kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 478 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Kryzys ekonomiczny w WoT
Kurkus, Środa, 7 grudnia 2011, 20:05
Tagi: World of Tanks, ekonomia, zarobki, złoto, kredyty


Bańka spekulacyjna zwana „Kryzys” dosięgła też i świat World of Tanks. Overlord poinformował, że zmiany w wotowskiej ekonomi nastąpią już w patchu 0.7.0, czyli może jeszcze w tym roku.

Lista tego co zostanie popsute:

  • GW-Panther – zarobki zmniejszone o 10%
  • GW Tiger – zarobki zmniejszone o 20%
  • M37 – zarobki zmniejszone o 30%
  • M7 Priest – zarobki zmniejszone o 8%
  • M41 – zarobki zmniejszone o 3%
  • M12 – zarobki zmniejszone o 10%
  • M40/43 – zarobki zmniejszone o 20%
  • T92 – zarobki zmniejszone o 15%
  • SU-14 – zarobki zmniejszone o 13%
  • S-51 – zarobki zmniejszone o 15%
  • Object 212 – zarobki zmniejszone o 25%

Zamiast ograniczyć ilość artylerii zmieniając jedną stałą w kodzie, deweloperzy upieką dwie dorodne sztuki za jednym razem. Na pewno jakaś część graczy przestanie grać na artylerii, ale nie powinno to sprawić, że znacząco spadnie liczba bitew z kilkunastoma jej sztukami, łącznie, po obu stronach barykady. Głównym powodem tej zmiany może być chęć wytrzepania z kieszeni graczy dużej sumy drobniaków - bo w końcu wot nie jest tani - na zakup złota.

Overlord napisał też o zmianie cen niektórych czołgów Premium i box, ale nie potrafię rozszyfrować o co mu chodzi: „Changed gold prices in gold for the following tanks (used when selling a tank for conversion into credits)”

  • M6A2E1: 10000 -> 7500
  • PzV_PzIV: 1500 -> 3000
  • A-32: 1250 -> 2500

Czy ktoś jeszcze czeka na odcedzony, opóźniony i zepsuty patch 0.7.0?

Źródło: Blog Overlorda

Dyskusja
akumulator
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:07
#1

użytkownicy
Zostaje hummel :)

kurkusmaximus
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:11
#2

administracja
Deweloperzy mają wielkie plany na przyszłość. Z dumą ogłaszali, że będzie można przenosić kredyty i doświadczenie między kontami WoT, WoWP i WoB. Oby nie zdarzyło się tak, że nie będzie czego przenosić. Próżni nie da się nabrać do wiaderka.

mega
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:20
#3

użytkownicy
na moje to oni mają ruskie myslenie , i komunistyczne
nic zaplanować nie potrafią , mogli by już dać tego patcha a nie
czekam i czekam a tu nic mogli by dodać jakieś kreatywne pomysły , np wymiana 1 doś z dowolnego czołgu na 5 kredytów , to odrazu wszycy by grali z premką bo są 2 korzyści

S04Wittmann
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:24
#4

użytkownicy
Jak tak dalej będą pazerni na kasę to zaraz za wejście do gry będziemy płacić lol
Ciekawe za co już będziemy płacić w 7.0 o czym jeszcze nie wiemy…
Ps. Czy ktoś wie ile jeszcze będzie tych testów public bo zaraz będzie 5,6 itp. i będzie 2012

Jaceknfs
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:25
#5

użytkownicy
Zamiast wybijać arte to by ćoś zrobili żeby normalne czołgi zarabiały to by się nimi więcej grało

Mandoleran
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:39
#6

użytkownicy
"Overlord napisał też o zmianie cen niektórych czołgów Premium i box, ale nie potrafię rozszyfrować o co mu chodzi:"
Wydaje mi się ze albo jest to przygotowanie do wprowadzenia tych czołgów na market, albo co bardziej prawdopodobne jest to modyfikacja podstawy pod przeliczenie ile grac z posiadający którąś z tych maszyn dostanie sreberek przy jej sprzedaży

Mentat_PL
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:51
#7

użytkownicy
No i mój obiekt 212 przestanie być rentowny... Minus 25 procent to minus 80 procent będę na nim grał. A dadzą w zamian więcej zbieranego na arty doświadczenia? Bo jak trzeba zarobić 350 000 exp i za bitwę zbiera się z 600-800 to przynajmniej wiedziało się, że kaska będzie za bitwę. A teraz? Żenada. Odejmują, dodają, poprawiają, a jednej rzeczy nie mogą zrobić nadal: strzały zerowe... Żal

iron maiden
Napisany 07 grudnia 2011 - 20:54
#8

użytkownicy

No offense ..... a person who changes his own words is ."..."( censorship). If you want to play that reflects the realities of how you wrote sometime .... whether our "God and Caesar" contradicts itself .... It states that a person who does nothing to deal with spoken otwariu game. OK, instead of cutting parameters orginalne tanks as you wanted it to be a paid game can Enter! .... sorry it is not free you have to buy gold that you can safely play ...!! C.D.N. ...

iron maiden
Napisany 07 grudnia 2011 - 21:09
#9

użytkownicy
Maybe time to go back to the days of closed-game ... you were probably happy as gralimy .... and now saw the legs .... make getting gold a day ... less money ..... testers can for a profit like !!!!!!!!!!! PLAY AND YET still testing the game!!

alojz
Napisany 07 grudnia 2011 - 22:15
#10

użytkownicy
@kurkusmaximus
nie wiem czy dożyjemy tej chwili aby z korzystać z takiej możliwości

Samsi
Napisany 07 grudnia 2011 - 22:18
#11

użytkownicy
Ktoś tutaj próbuje pisać po angielsku, jednak albo nie potrafi albo ja jestem debilem i słabo rozumiem o co KAMAN? Jeśli to coś z forum US to podeślij linka w oryginale, przetłumaczę xD

col_Kurtz
Napisany 07 grudnia 2011 - 22:58
#12

użytkownicy
@ap... Dunno:D
@kurkus. Chyba trochę grasz. Wiesz o ilu obietnicach ja już czytałem, słyszałem, widziałem? ;) A gra nadal nie wyszła z fazy stricte beta ;)

ktosiek
Napisany 07 grudnia 2011 - 23:06
#13

użytkownicy
Jest jeszcze info o zmianach w uzbrojeniu, o armatach, i takich tam. Mają te zmiany wejść w tym patchu podobno.

ktosiek
Napisany 07 grudnia 2011 - 23:06
#14

użytkownicy
Lista zmian, które nastąpiły w czołgach:
Reworked hitobxes of German tanks:
- Pz B2 740 (f): 16 armour groups + spaced armor.
- Pz 38H735 (f): 16 armour groups + spaced armor.
- Pz S35 739 (f): 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- Leichttraktor: 16 armour groups + spaced armor.
- Panther II: slightly changed gun mantlets.
- Pz 38 (t): 16 armour groups + spaced armor
- Pz 38 nA: 16 armour groups + spaced armor
- Pz III/IV: 16 armour groups + spaced armor
- Pz II Luchs: 16 armour groups + spaced armor
- Pz VI Tiger: 16 armour groups + spaced armor
- Pz V-IV: slightly changed turret armour.
- StuG III: 16 armour groups + spaced armor. Hull fron armour set to 80mm.
- JagdPz IV: 16 armour groups + spaced armor.
- VK 1602 Leopard: 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3001 (H): 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3001 (P): 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3002 (DB): 16 armour groups + spaced armor.
- VK 3601 (H): 16 armour groups + spaced armor.

Rebalanced German tanks and guns:
- 8.8cm L/71 damage: 220->240.
- Minimum combat tier for VK1602 и T-50 increased by 1.
- Imprved ventilation removed from Gw-Tiger и Gw-Panther.

VK 3601 (H):
- Reload time of 7.5cm KwK 41 L/58: 3.5->4.5 sec.
- Aiming time of 7.5cm KwK 41 L/58: 1.1->2 sec.
- Dispersion during movement and turret traverse of 7.5cm KwK 41 L/58 increased by 10%.

PzKpfw V Panther:
- Ammo Rack Hit points +20%.
- View range of top turret: 420->430.

Panther II:
- Ammo Rack Hit points -10%.
- View range of stock turret: 460->430 m.
- View range of top turret: 460->450 m.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.1->6.7 sec.

E-50:
- Ammo Rack Hit points -5%.
- View range of stock turret: 460->450 m.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6->6.6 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 5.8->6.4 sec.

PzKpfw VI Tiger:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.8->7.5 sec.

PzKpfw VI Tiger (P):
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 7.3->8.0 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.8->7.5 sec.

PzKpfw VI Tiger:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.8->7.5.

PzKpfw VIB Tiger II:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6.5->7.2 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: с 6.1 до 6.7 sec.

VK 4502 (P) Ausf. A:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6.5->7.2 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.1->6.7 sec.

VK 4502 (P) Ausf. B:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for stock turret: 6.1->6.7 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 5.8->6.4 sec.

Е-75:
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 6.1->6.7 sec.
- Reload time of 8.8cm KwK 43 L71 for top turret: 5.8->6.4 sec.

GW Tiger:
- Reload time of 170mm K72 Sf: 27.3->25.5 sec.
- Dispersion of 170mm K72 Sf: 0.41->0.4.
- Dispersion of 170mm K72 Sf during gun traverse: -5%.

Reworked hitobxes of Soviet tanks:
- А-20: 16 armour groups + spaced armor.
- А-32: 16 armour groups + spaced armor.
- АТ-1: 16 armour groups + spaced armor.
- BT-7: 16 armour groups + spaced armor.
- SU-85B: 16 armour groups + spaced armor.
- IS-3: 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- IS-4: 16 armour groups + spaced armor.
- IS-7: 16 armour groups + spaced armor. Improved front turret armour, improved weld of upper and lower frint plates, added side spaced armour.
- KV-13: 16 armour groups + spaced armor.
- KV-3: 16 armour groups + spaced armor.
- KV: 16 armour groups + spaced armor.
- Matilda: 16 armour groups + spaced armor.
- МS-1: 16 armour groups + spaced armor.
- Object 704: 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- SU-14 : 16 armour groups + spaced armor.
- SU-152: 16 armour groups + spaced armor.
- SU-18 : 16 armour groups + spaced armor.
- SU-76 : 16 armour groups + spaced armor.
- T-34: 16 armour groups + spaced armor.
- Т-44: 16 armour groups + spaced armor.
- Т-54: 16 armour groups + spaced armor.
- Valentine: 16 armour groups + spaced armor.

Rebalanced Soviet tanks and guns:
- Changed models and specifications of both turrets for IS-3.
- Shell price for 180mm F-600D: 1890->1980 credits.
- Shell price for 180mm UBR-600: 1890->1980 credits.
- Shell price for 203mm F-625D: 1442->1568 credits.
- Shell price for 203mm G-620: 1092->1200 credits.

Т-44:
- Added LB-1 for top turret.
- Added В-54-6 engine of 680 hp.
- Ammo rack hit points: +15%.
- traverse speed for stock suspension: 2 deg/sec; for top suspension - +1 deg/sec.
- View range of stock turret: 430->420 m.
- View range of top turret: 430->440 m.

Т-54:
- Ammo rack hit points: +5%.

Reworked hitobxes of American tanks:
- M12: fixed gun shields.
- M2 Light Tank: 16 armour groups + spaced armor.
- M2 Medium Tank: 16 armour groups + spaced armor..
- M4A2E4: 16 armour groups + spaced armor.
- M4A3E8 Sherman: 16 armour groups + spaced armor.
- M4 Sherman: 16 armour groups + spaced armor.
- M5 Stuart: fixed the value of side hull armor.
- M7: 16 armour groups + spaced armor.
- Ram II: 16 armour groups + spaced armor.
- T-14: 16 armour groups + spaced armor. Added side spaced armour.
- T1 Cunningham: 16 armour groups + spaced armor.
- T29: 16 armour groups + spaced armor.
- T2 Light Tank: 16 armour groups + spaced armor.
- T30: 16 armour groups + spaced armor.
- T32: 16 armour groups + spaced armor..
- T34: 16 armour groups + spaced armor.
- T40: 16 armour groups + spaced armor.

Rebalanced American tanks and guns:
- M4A3E8 Sherman: added 105mm SPH M4 L/23 gun for both turrets.
- Repair cost of T40 TD: -250%.
- Shell price for 105mm APCR T29E3M2: 12->10 gold.

T20:
- Ammo rack hit points: +10%.
- View range of stock turret: 400->420 m.
- View range of top turret: 420->440 m.

M26 Pershing:
- dispersion during movement: -10%.
- View range of stock turret: 430->440 m.
- View range of top turret: 450->460 m.

M46 Patton:
- Ammo rack hit points: +20%.
- View range of stock turret: 450->460 m.

kurkusmaximus
Napisany 07 grudnia 2011 - 23:23
#15

administracja
Ej no ktosiek, to ma być news na jutro ;p

@down, nic nie będę usuwał i wcale nie dlatego, że "nie mamy takiej technicznej możliwości". Jutro pojawi się ta notka po Polsku, a teraz trza iść spać, zregenerować siły, by jutro znowu spróbować przejąć władzę nad światem!!!111

ktosiek
Napisany 07 grudnia 2011 - 23:15
#16

użytkownicy
sorry, to usuń :)

MetalMachine
Napisany 07 grudnia 2011 - 23:58
#17

użytkownicy
Tak nie dość że E-50 i Panther II mają słaby ammorack, to jeszcze je osłabiają, +reload zmniejszają, a ruskim medom jeszcze staty poprawiają, widzę tu staro radziecką propagandę, "Rosja najsilniejsza, najpotężniejsza, jaaaaa, soviet power!!", psują zajeb*stość niemieckiego sprzętu a wzmacniają ruski śmiecio-złom. :(

adamczik
Napisany 08 grudnia 2011 - 00:38
#18

użytkownicy
@MetalMachine, to są białorusini, spodziewałeś się, że najlepszy sprzęt zrobią Amerykanom? Poza tym, ta gra kierowana jest przede wszystkim na rynek rosyjski, nie niemiecki. Wkurza mnie też, że WG robi wszystko, co ruskie sobie zażyczą a graczy z innych regionów świata ma w głębokim poszanowaniu, ale tego nie zmienimy.

Co do zmniejszenia zarobków. To zrobię to, z czym nosiłem się od dawna. Sprzedam SU-8, oleję SU-14 i wrócę do mojego kochanego, bardzo celnego i bardzo dobrze zarabiającego SU-5.

Kraftwerk
Napisany 08 grudnia 2011 - 01:41
#19

użytkownicy
Patch ma być w przyszłym tygodniu. Nieśmiało pada data 10 grudnia ale może być zgadnijcie co... obsuwa.

Faren
Napisany 08 grudnia 2011 - 08:45
#20

użytkownicy
Ludzie! Trzymajcie mnie bo nie wytrzymam, będzie 4 Public test!

http://worldoftanks.com/news/882-update-70-public-test-4/

3 to już przegięcie, ale 4 to oznacza, że WG w ogóle nie testuje swoich materiałów i przerzucają wszystko na graczy ;/ i co oni kurde chcą jeszcze testować?

Ja pier*** francuskie czołgi będą dopiero na wiosnę, nie ma zmiłuj się.

Przerzucam się na Battlestar Galactica Online.

Hlodny
Napisany 08 grudnia 2011 - 09:16
#21

użytkownicy
Tak to jest gdy gre tworzą ludzie z grupy "Homo sovieticus" ale i tak najlepszy z tego wszystkiego jest "Dziennik Wy pytacie my odpowiadamy" przecierz to swego rodzaju "Trybuna Ludu" albo "Prawda".Pytania typu "czy tej zimy będzie snieg" a odpowiedź "Rząd robi wszystko by tej zimy był śnieg".Komunizm obalono ciagłymi protestami jak byscie się zorganizowali nie było by takich cyrków

Kamiloss
Napisany 08 grudnia 2011 - 09:54
#22

użytkownicy
to że francuzy będą w przyszłym roku zorientowałem się przy okazji nie wydania patcha 0.7.0 przed grudniem :)

Faren
Napisany 08 grudnia 2011 - 09:59
#23

użytkownicy
@Kamiloss, z tymże na 7.1 znowu zapewne przeznaczą 3 miesiące leżenia, a potem cały marzec testów ;/

@Hlodny, ale tamte protesty kończyły się także więzieniem więc jeśli masz na myśli okupację siedziby WG w Mińsku, to zorganizować trza pojazd opancerzony oraz działko na ziemniaki :D i przy każdym trafieniu w budynek krzyczeć "PENETRACJA!" xD

ElSnooker
Napisany 08 grudnia 2011 - 10:09
#24

użytkownicy
"nie potrafię rozszyfrować o co mu chodzi"
Proste.
Tych czołgów nie można kupić (gift-tanks), ale można je sprzedać.
Podane wartości mówią jak zmieni się ich cena w złocie.
Ostatni krok, to przeliczenie złota na kredytki.

kurkusmaximus
Napisany 08 grudnia 2011 - 10:52
#25

administracja
Dzięki ElSnooker :)

kania
Napisany 08 grudnia 2011 - 11:00
#26

użytkownicy
"16 armour groups + spaced armor" - o co z tym chodzi???

Faren
Napisany 08 grudnia 2011 - 12:46
#27

użytkownicy
@kania rozumiem to następująco - bardziej skomplikowane modele uszkodzeń, czyli nie ma tak, że strzelić gdziekolwiek w tył oznacza uszkodzenie silnika. Być może oznacza to także dodatkowe krytyczne uszkodzenia.

Zaś spaced armor to rodzaj opancerzenia -> http://en.wikipedia.org/wiki/Spaced_armour jeśli się nie mylę.

kamix2
Napisany 08 grudnia 2011 - 13:19
#28

użytkownicy
to pzIV będzie za złoto?
I jak go będę miał przed patchem( w którym pzIV będzie premium)(bez sprzedawania go)to go będę miał jako czołg premium?

kurkusmaximus
Napisany 08 grudnia 2011 - 13:44
#29

administracja
pz IV hydraulic http://world-of-tanks.eu/aktualnosc.php?t=co_przyniesie_patch_0_7_0_2

PanzerNerd
Napisany 08 grudnia 2011 - 17:16
#30

użytkownicy
pewnie tak będzie jak pisze Kraftwerk, w ten weekend Rosjanie dostaną , a my pewnie po weekendzie.

hpp720
Napisany 08 grudnia 2011 - 18:44
#31

użytkownicy
w takim razie i ja pier**lę wota ide na L2 spowrotem XD

dna78
Napisany 09 grudnia 2011 - 13:02
#32

użytkownicy
Hmmm... Zmniejszanie zarobków artylerii to przygotowanie ludzi na następny krok - wprowadzenie artylerii Premium,która pozwoli na zarabianie... Białorusini czy Indianie - robią to dla zysku (co mnie nie dziwi) i wiedzą,jak to zrobić. Przypomnijcie sobie płacz,gdy WoT stawał się płatny - wszędzie roiło się od pytań: "kto w to będzie grał?" i straszono WG megafochem... A jak to wygląda dziś? Serwery pełne są graczy z kontami Premium,pola bitew roją się od premiowanych czołgów i tak samo będzie z artą. Kogo stać,ten kupi - ja pewnie też... Macie alternatywę dla WoT? To podeślijcie mi link,z którego ściągnę instalkę... ;-)


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.