1152x720 : 453 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dnia 15 marca o godzinie 10:00 (CET) zostaną wyłączone serwery na 10-20minut, żeby wprowadzić najnowsze utrudnienie o dźwięcznej nazwie 'blokowanie czołgów'. Co to zmieni? Mówiąc krótko - nie warto ginąć na klanówkach (ta... jakby wcześniej było warto ;) ). Mówiąc troszkę obszerniej: czołgi, które zostaną zniszczone podczas bitwy w CW, dostaną blokadę na krótki (powiedzmy, że krótki) okres czasu przed dołączeniem do kolejnej bitwy w ramach tego trybu. Pojazdy będą mogły grać w innych typach bitew (czyli dalej będziecie mogli grać randomy, kompanie etc.).
Bitwy kwalifikujące do walki finałowej o prowincje startową nie są objęte tą sankcją, natomiast finałowa już tak.
Podsumowując:
- Jeśli czołg zostanie zniszczony podczas wojny klanów - dostaje blokadę na kolejne bitwy klanów, ale może grać inne typy bitew
- Pojazdy zniszczone w innych bitwach niż CW mogą brać udział we wszystkich bitwach
- Blokady klanowe nie są brane pod uwagę podczas bitew "turnieju" o prowincje startową, ale finał tegoż turnieju już tak
- Czołgi tieru I nigdy nie dostają blokady
Tiery | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Lekkie czołgi | 1 | 2 | 4 | 16 | 16 | 16 | - | - | - |
Średnie czołgi | 1 | 4 | 16 | 25 | 30 | 48 | 72 | 96 | - |
Ciężkie czołgi | - | - | 24 | 30 | 48 | 72 | 96 | 120 | 168 |
Artylerie | 4 | 8 | 18 | 27 | 36 | 50 | 74 | - | - |
Niszczyciele | 1 | 4 | 16 | 25 | 30 | 48 | 72 | 96 | - |
Czołgiści!
Uważajcie i nie dajcie się zniszczyć!
"Wszystko dla zwiększenia zysku z gry.
Więcej potrzebnego miejsca w garażu(gold), więcej czołgów robionych na szybko bo "zabraknie do nastepnego CW"(gold) "
"Brawo kolejny trafny pomysł WG czołgi zostaną na krótko zablokowanie 168h?. No fakt dla was to krótko jak 2 miesiące ciągną się ponad pół roku. Tylko gold gold gold gold i tak bez endu się dla was liczy."
"Dla dużych klanów to po prostu niedogodność. Znam ludzi z pięcioma czołgami t10, sam mam 4. Do tego dwie art t8, med, i scouty... Blokowanie wymusi żonglowanie czołgami, ale nie zablokuje nam możliwości walki. Małe klany zablokuje na amen."
"Nie patrzcie na blokowanie z punktu widzenia logiki czy Waszej przyjemności z gry, tylko ekonomi! Twoja propozycja jest bez sensu, bo nie daje kopa do rozwoju kolejnych czołgów - niezależnie od tego ile będę miał czołgów i tak będę miał jakiś dzień, albo dni bez czołgów (zakładając same przegrane). Siedem dni to chytry plan WG - teraz jest 5 czołgów t10, niedługo IS-4 będzie t10. Mając wszystkie t10 mogę grać non stop. Jak już ktoś jest na mapie, nie przegrywa KAŻDEJ bitwy, więc 6 czołgów przy 7-dniowej blokadzie daje mi możliwość ciągłej gry. A dolicz do tego artę, albo meda t9.
Chodzi o wydawanie golda na jak najszybszy grind czołgów! "
Blokowane są jedynie czolgi biorące udział w BITWACH NA MAPIE CW czyli bitwach bezposrednio o ziemie, a wszelkiego rodzaju WYSADKI (CZYLI BITWY CLANOWE PRZED FINAŁEM) nie dotyczą tej blokady. Również randomy są wolne i możemy spokojnie expic nasze elitarne X tiery ;)
tak wiec same plusy:
-Duze klany muszą teraz pracować dyplomacją,
-blokady aż na tydzień X tieru spowodują, że łatwiej bedzie dostać sie na długo bronione wysadki
-na CW bedzie rotacja skladów, wiec nie będą one już tak zgrane jak kiedyś
-male klany beda mialy latwiejsza droge by dostac sie na ziemie (owszem kiedy juz sie dostana na ziemię to musza od razu isc w głab terytorum jesli chcą być na mapie dłużej), chodź szansa że małe klany dojdą do finału są nikłe, a w finale mogą latwiej zdobyc ziemię i przynajmniej przez kilka dni ją utrzymać/(zawsze wpadnie trochę golda, którego wcześniej nie miały szansy zdobyc)
- EXPIENIE nowych tankow