MIchal_PL96
Edytowany 20 Gru. 2013 - 22:10
Zmiana silnika wymaga napisania 90% kodu od początku, obsługa wielu rdzeni zostanie wprowadzona w 9.0, tak samo modele będą 5 razy bardziej szczegółowa, grafika również zostanie w bardzo dużym stopniu poprawiona (w końcu HD). Strzały za zero to celowy element gry, biorą się z uszkodzenia/zniszczenia modułu, wytracenia przez pocisk zdolności penetracyjnej i nie przebicie pancerza właściwego czołgu. Błąd znikających pocisków został podobno naprawiony własnie w tym patchu, a powtarzające się mapy to też nie jest bug tylko kwestia losowości MM, który wrzuca byle jak. Rykoszety w artylerię to też element mechaniki bo nawet i 10mm odbije pod kątem 180*. Teraz wyjdę na wielkiego obrońcę WG, nie chcę ich bronić tylko staram się Ci wytłumaczyć jak to wszystko działa, bo tak jest skonstruowana gra. Dzięki zrozumieniu tego człowiek trochę mniej się denerwuje :) (przynajmniej w moim przypadku tak to działa)
BTW. 0:55 - nie wydaje się Wam, że to taka jakby zapowiedź nowej opcji widoku?