kliknij aby powiększyć
1344x756 : 236 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
E-75
Najlepszy pancerz z IX tieru

RENAULTMAGNUM
Edytowany 02 Lip. 2012 - 15:06
#16

użytkownicy
Widzę jak zwykle ktoś sie do mnie czepia powiem tak dla mnie każdy czołg niemiecki oprócz MAUSA to badziew na gąskach wiadomo zawsze zależy od gracza ale jak gram is-8 i mam odrobinę miejsca na zajechanie pod odpowiedni kąt to e-75 jest dla mnie przeciwnikiem ligi zerowej

wieslaw_
Edytowany 02 Lip. 2012 - 15:22
#17

użytkownicy
Nie no spoko ;) KW-5 nie jest oczywiście taki zły, aczkolwiek i tak wolę swojego E-75, pomijając wszystkie plusy, ważny jest też powód estetyczny :) Pewnie i tak zostaniemy przy swoim. Szczerze mówiąc wolałem kupić Lewa jak rozważałem zakup czołgu premium. Tym bardziej, że mam prawie całą linię niemieckich HT więc wynikało to także z możliwości szkolenia innych załóg. Ale oczywiście zgodzę się KW-5 też jest bardzo OK ;) nie ma się co zjeżać.

magik500
Napisany 03 Lip. 2012 - 16:17
#18

użytkownicy
@RENAULTMAGNUM

Chyba trochę się za bardzo podniecasz tymi radzieckimi czołgami, ja na Twoim miejscu nie napisałbym o sobie, że jestem graczem wysokich tierów bo z tego co widzę to masz w garażu tylko ISa-4... 15 bitew na czołgu, o którym nie masz zielonego pojęcia to trochę mało na wydanie tak stanowczej opinii, że jest beznadziejny. Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy IX tier. Nie musisz się zgadzać z moją opinią, ale nie wystawiaj swojej na podstawie kilku potyczek pożyczonym czołgiem. Nie masz go w garażu więc co Ty o nim wiesz?

RENAULTMAGNUM
Napisany 03 Lip. 2012 - 16:30
#19

użytkownicy
grałem E-75 15 bitew i jest to dla mnie najgorsze gówno i nie zmienię zdania ZSSR najlepsze

Walter_NovotnyPL
Napisany 03 Lip. 2012 - 17:39
#20

użytkownicy
15 bitew? Po 150 bitwach możesz oceniać czołg. Cieszę się, że tak chwalisz rusków. Może ludzie uwierzą i będę miał więcej łatwych fragów.

Scytian
Napisany 03 Lip. 2012 - 21:45
#21

użytkownicy
@up
Nie nazwał bym Rusków łatwymi fragami, dla mnie łatwiejsi do ubicia są Niemcy: wolne to, bez zwrotności, mają dobry pancerz, ale ruskie nadrabiają to penetracją(jest kilka wyjątków), ale grając S-51, nie ma to jak zobaczyć niemieckiego HT w odkrytym miejscu xD. A tak w ogóle moc czołgu zależy od gracza i jego stylu gry.

Kenpachi
Napisany 04 Lip. 2012 - 10:58
#22

użytkownicy
Renault.... i dziwisz się, ze ludzie się Ciebie czepiają jak piszesz takie rzeczy. Jak jadę T50-2 to w sprzyjających warunkach mógłbym każdy 9 tier zajechać i to niezależnie od nacji. Uważam, że ważniejsza od samego czołgu jest osoba nim kierująca. Każdy czołg ma swoje zalety i wady.

RENAULTMAGNUM
Napisany 04 Lip. 2012 - 11:36
#23

użytkownicy
to prawda nie maszyna lecz technika czyni zawodnika ale każdy ma swój czołg którym umie grać ja np lubie ZSSR bo mi pasują z Niemców chce zrobić tylko mausa bo mi sie podoba ten pancerz ;)

marko
Napisany 18 Ma. 2013 - 12:05
#24

użytkownicy
Panowie które działo zamontować ?.

Franio
Edytowany 18 Ma. 2013 - 12:21
#25

użytkownicy
Też mi pytanie ;p Jedynym słusznym i docelowym działem na E-75 jest 128mm. Ma co prawda mniejszy od DPM od 105mm, ale na tym tierze większe znaczenie ma penetracja.

Warynsky
Napisany 18 Ma. 2013 - 19:48
#26

użytkownicy
@marko:
Porównaj 10,5 L68/ 12,8

DPM (obrażenia na minutę - więcej=lepiej): 2109,89/1872,61
Penetration (więcej=lepiej): 225(285)/246/311
Czas ładowania (mniej=lepiej): 9,1s/15,7s
Rozrzut na 100m (mniej=lepiej): 0,34/0,38

jak widać z powyższego kosztem TYLKO odrobinę mniejszej penetracji działo 10,5 jest o niebo lepsze. Więcej obrażeń na minutę, mniejszy czas ładowania (większa szybkostrzelność), większa celność.
I tego działa z powodzeniem używam na E-75;)

Franio
Edytowany 19 Ma. 2013 - 11:50
#27

użytkownicy
Nie zgodzę się ;p Czynniki takie jak DPM i ROF są istotne dla meda czy TDka, ale nie dla czołgu ciężkiego pierwszej linii. Szybszy reload = więcej wystawiasz się ostrzał = więcej obrywasz = szybciej giniesz, zwłaszcza podczas gry typu "peak-a-boo" jaką E-75 jest zmuszony prowadzić bez przerwy. Poza tym wystawiając się co te 7 sekund może i zadasz te 340 dmg jak trafisz w weakspot (w praktyce dużo mniej) ale sam oberwiesz za 400-500 od innych HT tego samego tieru.

Z zabaweczkami ładuje około 13,5 sekundy, to nie jest dużo a jak walnie to zazwyczaj za ponad 500. Ze stabilizatorem celność 0,38 w ogóle nie przeszkadza a 20mm penetracji więcej robi na tych tierach ogromną różnicę, bo możesz spokojnie walić nieskątowanych przeciwników prosto w kadłub bez szukania weakspotów i przeciwko wielu ósemekom można pozwolić sobie nawet na strzał centralnie w wieże.

Do tego dochodzi jeszcze tzw "fear factor". Jak przeciwnik zobaczy, ze masz 105 to nie będzie się bał wyjeżdżać zza winkla aby strzelić, bo wie, że nawet jak uda Ci się go przebić to za marne 300dmg. Bezpośrednia walka z taką penetracją nie jest łatwa, a gra E-75 jako snajperem z drugiej linii mija się z celem, bo nie wykorzystuje się swojego pancerza i ma ona sens tylko podczas dłuugiego grindu.
Ten czołg nabiera charakteru po zamontowaniu 128mm, bo wcześniej to tylko wyrośnięty KT, który nie ma takiego wpływu na bitwę jak inne ciężkie IX.

Jest jeszcze czynnik ekonomiczny. Pociski do obu dział kosztują prawie tyle samo, a wiadomo, że strzelając rzadziej mniej wydasz na amunicje, co jest istotne jak się gra bez premki.

amelinum
Edytowany 21 Gru. 2013 - 16:26
#28

użytkownicy
elo.czy muszę mieć topowe gąski aby móc mieć topową wieżę? czy na stockowej też da sie zamontować? jak tak to czy jak zamontuje ulepszone drążki skrętne to już nie bede musiał gąsków montować?

sylwester11PL
Napisany 22 Gru. 2013 - 15:08
#29

redaktorzy
U Niemców schemat jest jednakowy: silnik -> gąsienice -> wieża -> działo. Jeśli się nie pomyliłem to tak właśnie to wygląda ;)

Franio
Napisany 23 Gru. 2013 - 20:41
#30

użytkownicy
W garażu po prawej stronie jest taka informacja jak "Masa/Limit obciązenia (t)". Po prostu zobacz jaka jest różnica w masie między poszczególnymi modułami i czy podstawowe zawieszenie będzie w stanie to utrzymać, nie jest to zbyt trudna matematyka ;p


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.