kliknij aby powiększyć
1600x1000 : 196 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Wersja 0.8.11 wprowadzona
kurkusmaximus, Wtorek, 11 lutego 2014, 20:10
Tagi: patch, aktualizacja, wot, 0.8.11


Dziś otrzymaliśmy dostęp do nowej wersji World of Tanks oznaczonej numerkiem 0.8.11.

Lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0.8.11

world of tanks

Mapy

  • Dodano nową mapę miejską: „Wichura", 1000 x 1000 m (krajobraz europejski, zima).
  • Na następujących mapach poprawione zostały elementy gry: Erlenberg, Redshire, Autostrada, Północny Zachód.
  • Usunięto różnorodne błędy i usterki na mapach: „Himmelsdorf”, „Wichura”, „Autostrada”, „Północny Zachód”, „Zatoka rybacka”, „Ukryta wioska”, „Redshire”, „Erlenberg”, „Cichy brzeg”, „Urwisko”, „Murowanka”.
  • Mapa Port została całkowicie usunięta.
  • Poprawiono wydajność na mapie „Ukryta wioska”.
  • Dodano nową mapę „Ruinberg w ogniu” – Ruinberg (deszczowa pogoda, pożary, zmienione oświetlenie).
  • Dodano nową mapę „Himmelsdorf zimą” – jest to zimowa wersja istniejącej mapy „Himmelsdorf”.
  • Błąd pozwalający na dostanie się do budynku w strefie przejmowania na mapie „Himmelsdorf” w trybie bitwy spotkaniowej został usunięty.
  • Poprawiono wydajność gry na mapach „Zatoka rybacka”, „Cichy brzeg”, „Siewierogorsk” i „Ensk”.
  • Naprawiono nadmierną jasność niektórych efektów na kilku mapach.
  • Naprawiono niespójność pomiędzy modelami wizualnymi i modelami uszkodzeń części budynków i obiektów.
  • Naprawiono efekty migotania śladów gąsienic na zimowych mapach.


Nowy rodzaj bitwy: Konfrontacja

world of tanks

Ten rodzaj bitwy będzie dostępny w bitwach losowych wraz z trybami „Bój spotkaniowy” i „Szturm”. W trybie „Konfrontacja” przeciwko sobie stają drużyny złożone z pojazdów określonych państw. Nie dopuszcza się bitew pomiędzy zespołami walczącymi pojazdami tego samego pochodzenia. Przykładowo: drużyna grająca francuskimi maszynami może walczyć przeciwko pojazdom brytyjskim, amerykańskim, niemieckim lub radzieckim, ale nie przeciwko graczom w pojazdach francuskich. W trybie tym nie mogą uczestniczyć pojazdy chińskie ani japońskie. Wprowadziliśmy ograniczenie, ponieważ drzewa technologiczne tych państw nie obejmują wszystkich typów pojazdów. W bitwach nowego rodzaju można grać w plutonach, pod warunkiem, że wszyscy członkowie plutonu korzystają z pojazdów tego samego państwa (z wyłączeniem Chin i Japonii).



Zmieniony system kar za uszkodzenia zadane sojusznikom

Ogólne zasady:

  • Zwiększono surowość kar za uszkodzenie sojusznika (zadanie uszkodzeń pojazdowi z własnej drużyny) oraz zaostrzono system kar za zniszczenie sojusznika (zniszczenie pojazdu z własnej drużyny). Jednocześnie będzie brane pod uwagę więcej czynników: kary za określone naruszenia zasad gry będą obliczane przy uwzględnieniu przypadkowego uszkodzenia sojuszników.
  • Ryzyko zawieszenia konta (banu) zwiększa się z każdym kolejnym uszkodzeniem pojazdu sojusznika w tej samej bitwie.
  • W przypadku dział samobieżnych stosuje się specjalną metodę obliczania punktów karnych, aby odróżnić przypadkowe trafienia (np. uszkodzenie przeciwnika odłamkami pocisku odłamkowo-burzącego itd.).
  • Taranowanie sojuszników jest także traktowane jako niedozwolone działanie. System uzna, że sprawcą był gracz, który miał większą prędkość w chwili zderzenia.
  • Liczbę otrzymanych punktów karnych można zmniejszyć przez niszczenie pojazdów przeciwnika w bitwach, które zakończą się zwycięstwem sojuszniczej drużyny.
  • Czas trwania pierwszego zawieszenia został skrócony do godziny.

Poprawiono system odszkodowań dla gracza poszkodowanego ostrzałem sojusznika:

  • Koszty naprawy poszkodowanego pojazdu będą zawsze rekompensowane.
  • Sprawca będzie musiał pokryć koszty naprawy poszkodowanego oraz zapłacić mu dodatkowe 10% całkowitych kosztów naprawy.
  • Do pokrycia kosztów będą wykorzystywane kredyty zdobyte podczas bitwy, a także kredyty z konta sprawcy.

Poważniejsze kary są przewidziane w następujących przypadkach:

  • przejmowanie bazy przeciwnika zostało przerwane w wyniku działania sojusznika (taranowania lub strzału),
  • moduły sojuszniczego czołgu zostały uszkodzone (w wyniku taranowania lub strzału),
  • sojuszniczy czołg został zniszczony.

Mniej surowe kary (które jednak nadal będą wiązały się z przyznaniem punktów karnych) będą stosowane w następujących przypadkach:

  • sojuszniczy pojazd został przypadkowo uszkodzony, mimo że gracz celował w czołg przeciwnika,
  • sojuszniczy pojazd został przypadkowo uszkodzony odłamkami pocisku odłamkowo-burzącego,
  • w wyniku strzału uszkodzony został zarówno sojusznik, jak i przeciwnik.


Inne zmiany

world of tanks

  • Dopracowano wymiary modeli T-54 i Type 59.
  • Opracowano ponownie model czołgu T-54.
  • Zmniejszono wagę artylerii na potrzeby systemu dobierania drużyn o 10%.
  • Poprawiono zbyt nisko położony punkt tonięcia działa samobieżnego M44.
  • Dokonano standaryzacji szczegółów modeli zniszczeń zawieszenia dla następujących amerykańskich maszyn: T29, T32, T34, M37, M41, Chaffee, Pershing, T92, Hellcat, M4A2E4, M46 Patton, M103, T57, T110E5, T26E4, T110E4, T110E3, M44, M53/M55, T69 and M60.
  • Naprawiono nieścisłości modeli wizualnych następujących pojazdów: Chaffee, KV-1S, Lorraine 40 t oraz Type 3 Chi-Nu.
  • Poprawiono modele dział czołgów M48A1 Patton oraz Conqueror.
  • Usunięto błędy związane z kamuflażem WZ-120.
  • W celu skrócenia czasu oczekiwania na bitwę pojazdów VIII poziomu usunięto 12. poziom bitewny z rozkładu mechanizmu losującego.
  • Dodano nowy rodzaj bitwy: Konfrontacja, w którym zespoły rozdzielone są według przynależności państwowej (ZSRR kontra Niemcy, USA przeciw Francji itd.).
  • Dodano grupowe zarządzanie członkami załogi: grupowe przetrenowanie całej załogi (dla nowego czołgu), przywrócenie starej załogi za pomocą jednego kliknięcia.
  • Dodano opcję wyłączenia czatu podczas bitwy (dotyczy tylko wiadomości tekstowych – rozkazy i wskaźniki na mapie dalej będą widoczne).
  • Dodano możliwość przeglądania historii czatu.
  • Dodano nowe głosy dla załogi brytyjskiej.
  • Wprowadzono nowy system kar i rekompensat za zniszczenia/obrażenia drużynowe.
  • Dodano bardziej widoczną ikonę płonącego czołgu, podobną do tej wyświetlanej podczas tonięcia.
  • Dodano możliwość wyłączenia podglądu czołgu, który zniszczył maszynę gracza.
  • Usunięto błędy w dziale „Misje i wydarzenia”.
  • Poprawiono kolejność poszczególnych działów menu kontekstowego wyświetlanego po kliknięciu prawym przyciskiem karuzeli czołgów w garażu.
  • Można teraz przejść do czołgu w hangarze prosto z okna badań, klikając nową ikonę.
  • Można użyć gaśnicy za pomocą kliknięcia lewym przyciskiem myszy ikony pożaru (lewy dolny róg ekranu).
  • W trybie po zniszczeniu kamera będzie teraz przełączać się najpierw na członków plutonu gracza (dopiero w dalszej kolejności na pozostałe czołgi).
  • Do wiadomości przeładowania dodano licznik czasu przeładowania.
  • Dodano nowe znaczniki do ustawień celownika.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że znikały zdobyte odznaki mistrzowskie.
  • Naprawiono czat zwykły i głosowy w bitwach drużynowych.
  • Naprawiono kilka usterek w interfejsie bitew drużynowych.
  • Naprawiono spadek wydajności gry, który miał miejsce przy dokonywaniu zbliżeń na niektóre japońskie czołgi.
  • Poprawiono sposób działania kamuflażu: kamuflaże kupione za złoto będą teraz przechowywane i będzie można z nich skorzystać ponownie po zastosowaniu innego wzoru.
  • Dodano nowe medale Bohater bitwy: „Wysoki kaliber” (najwięcej zadanych obrażeń) oraz „Czołgista-snajper” (najwięcej obrażeń zadanych na dystansie przekraczającym 300 metrów).
  • Medal Snajper został przeniesiony do kategorii specjalnej. Gracze mogą teraz sprawdzić, ile zdobyli medali Snajper i w których czołgach, lecz nie będą już one dostępne.
  • Dodano nowe osiągnięcia w trybie bitew drużynowych: „Geniusz wojny” (zdobycie największej liczby PD w 100 wygranych bitwach), „Pancerna pięść” (zniszczenie drużyny przeciwnej przy stracie maksymalnie jednego czołgu), „Taktyczne przełamanie” (wygranie trzech bitew z rzędu w losowym zespole), „Król wzgórza” (bycie jedynym ocalałym w bitwie, czołgiem lub niszczycielem czołgów), „Wilk pośród owiec” (zadanie największej liczby obrażeń w 100 zwycięskich bitwach).
  • Poprawiono opisy niektórych osiągnięć.
  • Zdobycie medalu mistrzowskiego jest teraz wyświetlane w raporcie po każdej bitwie, jeśli tylko warunki zostały spełnione (nawet jeśli w danym pojeździe zdobyto już taki medal).
  • Naprawiono błąd wyświetlania modułów i wyposażenia w sklepie w grze dotyczących pojazdów, których nie można kupić.
  • Zoptymalizowano wydajność efektów rozmycia ekranu.
  • Wyświetlane są teraz modyfikatory, które mają wpływ na umiejętności załogi (okno osobiste).
  • Przerobiono graficznie rykoszety.
  • Przerobiono medal Bohaterowie Rosieni.
  • Dokonano standaryzacji insygniów rang dla członków załóg wszystkich państw.
  • Usunięto błędy związane z powtórkami.
  • Wskaźnik prędkość przy poruszaniu się do tyłu został naprawiony.
  • Zmodyfikowano i ogólnie zmniejszono pole widzenia dla różnych rozmiarów ekranów.
  • Usunięto błąd zapisywania odległości kamery od czołgu po bitwie.
  • Dodano zapisywanie zastosowanego ostatnio kamuflażu pomiędzy sesjami gry.
  • Naprawiono błędy dźwięków interfejsu użytkownika.
  • Opracowano ponownie dźwięki przewracanych drzew.
  • Dodano mdal Najdina do licty nagród „Za bohaterski opór”.
  • Usunięto błędy występujące po zmianie domyślnych ustawień graficznych.


Równoważenie pojazdów

world of tanks

AMX 50 Foch (155):

  • Silnik Maybach HL 295 F (1200 k.m.) zastąpiono silnikiem Saurer (1000 k.m.).
  • Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP-T T368 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
  • Obrażenia zadawane pociskami typu HEAT T267 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750.
  • Wartość penetracji pocisków HEAT T267 (działo 155 mm AC SA58) zredukowano z 408 mm do 395 mm.
  • Dokonano zmian w pancerzu pojazdu.

Waffenträger auf E 100:

  • Prędkość zwrotu pojazdu WT E-100 zredukowano z 30 do 26.
  • Rozproszenie działa 12,8 cm Kanone L/61 podczas obrotu wieży zwiększono o 212%.
  • Rozproszenie działa 15 cm Pak L/38 podczas obrotu wieży zwiększono o 75%.
  • Prędkość obrotu wieży WT E-100 zredukowano z 24 stopni/sek. do 22 stopni/sek.
  • Zmniejszono o 200 punktów wytrzymałość pojazdu.

T110E3:

  • Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 18.3 sekund na 17 sekund.
  • Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
  • Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.

T110E4:

  • Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 21 sek. na 19.5 sek.
  • Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.
  • Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750.

Object 268:

  • Prędkość zwrotu pojazdu zredukowano z 30 do 28.
  • Rozproszenie działa podczas ruchu zwiększono o 11%.
  • Rozproszenie działa podczas obrotu pojazdu zwiększono o 11%.
  • Maksymalną prędkość wstecz zredukowano z 18 km/h do 15 km/h.
  • Czas przeładowania działa 152 mm М64 zmieniono z 17 sek. do 16.5 sek.
  • Obrażenia zadawane pociskami typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 850 do 750.
  • Wartość penetracji pocisków typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 450 mm do 395 mm.
  • Obrażenia zadawane pociskami typu UBR551M (działo 152 mm М64) zredukowano z 850 do 750.


Lista zmian przychodów z poszczególnych pojazdów:

world of tanks

  • T-34-3, przychody zwiększono o 10%.
  • 112, przychody zwiększono o 10%.
  • FCM 50 t, przychody zwiększono o 5%.
  • Lorraine 155 mle. 50, przychody zwiększono o 5%.
  • G.W. Panther, przychody zwiększono o 5%.
  • Löwe, przychody zwiększono o 5%.
  • VK 20.01 (D), przychody zwiększono o 10%.
  • VK 28.01, przychody zwiększono o 10%.
  • VK 30.01 (D), przychody zwiększono o 10%.
  • Sexton I, przychody zwiększono o 10%.
  • M12, przychody zwiększono o 3%.
  • M6A2E1, przychody zwiększono o 8%.
  • T34, przychody zwiększono o 5%.
  • S-51, przychody zwiększono o 5%.
  • SU-14-1, przychody zwiększono o 5%.
  • Conqueror Gun Carriage, przychody zmniejszono o 10%.
  • Object 140, koszt naprawy zwiększono o 25%.
Źródło: World of Tanks

Dyskusja
fadamaka
Napisany 11 lutego 2014 - 20:54
#1

użytkownicy
Czy tylko ja mam problem z wywalaniem gry po ładowaniu? (gry nie do meczu)

Walter_NovotnyPL
Napisany 11 lutego 2014 - 23:04
#2

użytkownicy
To wina modów. Wywal całą zawartość res_mods.

fadamaka
Napisany 12 lutego 2014 - 00:43
#3

użytkownicy
nic nie mam ale już to rozwiązałem. moge podać rozwiązanie

Spartanish
Napisany 12 lutego 2014 - 09:36
#4

użytkownicy
"moge podać rozwiązanie"- już się nie męcz... to było by takie 'poświęcenie'.

DrCzaraS
Napisany 12 lutego 2014 - 09:58
#5

użytkownicy
@fadamaka to podaj

"Naprawiono niespójność pomiędzy modelami wizualnymi i modelami uszkodzeń części budynków i obiektów."

Mam nadzieje, ze chodzi tu też o niewidzialne skały
Taka bzdura wkurza mnie najbardziej

adamczik
Edytowany 12 lutego 2014 - 11:18
#6

użytkownicy
"Przykładowo: drużyna grająca francuskimi maszynami może walczyć przeciwko pojazdom brytyjskim, amerykańskim, niemieckim lub radzieckim, ale nie przeciwko graczom w pojazdach francuskich".

15 magazynków vs 15 nie-magazynków? Nope. Thanks.

Mam nadzieję, że w 0.9.0 naprawią to, o co gracze proszę od około trzech lat (dingi, sringi, śmieszne strzały za zero, zapętające się mapy, kompletnie niezbalansowane składy drużyn, znikające czołgi, pociski, możliwość zniszczenia pojazdu strzelając w jego właz dowódcy lub dalmierz, kompletnie skopany system spotingu i wyzerują matchMaking, bo tyle syfu ile oni do niego nawkładali żeby każdy gracz miał stosunek zwycięstw do porażek na poziomie 50/50, to aż głowa boli) i wprowadzą wreszcie te bitwy historyczne, garażowe i 30 vs 30.

Zresztą, czym ja się przejmuje. War Thunder niedługo wejdzie w Open Betę i ilość graczy WoTa spadnie o połowę.

Scytian
Napisany 12 lutego 2014 - 12:20
#7

użytkownicy
W change logu brakuje jednego punktu:
-Od tej pory większość graczy będzie miała takie lagi że nie będzie się dało grać.
W innych grach mam pingi na poziomie 30-40, ale nie w WoT muszę mieć ok 100. W normalnych grach 100 pingu to nic ale w WoT nie da się grać.

carlos25
Napisany 12 lutego 2014 - 17:25
#8

użytkownicy
masz racje po kazdej aktualizacji jest coraz gorzej wiecej lagow wiecej nobów. na innych grach mam ping ok ,70, i gra sie bardzo dobrze a oczywiscie w world of tanks lagi jak cholera ,150, nawet micro lagi czyli celuje w czolg a to on mi sie teleportuje albo ja skrecam sobie sam w lewo poprostu zal.A pisze zal bo spedzilem przy tej grze naprwde sporo czasu mam prawie wszystkie 10 tiery brakuje mi tylko 3 wiec chcialbym pograc jeszcze troche a tu niestety sama gra odpycha premka sie traci a premka droga! jesli chcieli by utrzemac ludzi to powinni cos z tym zrobic bo jak wyjda czolgi w war tunder to straca wtedy graczy taka jest prawda ! pozdro

Kpt_Planeta
Napisany 12 lutego 2014 - 19:14
#9

użytkownicy
Czy ktoś może mi wyjaśnić np. "fadamka" , dlaczego po pobraniu patcha 8.11 gra nie chce się odpalić ? Pojawia się plansza " Czekaj trwa wczytywanie gry " po czym nic się nie dzieje . Z góry dziękuję :D .

zeb133
Napisany 12 lutego 2014 - 20:53
#10

użytkownicy
W zasadzie to artylerią już nie można grać. Znikające pociski albo wybuchające daleko od strefy celowania. Celowanie do duchów , czyli po wystrzale okazuje się ,że czołg jest kilkanaście metrów dalej. Opóźnienia wystrzału od chwili naciśnięcia myszki około 1 sekunda. Nie używam żadnego z modów. Arty eltarna załoga przeszkolona (+3 skills).
No nic szkoda takiej fajnej gry. Przesiądziemy się na coś innego.

Spartanish
Napisany 12 lutego 2014 - 21:50
#11

użytkownicy
Żeby tylko każdy co gra artą dał sobie spokój.

adamczik
Napisany 14 lutego 2014 - 23:39
#12

użytkownicy
@zeb133 Chyba zmienie zdanie o tym patchu. Według mnie artyleria na tak klaustrofobicznie małych mapach nie ma racji bytu. Albo zniknie, albo będzie ograniczenie jedna na drużynę, albo dostanie ultra nerfa- trafienie z niej będzie graniczyło z cudem. Albo, wzorem cywilizowanych gier, ostrzał artyleryjski będzie wzywany przed dowódce drużyny i będzie automatyczny na wskazane pozycje w ilości powiedzmy 6 strzałów, które losowo padną w obrębie zaznaczonego obszaru.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.