kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 498 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Wczoraj Overlord na swoim blogu wspomniał trochę o mapach. Przypomniał między innymi, że podczas procesu projektowania i usprawniania map nasza opinia na temat istniejących w grze jest bardzo mile widziana.

Które z obecnych map lubimy? Dlaczego? Które mapy zostały źle przerobione? Jaki tryb gry lubisz na danej mapie, a jaki chciałbyś dodać do istniejących? Do dyskusji na ten temat Overlord zaprasza nas tutaj.

Dodał także kilka dodatkowych informacji, na temat których też chciałby poznać opinię graczy:
  • Dragons Ridge (Smocza Grań) oraz Serene Coast (Cichy Brzeg) zostaną wyłączone w 8.4.
  • Wyboisty teren na Prohorówce, Klasztorze, El Hallufie i Ruinbergu (w tym wypadku zaokrąglone ulice) będą zmodyfikowane.
  • Redshire i El Halluf przejdą kilka zmian głównie związanych z rozgrywką.
  • Bagna i Komaryn będą wizualnie przerobione i ponownie sprowadzone do gry!

Póki co Wargaming oraz Overlord nie ujawniają informacji na temat nowych map, lecz takowe pojawią się napewno. Przypominam, że do dyskusji na temat map możemy dołączyć klikając tutaj.

Co myślicie o zapowiedzianych zmianach? Tęskniliście za Komarynem i Bagnami, czy może cieszycie się ze zniknięcia Cichego Brzegu? Czołgiści, do pisania!

Źródło: Blog Overlorda

Dyskusja
seboran
Napisany 25 stycznia 2013 - 16:17
#1

użytkownicy
Nareszcie przyjdzie komaryn!!!

Sasilton
Edytowany 25 stycznia 2013 - 16:20
#2

użytkownicy
Pamiętam jak na Komarynie grając E75 nasz team wygrał w 2 albo 3 minuty capujac bazę przeciwnika, ja w tym czasie broniłem naszej flagi i nie oddałem ani jednego strzału :D dostałem ~180exp przy x3.
Bagna były fajne i w sumie nie wiem czemu zostały usunięte, chyba przez złe zbalansowane strony, bo na 1 stronie TD kampiły z górki a z drugiej medy leciały na taką inną górkę.
Co do usunięcia Serene Coast, to według mnie dobrze zrobiły tam tylko sie kampiło i było sporo remisów, a Dragons Ridge był dziwny, medy leciały na górki a cała reszta przez środek albo przez te doły.

Dobrze że nie dają nowych map bo jak dla mnie jest ich trochę za dużo

Franio
Edytowany 25 stycznia 2013 - 16:38
#3

użytkownicy
I bardzo dobrze. Serene Coast to była porażka, każdy mecz na niej to 15 minut siedzenia za ukryciem przez obie drużyny i czekanie na remis, kto się wychylił to ginął natychmiast ;p Niech jeszcze wyłączą Malinovke i będzie super :D

Komarin jeszcze był fajny, wiec dobrze że wraca, ale Bagien to nie znosiłem ;p

Scytian
Napisany 25 stycznia 2013 - 16:46
#4

użytkownicy
Czemu usuwają Smoczą Grań? To jedna z moich ulubionych map obecnie.

Sharik
Napisany 25 stycznia 2013 - 17:26
#5

użytkownicy
A ja nie lubiłem Koszmaryna, nie mój typ mapy. A tak swoją drogą, czuję się oszukany przez Szlachciaka, miał pisać inny artykuł :P

Eomi
Napisany 25 stycznia 2013 - 17:35
#6

użytkownicy
Komarin był naprawdę koszmarny, przede wszystkim przez źle współpracującą drużynę. Natomiast Bagno bardzo mi się podobało od początku. Słyszę, że ludzie bardzo narzekają na Smoczą Grań, dla mnie jest oryginalna i ciekawa. Tylko znowu ludzie czasem robią tam dziwaczne rzeczy i artą ciężko mi się tam odnaleźć. Malinovkę bym wyrzucił,ale tryb ataku/obrony na tej mapie jest całkiem niezły, przynajmniej nie ma tak że obie strony campią. Na serene coast zdażyła mi się z jedna gra gdzie wszyscy campili, poza tym miałem dużo ciekawych rozgrywek.

n0waczek
Napisany 25 stycznia 2013 - 17:37
#7

użytkownicy
Tylko nie koszmaryn - najnudniejsza i najbardziej nastawiona na kampienie na randomach mapa...

Katsu
Napisany 25 stycznia 2013 - 17:52
#8

użytkownicy
Wkońcy wrócą moje najukochańsze mapy !! Fucking yeaa! ;D

Fidos1612
Napisany 25 stycznia 2013 - 18:13
#9

użytkownicy
Fajnie, że wracają te mapy, szkoda, że inne wyłączają:(, jednak szczerze powiedziawszy, jestem ciekaw nowych map, nad którymi że komo pracują, czy będą taką porażką jak "autostrada", czy równie źle przetłumaczone"bezdroża".

mickey93
Napisany 25 stycznia 2013 - 18:35
#10

użytkownicy
koszmaryn nie!!! smocza grań fajna a ją usuwają
total fail WG cichy brzeg w obecnej formie to porażka ale po małej przeróbce mogła by być całkiem fajna mapa

jednyne co mnie ucieszyło to to że mają zamiar wyrównać te nierówośći na których LT wybijało w powietrze a HT hamowało do 0

Walter_NovotnyPL
Napisany 25 stycznia 2013 - 19:58
#11

użytkownicy
Chińska mapa jest fajna. Bagna to była jedna z moich ulubionych map. Komaryn trzeba lepiej balansować (może nadawałby się na niższe tiery). Cichy brzeg gdyby był dużo bardziej wyboisty i miałby inaczej rozlokowane (albo większe miasteczko) byłby na pewno lepszy.

adamusek2009
Napisany 25 stycznia 2013 - 21:32
#12

użytkownicy
Ale tak miedzy nami mogli by zrobic jakas mape typu pole minowe miny pułapki zaskoczenie niewiadomo gdzie pyk i gąski nie ma lub czołgu.Co o tym myslicie??

Sasilton
Napisany 25 stycznia 2013 - 21:43
#13

użytkownicy
bez sensu

adamusek2009
Napisany 25 stycznia 2013 - 21:59
#14

użytkownicy
A dlaczemu bez sensu?

przemo8998
Edytowany 25 stycznia 2013 - 22:22
#15

użytkownicy
W kółko te same mapy, że nawet ludzie z Bagna i Komarynu się ucieszą w tym i ja :)

OlejhunterPL
Napisany 26 stycznia 2013 - 00:31
#16

użytkownicy
Obie mapy były ciekawe. Na Komarynie TD fajnie można było zdejmować zajmujących bazę. Na bagnach dobrze się jeździło medami jak dla mnie. Z Bagien pamiętam jak oskarżono mnie o cheaty kiedy przyjołem dwa rykoszety w KW (wtedy jeszcze bez podziału) od ISa-3 albo ISa-4 (wtedy jeszcze na IXtierze). Oczywiście strzelał od przodu w ledwo widoczny mój bok. Dobrze że mapki wrócą, będzie ciekawie, jak poznają się z nowymi czołgami :)

Dudi
Napisany 26 stycznia 2013 - 01:19
#17

użytkownicy
obie były totalnie do dupy. Cieszyłem się jak je ściągali. Musiał by te mapy przejść mocny lifting. Na randomy zupełnie się nie nadawały. Albo połowa kampiła na komarynie albo na na bagnach połowa idiotów ładowała się w środek na drzewa i kampy obu mostów. Kpina i tyle.

Shadow_1
Napisany 26 stycznia 2013 - 07:44
#18

użytkownicy
Niee....Cichy Brzeg to jedna z moich ulubionych map :(
A Smocza Grań też nie jest zła :/

Walter_NovotnyPL
Napisany 26 stycznia 2013 - 11:00
#19

użytkownicy
Cichy brzeg nadaje się na jedynie na czwarty tier.

Franio
Napisany 26 stycznia 2013 - 11:21
#20

użytkownicy
To prawda, z Cichym Brzegiem powinni zrobić coś takiego jak z Prowincją czyli udostępnić ją tylko na niskie tiery.

SerpentSierp
Napisany 27 stycznia 2013 - 15:09
#21

użytkownicy
Na cichym mogli by dodać drugą wysepkę i wszystko połączyć mostem.

Na treningu można sobie zobaczyć jak wygląda nowy komaryn.

Maho_Nishizumi
Napisany 28 stycznia 2013 - 10:48
#22

redaktorzy
Ja smutam po Dragon Ridge. Jedyna mapa, która wymaga intensywnego myślenia gdzie wysłać swój pojazd. (Chociażby z ich depresji działa, Niemce nijak nie nadają się na górkę, Amerykanie jak najbardziej, medy gdzieś bokiem rushują...) Ale ludzie muszą narzekać. Mam tylko nadzieję, że za jakiś czas dodadzą więcej Azjatyckich map, bo co jak co - to ich mi tu brakuje.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.