kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1261 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Drugi test aktualizacji 7.4
Endriu, Czwartek, 7 czerwca 2012, 21:28
Tagi: Drugi test aktualizacji 7.4


Dziś o godzinie 18 twórcy Word-of-Tanks uraczyli nas informacją co do drugiego testu 7.4. W czasie jego trwania dostępna będzie specjalna wersja aktualizacji 7.4, w którą będziecie mogli zagrać tylko na serwerze testowym. Przewidywana data zakończenia testu aktualizacji 7.4 to 12 czerwca 2012.

Z powodu dużego zainteresowania udziałem w testach nowych wersji World of Tanks, limit zalogowanych graczy został ustalony na 26000.

Aby zagrać na tescie trzeba wykonać 2 kroki:

1. Ściągamy klienta testowego do oddzielnego folderu:

Pełen testowy klient gry w pierwszej wersji testowej aktualizacji 7.4 (3.1 GB).
Launcher automatycznie zaktualizuje pierwszą wersję klienta testowego do drugiej wersji po jego uruchomieniu.

Plik torrent zawierający pełnego klienta w wersji 7.4.

2. Uruchamiamy grę :)

Lista zmian wprowadzanych do drugiego testu aktualizacji 7.4:
  • Usunięto mapy Komaryn i Bagno z listy map losowych.
  • Zwiększono czas niezbędny dla zdobycia bazy w boju spotkaniowym.
  • Naprawiono błąd związany z czerwonym kwadratem w garażu.
  • Naprawiono błąd związany z obniżaniem obrażeń w momencie trafienia w zawieszenie.
  • Obniżono szansę zranienia załogi za pomocą pocisków OB.
  • Poprawiono mały rozmiar czcionki na zakładkach w oknie statystyk bitwy.
  • Poprawiono sposób wyświetlania wody w pewnych konfiguracjach ustawień graficznych.
  • Naprawiono błąd powodujący obniżenie wydajności i utratę FPSów (spowolnienie prędkości odświeżania), który powstał w czasie pierwszego testu.
  • Zmieniono wygląd punktów startowych i baz na minimapie.
  • Od teraz w czasie ładowania mapy i odliczania czasu do rozpoczęcia bitwy będzie się wyświetlać powiadomienie dotyczące trybu rozgrywki.
  • Opcja zbadania silnika Maybach HL 234P50 została usunięta z działa samobieżnego Lorraine 155 50 i Lorraine 155 51.
  • Zmieniono parametry silników działa samobieżnego AMX 105 AM.
  • Poprawiono umiejscowienie dział w drzewku rozwoju działa samobieżnego S 35 CA.
  • Parametry niszczyciela czołgów premium TD FCM36 Pak40 zostały przywrócone do wartości z aktualizacji 7.3.
  • Parametry czołgu ciężkiego premium T34 zostały przywrócone do wartości z aktualizacji 7.3.
  • Opancerzenie T-28 zostały przywrócone do parametrów z aktualizacji 7.3.
  • Naprawiono wartości pancerza T2 Medium Tank i T-34-85, które w niektórych miejscach wynosiły 0.
  • Poprawiono wiadomość głosową słyszaną po wciśnięciu klawiszy F2-F7, a także dźwięk słyszany w momencie zaznaczenia kwadratu na minimapie.
  • Dodano ikony nacji do medali Ekspert i Inżynier Techniczny.
  • Poprawiono sposób przyznawania osiągnięcia Ekspert
  • Poprawiono sposób działania atutu Ekspert w momencie korzystania z widoku artyleryjskiego, gdy przeciwnik znajduje się w polu widzenia.
  • Poprawiono opis medalu Sinai Lion.
  • Naprawiono błąd związany z modelem uszkodzeń T20 i M4A3E8.
  • Naprawiono błędy w nazewnictwie niektórych silników działa samobieżnego AMX 13F3AM.
  • Poprawiono sposób wyświetlania nazw czołgów w okienku osiągnięć.
  • Naprawiono problem powodujący nie wyświetlanie ikon sojuszników na minimapie w czasie odliczania do rozpoczęcia bitwy.
  • Usunięto informację o teście pojawiającą się po wejściu do garażu.
  • Poprawiono informacje pojawiające się po naciśnięciu klawisza F1.
  • Poprawiono nazwę osiągnięcia „Raseiniai Heroes Medal”.
  • Poprawiono opis osiągnięcia „Raseiniai Heroes Medal”.
  • Poprawiono oznaczenie dział w okienku informacyjnym.
  • Poprawiono kąt nachylenia działa dla czołgu Tetrach.
  • Poprawiono drobne błędy w oknach podpowiedzi dotyczących modułów czołgów.
  • Naprawiono mechanizm montowania i demontowania materiałów eksploatacyjnych i modułów.
  • Poprawiono umiejscowienie ikony czołgu na którym posiadasz najwięcej osiągnięć.
  • Poprawiono umiejscowienie okienka informacyjnego dotyczącego osiągnięć.
  • Poprawiono efekt gąsienic dla działa samobieżnego AMX AC mle 1946.
  • Naprawiono negatywne wartości powiązane z uzyskiwaniem medalu Leclerc’a.
  • Naprawiono problem powodujący „przerywanie” odtwarzania muzyki w czasie ładowania mapy.
  • Naprawiono sposób wyświetlania czołgów niezbędnych do zdobycia dla osiągnięcia medalu Eksperta w oknie informacyjnym osiągniecia.
  • Dodano nowe logo Wargaming.net do okna logowania.
  • Wprowadzono funkcję automatycznego przyznawania medalu "Raseiniai Heroes Medal" graczom, którzy zniszczyli 15 pojazdów w trakcie jednej bitwy.
  • Naprawiono wiszący w powietrzu obiekt na mapie: Step
  • Poprawiono kilka niewielkich błędów na mapie Widepark i Airfield
  • Mapa Ruinsberg została zoptymalizowana, co powinno zmniejszyć obciążenie procesora i zużycie pamięci.

Wprowadzone zmiany, które nie zostały opisane w pierwszej liście zmian testu
  • Dodano funkcję dla ikon w pasku zadań Windows 7. W momencie rozpoczęcia bitwy lub otrzymania zaproszenia ikona gry zacznie migać.
  • Dodano funkcję, dzięki której będzie możliwe cofanie w trakcie odtwarzania powtórek.
  • Dodano nowy rodzaj skargi „Non-informative message”.
  • Ikona przedstawiająca Twój czołg na mapie została zamieniona na strzałkę. Żółty trójkąt będzie teraz poprawnie wskazywał kierunek, w którym obecnie patrzysz.
  • Zniszczenie czołgu będzie teraz sygnalizowane mignięciem ikony niszczonego pojazdu.
  • Część map i terenu została zmodyfikowana na mapach: El Halluf, Murowanka, Step, Ensk, Himmelsdorf, Ruinberg, Erlenberg, Prohorowka, Westfield, Karelia, Malinowka, Piaszczysta Rzeka i Linia Zygfryda, aby rozgrywki w nowych trybach gry były bardziej zbalansowane.
  • Zmieniono oświetlenie mapy Himmelsdorf.
  • Poprawiono model uszkodzeń czołgu Tiger II (dodano pół-sferę wokół karabinu maszynowego) i zwiększono wielkość skrzyni biegów by odpowiadała tej w niszczycielu czołgów JagdTiger.
  • Zmieniono wiadomość otrzymywaną w momencie uzyskania medalu Ekspert. Medal ten stanie się „dynamiczny”, w momencie dodania do gry nowych czołgów medal ten zostanie utracony, po czym może być zdobyty ponownie w momencie spełnienia wszystkich warunków niezbędnych dla jego zdobycia.
  • Dodano opcję wysyłania wiadomości w czacie tylko do członków plutonu. Zmieniono sposób działania chatu: po wciśnięciu klawisza Enter otworzy się chat drużynowy, po wciśnięciu CTRL + Enter otworzy się chat ogólny, po wciśnięciu Shift + Enter otworzy się chat dla plutonu.

Dodatkowe, szczegółowe informacje o teście znajdziecie TUTAJ


Dyskusja
Ciasteczko310
Napisany 07 czerwca 2012 - 21:54
#1

użytkownicy
Mi ten test nie działa jak go próbuje zainstalować to mi wyskakuje non7z archive i się wyłącza :/
Jakieś sugestie?
Dodam tylko, że pobierałem to już kilkakrotnie.

mateuszmate7
Napisany 07 czerwca 2012 - 22:43
#2

użytkownicy
Jak jest wypakowywanie to nie wrzucaj do swojego folderu wybranego tylko ciągle wciskaj next mi zadzialalo

p11k
Napisany 07 czerwca 2012 - 22:45
#3

użytkownicy
Zainstaluj 7z albo winrara.

mickey93
Napisany 07 czerwca 2012 - 22:56
#4

użytkownicy
oh yeah koszmaryn usuniętyale , bagno też nie było za fajne

Redrum
Napisany 07 czerwca 2012 - 23:04
#5

użytkownicy
Usuwają koszmaryn na stałe czy tylko z testów?

p11k
Napisany 07 czerwca 2012 - 23:05
#6

użytkownicy
Na stałe. Pewnie będzie tak jak prowincja, albo cw i kompanie.

Palce
Napisany 07 czerwca 2012 - 23:41
#7

użytkownicy
Takie pytanie z innej beczki, kiedy wchodzi ten patch??

p11k
Napisany 08 czerwca 2012 - 00:05
#8

użytkownicy
ma być do końca czerwca.

Mały Różowy Maus
Napisany 08 czerwca 2012 - 08:35
#9

użytkownicy
Komarin i Swamp nie będą jak Province, bo to nie są mapy dla niskich tierów. Obie mapy usunięto z randomów całkowicie (jak rozumiem pewno zostaną w Clan Wars), a na Province szaleją tiery I i II.

Dla mnie śmieszne jest to, że usuwają Komarin, jak przestał być problemem (trafiał się już na tyle rzadko, że nie wku.... tak jak rok temu, kiedy było z 10-12 map i wpadało się na Komarin zdecydowanie za często, a nowe mody oznaczały jeszcze większe zmniejszenie szans trafienia na Komarin)

Moim zdaniem obie mapy powinny być przerobione a nie wycofane. Poza tym Swamp nie było takie złe (choć na pewno jedna z gorszych map).

Walter_NovotnyPL
Napisany 08 czerwca 2012 - 08:55
#10

użytkownicy
Te mapy nie powinny być usuwane. Komaryn byłby dobry do trybu walki o jedną bazę. Gdyby Bagno trochę przerobić tak aby zabudowa była po dwóch stronach mostów to na pewno zyskałoby miłośników.

Kamiloss
Napisany 08 czerwca 2012 - 09:42
#11

użytkownicy
Jakby tak jeszcze campinówke usuneli <marzy>

mickey93
Napisany 08 czerwca 2012 - 10:28
#12

użytkownicy
@Kamiloss
teraz w trybie walki o 1 bazę to fajna mapa

Mały Różowy Maus
Napisany 08 czerwca 2012 - 11:59
#13

użytkownicy
Malinovka w ogóle nie jest problemem. Nie lubisz kampować, to wal na wzgórze.

Gnejusz
Napisany 08 czerwca 2012 - 13:01
#14

użytkownicy
Boję się, że te kolejne magazynki przy francuzach spowodują, że gra będzie jednym wielkim chowaniem się przed artylerią. Zmiany w kolejnych patchach idą w kierunku utopii.

Sasilton
Napisany 08 czerwca 2012 - 13:51
#15

użytkownicy
gorzej to będzie miałą artyleria przeciwnika
tkai francuz zobaczy wystrzał np z mojego gw tigera
ja pojadę do przodu strzeli nie trafi to może strzelić 2 raz
i wtedy już pewnie trafi

kurkusmaximus
Napisany 08 czerwca 2012 - 14:14
#16

administracja
@Sasilton, dlatego zastanawiam się poważnie nad przygarnięciem francuskiej artylerii do mojego garażu :)

Endriu
Edytowany 09 czerwca 2012 - 18:58
#17

redaktorzy
JUŻ MAM IS-3 !!

mega
Napisany 08 czerwca 2012 - 23:01
#18

użytkownicy
mi tam się nie spieszy z patchami ewentualnie nowe drzewka (całkowite) mogą wychodzić raz na 9 miesięcy albo i rok , a takie np. bug fixy lub nowe tryby to co miesiąc , nudzi się już ta gra jak grasz niemcami
ma wychodzić nowe drzewko , wszystko jeszcze beta oczywiści nowe jest ztrollowane i gra się nimi cudnie a potem nerf i jak tu grać
jeszcze nie dociągłem do amx50b
patch 500 mb dla mnie to 30 godzin pobieranie więc się nie uśmiecham jak ma wychodzić nowy patch

niech teraz dodadzą te tryby naprawią bugi max te 100 mb bo teraz mam kupe roboty kupiłem bf 3 i dopiero pobiorę sobię patcha z bf na wakacje bo ma 5 gb , a potem tego wota
mi się fajnie grało na początku , nawet bez tego e 100 był luz czekałem na mausika a potem , jak czaczeli dodawać i dodawać to niewiedziałem co wybrać co lepsze , jeszcze nie będę mieć amxa a już brytyjczyków dadzą
i co ? 15% trolii ma już z 1 kk free exp a drugie 15 premke na miech i będą expić , to jest sztuczne poddtrzymanie gry
dodać te reszte francuźów ew. jakieś między narodwe tak 4 fun do 6 tierui potem grać w to co jest przez 1.5 roku i mieć radoche że się spełniło cele bo co rusz to następny czołg dodadzą a połowa graczy spekuluje grać ruskami na is? czy czekać na brytyjczyków?
i potem są takie trolle co wchodzą typem albo lowasem w bitwe
przychodzą pod koniec kiedy 5 tanków wroga dychających jedzie na niego i wielkiego herosa potem udaje
co bitwe widze trolli co jadą na pałe , sam sobie mówię że chcę grać w CZOŁGI i gram w nie a nie jakieś wyścigi kto pierwszy
grać najlepiej jak by się w nim było myśleć campy itd
najbardziej mnie to wkurza jak ktoś dodaję kogoś do klanu kogoś co ma min 50% win , ale to nie od tego zależy jak się jest dobrym a w teamie ma się dzieci co chcą następnego czołga , mając po 6 k bitwa i dopiero is 3 , dzieciaki grają czym popadnie byle zysk dawało mało widze jak ktoś kto ma nawet te 7k bitew ma po 20 czołgów w garażu , widze na tym jak ma zaczęte każde drzewko do połowy do 5 tierów i ma swojego troll tanka głównego i tak grają premka trolling i na najlepszego czołga a max kill to 2

Panzer
Napisany 09 czerwca 2012 - 15:55
#19

użytkownicy
@up
Skończyłeś juz sie użalać ??
Nie masz neta to nie moja wina, ja ściągam testa w godzinę. Po drugie używaj znaków interpunkcyjnych, bo ciężko jest ten tekst zrozumieć. W innych grach wychodzą pacze co miesiąc i jakoś nikt nie płacze że musi ściągać. Jak wprowadzają nowe drzewka czy czołgi to nikt nikogo nie zmusza do wbijania jakiegoś czołgu . Także swoje aluzje możesz zatrzymać dla siebie. Sama gra jest "Wolna" i mogą w nią grać dzieci po 8 lat i ludzie po 80 lat. `

Sasilton
Napisany 09 czerwca 2012 - 16:35
#20

użytkownicy
500mb w 30 godzin?to co ty siedzisz na 12letnim modemie?

Vulpik
Napisany 09 czerwca 2012 - 20:07
#21

użytkownicy
Może ściąga przez internet mobilny w Zimbabwe :D.

Shogun
Edytowany 10 czerwca 2012 - 16:58
#22

użytkownicy
Co za frustraci grają w tą grę. Wieczne narzekanie.

A najwięcej narzekają ci co nie przyczyniają się w żaden sposób do rozwoju gry (np. kupując premkę). To taki sam biznes jak każdy inny.

Ps. Średnia prędkość łącza w Polsce w 2011 roku wynosiła: 3,6 Mb/s, z czego 65% ma łącza powyżej 2Mb/s, a 17% powyżej 5Mb/s.
Dane: http://www.akamai.com/stateoftheinternet/

Nie podoba się - nie gramy. Proste.

mickey93
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:00
#23

użytkownicy
co prawda to prawda wypuszczają co 1 - 1.5 miesiąca nowe linie w drzewkach a w następnym patchu je nerfują bo coś źle przemyśleli itp. a przy okazji coś jeszcze zepsują. jeżeli nadal to będzie to szło w takim tempie to ta gra szybko się wypali

p11k
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:25
#24

użytkownicy
Nie nie przemyśleli tylko patrzą na statystyki osób grających danym czołgiem. Konkretnie to na Win-Ratio. T110 ma o 3 czy tam 6% więcej wygranych od innych X tierów i dlatego go nerfią.

Helios25
Napisany 10 czerwca 2012 - 23:58
#25

użytkownicy
Tak jak w Chinach tyle, że tam jest trochę na odwrót.
Najpierw zabierają, a gdy oddają chwała im za to. Lód się cieszy, że rząd o nich dba. :D ;)

Mały Różowy Maus
Napisany 11 czerwca 2012 - 09:26
#26

użytkownicy
@ mickey93

Nerfowanie (bądź wzmacnianie) czołgów robione jest w oparciu o ich statystyki ze wszystkich serwerów. WG obserwuje przede wszystkim win ratio, ale też XP i kredyty zdobywane przez wozy. Gdy jakiś pojazd za bardzo odstaje to jest nerfiony (jak odstaje in plus, jak teraz T110) bądź wzmacniany (buffed) (gdy odstaje w dół, jak teraz KV4).

Nerft T110 był pewny od dwóch miesięcy, bo czołg miał bardzo wysokie win ratio (około 53-54 prc.) podczas gdy inne X tiery oscylują wokół 48-50. Spodziewałem się też znerfowania Hellcata, ale liczyłem, że już M103 się uda. Niestety, on też lekkiego nerfika dostał.

O tym że gra się szybko wypali, padnie itp. ludzie piszą od roku co najmniej. Miała nie dotrwać do 2012, miało ją zabić nowe BF itd. Jak na razie te wszystkie wieszczenia to pudła, a graczy jest teraz każdego dnia ze trzy razy więcej niż rok temu.

@ Helios25
Nie wiedziałem, że lód potrafi się cieszyć. Na biegunach to dopiero musi być wesoło ;).


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.