kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1458 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Artykuły
poprzednia12
War Thunder: Ground Forces - jak to obecnie wygląda?

Maho_Nishizumi
Napisany 19 Luty 2014 - 08:33
#16

redaktorzy
To jeszcze tylko dopowiem - Scarper na forum w odpowiedzi na pytanie;

"Czy pojawi się Maus?" stwierdził coś w stylu "Jestem pewny, że tak. Wątpię by ktokolwiek oparł się wprowadzeniu tego potwora do gry. Szczególnie, że po połączeniu dwóch prototypów powstałby jeden konkretny pojazd."

Halfborn
Napisany 19 Luty 2014 - 12:15
#17

użytkownicy

Pamiętam jak przy oficjalnej prezentacji drzewek na streamie, kiedy dostępny był ktoś od ślimaków, było powiedziane że Mausa nie będzie.

-bajtek to National Community Co-ordinator u ślimaków

-prezentacja zniszczeń jest jeszcze mocno niedorobiona i nie ma jej na wszystkich czołgach, ale i tak wygląda to nieźle.

-nad grafiką i optymalizacją cały czas pracują bo ostatnio ilość klatek zwiększyła mi się dwukrotnie, ale nadal jest gorej niż przy samolotach.


Tak przy okazji to widzę, że fanboye aż się gotują jak coś z WT tutaj zobaczą, to takie słodkie :)

s0ze
Napisany 20 Luty 2014 - 12:12
#18

użytkownicy
Jeśli mają taki zajebisty silnik graficzny, który ciągnie super efekty przy niskich wymaganiach to będzie coś ala CRYENGINE i mi to pasuje.

dzordzan
Napisany 25 Luty 2014 - 15:56
#19

użytkownicy
Ciekawe jak będzie z grywalnością,
o ile WoT to typowa strzelaninka i zbijalnia fragów, to ciekawe jak tutaj będzie.
Cieszę się że jest jakakolwiek konkurencja dla WoT'a, aż dziw że nikt wcześniej czegoś takiego nie zaczął robić, ale wg. mnie ten system się nie sprawdzi tak jak powiedział Nishicośtam.

P,s
jaracie się tą grafiką a i tak wszyscy będziecie grać na najniższych ustawieniach byle by jak najwięcej fps'ów wyciągnąć a przez to więcej fragów :)

SzalonyChemik
Napisany 28 Luty 2014 - 10:35
#20

użytkownicy
@dzordzan
Z grafiką jest tak, że WT na minimalnych wygląda porównywalnie z WoT na średnich. A działa o niebo płynniej :)

dzordzan
Napisany 02 Ma. 2014 - 21:09
#21

użytkownicy
@SzalonyChemik

Dokładnie w WoT przydała by się optymalizacja, ja akurat muszę grać na minimalnych

Sybirak_Jozef
Napisany 04 Gru. 2014 - 14:51
#22

użytkownicy
I martwa cisza w tym temacie - WoT schodzi na kundle, ale i tak ma się dobrze, w przeciwieństwie do WT:GF, o którym hałas ucichł, a gracze z World..., którzy obsrali WG i popędzili do konkurencji, wrócili z podkulonymi kitkami i siedzą cichutko, żeby się ktoś nie dokopał do ich postów, w których już widzieli SerBa z kapeluszem, siedzącego pod cerkwią... xD

Hop-hop! Jest tu kto???

poprzednia12

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.