kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 590 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
123następna
Kryzys ekonomiczny w WoT

kurkusmaximus
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:05
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktualnosci/-371--kryzys-ekonomiczny-w-wot/

akumulator
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:07
#2

użytkownicy
Zostaje hummel :)

kurkusmaximus
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:11
#3

administracja
Deweloperzy mają wielkie plany na przyszłość. Z dumą ogłaszali, że będzie można przenosić kredyty i doświadczenie między kontami WoT, WoWP i WoB. Oby nie zdarzyło się tak, że nie będzie czego przenosić. Próżni nie da się nabrać do wiaderka.

mega
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:20
#4

użytkownicy
na moje to oni mają ruskie myslenie , i komunistyczne
nic zaplanować nie potrafią , mogli by już dać tego patcha a nie
czekam i czekam a tu nic mogli by dodać jakieś kreatywne pomysły , np wymiana 1 doś z dowolnego czołgu na 5 kredytów , to odrazu wszycy by grali z premką bo są 2 korzyści

S04Wittmann
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:24
#5

użytkownicy
Jak tak dalej będą pazerni na kasę to zaraz za wejście do gry będziemy płacić lol
Ciekawe za co już będziemy płacić w 7.0 o czym jeszcze nie wiemy…
Ps. Czy ktoś wie ile jeszcze będzie tych testów public bo zaraz będzie 5,6 itp. i będzie 2012

Jaceknfs
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:25
#6

użytkownicy
Zamiast wybijać arte to by ćoś zrobili żeby normalne czołgi zarabiały to by się nimi więcej grało

Mandoleran
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:39
#7

użytkownicy
"Overlord napisał też o zmianie cen niektórych czołgów Premium i box, ale nie potrafię rozszyfrować o co mu chodzi:"
Wydaje mi się ze albo jest to przygotowanie do wprowadzenia tych czołgów na market, albo co bardziej prawdopodobne jest to modyfikacja podstawy pod przeliczenie ile grac z posiadający którąś z tych maszyn dostanie sreberek przy jej sprzedaży

Mentat_PL
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:51
#8

użytkownicy
No i mój obiekt 212 przestanie być rentowny... Minus 25 procent to minus 80 procent będę na nim grał. A dadzą w zamian więcej zbieranego na arty doświadczenia? Bo jak trzeba zarobić 350 000 exp i za bitwę zbiera się z 600-800 to przynajmniej wiedziało się, że kaska będzie za bitwę. A teraz? Żenada. Odejmują, dodają, poprawiają, a jednej rzeczy nie mogą zrobić nadal: strzały zerowe... Żal

iron maiden
Napisany 07 Gru. 2011 - 20:54
#9

użytkownicy

No offense ..... a person who changes his own words is ."..."( censorship). If you want to play that reflects the realities of how you wrote sometime .... whether our "God and Caesar" contradicts itself .... It states that a person who does nothing to deal with spoken otwariu game. OK, instead of cutting parameters orginalne tanks as you wanted it to be a paid game can Enter! .... sorry it is not free you have to buy gold that you can safely play ...!! C.D.N. ...

iron maiden
Napisany 07 Gru. 2011 - 21:09
#10

użytkownicy
Maybe time to go back to the days of closed-game ... you were probably happy as gralimy .... and now saw the legs .... make getting gold a day ... less money ..... testers can for a profit like !!!!!!!!!!! PLAY AND YET still testing the game!!

alojz
Napisany 07 Gru. 2011 - 22:15
#11

użytkownicy
@kurkusmaximus
nie wiem czy dożyjemy tej chwili aby z korzystać z takiej możliwości

Samsi
Napisany 07 Gru. 2011 - 22:18
#12

użytkownicy
Ktoś tutaj próbuje pisać po angielsku, jednak albo nie potrafi albo ja jestem debilem i słabo rozumiem o co KAMAN? Jeśli to coś z forum US to podeślij linka w oryginale, przetłumaczę xD

col_Kurtz
Napisany 07 Gru. 2011 - 22:58
#13

użytkownicy
@ap... Dunno:D
@kurkus. Chyba trochę grasz. Wiesz o ilu obietnicach ja już czytałem, słyszałem, widziałem? ;) A gra nadal nie wyszła z fazy stricte beta ;)

ktosiek
Napisany 07 Gru. 2011 - 23:06
#14

użytkownicy
Jest jeszcze info o zmianach w uzbrojeniu, o armatach, i takich tam. Mają te zmiany wejść w tym patchu podobno.

ktosiek
Napisany 07 Gru. 2011 - 23:06
#15

użytkownicy
Lista zmian, które nastąpiły w czołgach:
Reworked hitobxes of German tanks:
- Pz B2 740 (f): 16 armour groups + spaced armor.
- Pz 38H735 (f): 16 armour groups + spaced armor.
- Pz S35 739 (f): 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- Leichttraktor: 16 armour groups + spaced armor.
- Panther II: slightly changed gun mantlets.
- Pz 38 (t): 16 armour groups + spaced armor
- Pz 38 nA: 16 armour groups + spaced armor
- Pz III/IV: 16 armour groups + spaced armor
- Pz II Luchs: 16 armour groups + spaced armor
- Pz VI Tiger: 16 armour groups + spaced armor
- Pz V-IV: slightly changed turret armour.
- StuG III: 16 armour groups + spaced armor. Hull fron armour set to 80mm.
- JagdPz IV: 16 armour groups + spaced armor.
- VK 1602 Leopard: 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3001 (H): 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3001 (P): 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3002 (DB): 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3601 (H): 16 armour groups + spaced armor.

Rebalanced German tanks and guns:
- 8.8cm L/71 damage: 220->240.
- Minimum combat tier for VK1602 и T-50 increased by 1.
- Imprved ventilation removed from Gw-Tiger и Gw-Panther.

VK 3601 (H):
- Reload time of 7.5cm KwK 41 L/58: 3.5->4.5 sec.
- Aiming time of 7.5cm KwK 41 L/58: 1.1->2 sec.
- Dispersion during movement and turret traverse of 7.5cm KwK 41 L/58 increased by 10%.

PzKpfw V Panther:
- Ammo Rack Hit points +20%.
- View range of top turret: 420->430.

Panther II:
- Ammo Rack Hit points -10%.
- View range of stock turret: 460->430 m.
- View range of top turret: 460->450 m.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.1->6.7 sec.

E-50:
- Ammo Rack Hit points -5%.
- View range of stock turret: 460->450 m.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6->6.6 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 5.8->6.4 sec.

PzKpfw VI Tiger:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.8->7.5 sec.

PzKpfw VI Tiger (P):
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 7.3->8.0 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.8->7.5 sec.

PzKpfw VI Tiger:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.8->7.5.

PzKpfw VIB Tiger II:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6.5->7.2 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: с 6.1 до 6.7 sec.

VK 4502 (P) Ausf. A:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6.5->7.2 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.1->6.7 sec.

VK 4502 (P) Ausf. B:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6.1->6.7 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 5.8->6.4 sec.

Е-75:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.1->6.7 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 5.8->6.4 sec.

GW Tiger:
- Reload time of 170mm K72 Sf: 27.3->25.5 sec.
- Dispersion of 170mm K72 Sf: 0.41->0.4.
- Dispersion of 170mm K72 Sf during gun traverse: -5%.

Reworked hitobxes of Soviet tanks:
- А-20: 16 armour groups + spaced armor.
- А-32: 16 armour groups + spaced armor.
- АТ-1: 16 armour groups + spaced armor.
- BT-7: 16 armour groups + spaced armor.
- SU-85B: 16 armour groups + spaced armor.
- IS-3: 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- IS-4: 16 armour groups + spaced armor.
- IS-7: 16 armour groups + spaced armor. Improved front turret armour, improved weld of upper and lower frint plates, added side spaced armour.
- KV-13: 16 armour groups + spaced armor.
- KV-3: 16 armour groups + spaced armor.
- KV: 16 armour groups + spaced armor.
- Matilda: 16 armour groups + spaced armor.
- МS-1: 16 armour groups + spaced armor.
- Object 704: 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- SU-14 : 16 armour groups + spaced armor.
- SU-152: 16 armour groups + spaced armor.
- SU-18 : 16 armour groups + spaced armor.
- SU-76 : 16 armour groups + spaced armor.
- T-34: 16 armour groups + spaced armor.
- Т-44: 16 armour groups + spaced armor.
- Т-54: 16 armour groups + spaced armor.
- Valentine: 16 armour groups + spaced armor.

Rebalanced Soviet tanks and guns:
- Changed models and specifications of both turrets for IS-3.
- Shell price for 180mm F-600D: 1890->1980 credits.
- Shell price for 180mm UBR-600: 1890->1980 credits.
- Shell price for 203mm F-625D: 1442->1568 credits.
- Shell price for 203mm G-620: 1092->1200 credits.

Т-44:
- Added LB-1 for top turret.
- Added В-54-6 engine of 680 hp.
- Ammo rack hit points: +15%.
- traverse speed for stock suspension: 2 deg/sec; for top suspension - +1 deg/sec.
- View range of stock turret: 430->420 m.
- View range of top turret: 430->440 m.

Т-54:
- Ammo rack hit points: +5%.

Reworked hitobxes of American tanks:
- M12: fixed gun shields.
- M2 Light Tank: 16 armour groups + spaced armor.
- M2 Medium Tank: 16 armour groups + spaced armor..
- M4A2E4: 16 armour groups + spaced armor.
- M4A3E8 Sherman: 16 armour groups + spaced armor.
- M4 Sherman: 16 armour groups + spaced armor.
- M5 Stuart: fixed the value of side hull armor.
- M7: 16 armour groups + spaced armor.
- Ram II: 16 armour groups + spaced armor.
- T-14: 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- T1 Cunningham: 16 armour groups + spaced armor.
- T29: 16 armour groups + spaced armor.
- T2 Light Tank: 16 armour groups + spaced armor.
- T30: 16 armour groups + spaced armor.
- T32: 16 armour groups + spaced armor..
- T34: 16 armour groups + spaced armor.
- T40: 16 armour groups + spaced armor.

Rebalanced American tanks and guns:
- M4A3E8 Sherman: added 105mm SPH M4 L/23 gun for both turrets.
- Repair cost of T40 TD: -250%.
- Shell price for 105mm APCR T29E3M2: 12->10 gold.

T20:
- Ammo rack hit points: +10%.
- View range of stock turret: 400->420 m.
- View range of top turret: 420->440 m.

M26 Pershing:
- dispersion during movement: -10%.
- View range of stock turret: 430->440 m.
- View range of top turret: 450->460 m.

M46 Patton:
- Ammo rack hit points: +20%.
- View range of stock turret: 450->460 m.

123następna

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.