, że można spodziewać się wroga tu, tu i tu. Jest kilka takich map w grze. Tych mniej przewidywalnych jest niewiele. Ta nowa mapa do nich niestety nie należy, a szkoda...

aga14
Napisany 20 października 2013 - 22:06
#7

użytkownicy
Po mojemu każda z tych map jest identycznie zrobiona... nie ma jakiejś odskoczni : tundra, Bagno, Fiordy wszystkie są zrobione na odwal się aby było ich coraz więcej ...

mickey93
Napisany 20 października 2013 - 22:23
#8

użytkownicy
osobiście uważam ją za jedną z lepszych bo niby jest kilka tras to skutecznie można obstawić 3. podobna jest tundra na której bardzo łatwo jest zlikwidować 2 3 wrogów obstawiających daną stronę i można od tyłu doprać się do tych co okupują "przepychacz"


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.