kliknij aby powiększyć
1680x1050 : 1004 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

Tak właśnie - dobre wieści! Jutro, 13 marca 2012 roku, wchodzi na serwery EU patch oznaczony 0.7.1.1. Wprowadza niewiele zmian, ale to oznacza, że update 0.7.2 jest już coraz bliżej. Najpierw jednak co nam da 0.7.1.1:

  • Zmieni się format organizacji i zapisu danych - celem nowego mechanizmu jest zmniejszenie czasu ładowania map przed bitwą
  • Powstanie oddzielny folder na mody - dzięki temu klient będzie miał zawsze oryginalne pliki, które będą czyszczone przy aktualizacji nie psując nic w modach
  • Niestety, patch ten też wprowadzi trochę zamieszania, gdyż z powodów technicznych jego wprowadzania mapa globalna będzie niedostępna od 13 marca godziny 2:00 do 15 marca. Dodatkowo w dniu jego wgrania na serwery nie będzie można zalogować się do World of Tanks od godziny 6:00 do 10:00.

A dlaczego śmiem wysnuwać przypuszczenie, że łatka 0.7.2 już niedługo się pojawi?

  • 07 marca na serwery rosyjskie wszedł update 0.7.1.1 - na EU wchodzi 13
  • 09 marca ruszył common test dla wersji 0.7.2, który ma trwać do 13 marca

Dlatego też bardzo możliwe, że lada dzień 0.7.2 pojawi się na serwerze RU, a to pozwala nam przypuszczać, że chwile później pokaże się też na serwerze EU.

Czołgiści!

Wyglądać przez wizjery w stronę wschodu bo coraz bliżej do łatki, która dużo zmieni np. doda imię "Ilya" ;)

Źródło: WoT EU

Dyskusja
Thompson04
Napisany 12 marca 2012 - 17:44
#1

użytkownicy
Overlord potwierdził, że będą co najmniej dwa testy aktualizacji 7.2.

mickey93
Napisany 12 marca 2012 - 17:48
#2

użytkownicy
tak to samo pisało na stronie że pierwszy etap zakończy się 13stego marca a to oznacza że będą co najmniej 2
nic trzeba zrobić kopie zapasowe OTM i celowników i i inego ustrojstwa

viprogal
Napisany 12 marca 2012 - 17:57
#3

użytkownicy
28 listopada 2046r wchodzi patch oznaczony numerem 0.7.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 , patch 7.2 coraz blizej !!

mordoret
Napisany 12 marca 2012 - 18:01
#4

redaktorzy
@mieckey93 w 0.7.2 jest wbudowany OTM :) troszke inaczej wygląda, ale jest ;)

UciN
Napisany 12 marca 2012 - 18:08
#5

użytkownicy
Co z tego że jest ja wole mój zedytowany prze zemnie na własne potrzeby :)

pol00
Edytowany 12 marca 2012 - 18:24
#6

użytkownicy
nawet jak już wejdzie ten 0.7.2 to niestety nie naprawia nic z istniejących błędów. Ciągle występują strzały za 0, MM tak samo jak do tej pory działa, no i obniżenie zarobków dla tier 5( pz4 i su-85 (według WG za dużo zarabiają). Więc zmiany kosmetyczne a nie usunięcie prawdziwych błędów, bugów niedopracować w grze, mimo usilnych wpisów na forach itp.

Geo
Napisany 12 marca 2012 - 18:47
#7

użytkownicy
tak się zastanawiam, osobny folder na mody OK - tylko jak będzie się je uruchamiało???

Giray
Napisany 12 marca 2012 - 18:48
#8

użytkownicy
ja mam wrazenie ze 7.2 jest rozbity na 2 patche, tzn wejdzie w 2 turach - najpierw jako 7.1.1 z nową organizacją systemu plikow, zaś 7.2 z reszta zmian docelowych. Po to aby wszystkiego na raz nie dawac w jednym patchu bo trudniej wtedy bedzie wychwycic bledy (ktorych bedzie i tak duzo wiecej niz sie do tego WG przyzna) Dodam ze strzalow za 0 nie bylo w CB

Walter_NovotnyPL
Napisany 12 marca 2012 - 19:58
#9

użytkownicy
Męczy mnie wiadomość o niemożności odtwarzania starych powtórek po wejściu 0.7.2. Oby powstał jakiś odtwarzacz pozwalający to.

Paseq
Napisany 12 marca 2012 - 20:39
#10

użytkownicy
Zagrałem dwie bitwy na teście 0.7.2. Na obecnej wersji 0.7.1 mam na moim lapku około 25-30 fpsów, natomiast na testowym zaledwie 9-15 fps! Nie da się grać przy tak małej ilości klatek. (Intel core duo 2.0GHz, 4Gb ram, ati radeon hd3430). Czy u was też spadła wydajność?






Exedy
Edytowany 12 marca 2012 - 20:47
#11

użytkownicy
@Paseq, ale czy wziąłeś pod uwage to, że serwer jest masakrycznie obciążony, a jest z tego co widze dosyć słaby. Więc, to też może wpływać na fpsy w pewnym sensie. Mi na testowym przycina, też. A mam praktycznie taki komp jak ty... no, może minimalnie lepszy procek.

Fett11
Napisany 12 marca 2012 - 22:00
#12

redaktorzy
Paseq, spadek FPSów na teście wcale nie oznacza, że tak będzie w chwili wydania patcha. Nie ma co panikować póki co, uwierz. ;)

Paseq
Napisany 12 marca 2012 - 22:13
#13

użytkownicy
Mam nadzieję, że macie rację ;)

Therox
Napisany 13 marca 2012 - 00:54
#14

użytkownicy
Liczba FPS to sprawa karty a zwłaszcza procka.Silnik gry nie chodzi na 2-4 rdzeniach a tylko na 1.
Ping to wina serwa i neta.
Pozdro.

malaukai
Napisany 13 marca 2012 - 08:28
#15

użytkownicy
Do testów 0.7.2 przystąpiłem w sobotę o 06:00 i wtedy wszystko działało jak na normalnym koncie. On-line było około 13000 graczy.
Od godziny 10:00 wraz ze znacznym wzrostem liczby graczy FPS w dół, ping w górę.
Około 11:00 opuściłem test bo się już grać nie dało. Zamiast standardowych 30-40fps miałem 15-20fps, pingi powyżej 100 i zaczęły pojawiać się lagi.

ropson13
Napisany 13 marca 2012 - 11:20
#16

użytkownicy
Jak na małą łatkę to sporo waży.... 2004 Mb

Paseq
Napisany 13 marca 2012 - 11:29
#17

użytkownicy
Łatka waży 14 Mb. Musiałeś mieć coś zamodzone i dlatego ściąga ci więcej.

UciN
Napisany 13 marca 2012 - 11:32
#18

użytkownicy
mi Sciąga 2800gb hehe

Sci
Napisany 13 marca 2012 - 11:54
#19

użytkownicy
Czyli jak nie mam modów to sciągam 14mb?

mietas
Napisany 13 marca 2012 - 12:25
#20

użytkownicy
Wiadomo jak teraz działają mody z tego folderu? tzn, czy domyślnie się odpalają przy starcie launchera?

mariusz3751
Napisany 13 marca 2012 - 12:33
#21

użytkownicy
Witam mam pytanie czy wystarczy jak tego patcha zainstaluje w folderze gdzie mam gre WOT ?

adamczik
Napisany 13 marca 2012 - 12:37
#22

użytkownicy
Mała łatka? 2,6 GB?

mietas
Napisany 13 marca 2012 - 12:37
#23

użytkownicy
Już znalazłem odpowiedź jak mody funkcjonują teraz :P Proszę : http://forum.worldoftanks.eu/i...opic/95729-mods-in-711-how-to/

HakkerLP
Edytowany 13 marca 2012 - 13:45
#24

użytkownicy
No nieźle, teraz muszę ściągać 268 mb...., bo coś tam nie pasuje...

mariusz3751
Napisany 13 marca 2012 - 13:56
#25

użytkownicy
witam a jak mam zainstalować tego patcha wystarczy w ogólnym folderze czy w jakiś innych proszę o pomoc z góry dzięki

p11k
Napisany 13 marca 2012 - 14:34
#26

użytkownicy
Samo się instaluje.

Fett11
Napisany 13 marca 2012 - 14:39
#27

redaktorzy
Pocieszę Was, mi ściągało prawie 5 GB. :)

adamczik
Napisany 13 marca 2012 - 14:42
#28

użytkownicy
W życiu nie widziałem, tak wolno pobieranego patcha. 2h 40 minut i mam 36%

Gnejusz
Napisany 13 marca 2012 - 15:00
#29

użytkownicy
Wiecie jak zainstalować teraz OverTargetMarkers ? Wiem, że jest link w temacie ale nie znam angielskiego. Czy może ktoś napisać zrozumiałą instrukcję instalacji OverTargetMarkers ? Bez tego moda gra jest po prostu uboga.

Fett11
Napisany 13 marca 2012 - 15:02
#30

redaktorzy
Co do instalacji modów, w tym OTM, polecam to:
http://forum.worldoftanks.eu/i...stalacja-modow-w-0711-i-wyzej/

Gnejusz
Napisany 13 marca 2012 - 15:17
#31

użytkownicy
Fett11 bardzo dziękuję, OTM działa i znowu jest pięknie - Wielkie Dzięki. :)

adamczik
Napisany 13 marca 2012 - 16:04
#32

użytkownicy
Szlag mnie trafi. 4 godziny ściągania i 1,4GB ściągnięte. Co to jest za kpina? Przez to 0.7.1.1.1.1..1.1 nie zagram dziś ani bitki. I znowu będę musiał OTM ustawiać.

4h- 1438 mb= 102 kbps. Witamy w Wargaming.net

Walter_NovotnyPL
Napisany 13 marca 2012 - 16:22
#33

użytkownicy
ja ma do ściągnięcia ~4500MB teraz sobie odpuszczę WoT, ściągnę w nocy jak nic nie będę robił i będzie mniejszy ruch.

Prezes
Napisany 13 marca 2012 - 16:44
#34

użytkownicy
jak wam zasysa koszmarnie wielkie patchy to darujcie sobie i ściągnijcie pełną instalkę będzie ważyła mniej :)

Phobya
Napisany 13 marca 2012 - 16:45
#35

użytkownicy
Az sie zarejestrowalem zeby sie wypowiedziec, bo przeciez krew zalewa jak widze takich polskich geniuszy, juz nie wymieniajac nickami, co tylko na WG narzekac potrafia, a mozgu zero i sami sobie utrudniaja zycie... Napoleoni drodzy, jak ze wzgledu na mody, zmiany w plikach itp itd, patch zajmuje wam wiecej niz 2,3 gb, to po jaka cholere go w ogole sciagacie ? Nie lepiej sciagnac czystego nowiusienkiego klienta ktory zajmuje wlasnie 2,3 gb ? Sam tak robie bo patchowanie to dla mnie 4,5 gb...

AlexXx
Napisany 13 marca 2012 - 16:49
#36

użytkownicy
Mimo iż łatka waży 14MB mój gamelauncher chce ściągać jakiegoś molocha o wadze 4573.30MB. Co jest grane?

Mayster
Napisany 13 marca 2012 - 17:11
#37

użytkownicy
AlexXx umiesz czytać ?

aniol31P
Napisany 13 marca 2012 - 17:24
#38

użytkownicy
Dziadostwo dwa razy pobierało mi pierw 111mb później 820 podobno niektórym 2,5gb

Walter_NovotnyPL
Napisany 13 marca 2012 - 17:27
#39

użytkownicy
Ta aktualizacja i tak wszystko usunie? a ona zamieni pliki powtórek?

AlexXx
Napisany 13 marca 2012 - 17:43
#40

użytkownicy
Mayster jasne że potrafię ale najwidoczniej Ty jeszcze nie posiadłeś zdolności czytania ze zrozumieniem... Następny cwaniak co najpierw pytania porządnie nie przeczyta a już kozaczy. Pozwól że oszczędzę Twój nader niezruszony mózg i wytłumaczę. Mianowice pod jakże trudnym do odczytania zdaniem "co jest granie" może się kryć zapytanie dlaczego owa łatka jest aż tak duża...

mordoret
Napisany 13 marca 2012 - 18:20
#41

redaktorzy
@AlexXx już wcześniej zostało to wyjaśnione :) mianowicie patch 0.7.1.1 tworzy osobny folder dla modów i teraz bajer polega na tym, że najpierw sprawdza co masz oryginalne, a co zmodowane (a że przy okazji zmienił się system pakowania plików) sciąga całą paczke gdzie masz coś zmienione - np. ja mialem zmieniona tylko wieże na Pz IV(bo flasha miałem buckupa) i mi sciągało 600mb czyli pewnie wszystkie pojazdy, albo wszystkie niemieckie ;)

lepiej Ci będzie zassać instalke 2.3gb chyba, że masz buckup'y ;) ja mialem wszystkiego (nawet tej wiezy pz IV tylko na śmierć zapomniałem, że to podmieniałem :P)

Hlodny
Edytowany 13 marca 2012 - 18:26
#42

użytkownicy
dziwne mi się ściągneło tylko 14mb a koledze aż 2008mb o co chodzi i dla czego tak?? A mieliśmy zainstalowane te same mody wcześniej czyli celowniki,OTM i to wszystko ale czemu jemu ściaga 2gb to poęcia nie mam.Ma ktoś jakąś teorie??

p11k
Napisany 13 marca 2012 - 18:35
#43

użytkownicy
ściągajcie przez torrenty. Jest o wiele szybciej.

Walter_NovotnyPL
Napisany 13 marca 2012 - 18:41
#44

użytkownicy
U mnie nie jest szybciej. Z torrentów szło 120 a normalnie teraz ściągam idzie 360. I to nie jest wina moich ustawień bo ściągałem coś niedawno i szło z maksymalną prędkością.

Giray
Napisany 13 marca 2012 - 18:47
#45

użytkownicy
włączcie ściąganie w trybie torrent w laucherze, dużo szybciej wtedy idzie

Mayster
Napisany 13 marca 2012 - 18:47
#46

użytkownicy
AlexXx oporny geniuszu wystarczyło abyś przeczytał kilka komentarzy pod newsem to być wiedział dlaczego zamiast 14mb patcher ściąga ci 4.5gb

asdamos
Napisany 13 marca 2012 - 20:40
#47

użytkownicy
Miałem zainstalowanego tylko OTMa a ściąga mi 152 MB patcha ...

mickey93
Napisany 13 marca 2012 - 22:03
#48

użytkownicy
hahahaha ciągle to samo a dlaczego pobiera tyle ! odpowiedź jest prosta bu musi jeśli chcecie ładowanie mapy w 5 sekund i fpsy 50 - 100

Walter_NovotnyPL
Napisany 13 marca 2012 - 22:13
#49

użytkownicy
Czy widzicie widoczną różnicę o tej aktualizacji?


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.