kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 410 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Tym razem mamy dla Was parę newsów o artylerii, parę o nowej nacji i kilka ciekawostek. Dosyć standardowo, ale nadal sporo.

wargaming.net
  • 113, 120, 121, WZ 131/132 – ich ammoracki i zbiorniki paliwa są tak samo ułożone jako u T-54.
  • Ogłoszenia informacji o łączeniu lub rozłączeniu pojazdów (patrz IS-4, KV) mają duży wpływ na ich ilość na serwerze.
  • Arty nie będzie buffowana przy przenoszeniu na 10 tier.
  • Nie ma pewności czy limit arty zostanie usunięty po przeniesieniu jej na 10 tier.
  • Działa 120mm M62-T2 i M58 mają tą samą podstawową (srebrną) i złotą penetrację.
  • Na pytanie czy pojawi się dawno temu usunięty czołg USA T23 nie odpowiedziano.
  • T110E3 i E4 otrzymały od razu 155, dlatego, że nie ma w grze topowego TD z nieodblokowanym działem.
  • Nazwy topowych Chińskich czołgów, zaczynają się od numerów tylko dlatego, że nasi Chińscy koledzy nie znaleźli niczego co pozwoliłoby nam je nazwać inaczej (cyfry to projekt).
  • Działa czołgów nie są balansowane na podstawie jedynie penetracji, ale także paru innych współczynników.
  • Object 268 i Object 704 nie oberwą nerfem zadawanego dmg.
  • Chi-Ha w grze jest czołgiem lekkim, mimo że samo "Chi" w języku Japońskim oznaczało czołg średni. Jednakże czołg ten wedle klasyfikacji międzynarodowej ze swoją wagą i opancerzeniem jest czołgiem lekkim.
  • Idea powstania WoTa pojawiła się w ostatnich dniach 2008.
  • Wzór na obliczanie kosztów naprawy: (Utracone HP * koszt naprawy za 1 punkt HP) + (utracone HP modułów * koszt naprawy za punkt HP modułu)
  • Autoloader to ten sam moduł co amunicja.
  • zmniejszona prędkość przy gruzach, kamieniach itd. jest realistyczna i nie będzie usuwana.
  • Zmienicie wytyczne otrzymania medalu Experta? (SS: Odpowiedź na zarzuty, że grając artą jest o wiele łatwiej go zdobyć, gdyż nie trzeba być w konkretnym miejscu na mapie)
  • Trajektorie strzałów są liczone tak samo dla Trybu Snajperskiego jak i Arcadowego.
  • SerB nie dba o karykatury na forach. (MN: może dorobimy własne?)
  • Nie ma różnic pomiędzy ulepszoną, a stockową wieżą IS'a 2. (MN: Wybaczcie, dowiedziałem się, że są. Jeden z WG stwierdził, że druga wieża posiada wyzłacane wnętrze i małego smoczka jako dodatek, niestety jest to tylko smoczek, a nie smok i nie daje bonusów dla załogi)
  • kiedy czołg zostaję zniszczony, nie ma znaczenia czy ma zniszczone wszystkie moduły czy nie, za naprawę ich i tak trzeba zapłacić.
  • koszt naprawy modułów nie równą się kosztowi ich zakupu, ani nie są ze sobą w jakikolwiek sposób powiązane
  • Działa czołgów AFK ruszają się, kiedy przejeżdżasz przed nimi dlatego, że serwer automatycznie namierza pojazd
  • tracery nie są zmienione w 0.8.3
  • obecnie, utopiony czołg płaci za całą naprawę, czyli za 100% HP, wszystkie moduły itd.
  • Panzer B2 nie ląduje wyżej niż na 4 tierze a S35 tylko na tierach 3-5.
  • będzie także specjalny MM dla czołgów lekkich
  • Nie będzie liczony parametr rykoszetowania, ponieważ nie jest to technicznie możliwe. (MH: Ten parametr to tak naprawdę, szansa na zrykoszetowanie pocisku przez pojazd, ale jak wszyscy wiemy na każdej powierzchni szanse są inne)
  • Chiński Type T-34 jest historyczny i poprawnie zbalansowany
  • M5A1 będzie miał inny silnik (350 koni zamiast 400)
  • Punkty Capa nagradzają tylko pojazdy będące wśród capujących, za to zniszczenie wszystkich pojazdów jest nagradzane każdemu (MH: Wyjaśnienie w dziale Poradniki na forum – za co przyznawany jest exp)
  • Autoloader Focha 155 jest realistyczny.
  • M10 Ersatz ma Niemieckie Kamo z powodów technicznych.
  • Usuwanie map z randomów jest trudną decyzją i dyskusje nad nią zawsze trwają sporo.
  • 3 stopniowa depresja działa 9 i 10 tieru nie zostanie zmieniona.
  • To możliwe, że czołgi z Land-Leasu będą brały udział w bitwach historycznych.
  • Części Stuartów, mogą być lekko modyfikowane. Chodzi o pojazd Chiński ,a USA.
  • Moduły z takimi samymi nazwami (nie tylko Chińskie) nie będą kompatybilne w różnych drzewkach (np. 122 Isa z Isem II) z technicznych powodów.
  • Devsi nie widzą buga w tym, że karty graficzne pracują na 100% w hangarze.
  • Info o 8.4 pojawi się wkrótce.
  • Nie ma planów na nowy equipment.
  • Parę nowych trybów kompanii nie jest planowanych.
  • Buffy i nerfy pojazdów przeprowadzane są na serwerze, ale sama mechanika to klient gry.
  • Obrót wieżą powinien powodować zmniejszenie prędkości pojazdu, jednakże nie będzie to impletowane do gry.
  • TD SU-76BM? Brak komentarza.
  • Obecne koszty napraw artylerii 7 i 8 poziomu zostaną przeniesione odpowiednio na 9 i 10 poziom.
  • Linia Chińskich czołgów lekkich na ten czas nie będzie zmieniana.
  • Silnik MS-1 był cięższy od silnika Mausa.
  • Nie jest jeszcze pewna jakie i od którego tieru artylerie zostaną dodane i przesunięte w górę. Może to być nawet 3 tier.
  • Devsi nie mają informacji nt. pojazdów w garażu gracza.
  • Popularność czołgu jest drugim najważniejszym czynnikiem by nerfić lub buffować pojazdy.
  • Większe mapy i więcej osób na mapie? Kiedy projekt zostanie zakończony, zostanie to zaimpletowane do gry.
  • 8.4 przyniesie między innymi nowy interfejs plutonu i kompanii.
  • Q: "Zaimpeltowaliście popularny mod OTM, więc czy zamierzacie to zrobić także z innymi popularnymi modami?" A: "Nie z popularnymi, a z potrzebnymi i przydatnymi."
  • Obecnie ceny modułów w Xpekach nie będą zmieniane.
  • Jednak będzie zmiana przydatności radiooperatora i radia w samej grze. Na lepszą.
  • Mody nie będą bezpośrednio wpływać na klienta. (Umożliwiłoby to cheatowanie)
  • Q: "Mamy pojazdy normalne, pojazdy premium, więc czy będzie jeszcze jakaś trzecia kategoria?" A: "Na razie nie komentujemy."
  • Silnik Shermana nie powinien pasować do Stuarta.
  • 47mm Type 1 gun jest całkiem dobry, ponieważ ma dobrą balistykę (SS: gracze pytali o to, gdyż sądzili, że pociski to duchy samurajów)
  • Czasami w lowtierowych bitwach może się zdarzyć team wypełniony samymi 2 tierami, a drugi z 4 tierami 1, ale są to sytuację bardzo rzadkie.
  • SU-76I i SU-85I nie będzie wprowadzony do gry jako normalny pojazd. Bardziej prawdopodobne będzie wprowadzenie ich jako czołgu premium/giftu.
  • Leopard I w grze, będzie wczesnym modelem.
  • Załoga nie będzie wprowadzona do gry. (MN: W sensie widoczna, jak np. w Hellcacie przez otwartą wieżę)
  • Dla medalu bombardiera nie jest liczony dmg zadany poprzez podpalenie.
  • Brak infa o zastąpieniu Lorraine 40t.
  • Po rykoszecie pocisk traci jedynie 10% swojej początkowej penetracji i ma szansę przebić jeszcze pancerz. (MN: Np. Przy niektórych pojazdach, gdy wieża jest wysnięta nad kadłub)
  • 59-16 ze swoim topowym działem i małą penetracją jest ok wg. Devsów.
  • Nie ma planów by zwiększyć matchmaking arty o jeden punkt.
  • Mod z wolną kamerą został zbanowany przez to, że gracze widzieli dzięki niemu rzeczy, których nie powinni. Np. W dali przewrócone drzewa, zniszczone domki itd.
  • Druga linia Niemieckich medów nie będzie używać ani 88 ani konischa.
  • To możliwe, że w przyszłości wprowadzimy możliwość zmiany wyglądu swojego garażu.
  • Chiński IS-2 ma lepszą penetrację, ze względu na użycie lepszego typu amunicji.
  • Devsi chcą wprowadzić ograniczenie 3 art na team.
  • Nie ma planów by zmieniać działo Obiekta.
  • Nie ma innych pojazdów średnich na 5 tier Chińskiego Drzewka. (MN: Były Shermany, ale były one całkowicie stockowe, czyt. beznadziejne)
  • SerB nie precyzuje ile DMG trzeba zadać sojusznikom, by zostać zbanowanym.
  • ToG 2* jest nazwą historyczną.
  • Superplutony na 5 osób, nie będą impletowane do gry, to zbyt by naruszyło balans.
  • Śnieg na mapach (jak ten w garażu) nie obciążą bardzo komputera, i jest możliwe wprowadzenie na dobry początek map z padającym śniegiem, lub ulepszenia już istniejących o takie bajery.
  • To możliwe, że liczba hitpointsów będzie redukowana na potrzeby bitew historycznych.
  • Obrót wieży nie zależy od silnika czołgu.
  • Battletier wszystkich pojazdów nie premium, nie zostanie zmniejszony (SS: Nie mam pojęcia, po co zadał ktoś tak głupie pytanie) (MN: Ja wiem - byśmy mogli o tym przeczytać)
  • Liczba mm pancerza, wyświetlana w statystykach tyczy się jednego punktu, nie całego pojazdu.
  • Tier 10, "121" nie jest Type 69.
  • Działo T1E6 ma jedynie 375m zasięgu.
  • Dynamiczne wyświetlanie nazw pojazdów być może będzie zaimpletowane do gry. (MN: Nie mam pojęcia o co chodzi, a wy?)
  • Pojawi się w grze TD na podwoziu T-27.
  • Dwu wieżowe pojazdy zostaną wprowadzone do gry i obsługa paru wież także, jednakże wymaga to wielu testów. (MN: Bardzo prawdopodobne, że przy Japońskim drzewku. Wystarczy wpisać w google "O-I Japanese Tank" i wszystko jasne. Potwierdza to też parę innych osób)
  • Karabiny maszynowe nie zostaną wprowadzone do gry.
  • Nie jest planowane wprowadzać dział AA.
  • Elitarny Chi-Ha odpowiada Japońskiemu Shinhoto Chi-Ha
Źródło: własne

Dyskusja
Wicek
Napisany 24 stycznia 2013 - 14:24
#1

użytkownicy
A czy ktoś wie czy padło kiedyś pytanie o:
Dodanie małego okienka z widokiem snajperskim, dla widoku arcadowego.

matejj
Edytowany 24 stycznia 2013 - 15:53
#2

użytkownicy
"Buffy i nerfy pojazdów przeprowadzane są na serwerze, ale sama mechanika to klient gry."

No wiadomo. Bo gdyby byly w samej grze to mozna bylo by im udowodnic ze oszukuja i to co jest w statach a w realiach to gowno prawda. Druga sprawa, reklamacje czolgow premium po ich nerfach.

mickey93
Napisany 24 stycznia 2013 - 15:56
#3

użytkownicy
nie rozumiem kilku punktów

"3 stopniowa depresja działa 9 i 10 tieru nie zostanie zmieniona."

: "Mamy pojazdy normalne, pojazdy premium, więc czy będzie jeszcze jakaś trzecia kategoria?" A: "Na razie nie komentujemy."


"Ogłoszenia informacji o łączeniu lub rozłączeniu pojazdów (patrz IS-4, KV) mają duży wpływ na ich ilość na serwerze."

mega
Napisany 24 stycznia 2013 - 18:59
#4

użytkownicy
mickey93
Mamy pojazdy normalne, pojazdy premium, więc czy będzie jeszcze jakaś trzecia kategoria?" A: "Na razie nie komentujemy." chodzi o to że WG nie widzi innych typów pojazdów

"Ogłoszenia informacji o łączeniu lub rozłączeniu pojazdów (patrz IS-4, KV) mają duży wpływ na ich ilość na serwerze."
IS-4 został wbity na tier 10 i odrazu miało się 2x 10
kv rozbity na kv1 i kv2 więc mając pierwszego 2 dostawało się gratis oto chodzi
na to pierwsze też nie wiem

Eomi
Napisany 24 stycznia 2013 - 19:15
#5

użytkownicy
"Popularność czołgu jest drugim najważniejszym czynnikiem by nerfić lub buffować pojazdy."

Ten punkt mnie w***wia i zupełnie nie rozumiem polityki WG. Czołg jest fajny i popularny, bo był oparty na genialnym pomyśle trzeba go znerfić. A ten jest do bani, dajmy mu bufa chociaż w realiach nie miał. To czemu od razu nie zrobic wszystkich czołgów takich samych, tylko skórki by sie zmieniały i ilość hp na tierach. :/ Denerwuje mnie to i uważam że nie widzą pełnego obrazu. Kiedyś w Wocie dążyło się do jakiegoś czołgu wlasnie dlatego że był najlepszy z danego tieru, i każdy mógł go wbić. A na innym tierze dominowala juz inna nacja. A teraz wszystko ma być równe. Stąd też francuzi moim zdaniem mają takie beznadziejne czołgi. Bo wszystkim sie spodobaly, zrobily popularne, a zagrajcie sobie Lorrainem i powiedzcie mi ze to świetny czołg to się zaśmieję wniebogłosy :) Nie mam nic natomiast do amx 13 90, super czołg :) francuska arta tez wygladała na potężną, zacząłem robić to akurat jak wbiłem to zdążyli ją znerfić.
WG widzi problem w za dużej penetracji itd, ale w przepancerzonych czołgach, strzałach za zero itd na których my gracze tracimy pieniądze już nie widzi. Bo tam gdzie my tracimy zyskuje WG... np. na bitwach kończących się remisem.

cabal512
Napisany 24 stycznia 2013 - 20:34
#6

użytkownicy
Eomi

Bo najważniejszym punktem strategii WG odnośnie WoT-a jest balans, dlatego żaden czołg nie może być lepszy od innych, ponieważ zostałaby zachwiana równowaga świata w Wocie, dlatego wyniki bitew (zwycięstwa/przegrane) są na siłę ustawiane na 50%. Niestety taka jest polityka WG i choć WoT ma wielki potencjał to decyzje odnośnie balansu sprawiają że gra moim zdaniem na tym traci.

nightmaare
Napisany 24 stycznia 2013 - 22:20
#7

użytkownicy
a ja nie do końca rozumiem ten kawałek, jest ktoś kompetentny do wyjaśnienia?
"Mod z wolną kamerą został zbanowany przez to, że gracze widzieli dzięki niemu rzeczy, których nie powinni. Np. W dali przewrócone drzewa, zniszczone domki itd."

Dudi
Napisany 24 stycznia 2013 - 22:41
#8

użytkownicy
@nightmare

chyba o to co i tak działa ale mogę się mylić:

http://mirtankov.net/mods/1639-zoom-patch.html

Vulpik
Napisany 24 stycznia 2013 - 23:07
#9

użytkownicy
@nightmaare
Jeśli dobrze myślę, to chodzi o mod pozwalający na dużo większe oddalenie kamery.

@cabal512
Win Ratio nie jest ustawiane na siłę. Nie ma możliwości, by ustawić ci WR bez MM losującego wedle statystyk (a takiego nie ma i nie będzie, zresztą słusznie). Devsi sprawdzają średnie wyniki na danym czołgu (w tym średnie WR) i jeśli zbyt mocno odstaje od reszty dostaje nerfa/buffa. Jeśli czołgi nie byłyby zrównoważone, miałbyś kilka jedynych słusznych pojazdów, bo innymi nie miałbyś szans. I wtedy gra by traciła. Na obecnej polityce WoT zyskuje i to dużo.

@Eomi
Jeśli czołg jest dużo bardziej popularny popularny od reszty na swoim tierze, to znaczy, że najpewniej jest OP, więc jeśli pozostałe statystyki to potwierdzają, to czemu ma go nie spotkać nerf? Kiedy grasz przeciw OP czołgom to odechciewa się grać, chyba że sam masz OP czołg. A to, że na danym tierze nie ma czołgu OP, nie znaczy, że wszystkie są jednakowe! Są bardzo od siebie różne! Jeden ma lepsze działo, inny pancerz, inny mobilność. Każdy jest tak unikatowy, że wymaga odmiennego stylu gry. Bardzo wyraźne przykłady: KT i IS-3, T-54 i E50, AMX 13 90 i Pershing itd. itp.
Z francuzami zgodzę się przegięli z nerfem Lorrine i BatChata 155.
Co do przepancerzonych czołgów to o jakie ci chodzi? Jak ma duży pancerz, to nie ma mobilności i ma słabsze działo. A nawet najlepiej opancerzone idzie przebić, jak się umie celować (IS-4 przebiłem kilka razy z Su-85 jeszcze ze 107, czyli tak jakbym z KV-2 strzelał) Strzały za zero to wynik najczęściej utraty penetracji przez pocisk i spenetrowanie tylko jednej warstwy lub grupy pancerza. Czyli masz pancerz warstwowy; pierwsza warstwa została przebita więc słyszymy info o przebiciu, podzczas gdy pocisk nie był w stanie spenetrować drugiej warstwy pancerza i nie doszło do uszkodzenia czołgu. To samo tyczy się grup opancerzenia (np. gąsiennice): trafiłeś w gąsiennice, pocisk wytracjił penetrację i nie przebiłeś właściwego pancerza. Był filmik o tym.
I na sam koniec rozwaliłeś system :P. WG NIE DOPROWADZA DO REMISU TYLKO GRACZE!!! I to najczęściej kiepscy. Wytłumacz mi JAKI INTERES MA W TYM WG?! CO ONI NIBY NA TYM ZYSKUJĄ?!

col_Kurtz
Napisany 25 stycznia 2013 - 01:23
#10

użytkownicy
@up
Zoom mod. Tam o drzewkach pierd... Ten mod pozwala zobaczyć jak stoi przeciwnik zaraz za skałą, czy też za najbliższym rogiem, czy domem. Mierzy w ciebie, czy gdzie indziej.
Co do nerfienia popularnych maszyn, to PzIV był maszynką do robienia kasy, KW również... Z tym PzIV to mam jakiś zgryz w sumie. T34 przeszedł gładko na premium. Nie mogli tego zrobić z IV podobnie?
;)

erni07
Napisany 25 stycznia 2013 - 08:04
#11

użytkownicy
Żle przetłumaczone,devsi nie planują
wprowadzenia limitu 3-ech art.

Pumpernikiel
Napisany 25 stycznia 2013 - 11:07
#12

użytkownicy
"3 stopniowa depresja działa 9 i 10 tieru nie zostanie zmieniona."

Kazdy czołg wwystępujący w grze ma trzy stany ułożenia:
góra, dół, środek.

Jednym słowem jest to manewrowość działa w lini pionowej. W niektórych czołgach jak Ferdzio, czy średnie francuzy jest wrecz fatalna. Trzeba w tedy wykorzystywać ukształtowanie terenu, aby wycelować:/
Na batku wystarczy najechac na mały kamień lub jedna gosienica na zbocze góry i można byc pewnym ze albo postrzelisz chmurę albo zrobisz krater obok siebie:/

DJKAMORR
Napisany 25 stycznia 2013 - 11:09
#13

użytkownicy
Super Plutony miały by sens gdy byłby bitwy 30v30 na wielkich mapach.

matejj
Napisany 25 stycznia 2013 - 12:40
#14

użytkownicy
Ale piepszycie glupoty z tym WR. Dziwne ze jeszcze patch temu, na comecie wrzucalo mnie tak ze 1 na 6-7 bitew to wygrana. Uzywam XVM i dokladnie widzialem jakich ludzi mi wrzucalo do team a jakich im.
U mnie wiekszosc nooby a unich wiekszosc dobrzy. I co o dziwo tylko na comet-cie tak bylo. Przez to moje ogolne WR spadlo z 52% do 51%.

mickey93
Napisany 25 stycznia 2013 - 13:23
#15

użytkownicy
"Ale piepszycie glupoty z tym WR. Dziwne ze jeszcze patch temu, na comecie wrzucalo mnie tak ze 1 na 6-7 bitew to wygrana. Uzywam XVM i dokladnie widzialem jakich ludzi mi wrzucalo do team a jakich im.
U mnie wiekszosc nooby a unich wiekszosc dobrzy"

tyle że MM dobiera pojazdy a nie nie graczy. a skoro wygrywałeś 1 na 6 bitew to nie dziw się że WR ci spadło

tutaj widać jakie czołgi maja jakie WR (oraz parę innych ciekawych żeczy)

http://wot-news.com/stat/server/eu/norm/en

Berni90PL
Napisany 25 stycznia 2013 - 16:38
#16

użytkownicy
To że bitwy są ustawiane widać nawet bez XVM-ów. Wyjściem na to jest 3 osobowy pluton albo gra na premce. Bo z obserwacji własnych widzę że gracze z premium jak i 3-os plutony lepiej losuje.

przemo8998
Edytowany 25 stycznia 2013 - 22:19
#17

użytkownicy
Berni90PL Ustawiane mówisz? Czyli lemming trainy i wszyscy kampiący w bazie jest ustawiane przez grę? Brednie i tyle.


Co do banów za free camera mod to chodzi o to:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c3T-Iq0x2q8




Vulpik
Napisany 26 stycznia 2013 - 14:50
#18

użytkownicy
@przemo8998
Dzięki! To to faktycznie podchodzi po cheaty i bardzo dobrze, że jest na czarnej liście.

mickey93
Napisany 26 stycznia 2013 - 15:01
#19

użytkownicy
czy ja wiem dzięki temu mozna całkiem fajne filmiki by nagrywać

Berni90PL
Napisany 27 stycznia 2013 - 16:30
#20

użytkownicy
@przemo8998

Brednie opowiadasz? To jak wyjaśnisz to że ludzie jada jeden za drugim kiedy inni patrząc na mapę starają się ustawić tak by coś zrobić. Ci którzy jada to po prostu noby którzy podążają za ich zdaniem najsilniejszym. Capienie jest tym samym wywołane. "Ja ich nie przebije nie jadą" no i kampią. A dobry gracz spróbuje coś z sowim czołgiem zrobić. Chociaż świecić.

Więc Twoja wypowiedz dokładnie udowadnia moją teorie.

Kolejny przykład. Te same w tej samej ilość piżdżiki, z jednej strony robią robotę za cały zespół z drugiej jadą na pałę i giną. Czy to przypadek?

mickey93
Napisany 27 stycznia 2013 - 20:18
#21

użytkownicy
Berni90PL

oczywiście zawsze noby przydziela do twojego zespołu?

Walter_NovotnyPL
Napisany 27 stycznia 2013 - 20:21
#22

użytkownicy
Ale jak ktoś jest lepszy to częściej ma frajerów w drużynie, niż jeśli sam jest frajerem. To wynika z czystego prawdopodobieństwa.

mickey93
Napisany 27 stycznia 2013 - 22:27
#23

użytkownicy
z danych wynika że ok 10% graczy to gracze dobrzy bardzo dobrzy lub wybitnie dobrzy (na podstawie http://wot-news.com/stat/calc/en/ru i XVM) jednak nie ma to żadnego związku z ustawianiem losowań

Berni90PL
Napisany 29 stycznia 2013 - 20:55
#24

użytkownicy
To jak wyjaśnisz btwy w których nagle działo ma humorek i nie możesz przebić czegoś. Albo 34 najlepsze czołgi są na stocku kiedy u nich wszystko wymaksowane. I nie mówię, że zawsze po 8.2 zrobiło się do dyskretniejsze i już tak nie denerwuje jak parę paczy przed.

Bitwy tego typu trafiają się na szczęście coraz rzadziej ale można spotkać serie przegranych w kilka ba 2 minuty,


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.