kliknij aby powiększyć
1600x1131 : 379 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w których zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Jedną z najważniejszych informacji dzisiejszego odcinka jest to, że patch 0.6.4 zostanie wgrany na nasze serwery najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu!




Patch 0.6.4 - klik:

ZingFreelancer: Overlordzie drogi, kiedy, oh kiedy możemy spodziewać się nadejścia w chwale boskiego patcha, by mógł zachwycić nas swą obecnością?
O: Waćpan nadziei tracić nie powinien. W tym tygodniu patch pojawi się na serwerach Rosyjskich [co też się stało - dop.tłum], w następnym na serwerze europejskim. Najprawdopodobniej.

Keulz: W jakim celu dodacie nowy, dynamiczny punkt obserwacyjny?
O: Wprowadziliśmy go, by testy wykrywania były bardziej wiarygodne. Zdarzało się, że stary punkt był blokowany niewielkim obiektem, który nie powinien zasłaniać celu całkowicie. Mając dwa punkty znacznie ograniczyliśmy szanse takiego zdarzenia.

Keulz: Dlaczego punkty, które są sprawdzane podczas testowania, czy dany czołg jest widoczny, zostały rozmieszczone na osiach symetrii pojazdu, zamiast na jego rogach?
O: Taki układ tych punktów zapewnia najbardziej dokładne wyniki sprawdzania widoczności.

CerVus: Jak mogliście osłabić ROF (szybkostrzelność) wszystkich niemieckich armat (które są teraz najsłabsze ze wszystkich) i nie dać nic (poprawić celności, obrażenia, PENETRACJĘ!) w zamian?
O: Moje obserwacje na temat pojazdów, którymi grałem po patchu:

  • Tygrys -> znacznie lepszy
  • KT -> trochę lepszy
  • JP -> zauważalnie lepszy
  • JT -> znacznie lepszy
  • Maus -> znacznie lepszy

Fredziosz: Chciałbym zapytać deweloperów, dlaczego planują osłabić 88? Gracze narzekają, że już jest to za słabe działa jak na swój poziom... Overlord - DLACZEGO?
O: Jest to drobna zmiana, którą wszyscy zauważyli, a praktycznie nikt nie zwrócił uwagi na to, że zmniejszyliśmy o 50% rozmiary modułów w modelu uszkodzeń Tygrysa i zmniejszyliśmy o 30-45% uszkodzenia modułów. Dodatkowo jeden magazyn amunicji został usunięty, mechanizm przeniesienia napędu i silnik zostały zmniejszone, oraz dokonaliśmy jeszcze kilku innych zmian. Da to bardzo zauważalny i pozytywny wpływ na grę Tygrysem.

seahawk: Pomimo, że popieram zmiany to pragnę przypomnieć, że Tygrys nie jest jedynym pojazdem, który cierpi przez działo 88/56 - jest nim również JPzIV.
O: Jedyny słabymi punktami JadgPz to stosunkowo niska penetracja działa i niskie obrażenia. Ma on jednak pewne cechy lepsze od pojazdów z jego poziomu, w tym szybkostrzelność, parametry pocisków i kamuflaż. Ujmując rzecz całościowo, nie jest to zły pojazd. Największym jego problemem jest penetracja, ale nie zawsze musisz atakować wrogie pojazdy od przodu, prawda? 132mm są wystarczające, aby uszkodzić większość czołgów z boków i tyłu, a nasze dane to potwierdzają. Po prostu nie graj Jpanzer tak samo jak SU-100, bo są to po prostu inne pojazdy. A poprawa działa 8.8 L/56 nie została wycofana, tylko opóźniona.

KIAEddZ: Overlord, możesz wyjaśnić osłabienie Obiekta 704? Co stoi za ograniczeniem o 40% możliwości ruchu działem? Tak samo co z ograniczeniem jego prędkości, które, moim zdaniem, zmieni styl grania tym pojazdem?
O: Są to potrzebne zmiany w balansie, które nie mają na celu ani osłabienie, ani wzmocnienie Obiektu 704 - raczej właśnie poprawę stylu grania. Ruch działem jest ważny, to prawda, aczkolwiek niszczyciel ten otrzymał bonus do HP oraz celowania. Jego prędkość nie jest tak istotna.

Szalona: co się stanie gdy okaże sie, że Lowe, dzięki większej penetracji pocisków, sprawuje się o wiele lepiej niż M6A2E1? Czy zmienicie statystyki tych czołgów, aby wyrównać ich szanse?
O: Zobaczymy, na ten moment nie mam żadnych danych z wersji 0.6.4

ZorinWarfield: Czy naprawdę chcecie wprowadzić opcję wyłączenia efektów ostrzału (wstrząsy ekranem)? Myślę, że wszyscy się zgodzimy, że to zły ruch.
O: Ten ruch jest kontrowersyjny, ale nie jest zły. I tak pewne osoby mogły to wyłączyć, to teraz będzie mógł każdy.

Nikola_Bathory: Czy w tym patchu dostaniemy skórki na pojazdy po stronie serwera?
O: Nie, skórki zaimplementujemy później, po wprowadzeniu pełnych drzewek technologicznych.




Zmiany w drzewku technologicznym - klik:

Lobo: Czy amerykański niszczyciel M10 dostanie dodatkowo brytyjskie, 17 funtowe działo?
O: Nie. Jeśli zamontujemy to działo na M10, to otrzymamy brytyjski niszczyciel czołgów :)

Orkel2: Jaka jest najlepsza armata, jaką mogę zamontować na M10?
O: 76mm AT Gun M1A2 lub 105mm AT SPH M4 L23. Nie wiem, które jest lepsze.

theta0123: W jaki sposób M103 będzie konkurencyjne w stosunku do IS-4 i VK4502? Ma od nich znacznie cieńszy pancerz. Nie chcemy kolejnego amerykańskiego słabego czołgu. Będzie miał lepsze przyspieszenie i zwrotność?
O: Zobaczymy. Na ten moment trudno o tym mówić. W żadnym wypadku nie będzie gorszy niż T34 [trudno stworzyć gorszy... - dop.tłum].

Ziggirat: Jeżeli załoga na moim KV jest już wytrenowana do 100%, i do tego ma już około 80% dodatkowej specjalizacji, to czy przetrenowując ją na KV1 czy KV2 ich umiejętności zostaną wyzerowane?
O: Wszystkie umiejętności załogi zostaną bez zmian

mspisz1: Byłoby miło, gdyby twórcy podali powód, dla którego pozbywają się T23.
O: Oba pojazdy, T20 i T23 są do siebie bardzo podobne i któryś musi zniknąć. T20 ma przyzwoite charakterystyki jak na tier 7. Dodatkowo usunięcie T23 nie jest ostateczną decyzją.

RoyalBengalTiger: Co myślicie na temat tego, by z T20 zrobić alternatywę dla "Easy 8"? (wtedy 90mm nie będzie dla niej dostępne), a T23 zastąpić T20?
O: T20 sprawdza się na poziomie 7 i nie ma potrzeby tego zmieniać.




URAL STEEL - klik

eviljezza: Czy drużyny, które pojadą do Moskwy na Ural Steel, otrzymają możliwość zwiedzenia muzeum Kubinka?
O: Tak, chcemy zrobić taką wycieczkę. Chociaż to będzie tylko część naszego planu.

Orkel2: Czy trudno jest obcokrajowcowi zwiedzić muzeum w Kubince? Czy przysłowiowy Kowalski z innego kraju może wystąpić o zwiedzanie i polecieć do Rosji, by obejrzeć Mausa oraz inne pojazdy? Myślę, że pytanie jest OK, zważywszy na to, że deweloperzy planują to dla finalistów.
O: Jest to całkiem łatwe (muzeum nie jest tajne, ale jest to jednostka wojskowa), jednak musi być osoba towarzysząca posiadające obywatelstwo rosyjskie.
http://www.tankmuseum.ru/inf_r.html
http://www.tankmuseum.ru/inf1_r.html




Clan Wars

Kaap: [A co z] narzędziami do obsługi klanów? Obecnie jesteś liderem klanu i to wszystko. Potrzebujemy narzędzia do promowania/degradowania członków klanu. Wbudowanych rang wewnątrz klanu. Przyznawania statusu oficerów. Wiadomość dnia, oddzielny kanał dla oficerów itd. itp. Są one bardzo potrzebne, ponieważ obecnie jest tylko jedno stanowisko na jedną osobę, która musi zarządzać wszystkim i jeden, wspólny kanał. Klany obecnie są... niczym.
O: Nowości w działaniu CW będą udostępnione wkrótce po patchu 0.6.4 i dostarczą narzędzi do zarządzania klanem.

Keulz: Tak sobie pomyślałem - czy rozważaliście wprowadzenie w Clan Wars pewnych terenów, w których byłoby ograniczenie poziomu pojazdów, jakimi możemy w nich walczyć, na przykład do VI tieru?
O: Tak, cały czas to rozważamy, aczkolwiek jeszcze nie zdecydowaliśmy się zmienić obecnego modelu CW.




Misz-masz

Souroy: AMX-50 120mm we francuskim drzewku będzie którym z jego licznych wariantów?
O: Tym - http://www.chars-francais.net/new/images/stories/galery/1951_amx50-120/amx%2050-120%20002%20photo%20amx.jpg

Nisu: http://shop.worldoftanks.ru/preorder/index.html - kiedy będzie dostępny w Europie?
O: Na razie to tylko zamówienie przedpremierowe. To urządzenie będzie można kupić dopiero, gdy zostaną zakończone nad nimi pracę. Z tego co mi wiadomo ma być dostępny także w krajach EU.

Szalona: Kiedu gracze EU będą mieć możliwość przeniesienia swoich kont z naszego serwera na serwer testowy, zamiast tych z RU?
O: Być MOŻE będą mogli to zrobić przy testach otwartych patcha 0.6.5

Keulz: Czy planujecie poprawić sztuczną inteligencje? Pytam, bo czasami inteligencja graczy w mojej drużynie naprawdę zawodzi...
O: Czytanie i medytacja pomaga w zwiększaniu IQ... Yup, zamierzamy ją poprawić.

I na koniec, a propos powyższego:

Sictirus: Dlaczego rosyjskie czołgi mają najlepsze działa, najlepsze pancerze, lepszą prędkość, najlepsze penetrację dział i zadawane obrażenia? Balans? SF historia z waszej wyobraźni? Jesteście żałośni, ty i twoja firma. Jestem z kraju byłego bloku wschodniego i rozpoznam osobę, której wyprano mózg na temat reżimu komunistycznego.
O: Respektuję twoje opinie i poglądy polityczne, ale nie mają one nic wspólnego z balansem gry.


Dyskusja
Aktualnie nie ma wpisów powiązanych z tym tematem

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.