kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 668 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Na tropie World of Tanks #54
MatiAu, Czwartek, 26 września 2013, 18:48
Tagi: na tropie, developerzy, odpowiedzi, pytania, wargaming


„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming.net:
  • celność w czasie strzelania do celów podświetlonych przez kogoś innego, nie jest sztucznie obniżona (szczerze mówiąc absurdalne pytanie)
  • Storm odnośnie problemów z MM w 8.8: "Potwierdziliśmy, że czas oczekiwania jest dłuższy i że MM ma tendencje do tworzenia drużyn o różnych ciężarach, w granicy 10 % limitu, pomimo tego że istnieje możliwość korzystniejszego doboru"
  • planowane są trzy nowe mapy miejskie: Mińsk, Charków, Moskwa/Stalingrad - "Damy znać w odpowiednim czasie"
  • dynamika i średni czas trwania bitew na najwyższych tierach nie zmieniły się w ciągu ostatnich 6 miesięcy i developerzy uważają że jest to w porządku
  • prawdziwe dane nt. T110E3 i T11E4 można znaleźć w książce R.P. Hunnicutta "Firepower"
  • brytyjski premium VIII tieru? "Jeśli go dodamy, damy znać"
  • prawdopodobnie zakres obrotu wieży Objecta 430 (IX tier) będzie taki sam jak obecnie w Object 416
  • nie będą publikowane dane nt. banów graczy za boty
  • rebalans FV215b? "poczekajcie na listę zmian patcha"
  • chiński Type 79 (Type 69 z działem L7) nie pojawi się w grze, jest za nowy
  • w tym roku nie pojawią się bitwy historyczne
  • sekcja "propozycji" na rosyjskim forum jest wstępnie moderowana (moderator musi zezwolić na publikację posta), ponieważ (SerB): "Większość sugestii albo już wcześniej się pojawiła, albo też...eeeee... nie są specjalnie błyskotliwe"
  • w dynamice bitew nie doszło do większych zmian licząc od nerfa arty (wg SerBa)
  • charakterystyki lekkich samolotów bojowych w WoWp według SerBa:
    • Niemcy: "Jedno podejście i zmiatamy"
    • Wielka Brytania: uniwersalne
    • USA: dużo bomb i rakiet
  • czołgi i samoloty WG na jednej mapie grające razem? "Teoretycznie, tak. Praktycznie, myślę że jest to bezsensowne. Czołg nie może zagrozić samolotom, chyba że na lotnisku. Uwzględniając prędkość samolotów, rozstawienie lotnisk w odległości kilku kilometrów od siebie nie ma sensu. Odpowiednio, czołgi musiałby przebyć conajmniej 10 kilometrów będąc pod ostrzałem z powietrza. To badziewie" - to samo dotyczy statków i samolotów: "I chciałbyś być mięsem armatnim w swoim samolocie? Ponieważ jeden duży okręt wojenny przenosi tuziny samolotów - to również byłoby badziewne."
  • być może developerzy wprowadzą ogniwa gąsienic zawieszane na pancerzu, służące jako dodatkowy pancerz (odpadający po trafieniu)
  • na początku bitwy historyczne będą działać jak randomy i jeśli to będzie działało dobrze, zostaną wprowadzone Historyczne Kompanie
  • Storm potwierdza, że fizyka po stronie gracza (Havok) będzie korzystała z wszystkich rdzeni procesora
  • prawdopodobnie uszkodzenia po podświetleniu pojawią się na ekranie statystyk
  • w 9.0 gruntownie przerobione zostanie oświetlenie na wszystkich mapach
  • nie będzie możliwy wybór jednego filtra oświetlenia dla wszystkich map
  • P:"Czy narzekania odnośnie wygranych/przegranych 15:0 stały się częstsze?" O:(Storm)"Te narzekania słychać już dwa lata." SerB: "Cztery lata."
  • zarówno "żywe", jak i zniszczone czołgi nie blokują zasięgu widzenia
  • czołgi podlegają nerfom/buffom zgodnie ze statystykami P:"Jakimi statystykami?" O:"Statystykami bojowymi"
  • SerB odnośnie pewnej strony sprzedającej konta: "To zbiór danych nt. kont, które zbanujemy za handel kontami"
  • bardziej realistyczne ruchy czołgów (np. lekkie pochylanie się czołgu do tyłu przy przyspieszaniu) będą wprowadzane stopniowo
  • po ulepszeniu fizyki (niezależne zawieszenie), będzie możliwe przewrócenie czołgu na dach, najwidoczniej poprawi to rozgrywkę
Źródło: FTR

Dyskusja
adamczik
Napisany 27 września 2013 - 21:20
#1

użytkownicy
"Czołg nie może zagrozić samolotom, chyba że na lotnisku"- tutaj wychodzi bardzo słaba znajomość historii czołgów SerBa. Pzkpfw VIB Tiger 2 zestrzeliwały samoloty.

Lincz
Napisany 01 października 2013 - 00:31
#2

użytkownicy
@up a niektóre pociski przebijaly czolgi na wylot...


(sarcazm ;f)


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.