kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 877 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net
  • obecnie pociski kumulacyjne podlegają regułom trzech (brak rykoszetów przy trafieniu w pancerz 3 razy cieńszy niż kaliber) i dziesięciu (długość lotu pocisku wewnątrz trafionego czołgu) kalibrów
  • odsprzedaż SuperPershinga za złoto będzie możliwa do premiery 8.9
  • SerB twierdzi, że "testy pokażą", jaki komputer uciągnie ulepszoną grafikę WoT z płynnością 50-60 FPS, ale powinien to być "normalny komputer do grania"
  • optymalizacja pod kątem kart graficznych Radeona do laptopów? "Powiemy gdy zrobimy"
  • M6A2E1 za słaby przeciwko tierom X i IX? "wystawiaj tylko wieżę, wyższe tiery atakuj tylko z boku, a jeśli to jest za trudne, nie graj M6A2E1"
  • lufa działa M-63 w Object 416 zmienia długość przy zmianie wież? "Tak zrobiliśmy"
  • wg SerBa, pomimo tego, że druga wieża A-44 nazywa się "ekranirovannaja" (osłonięta ekranami pancernymi), w modelu nie jest to uwzględnione. SerB twierdzi też, że gdy dodatkowe opancerzenie jest zamontowane w ten sposób, że pomiędzy ekranem a pierwotnym pancerzem nie ma wolnej przestrzeni, to pancerz jest modelowany jako jednolita płyta
  • wg SerBa, jeśli TurboPantera zostanie wprowadzona, będzie miała historyczne opancerzenie, ponieważ fikcyjny pancerz jest dodawany tylko, gdy jest to absolutnie konieczne, przy tym zaznacza, że i tak jest to tylko pomysł, nie żaden konkretny plan
  • tekstury WoT w HD? "Pokażę w odpowiednim czasie"
  • w 8.9 nie będzie zdobycznych czołgów
  • działa gładkolufowe nie będą wprowadzone, ponieważ ich penetracja jest za wysoka
  • około 12 roboczomiesięcy jest potrzebne do wprowadzenia jednego czołgu do gry: obejmuje to badania historyczne, modelowanie, tekstury, inne efekty, dzwięk i równoważenie
  • 25% rozrzut penetracji to nie "losowy numer", odzwierciedla on jakość pocisków i pancerzy i jest wzorowany na tym, jak często sowieckie działa 76 mm ZIS-3 i F-34 były w stanie przebić boki Tygrysa
  • po wprowadzeniu modułów kadłubów, brytyjski I tier Vickers Mk.1 może zostać zastąpiony przez 1921 Vickers Light Tank i połączony z Vickersem Mk.II
  • gdy ściągniesz gąsienicę już płonącego czołgu, nie dostajesz bonusu za asystę za uszkodzenia zadane przez pożar, ponieważ są one powiązane ze strzałem, który go wywołał jeszcze przed detrackowaniem
  • sytuacja Lowe nie ulegnie zmianie (chodziło o to, że istnieją już trzy odmiany T-44 i podobnie mogłoby być także z Lowem)
  • starcia narodowe (np. Amerykanie vs Niemcy) na razie nie będą wprowadzone
  • SerB jest zadowolony z bitwy spotkaniowej na Mountain Pass, wygląda na to, że statystyki są w porządku i do zmian dojdzie tylko "jeśli będą potrzebne"
  • zapytany o to, czy system banowania i rekompensat jest wystarczający, SerB odpowiedział, że on sam banowałby jeszcze więcej graczy
  • wg Chieftaina, WG przebąkuje o amerykańskim premium TD, miałby 6-osobową załogę
  • z tego samego źródła wiadomo o planach zastąpienia T28 czymś istniejącym w rzeczywistości, ale szczegółów brak
  • wg SerBa, Król Jordanii pogrywający w WoTa, rozwija czołgi niemieckie
  • czołgi nie sprawiają wrażenia dostatecznie ciężkich (nie są wystarczająco bezwładne)? "Wypróbuj Mausa"
  • Object 430 będzie miał działo podobne do tego z Objecta 140 i T-62A ("I co z tego, Amerykanie, Anglicy i Niemcy wspólnie mają L7")
  • Klany będą zintegrowane we wszystkich projektach WG (tj. klan z WoT będzie też w WoWp)
  • najwidoczniej fakt, że autopilot w WoWp prowadzi samolot prosto w ziemię jest normalny
  • działa automatyczne w WoT nie będą mogły strzelać ogniem pojedynczym
  • po wprowadzeniu roamingu, nie będzie problem posiadanie takiego samego nicka jak gracz z innego serwera, ponieważ wszyscy "roamujący" gracze będą otrzymywać taga z macierzystym serwerem
  • w Chinach przeklinanie jest prawnie zabronione, więc WG musiało wprowadzić filtr wypowiedzi na stałe, bez możliwości wyłączenia. SerB stwierdził, że na RU dojdzie do tego tylko, jeśli parlament ustanowi takie prawo
  • wg SerBa, "zasięg renderowania" w opcjach nie ma wpływu na widoczność czołgów, tylko na widoczność terenu, np. czołg z 500 metrów można zobaczyć nawet na najniższych ustawieniach
  • Panzer III z działem 75 mm L/43 albo L/48 nigdy nie istniał (jeden z graczy pomylił "lufę" Flammpanzera III na zdjęciu z działem)
  • bugi w menu misji zostaną naprawione w 8.9
  • nie ma w planach odznaczeń za zniszczenie 4-5 TD w bitwie (tak jak jest z artylerią)
  • większy zasięg renderowania jest możliwy, ale bardzo drogi w opracowaniu, jest planowany, ale na pewno nie pojawi się w najbliższym czasie
  • pojawią się wieże wylatujące w powietrze po eksplozji amunicji, możliwe też, że pojawią się inne efekty, jak eksplozje następcze, które jednak nie będą powodowały uszkodzeń czołgów w pobliżu
  • SerB twierdzi, że populacja naprawdę złych graczy nie zwiększyła się w ostatnim czasie
  • zakładka osiągnięć zostanie poprawiona w 8.9, lecz tylko kilka sugestii graczy zostało wziętych pod uwagę, większości nie uwzględniono
  • wg SerBa działa 10,5 cm KwK 45 i 105mm mle.57 (D.1504) są identyczne z L7
Źródło: FTR

Dyskusja
mickey93
Edytowany 12 października 2013 - 20:10
#1

użytkownicy
ciekawe jak nick ma król Jordani?

sorry za ot ale są już oficjalne drzewka czolgów warthundera
world of tanks
world of tanks


dupy nie urywa :/

MIchal_PL96
Edytowany 12 października 2013 - 20:18
#2

użytkownicy
w Chinach przeklinanie jest prawnie zabronione, więc WG musiało wprowadzić filtr wypowiedzi na stałe, bez możliwości wyłączenia. SerB stwierdził, że na RU dojdzie do tego tylko, jeśli parlament ustanowi takie prawo

to na EU z związku z tym też musieli wprowadzić?



wg SerBa, "zasięg renderowania" w opcjach nie ma wpływu na widoczność czołgów, tylko na widoczność terenu, np. czołg z 500 metrów można zobaczyć nawet na najniższych ustawieniach

to jest fake, renderowanie ma wpływ na widoczność czołgów, może nie na spotowanie ale żeby strzelić przez pół mapy to jednak trzeba mieć nastawioną wartość na max


@up, dupy nie urywa ale nie ma czołgów, które istniały tylko na papierze albo, które nawet na papierze nie były tylko są z plotek

WIECEq
Napisany 12 października 2013 - 20:30
#3

użytkownicy
@mickey93 - Gaijin powiedziało : "To drzewko jest drzewkiem początkowym (wersja drzewka - alpha i Work in Progress - praca w trakcie) i nie przedstawia ukończonego drzewka czołgów,które będzie widniało po ukończeniu wydawania czołgów do Ground Forces (prawdopodobnie środek 2014) - czołgi będą dodawane w kolejnych patchach stopniowo."

mickey93
Napisany 12 października 2013 - 20:30
#4

użytkownicy
"@up, dupy nie urywa ale nie ma czołgów, które istniały tylko na papierze albo, które nawet na papierze nie były tylko są z plotek"

no tak tylko że fanowskie drzewka też były ich pozbawione a 1000 razy lepsze

Pioyer
Napisany 12 października 2013 - 21:21
#5

użytkownicy
zeby zapelnic drzewko to beda robic 2-5 wersji jednego czolgu

MachTraxzs
Napisany 12 października 2013 - 21:27
#6

użytkownicy
"około 12 roboczomiesięcy jest potrzebne do wprowadzenia jednego czołgu do gry: obejmuje to badania historyczne, modelowanie, tekstury, inne efekty, dzwięk i równoważenie"

Dźwięk?Przepraszam, jaki dźwięk?Ja chociażby samych dźwięków silników, dla wszystkich czołgów jakie spotkałem nie kojarzę więcej niż 3 w tej grze!

oRkA
Napisany 12 października 2013 - 21:34
#7

użytkownicy
Dupy nie urywa, ale czegoś takiego właśnie się spodziewałem. Narzekacie na prototypy w wocie, ale w WT wam ich będzie brakowało :)
Ciekawe czy użyteczne będą CKM-y przeciwlotnicze na dachach? Czy karabiny burtowe również będą strzelały do samolotów jeśli nadarzy się taka okazja (odnotowano wiele przypadków zestrzeleń samolotów przy pomocy karabinów burtowych, oraz karabinu w jarzmie działa) oraz czy dodatkowe wieże w ruskich wielowieżowcach będą aktywne, czy tylko atrapami jak w WoT.

mickey93
Napisany 12 października 2013 - 21:53
#8

użytkownicy
nie odróżniasz prototypu od czołgu zmyślonego coś jak E-50M T-28 prototype czy większości niemieckiego drzewka

gvynblade
Napisany 13 października 2013 - 05:15
#9

użytkownicy
jaja se robicie czy jak ? twierdzicie ze nie ma prototypow w tym drzewku???

to co to do urwy nedzy jest tiger 2 kwk 46 ??? no slucham oswieccie mnie bo juz maus byl bardziej namacalnym czolgiem niz ten

Scytian
Napisany 13 października 2013 - 11:57
#10

użytkownicy
@gvynblade
Były plany umieszczenia tego działa w Tigerze II. Nie zrobiono tego nigdy, ale Gaijin przyznało że największe problemy sprawia drzewko Niemieckie, ponieważ nie istniały czołgów powojennych z wiadomych przyczyn, z tego względu musieli wprowadzić coś co może walczyć z późno wojennymi i powojennymi pojazdami aliantów. Przynajmniej nie dostaniemy T28 :D

mickey93
Edytowany 13 października 2013 - 13:08
#11

użytkownicy
"Przynajmniej nie dostaniemy T28 :D"

idąc tą drogą to w wocie jest tylko kilka kilkanaście przypadków takich jak T28 czy E-50m większość to prototypy istniejące albo w zaawansowanym stadium projketowym

Oculto
Napisany 14 października 2013 - 08:23
#12

użytkownicy
Za każdym razem jak czytam te wypowiedzi, to potwierdza się moja opinia o sąsiadach ze wschodu, buce, chamy, zarozumialstwo i pycha :/

MIchal_PL96
Napisany 14 października 2013 - 11:22
#13

użytkownicy
jakbyś czytał codziennie kilkaset idiotycznych pytań, które w kółko się powtarzają to też byś się przełączył na sarcasm mode

Oculto
Napisany 15 października 2013 - 11:59
#14

użytkownicy
@MIchal_PL96
No masz niewielkie pojęcie o rzeczy :/ Jestem klientem firmy i mam być traktowany poważnie, jeśli nie, idę do konkurencji. WG to firma, nie przedszkole.

Scytian
Napisany 16 października 2013 - 10:01
#15

użytkownicy
@MIchal_PL96
Według twojego rozumowania mechanik samochodowy może wziąć od klienta 500zł, a na pytanie klienta czemu samochód nie został naprawiony odpowiedzieć: jak się nie podoba to niech pan nim nie jeździ albo napraw go sam, dlatego że ma już dość naprawiania samochodów codziennie?
Pracą Serba jest odpowiadanie na te pytania, więc powinien to robić rzetelnie.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.