kliknij aby powiększyć
1344x756 : 349 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Dyskusja
zulko
Napisany 17 sierpnia 2013 - 13:56
#1

użytkownicy
Było już omawiane - nr 4 to wina starych modów, zaś ostatni to błąd w algorytmie wyświetlania - uznaje te 300k z eventu jako zmienną i w wypadku pokazywania braku premki uwzględnia to jako 200k.

MIchal_PL96
Napisany 17 sierpnia 2013 - 14:49
#2

użytkownicy
co powiesz na 5 i na pro mm 6?

zulko
Napisany 17 sierpnia 2013 - 15:17
#3

użytkownicy
5 to akurat ewidentny bug, za to 6 się zdarzają - też miałem takie bitwy - jakby nie patrzeć w swojej tierowo bitwie są, ale dopchnięci prawdopodobnie z powodu braku odpowiednich czołgów w kolejce.

MIchal_PL96
Edytowany 17 sierpnia 2013 - 18:08
#4

użytkownicy
ale to jest totalnie nie fair zarówno dla nich jak i drużyny, zastanawiam się też czemu jeśli jedziesz sobie na przykład t8 i jest 250 czołgów tego tieru w kolejce to czeka się 40+ sekund na to żeby rzuciło na t10...

takie tam 55 sekund, przecież nie było z kim grać ...
https://www.dropbox.com/s/5dqpwm2ku2y3n7d/shot_046.jpg

zulko
Napisany 17 sierpnia 2013 - 18:45
#5

użytkownicy
MM ma ograniczoną przepustowość, nie wyrabia z tworzeniem meczy.

MIchal_PL96
Napisany 17 sierpnia 2013 - 22:46
#6

użytkownicy
sredni roczny dochod na gracza 7$
ponad 60 000 000 graczy co daje jakies 420 000 000 $ i czy naprawde tak trudno jest usprawnic system losujacy ktory jest praktycznie podstawa calej gry?

zulko
Napisany 18 sierpnia 2013 - 00:14
#7

użytkownicy
Bez ograniczenia w stylu całkowicie lustrzanych teamów ciężko stworzyć idealny algorytm, zaś co do wydajności tworzenia meczy - problem leży w wydajności serwera, który zajmuje się nie tylko tworzeniem bitew ale przetwarzaniem wszystkiego co w nich jest. Kolejna sprawa to to, że serwer losowo wybiera jeden czołg z kolejki, wybiera tier bitwy do jakiego może on trafić i do tego dobiera pozostałych 29 czołgów na zasadach równoważenia teamów.

MIchal_PL96
Napisany 18 sierpnia 2013 - 13:03
#8

użytkownicy
to przy takiej kasie nie mogliby jakoś serwera ulepszyć?

zulko
Edytowany 19 sierpnia 2013 - 11:34
#9

użytkownicy
A znasz ceny lepszych serwerów niż oni mają? Poza tym weź pod uwagę, że ta kasa idzie też na pensje dla WSZYSTKICH pracowników WG (a jest ich duuuuuuużooooooooooo), koszty utrzymania, inwestycje, zabezpieczenie finansowe na przyszłość itp.

mickey93
Napisany 19 sierpnia 2013 - 15:37
#10

użytkownicy
poza tym nie sądzę aby ich serwery nie były wydajne
wszystkie operacje serwerowe tj matmaching, pozycja pojazdów celowanie trajektoria pocisku, obliczanie penetracji i obrażenia
obliczanie krededytów i doświadczenia oraz medali trzeba to pomnożyć przez liczbę graczy a wtedy wyjdzie nam potężna potrzebna przepustowość

MM na który wszyscy psioczą i który jest źródłem przezabawnych SS jest uzależniony od graczy i to oni mają największy wpływ na MM.

minimasakra
Napisany 21 sierpnia 2013 - 23:45
#11

użytkownicy
to jest WG. oni biorą kasę, a sami nic z siebie nie dają. Zulko ich nie jest tak dużo po prostu z barów nie chcą się ruszyć. Mickey to nie serwer oblicza te pierdoły tylko komputer bo ta nic nie warta grafika tyle nie zajmuje.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.