kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 464 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów.

wargaming.net
  • - T-54 nie będzie posiadał D-54TS - gracze pytali o to, ze względu na działa dostępne dla Brytyjczyków i Chińczyków.
  • - Storm mówi, że ciąg dalszy nerfów arty i zmian w matchmakingu. Art jest zbyt dużo na wyższych tierach.
  • - Nie będzie wzrostu zarobków po planowanym nerfie arty.
  • - Stary MM nie wróci w 0.8.3
  • - Czołg Chrysler TV-1 nie jest planowany - nawet o nim nie dyskutowaliśmy!
  • - Centurion Mk. 7 nie straci działa 10 tieru - czołg ten jest równoważony przez wiele innych czynników.
  • - T-62A nie jest gorszy od T-54... T-54 nie będzie 10 tierem!
  • - Nie będzie rekompensaty dla graczy, którzy kupili Typa 62 (jego cena zostanie obniżona w 0.8.3)
  • - T-35 będzie posiadał działo 57mm.
  • - Nie ma żadnych ukrytych nerfów w 0.8.3. (Czyli jednak były, LoL)
  • - Złote pociski za kredyty nie zostaną usunięte!
  • - Arty nie jest równoważona tylko ze względu na WR. Decydują o tym także inne czynniki.
  • - SerB powiedział, że nie interesują go opinie paru graczy - interesuje go opinia wszystkich graczy.
  • - SU-14 ,który był nierentowny także będzie nerfiony. I tak jest ich za dużo.
  • - Inwazja scoutów nie jest planowana.
  • - Nowe mapy? "Working as indeed."
  • - Gra artylerią powinna być trudniejsza od gry innymi pojazdami.
  • - Nerf arty czeka wszystkie tiery. Od 2 aż do 8.
  • - Rozważany jest limit wprowadzenia 3 artylerii na bitwę i zmienienie odpowiednich kryteriów dla medali.
  • - Drzewko Chińskie, Japońskie i EU nie będą ostatnimi. Będziemy dodawać tyle pojazdów ile istniało projektów na świecie w tamtym okresie.
  • - Arty-Party-Platoon? Nic nie możemy na to poradzić.
  • - Według SerBa, ograniczenie artylerii i jej nerfy to tylko tymczasowe rozwiązanie. Sam przyznaje, że największym problemem jest brak równowagi klas, i nie mają na to pomysłu.
  • - 0.8.4 - Brytyjskie TD; 0.8.5 - druga linia Niemieckich medów: Nie mogę potwierdzić tego na 100%, gdyż część z modeli Niemieckich medów nie została nawet jeszcze wykonana. Przepraszamy. :(
  • - Zwiększenie ładowności amunicji Typa 59 nie jest planowane.
  • - Developerzy nie przewidują dodawania coraz bardziej opancerzonych pojazdów.
  • - Bitwy nocne są w planach, ale to kwestia na 2014 r.
  • - Nowy mod na tracery pocisków artyleryjskich znów się pojawił. Developerzy póki co nie mają rozwiązania tego problemu.
  • - SerB twierdzi, że nie będzie możliwe "zamrożenie" swojego konta na określony czas. Użytkownik pytał o 5 miesięcy, ale zawsze można w tej sprawie pisać do supportu. Mogą pomóc.
  • - Dane o zmniejszeniu splashu artylerii zostaą podane w końcowych spisie zmian najnowszego patcha.
  • - SerB twierdzi, że w WoT nie będzie niepełnych linii. Zawsze muszą kończyć się na co najmniej jednym 10 tierze.
  • - Zasady trybu gry "Szturm" nie zostaną zmienione. Gracz narzekał, że obrońcy mają zdecydowanie łatwiej.
  • - Według Storma, fakt czy pojazdy są historyczne i czy istniały ich plany są sprawą priorytetową i są ważniejsze niż jakiekolwiek parametry pojazdów.
  • - Rozmiar wieży IS-3 jest troszkę za mały i zostanie zwiększony. ST-1 pozostanie jednak bez mian.
  • - Tryb bez art nie jest planowany.
  • - Tryb, w którym można bezpośrednio wybrać mapę, na której chcesz grać, nie jest planowany.
  • - Na test-serwerach nie jest planowane dawać graczom konta z wszystkimi pojazdami i modułami, ze względu na parę problemów technicznych.
  • - Brak nocnych map w 2013 r.
  • - Brak czołgów rakietowych w 2013 r.
  • - Kilka pojazdów premium doczeka się jednak nerfu.
  • - Nowy tutorial jest planowany, ale tylko dla nowych graczy.
  • - Średnia długość życia pojazdu w WoT to ok. 5 minut (serio? myślałem, że 2 minuty...)
  • - WoT na tablety? Pomysł jest, ale potwierdzimy to, gdy będziemy pewni.
  • - Developerzy już wiedzą, jakie artylerie będą w brytyjskim drzewku. Nie będzie jednak Churchilla AVRE.
  • - Dodatkowe ekrany ochronne są planowane, ale jako że wymaga to zmiany modeli - nie w najbliższym czasie.
  • - Tylko 1-2% graczy Rosyjskich zagląda na forum w celu szukania porad. Kiepsko.
  • - W jarzmach radzieckich T-34 i KV-1 może występować zjawisko strzałów za zero, ponieważ oba te pojazdy za jarzmem, mają jeszcze bardzo cienki pas pancerza.
  • - Matchmaking czołgów lekkich zostanie prawdopodobnie zmieniony.
  • - Limit arty zostanie usunięty, gdy naprawimy problem z ich ilością, więc jest to tylko tymczasowe.
  • - Chatban nadal będzie blokować możliwość wydawania rozkazów.
  • - Nie jest planowane danie możliwości usunięcia konta od zaraz, ale developerzy myślą jak umożliwić wykorzystanie zajętych nicków przez innych graczy.
  • - W przeszłości, plutony miały większy ciężar wagi w matchmakingu (tabelka MM), jednak zostało to usunięte.
  • - Dla "Panther M10" nie jest planowany pancerz warstwowy.
  • - Czołgi nie są balansowane tylko ze względu na swoje działa, np. penetracja u medów 10 tieru rekompensowana jest mniejszą prędkością, czy rozpędzaniem się na niższych tierach.
  • - Programiści rozważają taką możliwość, że gdy sojusznik zniszczy Ci moduł, a Ty zużyjesz na niego zestaw naprawczy dostaniesz rekompensatę także za Repair Kit.
  • - Topowe TD z mniejszą liczbą punktów View Range, są w porządku wg. developerów.
  • - Pancerz KV-5 nie zostanie zbuffowany z wielu (niejawnych) powodów.
  • - Według twórców, "Serene Coast" nie będzie mapą dla lowtierów jak Prowincja.
  • - Nisko tierowe czołgi premium nie dostaną buffa do zarobków. Nie tym razem.
  • - Nie jest planowane usunięcie kar za małe ilości dmg zadanego sojusznikom.
  • - Szansa na wzięcie udziału w innych trybach bitew nie zostanie zmieniona.
  • - Developerzy pracują nad usunięciem Platoon-Party.
  • - Pojawią się kolejne - nowe perki dla załogi.
  • - Nie ma planów by dodać do VK2801 silnika 700HP.
  • - Nie będzie działa samobieżnego na podstawie KV.
  • - T-60-2 zostanie wprowadzone do gry.
  • - Nowa linia Niemieckich medów będzie miała podobny wychył działa w pionie jak aktualna linia medów.
  • - Wychył działa Leoparda I - (-9, +20)
  • - Będzie możliwość wyposażenia Leoparda w stabilizator.
Źródło: własne

Dyskusja
christopher2012
Napisany 08 stycznia 2013 - 18:25
#1

użytkownicy
"- SerB twierdzi, że nie będzie możliwe "zamrożenie" swojego konta na określony czas. Użytkownik pytał o 5 miesięcy, ale zawsze można w tej sprawie pisać do supportu. Mogą pomóc."
ja pisałem, nie pomogą:P

WiewiorNH
Napisany 08 stycznia 2013 - 18:52
#2

użytkownicy
,,- T-54 nie będzie posiadał D-54TS - gracze pytali o to, ze względu na działa dostępne dla Brytyjczyków i Chińczyków. '' Ten fragment jest 2 razy.

Maho_Nishizumi
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:02
#3

redaktorzy
Nie ja pisałem. To robota kurkusa, akurat tym wyjątkowym razem. :P Tak to jest jak kopiuj-wklej w jego wykonaniu. ;)

SerpentSierp
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:18
#4

użytkownicy
Wszystko pięknie fajnie ale co kogo obchodzi to:

" Tylko 1-2% graczy Rosyjskich zagląda na forum w celu szukania porad. Kiepsko."

;s

Walter_NovotnyPL
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:26
#5

użytkownicy
Wolałbym gdyby dodali drugą inię niemieckich niszczycieli, które obiecali w lipcu 2011r, że będą na początku 2012r, niż drugą gałąź niemieckich średnich. Jak ruszą jednak to drzewko i tak dobry znak.

Eomi
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:32
#6

użytkownicy
Czyli generalnie dużo moim zdaniem złych wieści... Co komu przeszkadzają plutony? Dobrze, że nie zrobili 5-osobowych, ale co komu przeszkadzają 3 zgadane osoby?

mickey93
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:34
#7

użytkownicy
"Nie jest planowane usunięcie kar za małe ilości dmg zadanego sojusznikom."
to jest jeden z ważniejszych problemów a oni go olewają

"T-54 nie będzie posiadał D-54TS"
bez sensu dodawanie kolejnego działa do T-54 już bardzej na miejscu było by zwiększenie penetracji dla D-54 np do 230mm

MIchal_PL96
Napisany 08 stycznia 2013 - 19:56
#8

użytkownicy
- Nowy mod na tracery pocisków artyleryjskich znów się pojawił. Developerzy póki co nie mają rozwiązania tego problemu.

wie ktoś jaki? :3

kurkusmaximus
Napisany 08 stycznia 2013 - 20:14
#9

administracja
Cokolwiek to będzie, w żaden sposób nie wpłynie na rozgrywkę [tak jak poprzedni mod w tym samym stylu]
Link do filmiku z poprzednim modem: http://www.youtube.com/watch?v=YRwyWZMBV9g

Maho_Nishizumi
Napisany 08 stycznia 2013 - 20:32
#10

redaktorzy
Nie byłbym tego taki pewny. Aktualny mod po strzale wydłuża działo pojazdu co działa w bardzo podobny sposób jak ostatnio. Właśnie rozwiązaniem ostatniego problemu, było stworzenie z tracerów czegoś w postaci przedłużenia działa artyleryjskiego, a teraz, obraca się to przeciw nim. No ale... ;) kurkus, jesteś świętością!

matejj
Edytowany 08 stycznia 2013 - 21:12
#11

użytkownicy
a ten mod jest legalny czy nie?


ps. koleny buff kw1 gdzie juz jest op na swoim tierze...

Sent
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:20
#12

użytkownicy
ech, krótki tekst, a tyle błędów w tłumaczeniu..

1. - there were some premium/promo tanks that stood out so much in the statistics that they'd be nerfed, if they were not premium tanks
z tego co ja rozumiem, to jest tu napisane że są czołgi premium które istotnie nieco wybijają się statystykami, ale devsi nie będą raczej przy nich grzebać właśnie dlatego, że są premiumami.

2. - high-gold-cost low-tier premium tanks that would earn more credits are not deemed necessery
czyli wcale nie chodzi o zwiększenie obecnym low-tierowym premiumom zarobków, ale pytano, czy będą nowe, specjalne, drogie, które będą miały statystyki takie jak inne, ale będą zarabiać jeszcze lepiej - coś jak złoty typ 59 z chińskiego serwa

3. - the gun elevation and depression of the new German medium branch will be similiar to the other German branch (alternative explanation is that SerB is trolling and answering the question "What will be the elevation and depression of the new German branch like?" with "Like the one of the new German branch")
czyli jak widać nie do końca wiadomo jak będzie z tym wychyłem działa na nowych medach..

i tak dalej i tak dalej, tych nieścisłości trochę jest. Nie zrozum źle, miło że ktoś to przybliża ludziom w jakimś katolickim języku, ale dobrze byłoby tłumaczyć poprawnie. No i podpisywać z której strony się to wzięło (i jak już się to robi, to tłumaczyć chociaż wszystko, bo nie widzę chociażby info o dziale dla t35), bo jednak ciężko to nazwać materiałem własnym..

gizmuch
Napisany 08 stycznia 2013 - 22:45
#13

użytkownicy
- Kilka pojazdów premium doczeka się jednak nerfu.

Oni chyba oszaleli, to ja wydaje ciężko zarobioną kasę, za coś co po chwili jest gó... warte. Po każdym nerfie premium tanku powinien być zwrot golda. Niech pierw dobrze wyważą dany premium czołg, a potem go sprzedają, a nie na odwrót!!!!!!!!!

col_Kurtz
Napisany 08 stycznia 2013 - 23:20
#14

użytkownicy
"- Arty-Party-Platoon? Nic nie możemy na to poradzić.
- Według SerBa, ograniczenie artylerii i jej nerfy to tylko tymczasowe rozwiązanie. Sam przyznaje, że największym problemem jest brak równowagi klas, i nie mają na to pomysłu."

Ja mam. Oddam pomysł bez kasy, bez bonusów, bez patentów, ot tak. Sloty na rodzaj maszyn biorących udział w meczu. Tylko i wyłącznie 2xSPG na team. Tworzenie plutonu z 3 art - niemożliwe do zrobienia, jak stworzenie plutonu z 3 czołgów na normalnym koncie. Czy oni nadal uważają, że w tej grze są li tylko dzieci z drugiej klasy szkoły podstawowej? (bez urazy)
Tu się znowu kłania 3. prawda ks. Tischnera.
Pomysł z karaniem za uszkodzenia własnych koleżków jaki jest w grze, początkowo też był zbywany: to nie jest możliwe.
@gizmuch Przykro mi to mówić, ale to tak działa. Dlaczego? Byś kupił następny premium czołg. Nie lubię dysponować czyjąś gotówką, bo nie mam do tego prawa, więc wybacz i nie bierz tego proszę ad personam.
:)

Scytian
Napisany 09 stycznia 2013 - 12:33
#15

użytkownicy
@up
Ograniczenie arty do takiej ilości mogłoby stworzyć jeden i to dość spory problem: kolejka do gry artylerią mogłaby się wydłużyć do bardzo dużych rozmiarów, wtedy gracze rezygnowaliby z gry tymi pojazdami na rzecz innych, po pewnym czasie w grze zaczęłoby występować coraz mniej artylerzystów(a szczególnie tych na high tierach) co spowodowałoby zamianę gry w kampfest, i wtedy WG musiałoby coś zmienić: byłby to buff artylerii(czego WG pewnie nie zrobi, ponieważ ostatnimi czasy artylerię się tylko nerfi) albo przywrócenie tych zasad które obecnie panują.
Ale pomysł z plutonami jak najbardziej dobry.

Maho_Nishizumi
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:04
#16

redaktorzy
@Sent


Jeśli mam być szczery, nie tłumaczyłem tego z języka angielskiego, z blogu który kurkus podał mi na forum czyli blogu nie dawno zbanowaego Stalkera, gdyż było to dla mnie dosyć niewygodne. CAŁY tekst tłumaczyłem z Rosyjskiej strony, z Rosyjskiego języka i wg. tamtejszego infa jest jasno podane, że

-Czołgi Premium ,które się wybijają będą nerfione. Jednak, przy czołgach premium nerfienie nie zależy tylko od współczynniku WR, bo jest to sprawa o wiele bardziej złożona. Z tegoż względu czołgi premium nerfione są i będą na podstawie średnich zarobków wzg. wcześniej ustalonych standardów.


Taki Lowe na przykład, zarabiać ma średnio 70k kredek na bitwę z premium.


Tutaj w drugim przykładzie także nie mogę się zgodzić. Na Rosyjskim forum jasno została poruszona kwestia czołgów premium małych tierów z wielkimi zarobkami. Przykład?
Wprowadzenie premium T-35, który nie zarabiał by na 4 tierze 10k w porywach, a ponad 50k za dobrą bitwę. I o to w tym pytanie chodziło. Co prawda Silent przetłumaczył to jeszcze inaczej, ale jak mówię - ja to nie on i tłumaczenie z Angielskiego mi się nie widzi.

Trzecia sprawa - to wg. Stalkera SerB trollował. Według mnie pisał bardzo poważnie, ze wzgledu na występujące w całym jego tekście zwroty grzecznościowe. A odpowiadał wtedy na poważne pytania. Jeśli Stalker uważa, że on trolluje - jego sprawa. Ja uważam inaczej. Ach - no i... Sprawa T-35, nie ma infa? Tłumaczyłem ten fragment, więc powinien być. Tak czy siak mówię Ci - info ciągne z Rosyjskiej strony.

col_Kurtz
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:20
#17

użytkownicy
@Scytian A nie zauważyłeś, że z taką ilością arty (4-5/team, o zgrozo, bywa i więcej) właśnie odbywa się owy kampfest? ;) Nie mniej, argumenty Twoje mają sporo racji, prawdopodobnie tak by mogło być, ale... może chociaż spróbować by i wówczas powiedzieć graczom, co z tego wynikło. A ich gadanie, jest jakie jest.
:)

Sasilton
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:24
#18

użytkownicy
no dokładnie
jak dobierze złą mapę i sporo arta to kończy sie to zazwyczaj remisem


SerpentSierp
Edytowany 09 stycznia 2013 - 21:16
#19

użytkownicy
Sam gram artą i naprawdę wolałbym już poczekać te dwie minuty żeby zrobić porządną ilość expa niż być wrzucanym na bitwy gdzie 4/5 art stara się ustrzelić jak najwięcej. W rezultacie ciężko jest zrobić więcej niż 3000dmg po prostu zaczyna brakować czołgów do niszczenia.


Co do nerfu arty, jakoś przez ponad rok dało się grać - teraz nagle nerf... no cóż ;P

Nerfy nie wpłyną na ilość arty w grze, ludzie którzy już zaczęli je expić zapewne będą chcieli ją dokończyć.

Także wg. mnie sytuację poprawi jedynie zmiana MM i/lub dodanie jakiegoś nowego trybu specjalnie dla arty, nie wiem co by to mogło być. Może strzelanie artami do budynków z hp? Kto wie... ;p

Sent
Napisany 09 stycznia 2013 - 21:17
#20

użytkownicy
@Maho
No cóż, chyba że. Ale to i tak warto podać linka do rosyjskiego oryginału zamiast pisać enigmatycznie że 'własne', bo znam wersję twóją, znam Stalkera, a swojej (na ile pozwala mój ubogi rosyjski) skonfrontowanej z waszymi już sobie nie wyrobię bo jestem za leniwy by samemu szukać gdzie to było ;p

No, może tylko co do tego Lwa - a no widzisz, 'mogą być nerfione jeśli się wybijają' to już jednak coś innego niż 'kilka pojazdów premium doczeka się nerfu' które jest w newsie.

@Scytian
te kolejki to już problem artylerzystów, mało kto będzie za nimi płakał. Kamperiada jest tylko jak wszyscy się boją, że kto pierwszy się wystawi ten zgarnia trzy strzały za 3/4 hp (lub więcej)

Matti98
Napisany 09 stycznia 2013 - 21:24
#21

użytkownicy
Widzę że WG więcej planuje zepsuć niż naprawić; cóż, dobrze, że ostatnimi czasy i tak gram więcej w War Thunder'a.

Maho_Nishizumi
Napisany 10 stycznia 2013 - 13:44
#22

redaktorzy
@Sent


Wiem, wiem. Przy dzisiejszym materiale (już przy pomocy SilentStalkera, który pomógł mi w objaśnieniu kilku zwrotów Rosyjskich - w sumie teraz Silent tłumaczy na angielski, a ja te same newsy na Polski bezpośrednio, za co jestem mu cholernie wdzięczny) uniknę takich błędów! Wysłane, teraz tylk oczekać do druku. Tłumaczyłem 9 Stycznia. Co do źródła - mimo mojego podpisu, newsa wrzucał kurkusmaximus, bo ja jako tako nie mam jeszcze uprawnień redaktorkisch.

WotXtier
Napisany 11 stycznia 2013 - 18:22
#23

użytkownicy
Nienawidze arty w WoT i jej widoku z nieba.Dlatego gram medami i priorytetem zawsze jest zniszczenie arty jak najszybciej i najwiecej na starcie bitwy.

Mam dwie arty.Gram nimi jak TD-kami.Jadę za Ht-kami i strzelam jak z TD-ka.Nie używam nigdy widoku z nieba i nie stoję w miejscu.Nie rozumiem takiej gry gdzie przez 20 min gracz gapi się na mapę z nieba.To czysty masochizm.

Za to atakowanie artylerią jak innymi czołgami czy td-kami to jest frajda.Tym większa im większe mamy działo.

Olewam koszty napraw.Dzięki medom mogę sobie pozwolić na taką zabawę.Leje z góry na hit ratio.To ja mam się bawić a nie jarać hit ratio jak niektórzy w WG.

Czy ktoś sprawdził jakie hit ratio miał:

Michael Wittmann (ur. 22 kwietnia 1914 w Vogelthal, zginął 8 sierpnia 1944 w Cintheaux, rejon Caen) – niemiecki dowódca wojskowy, jeden z najskuteczniejszych czołgistów II wojny światowej.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.