1920x1080 : 487 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Na swoim blogu Overlord podał ostatnio przewidywane wymagania dla WoT: Blitz, czyli mobilnej wersji czołgów.
- iOS:
- Android:
Gra ruszy na tabletach, począwszy od iPada 2 (w tym wersja mini) oraz smartfonach, poczynając od iPhone 4s. Gra będzie możliwa conajmniej na średnich ustawieniach grafiki. Urządzenia Apple'a będą też pierwszymi, na których ruszy zamknięta beta.
Jak na razie, iPad 1 i iPhone 4S nie są wspierane, ale trwają prace nad umożliwieniem odpalenia na nich gry przynajmniej na najniższych ustawieniach.
Urządzenia z GPU Tegra 3, Mali-400MP lub Adreno 225 - umożliwią grę na ustawieniach niskich bądź średnich, może to jednak ulec poprawie po optymalizacji
PowerVP SGX544MP2 - gra ruszy na co najmniej średnich ustawieniach
Urządzenia z pozostałymi GPU, które zapewniają lepszą wydajność niż powyższe, odpalą grę na średnich lub najwyższych ustawieniach. Jednak GPU PowerVP SGX540, w który wyposażony jest popularny Galaxy Tab 2 na razie nie jest obsługiwany, ale być może ulegnie to zmianie i będzie możliwa gra na najniższych ustawieniach.
Wiadomo też, że opublikowane jakiś czas temu screeny przedstawiają grafikę na średnich ustawieniach, które, według samego Overlorda, "uwzględniają wszystko to, co uważamy za 'dobrą grafikę'".