kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1434 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Open test 7.5
Nisu, Czwartek, 12 lipca 2012, 19:22
Tagi: open, test, 7.5, medy, nowe mapy, td, medy, tieru 10


Open test kolejnej aktualizacji, czyli 7.5 został rozpoczęty. Do testów nowe czołgi 10 tieru, 3 nowe mapy, oraz kilka premiumów i 2 nowe czołgi zwykłe.

Aby wziąć udział w teście należy utworzyć osobny katalog z grą w wersji 7.4, następnie pobrać ten plik, i uruchomić grę przez launcher, powinno się pobrać ~350mb.

Poza tym należy posiadać konto z przed 28 czerwca tego roku.

Lista zmian

  • Dodano trzy nowe mapy: Port, Autostrada, Cichy brzeg.
  • Dodano nowe czołgi średnie X tieru: E-50 Ausf. M, T-62A, M48A1
  • Dodano nowy francuski czołg lekki V tieru: ELC AMX
  • Dodano nowy niemiecki niszczyciel czołgów VIII tieru: Jagdpanther II
  • Następujące francuskie czołgi lekkie i średnie zostaną przesunięte o 1 tier wyżej: AMX 12t, AMX 13 75, AMX 13 90, Lorraine 40t, Bat Chatillon 25t.
  • Dodane nowe niszczyciele czołgów X tieru: JagdPz E-100, Obiekt 268, AMX 50 Foch 155, T110E3, T110E4.
  • Dodano obsługę brytyjskiego drzewka.
  • Pojazdy premium Dicker Max i Super Pershing zostały dodane do gry.
  • Zarobki i koszt naprawy niektórych czołgów zostały zmodyfikowane.
  • Zmodyfikowano mechanizm losujący dla większości pojazdów. Gracze w normalnej sytuacji nie będą mogli spotkać przeciwników o tierze większym lub mniejszym o 2.
  • Całe doświadczenie z elitarnego Ferdynanda zostanie przeniesione na JagdTigera.
  • Niszczyciele czołgów II i III tieru zostały poddane zrebalansowaniu.
  • Na podstawie statystyk uzyskanych po wprowadzeniu aktualizacji 7.4, statystyki francuskich niszczycieli czołgów i dział samobieżnych zostały zmodyfikowane (w większości osłabione).
  • Na podstawie statystyk uzyskanych po wprowadzeniu aktualizacji 7.4, statystyki następujących sowieckich czołgów ciężkich zostały zmodyfikowane (głównie polepszone): Т-150, КW-3, КW-4, SТ-1, IS-4.
  • Na podstawie statystyk uzyskanych po wprowadzeniu aktualizacji 7.4, statystyki niemieckich czołgów ciężkich X tieru zostały zmodyfikowane (głównie polepszone).
  • Z powodu wprowadzenia czołgów średnich X tieru, następujące czołgi średnie IX tieru zostały zrebalansowane: E-50, M46 Patton, Т-54.
  • Poprawiono ikonę francuskiego działa samobieżnego AMX 105 AM.
  • Poprawiono nazwę i parametry ulepszonego zawieszenia francuskiego działa samobieżnego Lorraine 155 51.
  • Poprawiono „zygzakowaty” kamuflaż na amerykańskim niszczycielu czołgów M18 Hellcat.
  • Naprawiono błąd powodujący niemożność kupienia podstawowego silnika M24 Chaffee po jego sprzedaniu.
  • Poprawiono drobne błędy w modelach wizualnych następujących pojazdów: AMX AC Mle 1948, ARL 44, IS-8
  • Zmieniono opancerzenie IS-8.
  • Naprawiono błędy w opancerzeniu francuskiego niszczyciela czołgów: AMX 50 Foch
  • Poprawiono nazwę niszczyciela czołgów Somua Sau 40 (wcześniej znanego jako Somua S-40).
  • Następujące sowieckie czołgi średnie i niszczyciele czołgów zostały poddane zrebalansowaniu:
  • T-28: czołg został zrebalansowany, działo F-30 zostało usunięte.
  • T-34-85 i T-43: działo 100mm D10T zostało usunięte, działo 85mm D5T-85BM zostało ulepszone, dodany został silnik V-54K.
  • KW-13 został zrebalansowany.
  • SU-85: działo 107mm ZiS-6S zostało usunięte, działo 85mm D-5S-85BM zostało dodane, czołg został zrebalansowany.
  • Zmodyfikowano mechanikę uszkadzania załogi za pomocą pocisków odłamkowo-burzących.
  • Od teraz trafienie modułu wewnętrznego pojazdu będzie zadawało obrażenia nawet jeśli pancerz nie został przebity.
  • Poprawiono okrzyk „We hit them hard”, który czasami był słyszalny w momencie podpalenia wrogiego pojazdu.
  • Naprawiono błąd powodujący zamknięcie gry w momencie powrotu do garażu.
  • Vivox został dodany do biblioteki chatu głosowego (Vivox będzie od teraz obsługiwany przez klienta gry).
  • Zmodyfikowano gęstość niektórych krzaków, co ma wpływ na ich wartość kamuflażu.
  • Poprawiono brak możliwości wyświetlana symbolu „WoT” na białej fladze w boju spotkaniowym.
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący pozostawienie pokoju treningowego w stanie aktywnym po usunięciu pokoju.
  • Dodano i zmodyfikowano porady wyświetlane w czasie walki.
  • Poprawiono błąd powodujący niepoprawne wyświetlenie ekranu logowania w momencie szybkiego uruchomienia klienta po odpaleniu launchera.
  • Zmodyfikowano wyświetlanie porad w czasie odtwarzania powtórek widocznych po najechaniu kursorem na konkretny przycisk.
  • Dodano możliwość przywracania doświadczenia w oknie wymiany doświadczenia po kliknięciu na okienko przy pojeździe.
  • Poprawiono wyświetlanie uszkodzonych modułów w trybie pośmiertnym u sojuszników w czasie oglądania powtórek.
  • Poprawiono opcję naprawy zawieszenia po wciśnięciu Ctrl + LPM na obrazku.
  • Poprawiono położenie przycisków przesuwania w karuzeli czołgów w stosunku do ich rzeczywistego położenia.
  • Poprawiono sposób ustawienia okna plutonu w garażu.
  • Dokonano modyfikacji okna pomocy dostępnego po kliknięciu przycisku F1.
  • Poprawiono skrócone nazwy czołgów widoczne w czasie ładowania mapy.
  • Poprawiono umiejscowienie ikony pojazdu przy opisie historycznym.
  • Dodano informację dotyczącą kompensacji konta premium w sytuacji wykonywania prac konserwacyjnych na serwerze.
  • Minimalnie zmieniono kolory ikon na minimapie.
  • Zmieniono warunki zdobycia i opis medalu Fadina.
  • Poprawiono błędy w filtrze chatu.
  • Poprawiono sposób wyświetlania paska wytrzymałości nad czołgami, które straciły całą załogę.
  • Poprawiono sposób działania „Uwaga na sektor X” w czasie korzystania z minimapie o najmniejszej skali.
  • Poprawiono okienko opisujące odznakę mistrzowską.
  • Poprawiono opis odznaki mistrzowskiej.
  • Poprawiono zmianę koloru markerów w momencie włączania lub wyłączania „alternatywnego zestawu kolorów”.
  • Poprawiono sposób wyświetlania „alternatywnego zestawu kolorów” w pokojach treningowych.
  • Poprawiono opisy niektórych umiejętności i atutów.
  • Poprawiono kilka błędów w interfejsie treningu.
  • Poprawiono kilka błędów na mapie Bezdroża.
  • Na mapie Lotnisko dodane zostały samoloty w powietrzu.

Zapraszam do testowania. Poza tym, niedługo pojawi się news dla osób które nie mogą uczestniczyć, lub nie mają czasu na testy. Będzie zawierać screeny i statystyki nowych pojazdów.

Źródło: World of tanks

Dyskusja
Sasilton
Napisany 12 lipca 2012 - 19:32
#1

użytkownicy
Poprawiono wykorzystanie wielowątkowości

na to czekam

DupaJas
Napisany 12 lipca 2012 - 20:02
#2

użytkownicy
Na razie to się zalogować coś nie mogę, byłem w kolejce jakiś czas, zaskoczyło logowanie i czekam znacznie dłużej.
Aktualizacja szybka, mała.


- Od teraz trafienie modułu wewnętrznego pojazdu będzie zadawało obrażenia nawet jeśli pancerz nie został przebity.

W końcu nie będzie krytyków za zero, o zalogowało, ppa. :]

Mały Różowy Maus
Napisany 12 lipca 2012 - 20:42
#3

użytkownicy
Są krytyki za zero, już parę razy rąbnąłem w gąski bez zmniejszenia HP przeciwnika, a rąbałem z działa co ma 850 średniego dmg :)

vaker94
Napisany 12 lipca 2012 - 21:56
#4

użytkownicy
za dużo dzieci źeby wejść, ja próbuja od 18-stej i ch..uja z tego

Giray
Napisany 12 lipca 2012 - 22:00
#5

użytkownicy
mialem pod rząd 5 razy krytyków za zero, co ciekawe złote pestki wchodzą dużo częściej. Czyżby w ten sposób WG zachęcał do ich kupowania???

Berni90PL
Napisany 12 lipca 2012 - 22:30
#6

użytkownicy
Ja bym tylko chciał sreena drzewka niemieckiego bo jestem ciekawy jak ta pantera będzie ulokowana. Jak ktoś gra to proszę wrzucić tutaj linkiem będę wdzięczny.

Giray
Napisany 12 lipca 2012 - 22:46
#7

użytkownicy
jest w drzewku na miejscu ferdka, ferdek na prawo od jp2. JT mozesz wynajdywac dwiema drogami, na jp2 z jp trzeba miec 75k expa. Jezdzi jak panther2, ogolnie bardzo dobry tank, mam tylko zastrzezenie co do zbyt malego kąta wychylen działa

Walter_NovotnyPL
Napisany 12 lipca 2012 - 22:48
#8

użytkownicy
Mowa o modułach wewnętrznych. Dlaczego trafienie w gąski miałoby zabierać hp?

DupaJas
Napisany 12 lipca 2012 - 22:48
#9

użytkownicy
Ale gąsienice są elementem zewnętrznym, tak ma być, gorzej z tymi co krytyk i jechał dalej.

Super Pershing jest ******* wolny. :D
Dicker Max (co za nazwa :P) chyba lepszy jest, mam nadzieję, że więcej zarobi niż Churchil.

mickey93
Napisany 13 lipca 2012 - 02:05
#10

użytkownicy
Berni na razie jest po staremu tylko teraz obok ferdka jest 2 jagdpantera

hedszot :)
Edytowany 13 lipca 2012 - 08:13
#11

użytkownicy
fajnie

by dorobili chociaz troszke brytyjskich czołgów. :)

twamorda [PD_W]
Edytowany 13 lipca 2012 - 09:54
#12

użytkownicy
@hedszot :)

Możliwe, że dorobią w następnym patchu 0.8.0, razem z fizyką, choć mi się w to nie chce za bardzo wierzyć..

No cóż, zobaczymy,czy i tym razem WG nas pozytywnie zaskoczy... (chodzi mi o fizkę)

:)

Berni90PL
Napisany 13 lipca 2012 - 11:05
#13

użytkownicy
A z czego jeszcze można do ferdka dość z tygrysa P? a jak tak to ile Doświadczenia trzeba?

Mały Różowy Maus
Napisany 13 lipca 2012 - 11:43
#14

użytkownicy
@ DupaJas

Krytyk i jechał dalej też się zdarza.
Dicker Max to nazwa historyczna modelu użytego na froncie. Nadali ją niemieccy żołnierze. Nazwa oficjalna - Pz.Sfl.IVa - jest ciężka do zapamiętania i użycia, a w dodatku prawdopodobnie jeszcze w tym roku dojdzie nam Pz.Sfl.IVc jako normalne TD V tieru :)

@hedszot :)

W 0.7.5 jest wsparcie dla brytyjskich czołgów (miejsce w sklepie, decals, i inne pierdołki, więc niewykluczone, że w następnym patchu wjadą Bryty).

@Berni90PL
Ferdiego cały czas można wynaleźć z Jagpanthery. W obecnej wersji testu nie można go jeszcze wynaleść z Tigera P. Nie wiem, czy to błąd, czy też dodadzą ten łącznik później. W wersji ostatecznej Ferdiego będzie można wynaleźć z Tigera P i Jagpanthery (koszt około 75 k XP), a Ferdi będzie prowadził do Jagdtigera (jak teraz), ale będzie takim stojącym z boku odszczepieńcem podobnie jak to jest w przypadku KV-2, czy KV-13.

Prezes
Napisany 13 lipca 2012 - 11:59
#15

użytkownicy
A ja w trybie snajperskim nie mam czarnej otoczki, też tak macie czy tylko ja ? nie używam żadnych modów

NiKuTa
Napisany 13 lipca 2012 - 13:02
#16

użytkownicy
"Całe doświadczenie z elitarnego Ferdynanda zostanie przeniesione na JagdTigera."

Co to ma znaczyć. - Kasacje całego expa z JT. BO po zalogowaniu mam exp na O a powinienem mieć około 30-40 tys. bo już jakiś czas temu zacząłem expic do JP E-100.

Pozatym jest tyle krytyków za 0 hp ze głowa mała. nawet jest ich wieęcej niz w 7.4

johnny1234
Napisany 13 lipca 2012 - 20:24
#17

użytkownicy
Aktualizacja do bety stanęła na 77%...

Prezes
Napisany 14 lipca 2012 - 00:54
#18

użytkownicy
@johnny1234
też tak miałem 77% i stało chyba z 15 20 minut potem 78 i znowu stoi z 8 minut potem już trochę szybciej było ale i tak aktualizowało się z godzinę :/


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.