kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 711 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
poprzednia12
Public Test – v.0.7

Faren
Napisany 19 List. 2011 - 21:38
#16

użytkownicy
Tak teraz zauważyłem, mapa Marsh to coś innego niż zapowiadana Swamp? Wydawało mi się, że Swamp to będzie coś ala moczary w Luizjanie (czyli amerykańska prowincja) a o tej Marsh to pierwszy raz słyszę.

Ravnim-PL
Napisany 19 List. 2011 - 21:43
#17

użytkownicy
Co do dźwięku to tak, jest inny przy przejmowaniu bazy wroga i inny gdy nasza jest przejmowana. Kiedy przejmują bazę to przyznam szczerze dźwięk przypomina jak byśmy mieli dostać zaraz głowicą nuklearną. Co do nowych czołgów premiowych, nie wiem według mnie nie jest to coś ciekawego, szkoda że nie doszli teraz Francuzi.

Vulpik
Napisany 20 List. 2011 - 08:23
#18

użytkownicy
Z nowych premium bardzo fajny jest SU-85I.

Ma najlepsze działo z czołgów premium do 1500 golda. Przy załodze na 100% jest mobilny prawie jak Stug III. Jest szybszy ale lekko mniej zwrotny. No i kosztuje 1250 golda :D. Można go kupić dzięki kodzie w Play'u, a za resztę camo i klakson do jakiegoś topowego meda ;).

Nawiasem mówiąc kamuflaże im się udały, klaksonami spamować nie można, tylko więcej ich by się przydało ;). No ale zobaczymy co będzie w finalnej wersji.

Syrena jak my okupujemy ich bazę mogła by być trochę inna. Mi przynajmniej obie kojarzą się z zagrożeniem :).

Mapy są fajne, efekty powalają wręcz na kolana. Minimapa się sprawdza. Nic tylko czekać na finalną wersję ;).

Faren
Napisany 20 List. 2011 - 09:06
#19

użytkownicy
Szkoda tylko, że nie ma już paska jak zaawansowana jest okupacja, teraz nie wiadomo jak szybko przejmowana jest baza. Kamuflarze są spoko, acz spodziewałem się więcej. A nowych map nie widziałem, jak zwykle najczęściej natknąć się można na te pierwsze - Ensk, Himmelsdorf, Malinovka, Murovanka, Prohorovka.

Efekty fajnie, zwłaszcza jak pociski HE wzbijają w górę ziemię :D brak mi tylko wstrząsu kamery gdy obok pojazdu pierdyknie pocisk np artylerii.

Interfejs jest przyjemniejszy, faktycznie patch sporo zmienia, mam nadzieję, że na 7.1 nie trzeba aż tak długo czekać.

WiewiorNH
Napisany 20 List. 2011 - 12:20
#20

użytkownicy
Z tym paskiem to jest po prostu błąd, jak ja grałem to było normalnie syrena i pasek.

Zielasiadora73
Napisany 20 List. 2011 - 13:48
#21

użytkownicy
A ja w ogóle nie mogę tego zainstalować.. Ściągam to już po raz 4-ty. Gdy uruchamiam instalator niby coś się dzieje, jest jakiś proces ale po jakiejś minucie znika i wyświetla mi się, że program został nie poprawnie zainstalowany :/ Też tak mieliście? Pomocy ! Mam dobrego kompa. Win7, dwu rdzeniowy procek itp a ten shit w ogóle się nie istaluje !

demeal
Napisany 20 List. 2011 - 14:57
#22

użytkownicy
Może nie instaluj w folderze World of Tanks, daj nazwę np. World of Tanks test... Może to jest problem u ciebie, ja nie instalowałem w tym samym folderze.

marek48337
Napisany 20 List. 2011 - 15:29
#23

użytkownicy
Cieszę się, że wszyscy tak dobrze mówią o tym pachu w końcu dali coś na co każdy nie narzeka. Mam nadzieję, że wejdzie jak najszybciej bo też chciałbym pograć.

Faren
Napisany 20 List. 2011 - 18:25
#24

użytkownicy
W teście są dostępne "pudełkowe" czołgi premium, ciekawe czy po teście będzie można je kupić w sklepie. Druga sprawa, to Marsh/Swamp to nie to samo, co Life Ox, a więc doszła nowa mapa ;) ciekawe tylko, bo trochę się ich nazbierało, ile będzie nowych map w 7.1.

Spodobały mi się kamuflaże, mam nadzieję, że będą stale dodawać nowe :)

Największe zaskoczenie, pomimo, że dostępny jest klakson, ludziska nie nadużywają go, a przynajmniej ja tego nie zauważyłem. Jeśli nie przesadzą i nie wcisną "karetki" a jakieś normalne dźwięki, to te klaksony mogą być nawet użyteczne.

Cały czas jestnak nie pojawia się u mnie pasek przejmowania bazy, jest tylko dźwięk (swoją drogą dźwięk przejmowania wrogiej bazy przypomina raczej zagrożenie niźli zwiastun zwycięstwa)

Kudlaty
Napisany 20 List. 2011 - 18:52
#25

użytkownicy
Bo klaksony gubią się :) nawet jak znajdzie się osioł co ciągle trąbi to mu się znudzi ;) ja mam na każdym czołgu i zapomniałem że je mam :) w walce nie myśli się zeby naparzać klaksonem.

Co do kamuflaży to 2 niemieckie rewelacyjnie pasują na Tigera II jakby odkopali je z lat 40 XX wieku :)

Szkoda że nie ma jeszcze loga klanu w teście to dodatkowy atut jeszcze :)


Momosus
Napisany 20 List. 2011 - 18:55
#26

użytkownicy
- Faren - wysłałem ci na PW co masz zrobić żeby to naprawić. Wejdź na forum i sprawdź skrzynkę ;)

Faren
Napisany 20 List. 2011 - 19:49
#27

użytkownicy
Dzięki Momosus, ale już nie potrzeba, bo już nie będę się bawił w Public Teście. W sumie to nie ma dużo do testowania, nie ma nowych czołgów ani umiejetności do przetestowania, jedynie kamuflarze, 2 nowe premiumki i ogólnie jak sie gra na nowych ustawieniach. Tak przynajmniej jest w moim przypadku. Mam nadzieję, że test pójdzie szybko i sprawnie, nie mogę się doczekać francuskich czołgów :D

BTW fajnie że w filmiku 7.0 pokazali francuza ^_^

Likatnes
Napisany 20 List. 2011 - 23:10
#28

użytkownicy
jak się 3 razy zatrąbi szybko to ma się później bana na trąbienie przez 1 minute, więc i tym za bardzo nie da się wkurzać ludzi ;]

poprzednia12

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.