kliknij aby powiększyć
1920x1200 : 632 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
1
Wersja 0.8.11 wprowadzona

kurkusmaximus
Napisany 11 Luty 2014 - 20:10
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktualnosci/-1502--wersja-0811-wprowadzona/

fadamaka
Napisany 11 Luty 2014 - 20:54
#2

użytkownicy
Czy tylko ja mam problem z wywalaniem gry po ładowaniu? (gry nie do meczu)

Walter_NovotnyPL
Napisany 11 Luty 2014 - 23:04
#3

użytkownicy
To wina modów. Wywal całą zawartość res_mods.

fadamaka
Napisany 12 Luty 2014 - 00:43
#4

użytkownicy
nic nie mam ale już to rozwiązałem. moge podać rozwiązanie

Spartanish
Napisany 12 Luty 2014 - 09:36
#5

użytkownicy
"moge podać rozwiązanie"- już się nie męcz... to było by takie 'poświęcenie'.

DrCzaraS
Napisany 12 Luty 2014 - 09:58
#6

użytkownicy
@fadamaka to podaj

"Naprawiono niespójność pomiędzy modelami wizualnymi i modelami uszkodzeń części budynków i obiektów."

Mam nadzieje, ze chodzi tu też o niewidzialne skały
Taka bzdura wkurza mnie najbardziej

adamczik
Edytowany 12 Luty 2014 - 11:18
#7

użytkownicy
"Przykładowo: drużyna grająca francuskimi maszynami może walczyć przeciwko pojazdom brytyjskim, amerykańskim, niemieckim lub radzieckim, ale nie przeciwko graczom w pojazdach francuskich".

15 magazynków vs 15 nie-magazynków? Nope. Thanks.

Mam nadzieję, że w 0.9.0 naprawią to, o co gracze proszę od około trzech lat (dingi, sringi, śmieszne strzały za zero, zapętające się mapy, kompletnie niezbalansowane składy drużyn, znikające czołgi, pociski, możliwość zniszczenia pojazdu strzelając w jego właz dowódcy lub dalmierz, kompletnie skopany system spotingu i wyzerują matchMaking, bo tyle syfu ile oni do niego nawkładali żeby każdy gracz miał stosunek zwycięstw do porażek na poziomie 50/50, to aż głowa boli) i wprowadzą wreszcie te bitwy historyczne, garażowe i 30 vs 30.

Zresztą, czym ja się przejmuje. War Thunder niedługo wejdzie w Open Betę i ilość graczy WoTa spadnie o połowę.

Scytian
Napisany 12 Luty 2014 - 12:20
#8

użytkownicy
W change logu brakuje jednego punktu:
-Od tej pory większość graczy będzie miała takie lagi że nie będzie się dało grać.
W innych grach mam pingi na poziomie 30-40, ale nie w WoT muszę mieć ok 100. W normalnych grach 100 pingu to nic ale w WoT nie da się grać.

carlos25
Napisany 12 Luty 2014 - 17:25
#9

użytkownicy
masz racje po kazdej aktualizacji jest coraz gorzej wiecej lagow wiecej nobów. na innych grach mam ping ok ,70, i gra sie bardzo dobrze a oczywiscie w world of tanks lagi jak cholera ,150, nawet micro lagi czyli celuje w czolg a to on mi sie teleportuje albo ja skrecam sobie sam w lewo poprostu zal.A pisze zal bo spedzilem przy tej grze naprwde sporo czasu mam prawie wszystkie 10 tiery brakuje mi tylko 3 wiec chcialbym pograc jeszcze troche a tu niestety sama gra odpycha premka sie traci a premka droga! jesli chcieli by utrzemac ludzi to powinni cos z tym zrobic bo jak wyjda czolgi w war tunder to straca wtedy graczy taka jest prawda ! pozdro

Kpt_Planeta
Napisany 12 Luty 2014 - 19:14
#10

użytkownicy
Czy ktoś może mi wyjaśnić np. "fadamka" , dlaczego po pobraniu patcha 8.11 gra nie chce się odpalić ? Pojawia się plansza " Czekaj trwa wczytywanie gry " po czym nic się nie dzieje . Z góry dziękuję :D .

zeb133
Napisany 12 Luty 2014 - 20:53
#11

użytkownicy
W zasadzie to artylerią już nie można grać. Znikające pociski albo wybuchające daleko od strefy celowania. Celowanie do duchów , czyli po wystrzale okazuje się ,że czołg jest kilkanaście metrów dalej. Opóźnienia wystrzału od chwili naciśnięcia myszki około 1 sekunda. Nie używam żadnego z modów. Arty eltarna załoga przeszkolona (+3 skills).
No nic szkoda takiej fajnej gry. Przesiądziemy się na coś innego.

Spartanish
Napisany 12 Luty 2014 - 21:50
#12

użytkownicy
Żeby tylko każdy co gra artą dał sobie spokój.

adamczik
Napisany 14 Luty 2014 - 23:39
#13

użytkownicy
@zeb133 Chyba zmienie zdanie o tym patchu. Według mnie artyleria na tak klaustrofobicznie małych mapach nie ma racji bytu. Albo zniknie, albo będzie ograniczenie jedna na drużynę, albo dostanie ultra nerfa- trafienie z niej będzie graniczyło z cudem. Albo, wzorem cywilizowanych gier, ostrzał artyleryjski będzie wzywany przed dowódce drużyny i będzie automatyczny na wskazane pozycje w ilości powiedzmy 6 strzałów, które losowo padną w obrębie zaznaczonego obszaru.

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.