kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 1571 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Aktualizacja 8.2
Pancerny, Środa, 12 grudnia 2012, 16:59
Tagi: patch, 8.2, aktualizacja


Wargaming.net wprowadził nową aktualizację, oznaczoną numerkiem 8.2, co zasadniczo powodem do radości jest, gdyż dzięki temu mamy do ściągnięcia ponad 500 MB. Oprócz radości płynącej z pobierania kolejnych magebajtów możemy się cieszyć nowymi, amerykańskim czołgami, czterema odnowionymi mapami i, co najważniejsze, nowymi czołgami premium! Poniżej możecie zobaczyć filmik promujący nową aktualizację oraz pełną listę zmian:


oficjalna strona
Główne zmiany
  • Nowa gałąź amerykańskiego drzewka czołgów: lekkie T21 i T71, średnie T69 i T54E1, ciężki T57 ( gałąź będzie odchodzić od czołgu średniego V tieru, M7 ).
  • Wprowadzone zostaną następujące czołgi premium: brytyjski czołg cięzki TOG-2, Brityjski niszczyciel czołgów AT-15A, francuski czołg ciężki 1945 FCM 50t.
  • Dla potrzeb nowego systemu renderowania przerobione zostały następujące mapy:
Prochorowka Redshire Erlenberg Ruinberg
  • Poprawiono odgłosy rykoszetów, trafień i przebicia pancerza.
  • Poprawiono odgłosy pocisków uderzających w elementy otoczenia i ziemię.
  • Poprawiono odgłosy dział małego kalibru.
  • Dodano flagę Jordanii.
  • Dodano osiągnięcie „Aleja Pattonów” za zniszczenie 100 czołgów Patton oraz M48A1
  • Patton III. Czołgi zniszczone przed wprowadzeniem medalu zostaną i wszyscy gracze zostaną odpowiednio odznaczeni.
  • Dodano Wyróżnienia – osiągnięcia bez stopni, które może zdobyć większa liczba graczy, kilkukrotnie w ciągu bitwy.
  • ‘Szczęściarz’ – Bądź świadkiem zniszczenia wrogiego pojazdu przez inny wrogi pojazd, musisz znajdować się nie dalej niż 10 metrów od zniszczonego pojazdu.
  • ‘Siła spokoju’ – Przetrwaj co najmniej 10 wrogich rykoszetów i trafień nie powodujących obrażeń z rzędu.
  • „Spartanin” ― przetrwaj trafienie przeciwnika, gdy wystrzelony przez niego pocisk zrykoszetuje lub nie przebije pancerza. Pojazd gracza musi mieć mniej niż 10% punktów wytrzymałości i musi przetrwać do końca bitwy.
  • ‘Ranger’ – Zniszcz wszystkie wrogie czołgi lekkie w bitwie (co najmniej trzy).
  • Zwiększono zasięg dźwięków wystrzału i trafienia. Zmieniono ich brzmienie w przypadku, gdy źródło tych dźwięków jest odległe.
  • Poprawiono minimapę na mapie „Smocza Grań”.
Mechanika gry:
  • Przewrócone drzewa zapewniają w tej chwili bonus do kamuflażu podobny jak krzaki ( wcześniej w ogóle nie zapewniały bonusu do kamuflażu ).
  • Zlikwidowano lub bardzo zredukowano wstrząsy czołgu na gruzie, torach i małych obiektach.
  • Skrócono czas stabilizacji czołgu na zboczach wzgórza.
  • Naprawiono mechanizm przyznawania odznaczenia „Snajper” (od tej pory trafienia w członków plutonu, które nie spowodują żadnych uszkodzeń, nie są punktowane).
  • Zmieniono zasięg słyszalności wystrzałów i trafień, zmieniono sposób, w jaki te efekty brzmią z dala.
  • ‘Towarzysze Broni’ w tej chwili daje bonus do umiejętności ‘Mentor’
  • Medal „Stalowa ściana” nie będzie już przyznawany po samobójstwie.
  • Nie jest już możliwe przekwalifikowanie załogi do obsługi czołgów, nad którymi zostały przeprowadzone badania, ale które nie stacjonują w hangarze.
  • ‘Służba Patrolowa’ w tej chwili wlicza się do medalu Kaya.
  • Poprawiono sposób przyznawania odznaczenia ‘Snajper’
Zmiany w pojazdach:
  • Naprawiono niewielkie błędy w konstrukcji opancerzenia (dotyczące głównie przyrządów obserwacyjnych w następujących pojazdach:
  • Francja: AMX 38, AMX 40, ARL 44, D1, Hotchkiss H35, RenaultFT, Lorraine39 L AM, Lorraine 40 t,
  • AMX 13 F3 AM, AMX 105AM i AMX 13 75;
  • Niemcy: PzKpfw B2 740 (f), E-100, PzKpfw 38H735 (f), Löwe, Leichttraktor,
  • Panther-M10, PzKpfw 38 nA, PzKpfw 38 (t), PzKpfw III/IV, PzKpfw V-IV,
  • PzKpfw VI Tiger, T-15, T-25, VK 1602 Leopard, VK 2801, VK 3001 (H),
  • VK 3001 (P), VK 3002 (DB), VK 3601 (H), Wespe, GW Panther i Grille;
  • Stany Zjednoczone Ameryki: M18 Hellcat, M36 Jackson, M46 Patton, M48A1, M5 Stuart i M6A2E1;
  • M26 Pershing, Ram-II, M4A3E2, T25/2, T49 i T92;
  • Związek Radziecki: А-32, М3 Stuart Lend Lease, IS-6, SU-85I, Т-50-2, Т-34-85, Tetrarch, Obiekt 212,
  • Obiekt 704 i S-51.
  • Następujące czołgi przeniesiono do systemu 16 grup pancerza: PzKpfw 35 (t), PzKpfw II i PzKpfw III Ausf. A.
  • Poprawiono niektóre nazwy pojazdów w amerykańskim drzewie technologicznym.
  • Naprawiono niektóre błędy w modelach i teksturach następujących pojazdów: Obiekt 268, Т-46, IS-8, czołg średni T2, FV215b, M36 Jackson, Grille i Tiger II.
Zmiany grafiki, ulepszenia techniczne
  • Zasięg rysowania obiektów został zwiększony; minimalny zasięg zwiększono z 400 do 600 metrów, a maksymalny z 1000 do 1400.
  • Poprawiono rysowanie drzew i roślinności, co powinno zmniejszać problemy ze spadkiem ilości klatek na sekundę, kiedy w widoku snajperskim znajduje się dużo roślinności.
  • Poprawiono problemy z płynnością gry na niektórych komputerach (zwłaszcza z kartami Radeon) na następujących mapach: Step, Południowe Wybrzeże, Autostrada, Kopalnie, Bezdroża, Klasztor.
  • Poprawiono błędne wykrywanie jakości tekstur w ustawieniach grafiki.
  • Zmieniono i poprawiono efekty zniszczeń w przypadku niektórych obiektów i budowli.
  • Przerobiono niektóre obiekty otoczenia w oparciu o możliwości nowego silnika graficznego.
  • Dodano cień czołgów w garażu.
  • Dodano efekt zmniejszonej widoczności i jaskrawości emblematów i napisów w widoku pośmiertnym
Interfejs użytkownika:
  • Interfejs bitewny: ikony modułów w lewym dolnym rogu dostały pasek postępu napraw.
  • Poprawiono ostre kąty kamery w czasie interakcji z niektórymi elementami otoczenia w niektórych sytuacjach.
  • Zmniejszono rozrzut pomiędzy pojazdami różnych poziomów w drzewku rozwoju.
  • W drzewku rozwoju powrót do drzewka głównego został ułatwiony (poprzez kliknięcie na fladze zamiast linków czy odnośników)
  • W drzewku rozwoju cena i wartość doświadczenia danego czołgu/modułu będzie wyświetlana niezależnie od tego, czy został on już zbadany czy też nie.
  • W drzewku rozwoju będzie można sprawdzić brakującą ilość doświadczenia potrzebną do zbadania danego modułu lub brakującą ilość kredytów do jego kupienia.
  • Sposób wyświetlania doświadczenia w drzewku rozwoju został zmieniony.
  • Poprawiono oglądanie innych graczy w widoku pośmiertnym:
  • Poprawiono wskaźnik utonięcia.
  • Dodano wskaźnik pokazujący pusty magazyn amunicji.
  • Dodano status modułów i członków załogi.
  • Usunięto wyświetlanie uszkodzeń zadanych sojusznikom z ekranu podsumowania bitwy.
  • Wyświetlana wiadomość „Nie można się połączyć. Prawdopodobnie połączenie jest blokowane przez zaporę” zmieniono na „Nie można podłączyć się do serwera. Prawdopodobnie trwa konserwacja serwera lub trzeba sprawdzić ustawienia połączeń”.
  • Stara wiadomość o próbie zalogowania ze starej wersji klienta została zmieniona z „Pakiet wysłany na serwer zadziałał błędnie” na „Błąd przy autoryzacji połączenia. Prawdopodobnie Twoja wersja klienta gry jest stara lub uszkodzona”.
  • Zmieniono sposób wyświetlania informacji o pancerzu ( bez wyświetlania samego pancerza )na czołgach: SU-5, T-46, KW-13, SU-85B, SU-101, Objekt 268, KW-2, KW-3, IS-3, KW-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502A, PzKpfw V Panther, Centurion Mk. 7/1, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, M6.
  • Usystematyzowano wizualizację wyświetlanych nazw brytyjskich czołgów.
  • Całkowicie zmieniono okno sprzedaży czołgów.
  • Na liście drużyn usunięto „0” z licznika fragów (jest teraz wyświetlane puste miejsce).
  • Poprawiono niektóre podpowiedzi w „sklepie”.
Zrebalansowanie pojazdów:
  • Zredukowano ilość doświadczenia potrzebną do odkrycia silnika 2xLeyland164 do 310 punktów.
  • Zwiększono koszt zbadania czołgu Churchill po Matyldzie do 11,500 punktów.
  • Rozmiary czołgu Löwe zostały dostosowane zgodnie ze źródłami historycznymi: wysokość zwiększono o 21 cm, a długość lufy działa o 10 cm.
  • Zwiększono limit udźwigu zawieszenia FV221A w czołgu Caernarvon z 62 000 kg do 63 000 kg.
  • Współczynnik penetracji brytyjskich pocisków APDS Mk. 1T 17-funtowego działa Mk. II kalibru 77 mm zmniejszono z 226 mm na 208 mm.
  • Pociski odłamkowo-burzące Mk. 10T są teraz kompatybilne z działem czołgu Matilda Black Prince.
  • Cenę silnika Continental AV-1790-5B czołgu M103 zmieniono z 65 500 na 80 000 kredytów.
  • Zwiększono limit udźwigu zawieszenia T25/2T1 w czołgu T25/2 z 43 800 kg do 43 805 kg.
  • Zmniejszono cenę kamuflażu do czołgu SU-122-44 o 12%.
  • Zmniejszono koszt naprawy czołgu SU-101 o 9%, opłacalność wzrosła o 10%.
  • Poprawiono opancerzenie boków czołgu Matilda (penetracja ekranu przeciwkumulacyjnego nie powoduje już żadnych uszkodzeń).
Typ 59:
  • Prędkość obrotu czołgu została zmieniona z 45 na 46 stopni/s
  • Zmniejszono o 5% rozrzut działa w momencie obrotu wieży
  • Zmniejszono opór podłoża o 10%.
  • Zmieniono poziom silnika NORINCO 12150L z 9 na 8
  • Zwiększono koszt naprawy silnika NORINCO 12150L o 22%.
  • Zwiększono masę kadłuba z 15 400 kg do 16 478 kg.
  • Zwiększono grubość pancerza wieży czołgu Typ 59 ze 104 mm do 130 mm.
  • Zmniejszono grubość tylnego pancerza wieży czołgu Typ 59 z 65 mm do 60 mm.
  • Zwiększono czas przeładowywania działa kalibru 100 mm czołgu Typ 59 z 8,0 s do 8,7 s.
  • Zmieniono czas celowania działa Type 59 z 2.86 na 2,9 s
  • Zmieniono uszkodzenia pocisków Chuan bei-412 z 230 na 250 punktów
  • Zmieniono penetrację pocisków Chuan bei-412 z 175mm na 181mm
  • Zmieniono uszkodzenia pocisków Chuan chao-412 z 230 na 250 punktów
  • Zmieniono penetrację pocisków Chuan chao-412 z 235mm na 241mm
  • Zwiększono prędkość obrotu wieży z 45 do 46 stopni/s.
Typ 62:
  • Zwiększono limit udźwigu zawieszenia czołgu Typ 62 z 21 850 kg do 24 000 kg.
  • Prędkość obrotu zawieszenia Type 62 zmieniona z 45 tna 54 stopni/s
  • Zmniejszono o 16% rozrzut działa w momencie obrotu czołgu
  • Zwiększono opór twardego gruntu o 34%.
  • Zwiększono opór średniego gruntu o 32%.
  • Zwiększono opór miękkiego gruntu o 23%.
  • Poziom silnika NORINCO 12150L-3 zmieniano z VII na V
  • Zmniejszono koszt naprawy silnika NORINCO 12150L-3 o 56%.
  • Masa czołgu została zwiększona z 7400 do 7860 kg
  • Typ 62 został przeniesiony na poziom VII
  • Prędkość maksymalna w czasie przemieszczania się do przodu została zmieniona z 50 km/h do 60 km/h
  • Grubość dolnej części przedniego pancerza wieży czołgu Typ 62 zmieniono z 50 mm na 45 mm.
  • Grubość pancerza płyty osłaniającej działo czołgu Typ 62 zmieniono z 90-115 mm na 45 mm.
  • Grubość pancerza tylnej części wieży czołgu Typ 62 zmieniono z 32-36 mm na 20 mm.
  • Grubość górnej części przedniego pancerza kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 25 mm na 35 mm.
  • Grubość dolnej części przedniego pancerza kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 25 mm na 30 mm.
  • Grubość pancerza na bokach kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 25 mm na 20 mm.
  • Grubość pancerza tylnej części kadłuba czołgu Typ 62 zmieniono z 16 mm na 20 mm.
  • Grubość pancerza zawieszenia czołgu Typ 62 zmieniono z 10 mm na 25 mm.
  • Czas celowania działa Type 62-85TS został zmieniony z 2.29 s na 2.3 s
  • Czas przeładowania działa Type 62-85TS został zmieniony z 5.71 s na 5.7 s
  • Rozrzut działa Type 62-85TS zmniejszono z 0.39m na 0.37 m
  • Zmieniono uszkodzenia pocisków Po-365 z 160 na 180
  • Współczynnik penetracji pocisków Po-365 zwiększono z 205 mm do 250 mm.
  • Zmieniono uszkodzenia pocisków Chuan bei-367 z 160 na 180
  • Zmieniono penetrację pocisków Chuan bei-367 z 130mm na 145mm
  • Zmieniono uszkodzenia pocisków Sha bao-367 z 280 na 300
  • Prędkość obrotu wieży Typ 62 została zmieniona z 46 stopni/s na 48 stopni/s
  • Masę wieży zwiększono z 3000 kg do 5000 kg.
  • Wytrzymałość zwiększona z 690 na 880
FV215b:
  • Limit obciążenia FV215b zmieniono z 68000kg na 73000kg
  • Rozrzut działa w trakcie jazdy i obracania wieży zwiększono o 25%.
  • Masę kadłuba czołgu zwiększono z 35 270 kg do 37 358 kg.
  • Grubość przedniego pancerza wieży czołgu FV215b zmieniono ze 152 mm na 254 mm.
  • Grubość pancerza boków wieży czołgu FV215b zmieniono ze 112-130 mm na 203-228 mm.
  • Grubość pancerza płyty osłaniającej działo czołgu FV215b zmieniono z 200 mm na 254 mm.
  • Grubość pancerza boków wieży czołgu FV215b zmieniono z 89 mm na 152,4 mm.
  • Grubość pancerza tylnej części wieży czołgu FV215b zmieniono z 70 mm na 101,6 mm.
  • Grubość pancerza włazu dla dowódcy zmieniono z 70-112 mm na 101,6-152,4 mm.
  • Grubość pancerza górnej części przodu kadłuba zmieniono ze 130 mm na 152,4 mm.
  • Grubość pancerza górnej pochylonej części przodu kadłuba zmieniono z 51 mm na 101,6 mm.
  • Grubość pancerza boków kadłuba zmieniono ze 130 mm na 152,4 mm.
  • Grubość pancerza tyłu kadłuba zmieniono z 51 mm na 76,2 mm.
  • Czas przeładowania działa 120 mm L1A1 zmieniono z 7.5 s na 8.7 s
  • Rozrzut działa 120 mm L1A1 zwiększono o 14%
  • Rozrzut działa 120 mm L1A1 w czasoe pbrpti zwiększono o 60%
  • Rozrzut działa 120 mm L1A1 zwiększono z 0.32m na 0.33m
  • Masę wieży zmieniono z 13 800 kg na 16 500 kg.
  • Odporność zmniejszono z 2600 do 2500.
IS:
  • Grubość pancerza boków i tyłu wieży czołgów IS-122 i IS-85 zmieniono ze 100 mm na 90 mm.
  • Grubość pancerza płyty osłaniającej działo czołgów IS-122 i IS-85 zmieniono ze 100 mm na 60 mm.
KV-1S
  • Grubość pancerza boków i tyłu wieży czołgu KW-85 zmieniono ze 100 mm na 90 mm.
  • Grubość pancerza płyty osłaniającej działo czołgu KW-85 zmieniono ze 100 mm na 60 mm.
  • Grubość pancerza włazu dla dowódcy zmieniono ze 100 mm na 90 mm.
Т-34:
  • Grubość pancerza przodu wieży i płyty osłaniającej działo czołgu T34 mod. 1942 zmieniono z 60 mm na 52 mm.
  • Grubość pancerza boków wieży czołgu T34 mod. 1942 zmieniono z 45 mm na 52 mm.
Poprawki:
  • Znaleziono i usunięto błąd powodujący zniknięcie pocisku po trafieniu w jarzmo działa i uderzenie w działo bez jego uszkodzenia.
  • Poprawiono błąd ze znikaniem pocisku po przebiciu pancerza warstwowego i odbiciu się od pancerza głównego.
  • Poprawiono błąd powodujący zmianę czołgów w obiekty latające z powodu utraty pakietów przy wysokim pingu.
  • Poprawiono zmianę pozycji i przesuwanie się celownika w widoku snajperskim.
  • Poprawiono zbyt wysokie uszkodzenia zadawane taranowaniem w niektórych przypadkach.
  • Zmieniono niski koszt napraw w przypadku zatopienia czołgu.
  • Poprawiono blokowanie się czołgu na mapie globalnej po jego zatopieniu.
  • Poprawiono błąd powodujący, że niekiedy zniszczony czołg wciąż otrzymywał doświadczenie za podświetlanie przeciwnika.
  • Poprawiono rzadki błąd powodujący pojawianie się graczy w trybach, z których zrezygnowali.
  • Poprawiono błąd, powodujący znikanie ognia ze zniszczonych pojazdów na względnie niskich dystansach.
  • Poprawiono wygląd i niezgodność modelu kolizji w przypadku niektórych budynków i obiektów.
  • Poprawiono możliwość wejścia do interfejsu przedbitewnego w ramach bitew specjalnych, z których nie można było potem wyjść.
  • Poprawiono zaokrąglanie odsetka zwycięstw/porażek na niektórych okienkach statystyk.
  • Usunięto z ekranu osiągnieć po bitwie informację o uszkodzeniach zadanych własnej maszynie.
  • Poprawiono rzadki błąd powodujący że zniszczenie magazynu ammunicji nie było uwzględnianie na ekranie osiągnieć po bitwie.
  • Poprawiono wpływ ustawień celownika snajperskiego na celownik w trybie zręcznościowym.
  • Poprawiono błędy w wyświetlaniu statystyk po bitwie.
  • Poprawiono błędy w kamuflażu Pz IV/V oraz A-32.
  • Poprawiono modele i tekstury Objektu 268, T-46, IS-8.
  • Poprawiono napisy i emblematy na czołgach KW-5 oraz M5 Stuart.
  • Poprawiono błędy w modelach zniszczonych maszyn: Gw Panther, E 100, Lowe, Grille, Lorraine 39 L AM, Lorraine 40t, T25-2, Panther M10, Objekt 212, Objekt 704, AMX 13F3AM, AMX 105AM, ARL 44, Matylda, AMX 13-75.
  • Poprawiono błędy efekt strzału z 8,8 cm KwK 43 L/71 na czołgu Tiger, działo T122 kalibru 120 mm i działo M58 kalibru 120 mm do czołgu M103.
  • Poprawiono efekt spalin wychodzących z rur wydechowych silnika B-2K na czołgu KW.
  • Poprawiono nazwy niektórych czołgów amerykańskich.
  • Poprawiono błędne wyświetlanie się trafień i penetracji na czołgach KW-1S oraz T110E4.
  • Poprawiono opis odznaczeń „Specjalista” oraz „Snajper”
  • Poprawiono opis medali de Laglanda.
  • Naprawiono błąd skutkujący zablokowaniem czołgu w Wojnach Klanów po zatopieniu.
  • Naprawiono błędy kamuflażu czołgów Pz V/IV, A-32 i M6A2E1.
  • Naprawiono błąd w opisie wymogów dotyczących odznaczeń „Specjalista” i „Snajper”.
  • Naprawiono błąd dotyczący wskaźnika opóźnień w przypadku zerwania połączenia.
  • Naprawiono rzadki błąd dotyczący szybkiego celowania, występujący podczas autocelowania, gdy pojazd jest w bezruchu.
Źródło: WoT

Dyskusja
GOŹDZIKOWA
Napisany 12 grudnia 2012 - 18:57
#1

użytkownicy
mnie te zmiany za bardzo nie obchodzą. Te nowe amerykan sa słabe z wyjatkiem ostatniego HT ON jest fajny ! ale do niego długa droga :(

Ja tylko czekam na 8.3 - chińskie HT !!

PancerLake
Napisany 12 grudnia 2012 - 19:12
#2

użytkownicy
Co ciekawe ,aktualizacja ta przekonała mnie do podąrzania w strone M18 Hellcata :p

col_Kurtz
Napisany 12 grudnia 2012 - 19:30
#3

użytkownicy
Hellcat jest świetny. Szybki i ma pierd... walnięcie ;) Celne działo, polecam zabawę tym małym skubańcem - potrafi być bardzo uciążliwy ;)

PancerLake
Napisany 12 grudnia 2012 - 19:35
#4

użytkownicy
A którą drogą szedłeś do niego?

Tauchpanzer
Napisany 12 grudnia 2012 - 19:39
#5

użytkownicy
No cóż, szału z tą aktualizacją nie ma.

matejj
Napisany 12 grudnia 2012 - 19:43
#6

użytkownicy
ja trafilem grajac t29 na VII tier t71 chyba sie on zwie. Myslalem ze gowno mi zrobi, niestety jak sie okazalo po opadnieciu dymu walki, swoja seryjka prawie calego mnie zjechal w doslownie 10 sekund od fronta. Skur... . Teraz to LT sa potezniejsze niz ht czy medy ^^. Ta gra coraz smieszniejsza sie staje.

MIchal_PL96
Edytowany 12 grudnia 2012 - 19:56
#7

użytkownicy
jak poprzednik napisał, żadnego szału, tylko tyle, że straciłem eksperta USA
@matejj
sry, ale mnie ostatnio na T29 mało nie rozwalił churchill I <.< to bez problemu przebija każdy VII tier, ale jak pz IV przebijała VII to już było źle i musieli ją znerfić na takie gówno, tak gówno bo to z tego czołgu teraz zostało, pancerza to nie miało (chyba, że na schmaltrumie) a jedyną i największą zaletą był zajefajne działo, a teraz? pz III/IV jest lepszy bo o ile szybszy, a jakoś to, że KV-1 przebija VII z szybkostrzelnością strzał/5sek i dmg >150dmg i najlepszym pancerzem na V tierze to nie przeszkadza, bo ruskich sie nie nerfi...

Phobya
Napisany 12 grudnia 2012 - 20:41
#8

użytkownicy
odnowione mapy sa 4 a nie trzy jak stoi jak byk, jeszcze wytluszczone, w newsie, no jak tak mozna, rozumiem literowki w zdaniu, ale tak kolosalne bledy ? panie "redaktorze", no to nie przystoi ^^

col_Kurtz
Napisany 12 grudnia 2012 - 22:21
#9

użytkownicy
@PancerLake
Wybacz, ale po zmianie w drzewku i jego wyglądzie, nie potrafię tego z pamięci odtworzyć. Tzw. najkrótszą do niego. Chciałem spróbować TD z wieżą. Aha, przez Shermana E8 -> Slugger -> Hellcat. Slugger jakoś mnie nie urzekł, słabe działo, niezbyt szybki. Ot, takie pykadełko w porównaniu z HC :)

matejj
Napisany 12 grudnia 2012 - 22:39
#10

użytkownicy
i tak najbardziej epickie z tego newsa to "Prędkość obrotu czołgu została zmieniona z 45 na 46 stopni/s" hahaha

UciN
Napisany 12 grudnia 2012 - 22:43
#11

użytkownicy
Czy ktoś wie czy typek będzie dostępny w grze czy tylko w sklepie z podarunkami ?

Eomi
Edytowany 12 grudnia 2012 - 22:49
#12

użytkownicy
@UciN
O ile mi wiadomo Typ już ma nie być dostępny do kupienia.

Ja go natomiast mam i osobiście cieszę się z tych zmian. Type będzie lepiej przebijał samemu mając lepszy pancerz. Od boku nadal będzie mięciutki.

Swoją drogą zdziwiłem się wielce widząc na WIKI typa zrobionego ze złota, który jest (był) dostępny na chińskim serwerze i zarabia 2 razy tyle co zwykły type 59 :D Szczyt burżujstwa.

Ciekaw jestem jak wypadają te nowe czołgi premium. Informujcie na bieżąco :)

cptobi
Napisany 13 grudnia 2012 - 00:10
#13

użytkownicy
@MIchal_PL96

IS:
Grubość pancerza boków i tyłu wieży czołgów IS-122 i IS-85 zmieniono ze 100 mm na 90 mm.
Grubość pancerza płyty osłaniającej działo czołgów IS-122 i IS-85 zmieniono ze 100 mm na 60 mm.
KV-1S
Grubość pancerza boków i tyłu wieży czołgu KW-85 zmieniono ze 100 mm na 90 mm.
Grubość pancerza płyty osłaniającej działo czołgu KW-85 zmieniono ze 100 mm na 60 mm.
Grubość pancerza włazu dla dowódcy zmieniono ze 100 mm na 90 mm.
Т-34:
Grubość pancerza przodu wieży i płyty osłaniającej działo czołgu T34 mod. 1942 zmieniono z 60 mm na 52 mm.
Grubość pancerza boków wieży czołgu T34 mod. 1942 zmieniono z 45 mm na 52 mm.

,,ruskich sie nie nerfi"?

Mały Różowy Maus
Napisany 13 grudnia 2012 - 10:08
#14

użytkownicy
@ col_Kurtz

Slugger (Jackson) ma to samo działo co Hellcat :)

UciN
Napisany 13 grudnia 2012 - 12:30
#15

użytkownicy
Chodzą słuchy że typek będzie do kupienia tylko nie wiem czy w sklepie z podarunkami czy w sklepie w grze

MIchal_PL96
Napisany 13 grudnia 2012 - 14:06
#16

użytkownicy
@cptobi
wow, nerf of armor, that's so fucking terrible!
tylko czemu działo z VK3601(H) 8,8 cm KwK 36 L/56 ma staty:
132/171/44 Średnia penetracja (mm)
220/220/270 Średnie uszkodzenia
a KV-1S z 122 мм Д2-5Т
175/217/61 Średnia penetracja (mm)
390/390/465 Średnie uszkodzenia
takiego dmg nawet Tiger I nie ma, ba jeśli nie zrobisz na KT 10,5 cm KwK 46 L/68 to też takiego efektu jak VI tirem rusków nie osiągniesz. A nawet jeśli zrobisz to działo IX tieru to średni dmg to 320 a nie 390, już nie porównując z 122 мм БЛ-9 z IS-3, która bardzo lubi walić po >450dmg

Mały Różowy Maus
Napisany 13 grudnia 2012 - 14:34
#17

użytkownicy
@UciN

Jeśli w ogóle będzie do kupienia, to tylko i wyłącznie w sklepie z podarunkami.

GOŹDZIKOWA
Napisany 13 grudnia 2012 - 14:38
#18

użytkownicy
Wie ktoś czy nowe amerykańskie mają w dziale magazynek ??? Odp plis.

Scytian
Napisany 13 grudnia 2012 - 14:47
#19

użytkownicy
@MIchal_PL96
Następny narzekający na to że nerfią tylko niemców. Już mi się nie chce na takie coś odpowiadać. Grałeś kiedykolwiek Ruskami? Bo mi się wydaje że nie. W dziale nie tylko liczy się dmg i rof, ruskie 122 na tierze VI/VII mają okropną celność, że o aiming time nie wspomnę. VK3601 to dobry czołg, powiedziałbym nawet że lepszy od KW-1S. I nie przesadzaj, działo KW-1 wcale nie jest lepsze od działa pz IV(wiem bo gram obydwoma). Mówisz że pzIV ma słaby pancerz?? Według mnie wieża jest teraz lepiej opancerzona niż była.A nerf armora na IS i KW-1S nie jest dotkliwym nerfem? To może zamiast nerfa niech buffną o 10mm, zobaczymy jak będziesz płakać.

col_Kurtz
Napisany 13 grudnia 2012 - 15:07
#20

użytkownicy
@Mały Różowy Maus W rzeczy samej masz rację, pomyliłem maszyny i tiery. Szybko patrzyłem na drzewko, stąd moja pomyłka. Sluggera nie miałem i nie grałem nim - sorry za zamieszanie. Miałem na myśli poprzednika, czyli Wolverine`a.

MIchal_PL96
Edytowany 13 grudnia 2012 - 15:27
#21

użytkownicy
nie mam zamiaru grać ruskimi, nie mów, że kv ma słabe działo, to joke, wali po ponad 150
a co do buffa to niech sobie buffają, wisi mi to i powiewa, nie gram na VII czy VI tierze

Assire
Napisany 13 grudnia 2012 - 15:43
#22

użytkownicy
Jak nie masz zamiaru grać ruskimi, to z łaski swojej nie wypowiadaj się o nich, bo hm, gówno wiesz. A jak przytaczasz statystyki, to przytaczaj wszystkie czyli:

88 L56
celność: 0.38
czas celowania: 2.3s
exp potrzebny na zbadanie: 9500

122 D2-5T
Celność 0.46
czas celowania 3.4s
exp: 17000

I Scytian ma racje, co mi w moich ruskich po 390 alpha, jak albo nie trafiam, albo pójdzie w gąski, albo rykoszet. Hahaha, is3 lubi walić za ponad 450? A nie, napisałeś >450 czyli że za mniej, no tak, bardzo lubi walić za mniej niż 450. Powiem więcej, bardzo lubi walić za mniej niż 350.

Berni90PL
Napisany 13 grudnia 2012 - 16:11
#23

użytkownicy
@GOŹDZIKO4

Po T21 już mają.

MIchal_PL96
Edytowany 13 grudnia 2012 - 16:37
#24

użytkownicy
@Assire
yyy gdzie TY się uczyłeś matematyki? >450 znaczy więcej niż 450, Panie Filozof

Walter_NovotnyPL
Edytowany 13 grudnia 2012 - 17:55
#25

użytkownicy
@MIchal_PL96 zbyt dużo wymagasz od ludzi.

Droga administracjo (czy jak to tam się nazywa) proszę o zaktualizowanie listy medali.

Mały Różowy Maus
Napisany 13 grudnia 2012 - 18:25
#26

użytkownicy
No i już wiadomo, że nie będzie Type 59 na święta
http://worldoftanks.eu/news/51...set-december-14th-january-2nd/

Berni90PL
Napisany 13 grudnia 2012 - 18:57
#27

użytkownicy
strona nieaktywna

Mały Różowy Maus
Napisany 13 grudnia 2012 - 20:10
#28

użytkownicy
Zdjęli, ale była to oferta świąteczna sklepu i nie było Type. Był za to KV-5, a także Jagdtiger, tog, fcm, i inne rzeczy jak np. pakiet złożony z 7500 złota i 7,5 mln kredytów

mickey93
Napisany 13 grudnia 2012 - 21:32
#29

użytkownicy
podoba mi się to że nazwę luggera zmienili na bardziej realna czyli jackson

MIchal_PL96
Napisany 14 grudnia 2012 - 14:19
#30

użytkownicy
http://youtu.be/77cIaC4ov7g

Assire
Napisany 15 grudnia 2012 - 01:04
#31

użytkownicy
Dobra, racja, źle spojrzałem na znak. Ale nadal twierdzę że powinieneś zagrać ruskimi czołgami zanim zaczniesz krzyczeć, że ruski są OP. Na Isie 3 mam 491 bitew więc wiem, że jak walnie za ponad 450 to jest święto. Zagraj, wtedy pogadamy

Wpis został usunięty przez wortalowe służby porządkowe.
#32


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.