col_Kurtz
Edytowany 12 Sty. 2012 - 13:12
JSGME de facto zrobiony do serii Silent Hunter, ale gdziekolwiek istnieje możliwość modowania, ten program sprawdza się w 100%, polecam. Początkowo można tego nie ogarnąć, zwłaszcza, że gros modów do WoT nie jest robiona pod JSGME i trzeba samemu to zrobić, czyli stworzyć ścieżkę (zapakować mod w miejsce gdzie on istnieje w grze - czyli zdublować foldery aby stworzyć drugą ścieżkę), czyli np.: X:\Games\World_of_Tanks\WoT MODS\Duke\res\audio, gdzie X partycja, ewentualnie dysk na którym mamy grę, nie polecam C:, Duke, to nazwa moda jaki sam utworzyłem - wiem co włączam, potem po kolei są odtworzone foldery gdzie pliki z dźwiękiem w grze siedzą:res, audio i tam umieściłem pliki zmodowane - głos Duke`a tutaj. Potem jak napisane, włącz/wyłącz jeśli nie działa, albo coś się gryzie. Polecam JSGME jak i Duke`a - działa pod .7.1 jak i OM wcześniejsze. Bywają mody instalacyjne exe., np. miałem hit box skin, wskazałem mu lokalizację w folderze WoT MODS i bez problemu mogłem go włączać/wyłączać. Przy pobieraniu modów czasami jest adntocja: JSGME ready, wówczas wystarczy wrzucić nasz pobrany mod do folderu WoT MODS i odpalić - włączyć :)
Jedna drobna uwaga.
"Rozpoczynasz instalację standardowo, wskazujesz główny folder gry z poziomu instalatora:" Wystarczy, że instalkę JSGME wsadzisz do głównego folderu z grą X:\Games\World_of_Tanks\ i nie trzeba nic dalej niemal robić, JSGME znajdzie się we właściwym miejscu, wystarczy jedynie potwierdzać instalację :) Aha, nazwa MODS może być zmieniona na taką, która nam będzie się kojarzyć z daną grą, miałem JSGME jednocześnie w 2 grach, stąd ten pomysł - u mnie WoT MODS :)
Mam nadzieję, że nic nie namieszałem i napisałem dość czytelnie:)