UJAWNIONO NOWE INFORMACJE NA TEMAT AKTUALIZACJI 9.1
Pierwszy test publiczny prawdopodobnie pojawi się 21 maja, zaś aktualizacja wydana zostanie zapewne w połowie czerwca.
MAPY:
- Nowa mapa Charków
http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2014/01/421052_original.jpg
http://ftr.wot-news.com/wp-con...ov_dom_promyshlennosti_900.jpg
- Poprawiono mapy: Koło podbiegunowe, Tundra, Komorian, Windstorm i North-West.
- usunięto tryb szturmu na sand river,
- poprawiono wydajność graficzną Hidden Village.
Grafika:
- poprawiono i naprawiono drobne błędy tekstur obiektów oraz czołgów.
- przerobiono efekt spalin silnikowych.
- przerobiono skutki wybuchu zbiornika.
- wizualne efekty trafienia w beczki z paliwem (będą odpadać? Mieli to dodać w 9.1)
- Dodano efekt ześlizgiwania się wieży po trafieniu w skład amunicji.
Medale i wyróżnienia:
- dodano 5 nowych medali dla artylerii: "Monolit", Ostrzał przeciw-artyleryjski", zimna krew, Medal Starka, ale nie wiadomo którego Starka, Neda czy Tonego.
- Nowe nagrody w bitwach drużynowych: "zahartowany w boju", "Rezerwa snajperska", "Piroman", "Obiecujący wojownik", "Walka do ostatniego tchu"
- poprawiono kilka opisów istniejących już medali,
- medal "Operacja Nostalgia" przeniesiony do innej kategorii medali
Dźwięk:
- Aktualizacja biblioteki dźwięku FMOD
- przerobione dźwięki wystrzałów
Co ciekawsze poprawki:
- maksymalna ilość symboli czacie wzrosła do 512
- dodano niektóre poprawki i ulepszenia do okna bitew drużynowych,
- w kompaniach czołgów: usunięto możliwość rozpoczęcia bitwy bez dowódcy
- dodano "dynamiczny FOV" w ustawieniach
Zmiany pojazdów
- Usunięto premie klasy TD kamuflażu podczas wystrzału (po za tym reszta premii dla TD pozostała)
Niemieckie czołgi
Jagdpanzer IV
- obrót przy skokowej trakcji zmieniono z 32 do 34, przy ulepszonej od 35 do 38
- opór gruntu przy (dobry / średni / zły teren) wzrósł o 14.08.20 procent dla stokowych gąsienic
- opór gruntu przy (dobry / średni / zły teren ) poprawił się o 15 - 09 - 22 procent dla ulepszonych gąsienic
Panzer I
- poprawiono czas celowania
Tiger I
- Czas przeładowania dla 88mm L/71 zwiększony z 6,7 s do 6,8 s
- 88mm L/71 dokładność znerfiona z 0,34 na 0,35
- 88mm L/71 dokładności celowania podczas ruchu wieży znerfiono o 17 procent
- PW znerfiono o 100 punktów dla obu wież
Tiger P
- 88mm L/71 czas przeładowania dla wieży stokowej zmienił się z 9,1 s do 9,3 s, dla elitarnej z 8,6 s na 8,8 s
- 88mm L/71 dokładność znerfiono z 0,34 na 0,35
- PW znerfiono o 100 punktów dla obu wież
VK2801
- zmniejszono opór gruntu dla (dobry / średni / zły teren) o 22/20/1 procent
- Maksymalna prędkość wzrosła z 60 km / h do 68 kilometrów na godzinę
VK3001P
- hitpointy dostały buffa o 140hp (stokowa wieża) i 90hp (710 do 800) dla elitarnej
Brytyjskie czołgi
Cruiser Mk.I
- Czas przeładowania dostał buffa z 8s na 7,8 s.
Vickers Średni Mk. II
- dostał buffa
Universal Carrier 2-PDR
- Maksymalna prędkość do tyłu zwiększona z 8 km / h na 10 kilometrów na godzinę
- czas celowania z QF 6-pdr 8 CWT AT Gun Mk. I zwiększony z 1,7 na 1,6
AT7
- Czas przeładowania dla OQF 20-pdr AT Gun Type A Barrel znerfiony z 5,8 s na 6,4 s
- PW znerfiony na 50
Amerykańskie czołgi
NIE CHCE MI SIĘ DALEJ TŁUMACZYĆ
Hellcat
- stock suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 60 percent
- elite suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 57 percent
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 9/14/9 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 10/17/10 percent
- maximum reverse speed nerfed from 20 km/h to 12 km/h
- aim spread of the 76mm M1A2 when moving the turret increased (nerfed) by 12 percent
- aim spread of the 90mm M3 when moving the turret increased (nerfed) by 25 percent
- 90mm M3 reload time nerfed from 8s to 8,5s
M4 Sherman
- aimtime for derp 105mm nerfed from 2,3s to 2,5s
- reload time for derp 105mm nerfed from 8s to 9s
T18
- stock suspension turnrate nerfed from 28 to 18, elite from 30 to 22
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 43/29/7 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 46/40/12 percent
- maximum reverse speed nerfed from 8 km/h to 6 km/h
- 75mm derp reload time nerfed from 4,8s to 5,2s, aim spread from moving gun nerfed by 12 percent
- 2pdr Mk.IX reload time nerfed from 2,1s to 2,5s, aim spread from moving gun nerfed by 17 percent
- hitpoints nerfed by 5 from 125 to 120
T29
- stock suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 8 percent
- elite suspension aim spread from moving and aim spread from turning the hull increased (nerfed) by 9 percent
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 18/11/8 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) nerfed by 18/20/8 percent
- aim spread of the 105mm T5E1 when moving the turret increased (nerfed) by 11 percent, reload time nerfed from 11,4s to 11,8s
- T136 turret viewrange nerfed by 10
T32
- 105mm T5E1 accuracy buffed from 0,41 to 0,4
T40
- viewrange nerfed from 400 to 370
Soviet tanks
A-32, AT-1
- 76mm (L-10) gun damage changed from 105 to 110
BT-7
- aimtime for 37mm ZIS-19 buffed from 1,7 to 1,6
MT-25
- stock tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) improved by 12/11/6 percent
- elite tracks terrain passability (good/medium/bad terrain) improved by 14/12/6 percent
- top engine 600hp changed to another engine 700hp
SU-101
- aim spread for both suspensions when driving and when traversing the vehicle buffed by 5 percent
- D-54S aimtime buffed from 2,1s to 2s
- hitpoints buffed by 10
T-28, T-46
- 76mm L-10 and KT-28 damage buffed from 105 to 110
Źródło:
http://www.worldoftanks-wot.com/updates/9-1-developer-notes/
Spokojnie można korzystać z tego co już przetłumaczyłem, chociaż kilka elementów pominąłem.
W aktualizacji 9.1 nie dodadzą jeszcze efektów pogodowych oraz dachowania.
Nie podano też nowych czołgów w HD. Na pewno pojawi się M12 U.S. Artyleria VII poziomu
http://www.worldoftanks-wot.com/wp-content/uploads/WoT-HD-screen.jpg
oraz Is-4 Radziceki HT X poziomu.
Kw 1s podzielony na 2 czołgi będzie dopiero w 9.2 Wtedy też chcą dodać odpadające części z czołgów, dachowanie i fizykę havok.
P.S.
A tu link do administracji co do błędu, który wyskakuje czasem podczas pisania postów. Gdyby nie ctr+v i ten post by przepadł.
http://world-of-tanks.eu/error-msg.php?e=403