kliknij aby powiększyć
1152x720 : 362 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
poprzednia12
Mechanizm losujący

Sasilton
Napisany 22 Czer. 2014 - 22:50
#16

użytkownicy
Mechanizm losujący
https://www.youtube.com/watch?v=rWfR3-XGQAc

Arktez
Napisany 22 Czer. 2014 - 23:55
#17

użytkownicy
Zgadzam się z Wami Adamczik i chinjinbo. Gram w Wota już od przeszło 3 lat. I to, co się teraz dzieje z MM przechodzi ludzkie pojęcie... Dawniej granie było przyjemnością. Teraz to bardziej przypomina katorgę. Szczególnie w weekend podczas jakiegoś evenu. W moim przypadku to już standardowo 3, czasem 4 bitwy wygrane na 10 rozegranych. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że na jednych czołgach mam 55-60% WR a na innych 30%. Jest ktoś w stanie to wyjaśnić? I to nie jest to, że tymi czołgami nie umiem grać lub, że mi nie leżą. Wina leży po stronie osranego MM. Dawniej nie było też tylu bitew 0-5/15. Skąd więc nagle w jednym teamie tyle noobów, a w drugim lepszych graczy?
A to co wspomniał Adamczik, że w jednej bitwie wszystko wchodzi, wycelowane byle jak z 200m, a w drugiej ze 100m dobrze wymierzone jest pudło, lub non stop zerwana gąsienica/rykoszet to najprawdziwsza prawda. Trudno to nazwać jakimś przypadkiem jak zdarza się to nawet kilka razy dziennie. Do prawdy dziwna gra, i w żadnej takich cudów nie ma.

Spartanish
Napisany 23 Czer. 2014 - 22:01
#18

użytkownicy
7 VIII vs 11 VIII... (jeszcze dorzuciło tam 3/2 VI, w tym mnie z Nashornem)

Sorry, MM jest albo ustawiony (jak wielu sądzi) albo zwyczajnie zj*bany (jak też część uważa).