kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1661 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Wargaming.net rusza na podbój konsol
KruczoCzarny, Wtorek, 29 stycznia 2013, 16:21
Tagi: zakupy, konsole, day, 1, studios, chicago, fear, port


A to Ci niespodziankę zaserwował nam dziś Wargaming.net. Z informacji przesłanych przez nich dosłownie przed chwilą wynika, że wykonali kolejny krok w kierunku tworzenia własnych gier także na konsole!. W dniu dzisiejszym ogłosili bowiem, że za 20 mln dolarów kupili amerykańskie Day 1 Studios, którego celem jest stworzenie nieogłoszonego jeszcze tytułu na konsole. Nowy nabytek został już wchłonięty w struktury giganta z Białorusi, stając się ich wewnętrznym oddziałem.

Victor Kislyi:
Ruch w kierunku produkcji gier na konsole to olbrzymi krok dla Wargamingu, jako że zaznaczamy swoją obecność na nowych platformach sprzętowych. Wkrótce podzielimy się pierwszymi efektami naszej pracy.

A teraz ręce w górę - kto słyszał o Day 1 Studios wcześniej? ...Śpieszę zatem z informacjami zaczerpniętymi z tajemniczych źródeł, że studio odpowiedzialne jest za port gry F.E.A.R na Xbox360 oraz PlayStation 3, a także stworzenie F.E.A.R 3. Ekipę z Chicago możecie kojarzyć też po zamkniętym (niestety) projekcie Gotham by Gaslight oraz jednym z większych zwolnień w branży. Firma jednak przetrwała i teraz, wraz z zastrzykiem gotówki, szykuje się do powiększania swoich szeregów i przygotowania nowej gry WG.

Nie wiadomo na razie, czy na konsole planowana jest konwersja którejś z obecnych produkcji z WG, czy będzie to jednak coś zupełnie nowego.


Dyskusja
MIchal_PL96
Napisany 29 stycznia 2013 - 17:05
#1

użytkownicy
zaraz bd komentarze czy WoT bd na ps3
moim zdaniem byloby to nie fair bo trudniej ogarnac grzybka w celowaniu precyzyjnym niz klawiature i myszke ze zmiennym DPI i tutaj chciałbym zaznaczyć, że w WoT to bardzo fajna sprawa, bo w trybie zrecznosciowym wlacza mi sie 3600 DPI a w trybie snajperskim 600 DPI dzięki czemu bardzo łatwo precyzyjnie wycelować, a w zręcznościowym nie trzeba jeździć myszką po całym stole :)
no to tyle, takze chcialbym tylko powiedziec, ze jesli ktos sie waha z zakupem lepszego gryzonia to nie ma co się wahać ;)

DJKAMORR
Napisany 29 stycznia 2013 - 17:05
#2

użytkownicy
WOT na konsole ?
Nieee,na konsoli auto aim XD

Eomi
Napisany 29 stycznia 2013 - 17:23
#3

użytkownicy
Jaki auto aim? Kręcisz kurkami od pada jak w najprawdziwszym czołgu :D Aż Ci kciuki odpadną.

Karthon
Napisany 29 stycznia 2013 - 17:29
#4

użytkownicy
Tak jakby do PS3 nie można było podłączyć klawiatury + myszki ;)

mickey93
Napisany 29 stycznia 2013 - 18:42
#5

użytkownicy
już to widzę:D telewizor 50 cali kino domowe na full i wku..... sąsiedzi wywarzający drzwi

Szlachciak
Napisany 29 stycznia 2013 - 19:17
#6

redaktorzy
@Up

Jesli sie nie myle to wiekszosc PRZYZWOITYCH komputerow i telewizorow aktualnie ma gniazda HDMI, wiec co za problem juz denerwowac sasiadow? A czincza i jacka to raczej napewno ma kino domowe i komp :x

MIchal_PL96
Napisany 30 stycznia 2013 - 08:09
#7

użytkownicy
ja często gram w wota na 42"+kino domowe, mam stałe podłączonego kompa to TV+bezprzewodowa myszka i klawiatura

co do konsoli to nie wiem czy da się podłączyć klawiaturę i myszkę, bo nie mam konsoli, ponieważ nie jestem ich zwolennikiem, ale gry nie mogą być łączone konsola-PC bo byłyby ogromne zgrzyty ludności, jeśli nie to czemu jeszcze nie wprowadzili tego twórcy innych, większych produkcji?

NowyCel
Napisany 30 stycznia 2013 - 09:56
#8

użytkownicy
Do PS3 można podłączyć klawiaturę i myszkę bez problemów, ja mam logitecha i dobrze działa, ale od czasu gdy odkryłem wota czyli ponad rok, nie kupiłem żadnej gry i konsola się tylko kurzy :P


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.