1920x1080 : 450 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Już od wczoraj można testować nową wersję gry oznaczoną numerkiem 8.2. Jeśli komuś nie szkoda na to czasu, jedyne co musi zrobić to ściągnąć tą INSTALKĘ. Należy przy tym pamiętać by nie kupować złota, a wszelkie postępy nie będą miały wpływ na właściwe konto (nie testowe).
Wśród nowych rzeczy znajdziemy chińskie drzewko czołgów - doskonała okazja to zapoznania się z rzadko spotykanymi wyrobami chińskimi. Przewrócone drzewa będą dawać premię do kamuflażu, a w garażu każdy będzie mógł zobaczyć czołgu cień! ...Dobra, a teraz przyznać się kto zwrócił uwagę, że do tej poru tego cienia nie było? Dodatkowo przerobiono niektóre obiekty otoczenia w oparciu o możliwości nowego silnika graficznego - cokolwiek to znaczy, jest zapewne zmianą na lepsze.
A poniżej kompletna lista zmian (miłej lektury):
- Nowe drzewko czołgów chińskich ( 17 pojazdów w tym czołgi lekkie, średnie i ciężkie ), wraz z dodaniem czołgu Renault NC-31, każdy gracz otrzyma dodatkowe miejsce w garażu.
- Nowa gałąź amerykańskiego drzewka czołgów: lekkie T21 i T71, średnie T69 i T54E1, ciężki T57 ( gałąź będzie odchodzić od czołgu średniego V tieru, M7 ).
- Wprowadzone zostaną następujące czołgi premium: brytyjski czołg cięzki TOG-2, Brityjski niszczyciel czołgów AT-15A, francuski czołg ciężki 1945 FCM 50t.
- Dla potrzeb nowego systemu renderowania przerobione zostały następujące mapy:
- Prochorowka
- Redshire
- Erlenberg
- Ruinberg
- Poprawiono odgłosy rykoszetów, trafień i przebicia pancerza.
- Poprawiono odgłosy pocisków uderzających w elementy otoczenia i ziemię.
- Poprawiono odgłosy dział małego kalibru.
- Dodano flagę Jordanii.
- Dodano osiągnięcie „Aleja Pattonów” za zniszczenie 100 czołgów Patton oraz M48A1 Patton III
- Czołgi zniszczone przed wprowadzeniem medalu zostaną i wszyscy gracze zostaną odpowiednio odznaczeni.
- Dodano Wyróżnienia – osiągnięcia bez stopni, które może zdobyć większa liczba graczy, kilkukrotnie w ciągu bitwy.
- ‘Szczęściarz’ – Bądź świadkiem zniszczenia wrogiego pojazdu przez inny wrogi pojazd, musisz znajdować się nie dalej niż 10 metrów od zniszczonego pojazdu.
- ‘Siła spokoju’ – Przetrwaj co najmniej 10 wrogich rykoszetów i trafień nie powodujących obrażeń z rzędu.
- ‘Spartanin’ – Przetrwaj rykoszet lub trafienie bez penetracji od wrogiego gracza. Twój pojazd musi mieć nie więcej niż 10% wytrzymałości w tym momencie.
- ‘Ranger’ – Zniszcz wszystkie wrogie czołgi lekkie w bitwie (co najmniej trzy).
- Przewrócone drzewa zapewniają w tej chwili bonus do kamuflażu podobny jak krzaki ( wcześniej w ogóle nie zapewniały bonusu do kamuflażu ).
- Zlikwidowano lub bardzo zredukowano wstrząsy czołgu na gruzie, torach i małych obiektach.
- Zmieniono zasięg słyszalności wystrzałów i trafień, zmieniono sposób, w jaki te efekty brzmią z dala.
- ‘Towarzysze Broni’ w tej chwili daje bonus do umiejętności ‘Mentor’
- Zmieniono na bardziej historyczne opancerzenie pojazdów: T-34/85, IS, Matylda.
- Zmieniono wagę kadłuba czołgu Churchill LL z 22,000 na 20,869 kg.
- Zmieniono masę silnika AEC A190 z 400 na 800kg.
- Zmieniono masę kadłuba Valentine LL z 8700 na 8300kg.
- Zredukowano ilość doświadczenia potrzebną do odkrycia silnika 2xLeyland164 do 310 punktów.
- Zwiększono koszt zbadania czołgu Churchill po Matyldzie do 11,500 punktów.
- Poprawiono sposób przyznawania odznaczenia ‘Snajper’
- ‘Służba Patrolowa’ w tej chwili wlicza się do medalu Kaya.
- Dodano czołg Panther M 10 do osiągnięcia: ‘Łowca’
- Zmiany grafiki, ulepszenia techniczne
- Zasięg rysowania obiektów został zwiększony; minimalny zasięg zwiększono z 400 do 600 metrów, a maksymalny z 1000 do 1400.
- Poprawiono rysowanie drzew i roślinności, co powinno zmniejszać problemy ze spadkiem ilości klatek na sekundę, kiedy w widoku snajperskim znajduje się dużo roślinności.
- Poprawiono problemy z płynnością gry na niektórych komputerach (zwłaszcza z kartami Radeon) na następujących mapach: Step, Południowe Wybrzeże, Autostrada, Kopalnie, Bezdroża, Klasztor.
- Poprawiono błędne wykrywanie jakości tekstur w ustawieniach grafiki.
- Zmieniono i poprawiono efekty zniszczeń w przypadku niektórych obiektów i budowli.
- Przerobiono niektóre obiekty otoczenia w oparciu o możliwości nowego silnika graficznego.
- Dodano cień czołgów w garażu.
- Dodano efekt zmniejszonej widoczności i jaskrawości emblematów i napisów w widoku pośmiertnym
- ikony modułów w lewym dolnym rogu dostały pasek postępu napraw.
- Poprawiono ostre kąty kamery w czasie interakcji z niektórymi elementami otoczenia w niektórych sytuacjach.
- Zmniejszono rozrzut pomiędzy pojazdami różnych poziomów w drzewku rozwoju.
- W drzewku rozwoju powrót do drzewka głównego został ułatwiony (poprzez kliknięcie na fladze zamiast linków czy odnośników)
- W drzewku rozwoju cena i wartość doświadczenia danego czołgu/modułu będzie wyświetlana niezależnie od tego, czy został on już zbadany czy też nie.
- W drzewku rozwoju będzie można sprawdzić brakującą ilość doświadczenia potrzebną do zbadania danego modułu lub brakującą ilość kredytów do jego kupienia.
- Sposób wyświetlania doświadczenia w drzewku rozwoju został zmieniony.
- Poprawiono oglądanie innych graczy w widoku pośmiertnym:
- Poprawiono wskaźnik utonięcia.
- Dodano wskaźnik pokazujący pusty magazyn amunicji.
- Dodano status modułów i członków załogi.
- Usunięto wyświetlanie uszkodzeń zadanych sojusznikom z ekranu podsumowania bitwy.
- Wyświetlana wiadomość „Nie można się połączyć. Prawdopodobnie połączenie jest blokowane przez zaporę” zmieniono na „Nie można podłączyć się do serwera. Prawdopodobnie trwa konserwacja serwera lub trzeba sprawdzić ustawienia połączeń”.
- Stara wiadomość o próbie zalogowania ze starej wersji klienta została zmieniona z „Pakiet wysłany na serwer zadziałał błędnie” na „Błąd przy autoryzacji połączenia. Prawdopodobnie Twoja wersja klienta gry jest stara lub uszkodzona”.
- Zmieniono sposób wyświetlania informacji o pancerzu ( bez wyświetlania samego pancerza )na czołgach: SU-5, T-46, KW-13, SU-85B, SU-101, Objekt 268, KW-2, KW-3, IS-3, KW-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502A, PzKpfw V Panther, Centurion Mk. 7/1, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, M6.
- Uporządkowano sposób wyświetlania czołgów brytyjskich.
- Całkowicie zmieniono okno sprzedaży czołgów.
- Znaleziono i usunięto błąd powodujący zniknięcie pocisku po trafieniu w jarzmo działa i uderzenie w działo bez jego uszkodzenia.
- Poprawiono błąd ze znikaniem pocisku po przebiciu pancerza warstwowego i odbiciu się od pancerza głównego.
- Poprawiono błąd powodujący zmianę czołgów w obiekty latające z powodu utraty pakietów przy wysokim pingu.
- Poprawiono zmianę pozycji i przesuwanie się celownika w widoku snajperskim.
- Poprawiono zbyt wysokie uszkodzenia zadawane taranowaniem w niektórych przypadkach.
- Zmieniono niski koszt napraw w przypadku zatopienia czołgu.
- Poprawiono blokowanie się czołgu na mapie globalnej po jego zatopieniu.
- Poprawiono błąd powodujący, że niekiedy zniszczony czołg wciąż otrzymywał doświadczenie za podświetlanie przeciwnika.
- Poprawiono rzadki błąd powodujący pojawianie się graczy w trybach, z których zrezygnowali.
- Poprawiono błąd, powodujący znikanie ognia ze zniszczonych pojazdów na względnie niskich dystansach.
- Poprawiono wygląd i niezgodność modelu kolizji w przypadku niektórych budynków i obiektów.
- Poprawiono możliwość wejścia do interfejsu przedbitewnego w ramach bitew specjalnych, z których nie można było potem wyjść.
- Poprawiono zaokrąglanie odsetka zwycięstw/porażek na niektórych okienkach statystyk.
- Usunięto z ekranu osiągnieć po bitwie informację o uszkodzeniach zadanych własnej maszynie.
- Poprawiono rzadki błąd powodujący że zniszczenie magazynu ammunicji nie było uwzględnianie na ekranie osiągnieć po bitwie.
- Poprawiono wpływ ustawień celownika snajperskiego na celownik w trybie zręcznościowym.
- Poprawiono błędy w wyświetlaniu statystyk po bitwie.
- Poprawiono błędy w kamuflażu Pz IV/V oraz A-32.
- Poprawiono modele i tekstury Objektu 268, T-46, IS-8.
- Poprawiono napisy i emblematy na czołgach KW-5 oraz M5 Stuart.
- Poprawiono błędy w modelach zniszczonych maszyn: Gw Panther, E 100, Lowe, Grille, Lorraine 39 L AM, Lorraine 40t, T25-2, Panther M10, Objekt 212, Objekt 704, AMX 13F3AM, AMX 105AM, ARL 44, Matylda, AMX 13-75.
- Poprawiono błędy efekt strzału z 8,8 cm KwK 43 L/71 na czołgu Tiger.
- Poprawiono efekt spalin wychodzących z rur wydechowych silnika B-2K na czołgu KW.
- Poprawiono nazwy niektórych czołgów amerykańskich.
- Poprawiono błędne wyświetlanie się trafień i penetracji na czołgach KW-1S oraz T110E4.
- Poprawiono opis odznaczeń „Specjalista” oraz „Snajper”
- Poprawiono opis medali de Laglanda.
No to do IV tieru nie masz żadnego Chinola tak naprawdę :)
fajny jest 59-16 który ma magazynek! mały zwrotny szybki i z niezłym działem.
nowi amerykanie hmm T71 jest chyba najbrzydszym czołgiem w całej grze poza tym jest szybki bez pancerza z dobrym działem
T69 trudno go ocenić bo przeważnie lądowałem nim w śród 14 X/IX tierowców ale i tak dawał radę
T54 hmm na razie jest lekko OP odbija pociski szybko przeładowuje magazynek(szybciej niż france)
T57 to samo co poprzednik tylko z jeszcze lepszym działem
oczywiście standardem jest nie możnośc dostania się na testy w miarę realnych porach
kiedy wpiszesz login i hasło to cały czas wciskasz enter i za jakieś 10 sekund jesteś.
Taaa... jasne WG jest złe. Francuzów znerfili??? Jakoś mi się nie wydaje. Brytoli nie ma z czego nerfić. Według mnie ten brak balansu wynika po prostu z tego że oni balansują z testów, a chyba wszyscy grający na teście wiedzą jaki tam jest poziom gry. Grałem wszystkimi państwami w Wocie i jakoś nie widzę dowodów na to że nie ma balansu, po prostu są czołgi które dominują na swoich tierach.
I jeszcze jedno. Wolałbyś żeby jakieś czołgi były OP? Czy może lepiej żeby był jako taki balans? Nie da się do końca zbalansować czołgów po teście, dlatego te nerfy, a nieraz nawet buffy.
Przecież i tak poziom tych czołgów zostanie w miarę wyrównany,a ze słabego czołgu nie da się zrobić OP.Poza tym niezależnie czy czołg jest OP,czy UP,czy UFO,to wszystko zależy od gracza.
niech WG loltraktorowi dało by pancerz 500mm penetrację 600mm i już by był OP