kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 483 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Strona główna  »   Forum  »  Aktualności
1
Na tropie World of Tanks #7

kurkusmaximus
Napisany 24 Sie. 2011 - 22:14
#1

administracja
Dyskusja dotyczy aktualności ze strony głównej wortalu.
Aby zobaczyć jej zawartość przejdź pod ten link: http://world-of-tanks.eu/aktualnosci/-242--na_tropie_world_of_tanks_7/

Qweaz
Napisany 25 Sie. 2011 - 10:44
#2

użytkownicy
"Nie ma unikalnych formuł obejmujących każdą z możliwych sytuacji w grze." - Czyli wszystko jest losowe?
"Bonus do kamuflażu jest przyznawany tylko pojazdom stojącym w zaroślach." - Przeczą sobie sami? Ostatnio mówili, że krzaki i drzewa (nie przewrócone) pomiędzy czołgami dają plusy do niewidzialności.
"Dlaczego nie pojawiły się materiały eksploatacyjne przeznaczone tylko dla E-serii?" - Ale w plikach gry jest ikonka dopalacza i bodajże nitro ;)

adamczik
Napisany 25 Sie. 2011 - 13:17
#3

użytkownicy
Beznadziejne te pytania. Jakby twórcy sami je sobie układali i odpowiadali. Ja zapytałbym wprost o kilka rzeczy:

1. Dlaczego IS 7 ma status pojazdu doskonałego i wszelkie inne wprowadzane do gry, mimo iż w rzeczywistości były od niego lepsze w grze są tworzone gorzej, aby IS 7 utrzymał swoją pozycję?

2. Dlaczego czogł E-100 nie jest czołgiem, którego można modyfikować. W rzeczywistości były trzy projektu owego pojazdu z trzema rodzajami silnika, trzema rodzajami działa i trzema rodzajami wieży. W Grze mamy połączenie najgorszego silnika (o najmniejszej mocy), najgorszej wieży (Mausa) i średniego działa (150 mm)

3. Dlaczego u Amerykanów nie zostanie wprowadzony pojazd M18 Hellcat - najszybszy pojazd drugiej wojny światowej?

4. Dlaczego każda nacja nie ma oddzielnej linii dla pojazdów tzw. "scoutów"? Nie zrozumiałym jest dla mnie fakt, że jeżdżąc np. pojazdem Pzkpfw III wrzucany jestem do bitew z tierami 8. i 9. (PZ III to 4. tier) i nie mam najmniejszych szans na normalną grę. A może ja grając tym pojazdem nie chcę być scoutem a nie mam w tej kwestii żadnego pola manewru, bo muszę go mieć jeśli chcę przejść na niemieckie czołgi ciężkie?

5. Dlaczego nie zostanie wprowadzony do gry nowy system przydzielania graczy do bitwe szeregujący graczy na podstawie trzech wartości:
- Tieru (najniższy pojazd w grze nie może być mniejszy od najwyższego o więcej jak 2 poziomy, dla niszczycieli o 3, a artylerii o 4)
- Rozróżnienia pojazdów (ileż to razy w jednej bitwie w jednej drużynie były dwie Pantery II i Pershing a w drugiej 3 x IS 3)
- Statystyk graczy (da to szanse na wyrównanie poziomów każdej bitwy, gdzie wyniki 15-2 będą rzadkością a nie normalnością)

6. Dlaczego amerykański T-30, który nie ma nic wspólnego z niszczycielami stanie się niszczycielem czołgów?

7. Dlaczego czołgi będące w jednej linii nie mają w wielu przypadkach nic wspólnego ze sobą? Nie powinny być naturalnym rozwojem jakiegoś pojazdu jak np. w radzieckiej linii ciężkich czołgów?

8. Dlaczego końcówka linii amerykańskich czołgów jest pomylona i niezgodna z chronologią? W rzeczywistości po T-29 był T-30 potem T-32 a na końcu T-34. W grze jest to kompletnie wymieszane.


Faren
Napisany 25 Sie. 2011 - 16:49
#4

użytkownicy
@adamczik

ad3. Hellcat będzie, ale dopiero po wprowadzeniu drugiego drzewka TDków

ad4. Czołgi lekkie muszą przeprowadzać zwiad dla innych tierów, nawet tych najwyższych. Dlatego sprawę ma załatwić nadchodzący patch, który doda scouty tieru 5 z mocniejszym pancerzem i uzbrojeniem. Taki T-50-2 przy pancerzu 37/37/37 będzie zasuwał 72km/h. Czołgi 4 tieru mają mieć zmniejszony matchmaking, tak aby już nie pojawiały się w bitwie z wyższymi tierami 9,8,7.

ad6. Bo tak zaplanowali twórcy, widocznie ze statystyk prezentuje się dobrze jako TD. Zamiast niego będzie przecie T110.

ad8. Jak łatwo zauważyć, w grze nie najważniejsza jest zgodność historyczna, lecz balans. Być może później to poprawią.

Ale ogólnie zgadzam się, odpowiedzi w artykule nie wnoszą nic nowego.

1

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.