kliknij aby powiększyć
1024x576 : 399 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

Oczekujcie takich newsów cześciej, gdyż nawiązałem współpracę z SilentStalkerem - dosyć luźną, ale jednak. Będę tłumaczył materiały z tego samego źródła co on, jednak bezpośrednio z j. rosyjskiego, co powinno zapewnić lepszą jakość tłumaczeń.

wargaming.net
  • SerB stwierdza, że gracze z kiepskim WR i celnością niekoniecznie są botami lub afkerami. Mogą po prostu źle grać. (lol?)
  • SerB na forum stwierdził, że Typ 59 nie doczeka się znacznych zmian w osiągach.
  • Na pytanie czy istnieje automatyczny program blokujący "złe mody" nie dano odpowiedzi.
  • Skiny z weakspotami są dozwolone.
  • SerB twierdzi, że liczba plutonów nagle wzrosła.
  • Limit arty będzie prawdopodobnie usunięty po 0.8.3, jednak nie sprecyzowano dokładnie kiedy.
  • SerB ma kandydatów na nowe wielowieżowe pojazdy 10 tierów. Na Rosyjskim forum sprecyzowano tą informację, z której wynika iż w 2013 są szanse na wprowadzenie możliwości użycia wielu wież, ale tylko przez niektóre pojazdy. Pierwszym będzie prawdopodobnie O-I.
  • Osłonięta optyka działa zawsze, obojętnie czy będziemy w ruchu czy nie.
  • Ilość arty nie będzie ograniczona w kompaniach i CW.
  • Wolny widok w widoku pośmiertnym nie jest planowany.
  • Bitwy garażowe nie będą miały specjalnie większych map.
  • Historyczne bitwy nie będą miały specjalnych map dla tego trybu.
  • Developerzy nie mają pojęcia kiedy wprowadzą mapy wielosezonowe. Jaki miał być to przykład? Lakeville podczas lata (obecnie) i zimą z zamarźniętym jeziorem.
  • Wprowadzenie nowych pojazdów zawsze wpływa na WR innych pojazdów.
  • Nie zamierzamy wprowadzić blokady TK.
  • Nie jest planowane dodanie opcji zmniejszającej naprawy pojazdów. Chodzi o jakiś dodatkowe moduły.
  • Czas pomiędzy zdobyciem wrogiem bazy, a przejściem do hangaru jest sprawą nie do naprawienia. Jest to czas na obliczenia serwera.
  • Najczęściej stosowanym kamo, jest kamo letnie, gdyż większość map jest właśnie w tej porze roku.
  • Podczas strzałów w jarzmo działa będą i były strzały za zero. Mantlety są penetrowalne.
  • Plotka, że gra rozwijana będzie jeszcze tylko przez 5 lat jest fałszywa. SerB zauważył, że osoby, które sieją takie plotki nie mają mózgu. (lol)
  • Pytanie: KV-5 uzyska nowe działo? SerB: Kolejny plotkarz... coś o tym wspomniałem. Nie.
  • Istnieją różne przyczyny strzałów za 0. Np. D-25T, strzelając w jarzmo działa T49 pod dziwnym kątem, ew. kątem 90 stopni pocisk może przelecieć na wylot lub po prostu wyparować. Pociski przeciwpancerne nie obejmują tak obszernego obszaru wybuchu jak HE.
  • Zabawne info - Gąsienice, w ciągu JEDNEJ bitwy mogą wchłonąć AŻ 18 TYSIĘCY HP. (Jezu chryste, kochany panie)
  • Według twórców, antyaliasing działa normalne.
  • Być może WG zdobędzie nowy silnik graficzny do WoTa.
  • Na obecnym silniku WoT nie może wyglądać lepiej.
  • To możliwe i prawdopodobne, że niektóre kamuflaże będą dostępne tylko dla jednego pojazdu.
  • Aktualnie, rozmiar okienka na minimapie (tego takiego żółtego, kochani Polacy) podczas grania artą nie odpowiada rzeczywistemu widokowi. Będzie to naprawione.
  • Pełna lista zmian 0.8.3 - gdy będzie info o wypuszczeniu go na serwer.
  • Francuzi mają dość czołgów do dwóch dodatkowych linii ciężkich i medów, ale są ciągle ustalane szczegóły.
  • Historyczne bitwy mają jeden problem. Każdy je chce, ale nikt nie będzie w nie grał.
  • SerB mówi, że tech tree na wiki jest nieaktualna.
  • Jest możliwe, aby nie przebić zewnętrznego pancerza modułów. (WTF?!) (na przykład Maus na gąsienicach ma 70mm (WTF X2?!)
  • Wiemy ile osób korzysta z modów, ale nie podamy wam tej informacji.
  • Brak oficjalnego oświadczenia nt. złotej ammo, ale... ale... nieoficjalnie, zostanie tak jak jest.
  • Artyleria także traci penetrację wraz z odległością. (w przypadku AP)
  • Nie mamy na razie infa o 7-8 tierowym czołgu premium średnim Franc.
  • Nie ma planów by można było zobaczyć kąt opadania pocisku.
  • Kolejny 8 tier premium będzie należał do linii, która tego potrzebuje. (Chińczycy, Japończycy, Brytyjczycy)
  • Nie będzie dalszej optymalizacji grafiki.
  • Developerzy są zadowoleni z bonusu za pierwszą bitwę.
  • Chińskie tiery 6-8 LT mają taki sam MM jak Francuskie AMXy.
  • Rosnąca liczba artylerii nie wpłynie na modelowanie map.
  • Nie jest planowane dawanie bonusu graczowi, który zyskuje najwięcej dmg w bitwie.
  • Nie istnieją żadne "pociski zapalające" w grze.
  • Nie ma planów na utworzenie specjalnej linii ciężkich (Czołgi superciężkie) mimo ich nie tak odległego wprowadzenia w przyszłości.
  • Prace nad nowym MM trwają.
  • Nowe mapy zostały opracowane. (ponownie bez szczegółów)
  • Tier 11 nie jest planowany.
  • IS-6 nie otrzyma buffa do pancerza.
  • Nowe funkcje klanu zostaną dodane.
  • Rosyjskie i chińskie wersje IS-2 były mniej więcej równe. (A tak szczerze - kłamstwo.)
  • Karelia jest najstarszą mapą, potem Malinovka i Himmelsdorf. (Ehe! Pamiętam te bitwy w ltraktorze na Karelii... :))
  • Mechanika gry działa absolutnie sama we wszystkich trybach (kompania, random, CW ...)
  • Czołgi stockowe nie mają lepszego MM niż wymaksowane, chociaż badania wskazują inaczej. Podejrzewamy, że MM ma własny rozum!
  • Nie ma działa w grze, które bez problemu przebija warstwowy pancerz przedni Superpershinga (no jakieś jaja...), więc celujcie we właz!
  • Japońskie czołgi będą unikalne (SilentStalker: reakcja na pogłoski, że Japońskie czołgi będą jak Niemieckie, czyli g...niezrównoważone. Dobre dla doświadczonych, a dla nowych koszmar) (Nie, co wy chłopaki. Japończycy muszą miażdżyć, nie po to zmieniałem nick - Maho.)
  • Japoński tech tree nie będzie miał odpowiednika KT, a jedynie bardzo podobny pojazd
.
Źródło: własne

Dyskusja
Endriu
Napisany 10 stycznia 2013 - 16:15
#1

redaktorzy
A pro po tłumaczenia, mogę również pomóc gdyż płynnie mówię, piszę i czytam po ukraińsku i rosyjsku od 2 klasy podstawówki ze względu na rodzinę która tam się znajduje :)

irbis056
Napisany 10 stycznia 2013 - 17:28
#2

użytkownicy
"Wiemy ile osób korzysta z modów, ale nie podamy wam tej informacji." Aż mi się skojarzył Marek Kondrat w Killerze. Ciekawe kiedy wprowadzą stare mapy na nowo..

Sharik
Edytowany 10 stycznia 2013 - 17:33
#3

użytkownicy
"SerB stwierdza, że gracze z kiepskim WR i celnością niekoniecznie są botami lub afkerami. Mogą po prostu źle grać. (lol?)" Kto by pomyślał, że gracze z małą celnością i słabym Win Ratio mogą być po prostu złymi graczami... A co do opancerzenie gąsienic Mausa, to historycznie było to 100 mm.

Walter_NovotnyPL
Napisany 10 stycznia 2013 - 18:35
#4

użytkownicy
Oby wprowadzili szybko Japończyków. Chciałbym pograć ich niskotierowymi maszynkami. Dalej brak informacji na temat niemieckich niszczycieli.

mickey93
Napisany 10 stycznia 2013 - 18:41
#5

użytkownicy
" SerB zauważył, że osoby, które sieją takie plotki nie mają mózgu. (lol)"
no to teraz czas na to aby zauważył że sam nie ma muzgu. lol co od jakiegooś czasu potwierdza

"Nie będzie dalszej optymalizacji grafiki."
"Na pytanie czy istnieje automatyczny program blokujący "złe mody" nie dano odpowiedzi."


matejj
Napisany 10 stycznia 2013 - 18:55
#6

użytkownicy
@Sharik wystarczy aby wgrali sobie xvm i obczaili na staty. Zazwyczaj co 2 osoba z 400 i ponizej to afk/bot.

Walter_NovotnyPL
Napisany 10 stycznia 2013 - 19:12
#7

użytkownicy
A jeśli taki ktoś z tobą gada lub wręcz się kłóci to też bot?

matejj
Edytowany 10 stycznia 2013 - 19:36
#8

użytkownicy
@Walter_NovotnyPL ??? o gadaniu i pisaniu nic nie wspomnialem. Inna sprawa gdy ktos specjalnie wali w huja a bylo tak kilka razy i w bazie robi kolka... albo inny low efektywnosc bo wjedziesz przez przyadek albo zajmiesz jego campowskie miejsce gdzie zawsze stoi i zacznie cie blokowac i popychac. Masz zjebana cala bitwe. I co wtedy? Ten zasrany report tak naprawde jest dla picu. A jak nie nagrywasz i nie wyslesz do WG to nikt nie reaguje i coraz wiecej takich cieci jest. Zeby ta gra stala sie dobra jest jeszcze bardzoooo duzo do zrobienia.

Walter_NovotnyPL
Napisany 10 stycznia 2013 - 20:14
#9

użytkownicy
I to jest właśnie potwierdzenie tego co napisano wyżej, że są to słabi gracze. Może ci co są oskarżani o to, że są botami nie potrafią pisać na czacie przez co nie mogą się bronić?

col_Kurtz
Napisany 10 stycznia 2013 - 20:35
#10

użytkownicy
Z tymi botami... Mam mieszane uczucia. Bowiem jeśli im (WG) wierzyć, mają program który śledzi ruchy poszczególnych graczy i to weryfikuje. Idąc tym tropem dalej, mogą ich namierzyć i o tym wiedzą. Ale co z tym robią?
Dzisiaj wskoczyłem w bitwę (El-Haluf) w Rudym. Pojechał scout A-20. Padł, dość późno, ale jednak. Zauważyłem, iż flanka po mojej stronie stoi otwarta jak wrota od stodoły. Pojechałem. W bazie stało 3 kolesi, wystukałem ich po kolei. Churchill też tam był (zeszły 4 AP na niego). Żaden z mistrzów się nie ruszył. Boty?
Czytałem na czacie w grze, że są mistrzowie, którzy nadal odpalają wszystko z garażu, a potem idą pić kawę, albo zajmują się czymś innym. Exp, kasa i tak wpada. Wiem, bo raz mnie (nie raz w sumie) uwalono w bitwie w jakimś II tierowym brytolu i co? Wracam do garażu, patrzę na staty... Przegrana, 0 trafień, 0 spotu a ja mam i exp i kasę za to. Chyba nie powinno być nic zupełnie, prawdaż?
Pewnie, jeśli to są sporadyczne wypadki, to system nie "ukara" takiego gracza. Jednak pamiętam przypadki maszyn, które po starcie bitwy ruszały i grzały przed siebie. Obojętne, do krawędzi mapy, albo stawały na najbliższej ścianie. To na pewno były boty. Tutaj, to chyba tylko głupota jedynie.

matejj
Edytowany 10 stycznia 2013 - 21:04
#11

użytkownicy
Tak ale ja nie mowie o slabych graczach. Ja napisalem ze co drugi ponizej 400 efektywnosci to afk albo bot. Nie mowie ze koles jaja robi albo cos tylko nic, stoi w bazie albo ruswzy sie i stoi i czasami sie ruszy. Pozatym jak pisales o tym ze wchodzisz na inny czolg i giniesz szybko aby kasy nabic, tez tak robilem a mam 1010 efektywnosc. A gdy widze takiego kolesia ktory ma 3k bitew i 400 efektywnosc to juz mi sie plakac chce i moge powiedziec ze 100% pewnoscia ze bedzie afk i tak jest. Co do skarg, gowno daja i tylko 3 na dzien. Porazka. Graja caly dzien mozna zreportowac nawet i 100 razy a oni daja do dyspozycji tylko 3. To jest smieszne a pewnie dlatego tak jest gdyz i tak w dupie to maja i nic z tym nie robia to zeby im nie zasmiecalo, spamowalo i nie zawalalo serwerów.

Porazka i tyle. Druga sprawa to nerf premium tankow z poprzedniego #24. To jest chore, mam t34 i jest naprawde tragedia. Tylko nie mowcie mi ze jest dobry itd ze nie umie grac. Bo mam go od poczatku i widac jak huj ze jest ciagle obnirzany i coraz wiecej strzałów za 0 albo rykoszetów gdzie czolg na 8 tierze ktory ma gorsze dzialo i pene o wiele lepsze jest. Do tego ta celnosc, jeszcze ok gdyby pozostalych parametrow nie nerfili. A teraz jak nie za 0 to rykoszet albo kurwa nie dolot albo za wysoko. Gdyby sie dalo to udowodnic ze obnirzaja parametry to bym do sadu ich pozwal, a w najgorszym razie zarzadal zwrotu kasy. Jak tak dalej pojdzie to granie w to nie ma sensu. Oczywiscie to moje zdanie.

mickey93
Edytowany 11 stycznia 2013 - 05:44
#12

użytkownicy
mi na T34 bez premium gra się idealnie dla mnie jest świetny
poza tym nie sądzę aby nerfili T34 bo jedyne co ma dobre to DMG działa i penetrację. prędzej bym powiedział że chodzi o te nowe typu super pershing (jego pancerz potrafi zrobić jaja) pantera wolverine(czy jakoś tak?)

christopher2012
Napisany 11 stycznia 2013 - 11:18
#13

użytkownicy
ja nie rozumiem czemu nie rozwiążą problemu botów, przecież wystarczy że ci co zadali 0 damage, po spotowaniu również, dostawali by 0 kasy i expa i by się skończyło.

Zniwiarz
Napisany 11 stycznia 2013 - 12:27
#14

użytkownicy
Też mam od "początku" T34 i chyba muszę się trochę zgodzić z matejjem. Szczególnie chodzi o dziwną celność i rykoszety, tam gdzie nie powinny być. Bardzo często celując we właz dowódcy pocisk leci albo za wysoko i zestrzeli ptaka, albo za nisko i łapie rykoszet. Naprawdę, wcześniej łatwiej wchodziły pociski we właz dowódcy...

mickey93
Edytowany 11 stycznia 2013 - 14:05
#15

użytkownicy
a po co strzelać we włazy skoro wszystko co nie jest ob263 i T95 jest przebijalne w innych miejscach niż włazy. nie ma cudów działo z celnością 0.42 nie służy do dziurawienia włazów


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.