kliknij aby powiększyć
1024x625 : 147 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Wargaming:
  • nie będzie możliwości kupna dodatkowego członka załogi z 4 skillami w sytuacji, gdy reszta załogi posiada 4 skille i potrzebny jest jeszcze jeden do innego pojazdu
  • P:"Gdzie można narzekać na nerfy/buffy pojazdów?" O:"Nigdzie. Można jęczeć odnośnie niektórych parametrów, które staramy się uczynić jak najbardziej historycznymi jak to możliwe, np. "prędkość jest nieprawidłowa" albo "znalazłem prawidłowy schemat opancerzenia, który różni się od tego w grze". Generalnie jednak jęczenie odnośnie balansu pojazdów jest absolutnie bezsensowne"
  • specjalny dzwonek oznaczający uszkodzenie modułu (trafienie krytyczne) nie powróci
  • Object 907 pozostanie nagrodą, na pewno nie będzie wprowadzony jako zwykły czołg
  • WG nie posiada specjalnego wydziału zajmującego się konfliktami między WoT i oprogramowaniem innych firm
  • pojawi się możliwość przeszkolenia czołgisty na inną funkcję (np. z radiooperatora na ładowniczego) bez strat XP (za złoto), jednak na pewno nie zostanie to wprowadzone w 8.9
  • Storm odnośnie wyjątków w ciężarze MM: "Właściwie najlepiej by było, gdyby nie istniały żadne wyjątki. Komplikują one nie tylko działanie MM, ale także zrozumienie sposobu działania MM przez graczy. Robimy je tylko w wyjątkowych przypadkach"
  • mechanizm, który zwiększał by efektywność umiejętności załogi w oparciu o ilość bitew, które gracz nią rozegrał (np. załoga ze 100% naprawy i 10k bitew otrzymywałaby 10 % bonus w porównaniu do załogi z zaledwie 1k bitew) nie będzie wprowadzony
  • wygląda na to, że istnieje kandydat na czołg X tieru "a la T-54" (niekoniecznie sowiecki): "Gdy go zobaczycie, będziecie bardzo zaskoczeni"
  • gdy zostaną wprowadzone moduły kadłubów, niektóre pojazdy (zwłaszcza prototypy i czołgi istniejące tylko na papierze) nie będą miały drugiego kadłuba
  • teoretycznie możliwe jest, że japońska linia HT będzie zaczynać się tymczasowo (dopóki nie zostaną znalezione odpowiednie czołgi na niższe tiery) od lini MT (jak w drzewku chińskim)
  • zmienne charakterystyki pojazdów w hangarze: "Jak zrobimy"
  • czołgi-podarunki/nagrody są w "grupie szczególnego zainteresowania" jeśli chodzi o balans
  • losowość (RNG) nie zostanie zmniejszona
  • mechanizm polegający na wybuchaniu czołgów AFK w bazie sekundę po zniszczeniu ostatniego wrogiego czołgu (i tym samym konieczność płacenia za naprawy) jest w grze od dawna (SS jakoś nie zauważył)
  • MM oparty na umiejętności graczy nie będzie wprowadzony
  • pojawią się bardziej zróżnicowane misje
  • reset skillów załogi bez strat XP za kredyty nie będzie wprowadzony
  • na razie nie będzie zmian w Kompaniach, zostanie jedynie wprowadzony nowy format 7vs7
  • pojawi się specjalne okno wyszukiwania plutonów (tak jak to jest w Kompaniach)
  • Storm zapytany o wyniki zwiększenia celności dział: "Jak na razie wszystko wygląda całkiem dobrze"
  • wybuch pocisku OB jest w stanie ściąć drzewa. Wg SerBa promień, w którym drzewa zostaną powalone nie jest równy promieniowi uszkodzeń (splash), ponieważ drzewa muszą otrzymać odpowiednią ilość uszkodzeń, by upaść, więc wspomniany promień jest nieco mniejszy. To wszystko dotyczy także pocisków OB z dział innych niż artyleryjskie
  • rozrzut pocisków TD nie jest lepszy niż innych klas
  • powodem, dla którego tak trudno uszkodzić lufy dział jest to, że developerzy nie chcieli, by wszyscy jeździli z uszkodzonymi działami
  • zupełnie możliwe, że moduły kadłubów Panzer IV, Stuga i Panzer III będą posiadały ekrany pancerne (Schürzen)
  • w ostatnich 2 patchach nie było ninja nerfa celności
  • P:"W tej bitwie [http://static.oper.ru/data/users/2459/4998.jpg] otrzymałem tylko nieco więcej XP niż gość, który nie zadał żadnych uszkodzeń, to niesprawiedliwe" O:"Oznacza to, że grasz tylko nieco lepiej niż gracz AFK. Popraw swoje umiejętności."
  • zdaniem SerBa nie jest problemem to, że wraz ze zwiększeniem celności dział, niektóre ciężko opancerzone pojazdy (T95, Tortoise) są uszkadzane częściej
  • procent trafień mało celnych derpów wzrosła "proporcjonalnie do reszty dział"
  • SerB nie lubi ratingów tworzonych przez graczy, on ocenia graczy tylko po winratio: "Ponieważ zadane uszkodzenia, podświetlanie, ilość trafień itd. są tylko środkami do celu, którym jest zwycięstwo"
  • w WoWp dobrzy gracze wygrywają dużo częściej niż w WoT, kiepscy gracze z kolei częściej przegrywają
  • statystyki graczy z Kompanii zostaną oddzielone od ogólnych, statystyki z plutonów nie ("kto ci zabrania tworzenia plutonów z przyjaciółmi?" - w tym momencie zaczęło się jęczenie nt. przewagi plutonów, SerB stwierdził, że ludzie po prostu tak mają: koordynacja daje lepsze wyniki
  • czas przeładowania w sekundach: "Jak zrobimy" (zdaniem SS prawdopodobnie w 8.9)
  • P:"Wiele bitew koczy się dla mnie wynikiem 0-15, czy to się zmieni?" O:"Owszem, jak tylko przestaniesz nawalać"
  • support nie będzie zwracał srebra, gdy sprzedasz czołg przez przypadek ("przedszkole dla graczy się skończyło")
  • ST-I z dwoma połączonymi działami 122mm na razie nie będzie wprowadzony, to był tylko pomysł
  • P:"Czy naprawicie lagi z Telia.net?" O:"Niestety, na razie nie kupiliśmy Telii"
  • niektóre sowieckie wozy (T-70, SU-76) posiadały dwa połączone silniki. Wg SerBa gdy jeden z nich ulegał awarii, pojazd nie mógł się ruszyć, drugi silnik ulegał zablokowaniu
  • SerB nie będzie brał udziału w streamach "Nie ma na to czasu, przepraszam"
  • ręczny dobór "ważnych osiągnięć" (na pierwszej stronie Przebiegu Służby) nie jest planowany
  • poprawa grafiki w 9.0 rozpocznie się od wprowadzenia nowych filtrów oświetlenia
  • sposób działania materiałów ekspolatacyjnych za złoto nie będzie zmieniony
  • nie będzie możliwości nakładania inskrypcji/flag w dowolnym miejscu
  • zdaniem SerBa istnieje zabezpieczenie przeciw fałszywym zgłoszeniom w systemie raportowania
  • jeśli masz dwa konta na komputerze z Windowsem, możesz przechowywać osobne ustawienia obu kont logując się do każdego z nich z innego konta użytkownika Windows
Źródło: FTR

Dyskusja
Warynsky
Napisany 25 września 2013 - 22:58
#1

użytkownicy
"w ostatnich 2 patchach nie było ninja nerfa celności"
- zgoda, ale nie do końca.
Nerf wprowadzono w 0.8.8 (w 0.8.7 z kolei był buff do celności).

asjek
Napisany 26 września 2013 - 08:26
#2

użytkownicy
"wygląda na to, że istnieje kandydat na czołg X tieru "a la T-54" (niekoniecznie sowiecki): "Gdy go zobaczycie, będziecie bardzo zaskoczeni"

Gdzieś już widziałem propozycję owego X tieru. To coś rumuńskiego, niestety nie pamiętam nazwy.

Vulpix
Napisany 26 września 2013 - 15:05
#3

użytkownicy
Witam !
Czy jest szansa że pojawi się w WOT-ie Marder I ?

MIchal_PL96
Napisany 26 września 2013 - 15:09
#4

użytkownicy
@asjek
świetnie, cygański czołg, pewnie będzie miał specjalne moce, np. wchłanianie gruzu albo kradzież HP od wroga

Kafar
Napisany 26 września 2013 - 15:32
#5

użytkownicy
Jak można ocenić dobrego gracza po winratio, skoro w WOT dobrzy gracze często przegrywają?

mickey93
Napisany 26 września 2013 - 16:14
#6

użytkownicy
hmm rumuński czołg być może coś z serii tm800

matejj
Edytowany 26 września 2013 - 16:34
#7

użytkownicy
"SerB nie lubi ratingów tworzonych przez graczy, on ocenia graczy tylko po winratio: "Ponieważ zadane uszkodzenia, podświetlanie, ilość trafień itd. są tylko środkami do celu, którym jest zwycięstwo"?

Ciekawe, gdybym gadal z nim, odpowiedzial bym mu ze samemu bitwy nie wygrasz matole, do tego specjalnie ustawiane bitwy itp.

Sasilton
Napisany 26 września 2013 - 17:38
#8

użytkownicy
60% "plutoniarza" jest według mniej warte niż 60% osoby która gra bez plutonów :)
Więc nie zawsze win ratio to wyznacznik dobrego gracza.

Franio
Napisany 26 września 2013 - 18:52
#9

użytkownicy
@up
To prawda, ale patrząc z drugiej strony, to gracz, który gra głównie plutony, jest wart mniej, niż gracz o takich samych statach, grający tylko randomy.
WR nie jest idealnym wyznacznikiem gracza, ale na randomy to wystarczy, aby 'jako-tako' ocenić gracza. Nooby zawsze będą miec WR poniżej chociażby 47%, a każdy, kto ma więcej niż 54%, jest już graczem, który coś potrafi, i nie ważne czy nabił to na randomach czy plutonach, bo w plutonach też trzeba umieć grać...

PS. Żeby nie było, że wyliczałem to pod siebie. Sam mam jakieś 51,7% WR i raczej za dobrego nigdy się nie uważałem ;D

Donvito
Napisany 27 września 2013 - 07:22
#10

użytkownicy
@MIchal_PL96.

Cygan to nie Rumun, tylko Rom.

adamczik
Napisany 27 września 2013 - 21:13
#11

użytkownicy
"MM oparty na umiejętności graczy nie będzie wprowadzony"- Ciekawe dlaczego? Najlepsze, co mogliby zrobić i wprowadzić do tej gry.

SerB nie lubi ratingów tworzonych przez graczy, on ocenia graczy tylko po winratio: "Ponieważ zadane uszkodzenia, podświetlanie, ilość trafień itd. są tylko środkami do celu, którym jest zwycięstwo"- Pominę to chwilą milczenia połączonego z ubolewaniem nad zacietrzewieniem, lenistwem i otępieniem umysłowym SerBa.

P:"Wiele bitew koczy się dla mnie wynikiem 0-15, czy to się zmieni?" O:"Owszem, jak tylko przestaniesz nawalać"- Tak. Logika SerBa- ty, graczu, winien jesteś wszystkiemu. Ja nie jestem winien niczemu. Boże, jak ja żałuje, że Niemcy lub Amerykanie nie zrobili tej gry.

Lincz
Edytowany 30 września 2013 - 23:22
#12

użytkownicy
SerB nie lubi ratingów tworzonych przez graczy, on ocenia graczy tylko po winratio.

cos w tym jest. jak masz 5k dmg to pewnie nie stoisz i spotujesz tylko kampisz z tylu i nabijasz komuś potencjalke (nie mowie o X td gdzie 3x hit i masz "tons of dzymydż"), ktos Ci musi pomoc w zlapaniu takiego wyniku.

"samemu gry nie wygrasz".


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.