kliknij aby powiększyć
1600x1000 : 275 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Niedługo ;) nadejdzie patch 0.7.5, który wprowadzić ma dużo zmian w statystykach, czyli uwielbiane przez forumowych krzykaczy buffy i nerfy, oraz dodać nowe pojazdy do gry. Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie nowości:

Nowe czołgi średnie tieru 10:

  • T62a
  • E50m
  • M48(Patton III)

Nowy czołg - ELC AMX - w drzewku francuskim na 5 tierze, od tieru 5 w góre wszystko idzie o jeden tier do góry. Oznacza to, że AMX12t będzie tierem 6, a Batchat Tierem 10. Jeżeli posiadamy w garażu AMX12t, to dostaniemy AMX12t na tierze 6 + ELC AMX + slot i załogę na ELC AMX. Batchat zostaje automatycznie przeniesiony na Tier 10.

Nowe niszczyciele czołgów tieru 10:

  • T110E4
  • T110E3
  • Obj 268
  • AMX 50 Foch 155
  • Jagdpanzer E100

Nowy czołg - Jagdpanther II - który będzie na tym samym poziomie co ferdek.

Nowy brytyjski pojazd premium "Black Prince"

Będą również nowe tereny do walki:

  • Port
  • Autostrada
  • Cichy Brzeg

Poza tym:

  • Zmiany w systemie obrażeń/uszkodzeń załogi oraz modułów
  • Poprawiono crashe gry podczas powrotu do garażu
  • Poprawiono gęstość niektórych krzaków
  • Dużo małych zmian w UI
  • Zmiany w MM dla wielu pojazdów
  • Rebalans tieru II i III TD
  • Zmiany w zarobkach i kosztach napraw niektórych czołgów
  • Rebalans TD tieru II i III

Wszystkie pojazdy:

  • Tier II TD: maksymalna prędkość cofania - 8km/h
  • Tier III TD: maksymalna prędkość cofania - 12km/h

T18

  • Poprawiono manewrowość na rożnych typach gruntu
  • Troszkę zmniejszono HP
  • Zmiany (nerf) w parametrach wszystkich dział

AT-1

  • Zmieniono manewrowość na drugim zawieszeniu
  • Zmniejszono prędkość obrotu
  • Zmniejszono RoF dla kilku dział

PanzerJäger I

  • Zmniejszono współczynnik kamuflażu podczas ruchu
  • Zmieniono manewrowość
  • Zmiany (nerf) w parametrach wszystkich dział

T82

  • Zmniejszono współczynnik kamuflażu podczas ruchu
  • Zmniejszono pancerz
  • Zmiany w manewrowości
  • Zwiększono rozrzut działa podczas strzelania w ruchu
  • Zmniejszono zasięg widzenia do 370m
  • Zmiany (nerf) w parametrach wszystkich dział

SU-76

  • Zmniejszono ilość Hp
  • Zmiany w manewrowości
  • Zmniejszono prędkość obrotu
  • Zwiększono rozrzut podczas strzelania w ruchu
  • Zmiany (nerf) w parametrach wszystkich dział

Marder III

  • Zmniejszono współczynnik kamuflażu podczas ruchu
  • Zmiany w manewrowości
  • Zmniejszono prędkość obrotu
  • Zmniejszono zasięg widzenia do 360m
  • Zmiany (nerf) w parametrach wszystkich dział

Renault UE 57

  • Zmniejszono zasięg widzenia do 360m

Zmiany w Francuskich SPG&TD z patcha 7.4

Somua S35:

  • Zmniejszono RoF dla dział 90 mm canon DCA 30 AC i Canon de 105 mle. 1930 Schneider AC
  • Dla wszystkich dział, poza 105, rozrzut podczas ruchu i obrotu zostanie zwiększony

ARL V39

  • Zmniejszono RoF dla dział 90 mm canon DCA 30 AC i Canon de 105 mle. 1930 Schneider AC

AMX AC Mle 1946

  • Prędkość cofania 12 km/h
  • zmniejszono HP
  • Zmieniono manewrowość
  • Zmniejszono RoF dla wszystkich dział

AMX AC Mle. 1948

  • Zmieniono manewrowość
  • Zmniejszono RoF dla wszystkich dział

AMX 50 Foch

  • Zmieniono manewrowość
  • Zmniejszono HP
  • Zmniejszono RoF i celność dla wszystkich dział
  • Zwiększono rozrzut po strzale

...i tak dalej. Cała listę zmian znajdziecie tutaj. Oczywiście WG przypomina, że nie jest to ostateczna lista i może ulec zmianie. Dokładne liczby zostaną podane przed oficjalnym wypuszczeniem patcha.


Dyskusja
UciN
Napisany 12 lipca 2012 - 19:48
#1

użytkownicy
Kurdę ferdek został na swoim miejscu a obok dodali Jagdpanther II nie wiem po co

nomad525
Napisany 12 lipca 2012 - 19:56
#2

użytkownicy
A co z tymi co mają jakiś czołg na danym poziomie na linii do batmobila i zostanie ta linia zmieniona to zostanie ten czołg dzięki czemu zyskamy jeden tier do przodu, czy dostaniemy poprzedni czołg?

deadman998
Napisany 12 lipca 2012 - 20:04
#3

użytkownicy
Jeśli masz bata to będziesz go miał na 10T. A tego jagdpanther II zrobili chyba po to, żeby mieć mniej roboty z nowymi td niemieckimi ;)

Mały Różowy Maus
Napisany 12 lipca 2012 - 20:41
#4

użytkownicy
Ten brytyjski premium to Matilda Black Prince. To bardzo ważne, by podawać pełną nazwę, bo jeszcze jeden brytyjski Black Prince będzie czołgiem ciężkim (była to rozwojowa wersja Churchilla).

mega
Edytowany 12 lipca 2012 - 21:09
#5

użytkownicy
całkiem całkiem , pozatym wiele ludzi się głowi gdzie dodadzą tego jag p 2 ,zostanie wstawiony za ferdka a , a ferdka zrobią po środku
i będzie można go odblokować tigerem p , a potem na nim można odblokować jagtigera
oraz jagpanterom można odblokować ferdka
http://worldoftanks.eu/dcont/f...es/germany_tree_full(eu)-2.jpg coś takiego
o leopard 1 też będzie nowoczesny czołg

wok22
Napisany 12 lipca 2012 - 22:10
#6

użytkownicy
jesli mam AMX 12t w garazu, to po zmianie jego tieru na 6 dostane tego nowego francuzika gratis?

mickey93
Napisany 12 lipca 2012 - 22:11
#7

użytkownicy
@mega
problem w tym że w patchu 0.7.5 mieli dodać JPII i wszyscy myśleli że zrobią tą tak jak w drzewku niedawno publikowanym i teraz zupełnie nie rozumiem po co WG przerzuca doświadczenie z ferdka na jagtigera? skoro wszystko jest po staremu?

Vampir750
Napisany 12 lipca 2012 - 22:37
#8

użytkownicy
Witam wszystkich,
Mam małą prośbę czy jeżeli są tu osoby które wiedzą jak opublikować albo udostępnić ikony tych wyżej wymienionych czołgów bym był bardzo wdzięczny ;)
Pozdrawiam

paweldyl
Napisany 12 lipca 2012 - 22:41
#9

użytkownicy
Witam mam problem nie widzę w sklepie czarnego księcia co może być problemem? proszę o pomoc.

Walter_NovotnyPL
Napisany 12 lipca 2012 - 22:45
#10

użytkownicy
Marder II a nie III.
Na forach najgłośniej było o JagdPanterze II więc dali ją na próbę. Znajdzie się w jej ostatecznym miejscu nie naruszając drugiej gałęzi niemieckich niszczycieli i ostatecznie kończąc pierwszą.

aryanek
Napisany 12 lipca 2012 - 23:15
#11

użytkownicy
Czy moze ktoś napisać z testu ile potrzeba Xpa do odblokowania nowych MT i TD?

Mały Różowy Maus
Napisany 13 lipca 2012 - 00:35
#12

użytkownicy
@mickey93

Przerzuca, bo ludzie zbierali na Ferdim doświadczenie potrzebne do wynalezienia Jagdp E-100. Po zmianach w koncepcji niemieckich TD już nie będzie takiej możliwości. Dlatego XP z elitarnego (!) Ferdi jest przerzucane do Jagdtigera, bo z niego można wynaleźć JP E100.

@paweldyl

W tym patchu jest dostępny tylko dla supertesterów. Zwykli gracze będą się mogli nim pobawić przy okazji testu kolejnego patchu.

@aryanek
M48A1 - 160 000 (ale potem jeszcze 45 000 by wynaleźć w M48 najlepsze działo)
T110E3 - 241 000
T110E4 - 211 000
T-62A - 200 000
Obj. 268 - 301 000
E50 Ausf M - 183 010
JagdPz E100 - 210 000
AMX Foch 155 - 290 000
BatChat - 200 000

mickey93
Napisany 13 lipca 2012 - 02:00
#13

użytkownicy
No i w starej koncepcji ferdek byl w lini z jagdpzE-100 i jest tak samo a przez to całe przerzucanie ludziom nagle znikł eksp na jt bo zastapił go ferdkowy

Walter_NovotnyPL
Napisany 13 lipca 2012 - 07:44
#14

użytkownicy
Witam. Czy mógłby ktoś podać statystyki nowych TD?

leviatan6
Edytowany 13 lipca 2012 - 08:37
#15

użytkownicy
"Pojazdy premium Dicker Max i Super Pershing zostały dodane do gry."

Super Pershing: złom jakiego mało (na testowym za 7200 złota)
Dicker Max: bardzo przyzwoity TD na V tierze, dmg ok 300 za strzał (3200 złota !!!)

edit: literówka....D.Max to VI tier :-)

Mały Różowy Maus
Edytowany 13 lipca 2012 - 08:13
#16

użytkownicy
@mickey93

??????
Powiedz mi, po kiego czorta komuś XP na elitarnym Ferdku skoro ma wynalezionego JT? Możesz jedynie wydać kupe złota na konwersowanie tych ponad 100 tys. XP co niektórzy nim nabili. Nic innego z Ferdiego nie wynajdziesz. A z JT możesz wynaleźć JP E-100. I XP z Ferdka powinno być dodane do tego na JT, a nie go zastępować, jak piszesz.

@leviatan6

DickerMax to tier VI

hedszot :)
Napisany 13 lipca 2012 - 08:18
#17

użytkownicy
będą równiez nowe tereny to walki. jaki błąd

Mały Różowy Maus
Napisany 13 lipca 2012 - 09:35
#18

użytkownicy
@ Walter_NovotnyPL

Szczegółowych nie chce mi się przepisywać, sorry, ale podam generalną charakterystykę.

HP około 2000 (np. T110E4 2050 a JPzE100 2300)

Działa mają przebijalność 295-303 mm

RoF niski JPE100 tylko 2,4 strz/min 155 mm działa tylko trochę ponad 3 strz/min

średnie zniszczenie od 850 HP do 1100 HP (JpE100 najwięcej)

prędkość - najwolniejszy jest chyba T110E3 - 26 km/h a najszybszy pewno Foch (nie zajrzałem jednak ile). Obj 268 wyciąga aż 48 km/h

opancerzenie porównywalne z ciężkimi czołgami X tieru, aczkolwiek
Obj 268 ma z grubsza pancerz IS8. T110E3 ma natomiast wzmocniony pancerz w stosunku do T110E5

generalnie z tego co widziałem są zdecydowanie lepsze niż TD 9 tieru, T110E4, którym już sporo pograłem, jest o niebo lepszy od T30 w każdym aspekcie (także większa celność i szybsze celowanie).

twamorda [PD_W]
Edytowany 13 lipca 2012 - 15:16
#19

użytkownicy
@Mały Różowy Maus

Chodzi o to, że ludzie myśleli, że będzie druga linia niemieckich TD, w którym Ferdas byłby w drugiej linii i prowadził do Stuga E-100.

http://world-of-tanks.eu/_aktu...tanks_eu_-_aktualnosc_53_1.jpg

Dlatego zbierali na nim expa, a WG postanowiło narazie nie wprowadzać drugiej linii TD, więc przenieśli doświadczenie z elite Ferdka na JT, żeby miećna JgPz E-100 na X tierze.

Bez nerwów ;)

Mały Różowy Maus
Napisany 13 lipca 2012 - 11:29
#20

użytkownicy
@twamorda [PD_W]

Myślałeś, że tego nie wiem?? Kilka postów wyżej napisałem "Przerzuca, bo ludzie zbierali na Ferdim doświadczenie potrzebne do wynalezienia Jagdp E-100. Po zmianach w koncepcji niemieckich TD już nie będzie takiej możliwości." Więc wpierw przeczytaj wątek, a potem kogoś pouczaj, bo teraz wyszedłeś na, hmmm, cóż, niezbyt rozgarniętego osobnika.

A powiedzenie komuś per koleś, jest po prostu chamskie.

gamer
Napisany 13 lipca 2012 - 11:44
#21

użytkownicy
Mialem 88k ekspa na jt a na tescie mam 0. Bug?

Mały Różowy Maus
Napisany 13 lipca 2012 - 12:06
#22

użytkownicy
@gamer
koniecznie zgłoś developerom, bardzo możliwe, że coś schrzanili w mechanizmie przerzucającym XP z Ferdynanda.

Po polsku możesz to zrobić tutaj http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/724-otwarty-test-75/

gamer
Napisany 13 lipca 2012 - 12:32
#23

użytkownicy
Okazuje sie ze wg podmienilo exp z ferdka (mialem 0 na nim) co bylo zapowiedziane ale powinni go przeniesc a nie zamienic

twamorda [PD_W]
Napisany 13 lipca 2012 - 14:46
#24

użytkownicy
@Mały Różowy Maus
To ja już nie powiem na kogo Ty wyszedłes, pisząc tamtego posta...

Mały Różowy Maus
Napisany 13 lipca 2012 - 15:18
#25

użytkownicy
@twamorda [PD_W]
A nie wpadło ci do głowy, że po prostu go nie rozumiesz? Pisałem o tym, ze nie ma sensu zostawiać XP na Ferdku, bo do niczego już się nikomu nie przyda. A pisałem to do Mickeya, który krytykował ideę przenoszenia XP. Teraz zresztą widzę, że pił do tego, iż XP z Ferdka na teście zastępuje XP Jagdtigera, a nie jest do niego dodawane, ale to jest błąd WG, który z pewnością będzie poprawiony w ostatecznej wersji patcha.


twamorda [PD_W]
Napisany 13 lipca 2012 - 15:31
#26

użytkownicy
@Mały Różowy Maus

Tak wiem rozumiem, koniec tematu, nie zrozumialem Cię.

capol2
Napisany 13 lipca 2012 - 20:11
#27

użytkownicy
http://worldoftanks.eu/news/3090-75-update-overview-pl/

jest i polska wersja!!!

troche eko zmienia, no coz niestety na wyskich tierach na gorsze, a oczywiscie lowe ma zwiekszona rentownosc, slabo sie sprzedaje to wystarczy mala oferta i juz wszystko wraca do normy.. ehh tylko czemu zmniejszaja zarobki na tych tankach ktore zarabiaja wiecej niz inne na tym samym tierze skoro moga wlasnie w nich zwiekszyc zarobki? no ale wedlug WG lowe bedzie zarabial wiecej to na nim sobie zarabiajmy ;/


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.