kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1004 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
12następna
World of Tanks 8.10 - data premiery i trailer

kurkusmaximus
Napisany 20 Gru. 2013 - 16:05
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktua...s-810-data-premiery-i-trailer/

cycu121
Napisany 20 Gru. 2013 - 17:45
#2

użytkownicy
nawet nawet , 2x lepszy od trailera 8.9

adamczik
Napisany 20 Gru. 2013 - 19:46
#3

użytkownicy
Strzały za zero, błąd znikających pocisków, błąd zapętlających się map, tragiczny MM i śmieszne rykoszety od artylerii zostały naprawione? Nie? No to w d**** mam ten patch.

To może nowe tryby gry zostały dodane, albo chociaż silnik gry zmieniony? To może chociaż czołgi nie będą wyglądały, jak resoraki? No, technologię korzystającą ze wszystkich rdzeni procesora chyba wprowadziliście, nie wstyd wam? Nie? No to mam ten patch jeszcze głębiej w...

WOT-owiec
Napisany 20 Gru. 2013 - 22:05
#4

użytkownicy
z większościom rzeczy się zgodzę ale "...i śmieszne rykoszety od artylerii zostały naprawione?" a co tu naprwiać ???? jak grasz artą no nie cieszysz się jak taki B-C od ciebie odbije ?? np. taki GW E100 ma "80mm" ale jak trafisz w osłony gąsienic , które mają pancerz jak E100 , to czemu masz zadać DMG ???

MIchal_PL96
Edytowany 20 Gru. 2013 - 22:10
#5

użytkownicy
Zmiana silnika wymaga napisania 90% kodu od początku, obsługa wielu rdzeni zostanie wprowadzona w 9.0, tak samo modele będą 5 razy bardziej szczegółowa, grafika również zostanie w bardzo dużym stopniu poprawiona (w końcu HD). Strzały za zero to celowy element gry, biorą się z uszkodzenia/zniszczenia modułu, wytracenia przez pocisk zdolności penetracyjnej i nie przebicie pancerza właściwego czołgu. Błąd znikających pocisków został podobno naprawiony własnie w tym patchu, a powtarzające się mapy to też nie jest bug tylko kwestia losowości MM, który wrzuca byle jak. Rykoszety w artylerię to też element mechaniki bo nawet i 10mm odbije pod kątem 180*. Teraz wyjdę na wielkiego obrońcę WG, nie chcę ich bronić tylko staram się Ci wytłumaczyć jak to wszystko działa, bo tak jest skonstruowana gra. Dzięki zrozumieniu tego człowiek trochę mniej się denerwuje :) (przynajmniej w moim przypadku tak to działa)

BTW. 0:55 - nie wydaje się Wam, że to taka jakby zapowiedź nowej opcji widoku?

col_Kurtz
Napisany 21 Gru. 2013 - 00:16
#6

użytkownicy
Bez urazy, ale kąt 180 to strzelenie sobie w tyłek;) 90 chyba miałeś na myśli;)

zajceff
Napisany 21 Gru. 2013 - 02:36
#7

użytkownicy
@Michal_PL96: A to jak byś wytłumaczył? http://www.youtube.com/watch?v=3k3dKIboZLY&hd=1

mickey93
Napisany 21 Gru. 2013 - 10:47
#8

użytkownicy
facet głupio celował! mógł walnąć w przedni pancerz to nie, wolał górną płytę nad silnikiem. u potem się dziwić że tyle płaczu :/

Spartanish
Napisany 21 Gru. 2013 - 11:34
#9

użytkownicy
Ta, bo górna płyta jest tak naprawdę hologramem lub ma wmontowany system tworzenia czarnych dziur... Szkoda tylko że jarzma dział i boki również są wtedy według twojej reguły mickey głupie do celowania bo tam też takie 'cuda' mają miejsce.

Scytian
Napisany 21 Gru. 2013 - 13:35
#10

użytkownicy
@mickey93
Myślisz że to normalne i tak powinno być?
-Dimitrij nie celuj w płytę nad silnikiem!
-A czemuż to?
-Bo tam jest generator czarnych dziur!

mickey93
Napisany 21 Gru. 2013 - 14:03
#11

użytkownicy
na moje to był zwykły rykoszet nie dość że zwisał ze zbocza to jeszcze nie był prostopadle do lini strzału. w uproszeniu to tak jak by ktoś celował na wprost w przednią prawą/lewą górną pyłtę isa7

Spartanish
Napisany 21 Gru. 2013 - 15:13
#12

użytkownicy
Bo wkońcu IS-7 to doskonałe porównanie do WT na podwoziu PZ IV...
Nie ma żadnego uzasadnienia na taki błąd gry.

Bombelos
Napisany 21 Gru. 2013 - 16:27
#13

użytkownicy
mickey93... Ty się może po prostu nie odzywaj, okej? Pieprzysz głupoty i nawet chyba nie myślisz co piszesz, co? Doskonale widać ślad po "wybuchu" pocisku tuż pod tym czołgiem ale Ty mówisz o rykoszecie, proszę... skończ i przestań się ośmieszać. O.o

MIchal_PL96
Edytowany 21 Gru. 2013 - 21:25
#14

użytkownicy
Tak, znikające pociski to błąd który jest i zostanie naprawiony w 8.10 ;) Przynajmniej tak mówią :)

A mickey93 po prostu sobie z Was jaja robi :D Nie widzicie tej ironii i sarkazmu? :D

cycu121
Napisany 21 Gru. 2013 - 21:38
#15

użytkownicy
nooby nie widza :P ... zawsze swoje zaślepieni są swoją legendarnością :D

12następna

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.