1680x1050 : 493 KB
Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Tagi: patch 0.7.1, 0.7.1, patch, aktualizacja, czołgi francuskie
Dziś o 14:00 dostępny miał być, długo wyczekiwany, patch 0.7.1, który wprowadza nowe drzewko francuskich czołgów, ale już kilkadziesiąt minut temu uruchomiono serwery. Wszyscy, którzy mają konto premium nie muszą się obawiać - okres, w którym gra nie będzie dostępna, nie będzie się liczyć!
Oto lista francuskich czołgów:
- Renault FT - tier 1 light tank
- Renault D1 - tier 2 light tank
- Renault D2 - tier 3 medium tank
- Renault B1 - tier 4 heavy tank
- BDR G1 B - tier 5 heavy tank
- ARL 44 - tier 6 heavy tank
- AMX M4 (1945) - tier 7 heavy tank
- AMX 50 100mm - tier 8 heavy tank
- AMX-50 120mm - tier 9 heavy tank
- AMX 50 B - tier 10 heavy tank
- Hotchkiss H35 - tier 2 light tank
- AMX 38 - tier 3 light tank
- AMX 40 - tier 4 light tank
- AMX 12t - tier 5 light tank
- AMX 13 75mm - tier 6 light tank
- AMX 13 90mm - tier 7 light tank
- Lorraine 40t - tier 8 medium tank
- Bat-Chatillon 25t - tier 9 medium tank
Wreszcie będziemy mogli wszyscy przekonać się, jak w praktyce działa mechanizm "automatycznego ładowania wielu pocisków równocześnie".
Pełna lista zmian:
- dodano 18 francuskich pojazdów
- wprowadzono mechanizm automatycznie przeładowujący "rewolwer"
- maksymalny poziom bitwy, do której mógł trafić Type 59 zwiększono o 1
- Type 59 będzie zarabiał o 5% więcej
- maksymalny poziom bitwy, do której mogły trafić artylerie poziomu 4 i 5 zmniejszonoo 1
- poprawiono pancerz: IS-3 (przód najlepszej wieży); IS-4 (boczny pancerz i jarzmo działa 122mm BL-9); T-95 (zwiększono boczni pancerz)
- naprawiono lub przeprojektowano modele uszkodzeń czołgu: StuG III, Pz II Luchs, Pz B2 740 (f), BT-SV, T95, M5 Stuart, M4 Sherman, Maus (nieprawidłowa penetracja przedniego pancerza przez pociski HE)
- Isu-152 oraz Churchill otrzymały 16 stref pancerza oraz ekrany przeciwkumulacyjne
- poprawiono kamuflaż dla: VK4502A, KV-220, Pz II, M26 Pershing, M3 Lee;
- usunięto błędy w modelach czołgów: T1 Cunningham, T34, Maus, Pz III, T-46, Churchill, KV-1S, Object 212, Pz VI Tiger, T32, Grille, Pz II Luchs, VK3001P, Lowe;
- naprawiono nieprawidłowe efekty towarzyszące wystrzałowi z dział: JagdPz IV 7,5 cm StuK 42 L/70 gun, PzVI Tiger 8,8 cm KwK 43 L/71 gun, PzIV Ausf G 7,5 cm KwK 42 L/70 gun;
- naprawiono błąd z wyświetlaniem tego samego modelu działa 7.5cm L/70 i 8.8cm L/56 na JagdPanther
- usunięto bug z wyświetlaniem płomieni na zniszczonych pojazdach
- usunięto kilka błędów na mapach: Fjords, Marsh, Steppe, Malinovka;
- minimapa Fjords została poprawiona
- usunięto błąd desynchronizacji pojawiający się przy zniszczeniu czołgu przy pomocy taranowania
- usunięto uzupełnianie amunicji jako ustawienie domyślne
- usunięto błąd z niemożliwością zamknięcia prywatnego chatu
- dodano krótkie nazwy czołgów po nicku każdego gracza w bitwie (chat, informacja o zniszczeniach i uszkodzeniach, itd.)
- naprawiono znacznik klastra przy logowaniu (teraz widoczny)
- naprawiono skrypt automatycznego wyboru klastra przy logowaniu
- usunięto błąd występujący podczas zmiany klastra
- poprawiono kilka błędów w systemie powtórek
- usunięto problem z wyłączaniem się klienta gry podczas długiego ładowania się powtórek
- usunięto listę kontaktową gracza z logów
- po naciśnięciu "v" ukrywamy/pokazujemy interfejs gry (dostępny tylko dla powtórek)
- usunięto problem z pojawianiem się czerwonego kwadrata w miejscu logo klanu podczas zmiany ustawień
- dodano nowe schematy kolorowania dla wskaźnika przeładowania pocisku oraz celownika
- usunięto bug z brakiem wyświetlania nowych zaproszeń podczas gdy ma się otwarty ich kanał
- poprawiono błąd z miganiem kanału zaproszeń
- poprawiono błąd z ładowaniem pokoju przed bitwą dla gotowych lecz nieprzydzielonych graczy
- naprawiono skrypt wiadomości podczas gdy dodaje się lub kupuje czołg, który znajduje się już w garażu gracza
- naprawiono problem z zamarzaniem gry, gdy w okienku logowania naciskało się "enter"
- usunięto błąd powodujący zacięcie się wskaźnika przeładowania działa
- usunięto błędne wyświetlaniem się wskaźnika poziomu pojazdu
- naprawiono błąd w systemie głosowym
- naprawiono błąd z animacją chatu
- naprawiono problem z niemożnością naciśnięcia przycisku "Ready" gdy kompania jest w bitwie
- usunięto rzadki błąd z wyświetlaniem informacji "Not ready" w interfejsie kompanii
- naprawiono błąd z wyświetlaniem informacji, gdy próbuje się zamontować posiaday już materiał eksploatacyjny
- naprawiono rzadki błąd z niemożliwością zamknięcia okna ustawień po ich zmienieniu
- usunięto błąd z wyświetlaniem informacji "Attention to sector" od ignorowanych graczy
- przerobiono menu bitwy przy naciśnięciu klawisza "Esc"
- dodano tło dla wskaźnika ilości pozostałych pocisków
- naprawiono błąd z wyświetlaniem dostępnych rozdzielczości podczas przejścia z pełnego ekranu do okna
- usunięto poszarpane krawędzie drzew w trybie snajperskim
- poprawiono krótkie nazwy czołgów z E-serii
- usunięto błąd z blokowaniem się okien podczas zmiany pojazdów w garażu
- usunięto błąd z zamykaniem się klienta podczas sprzedaży modułów z magazynu
- dodano informację o tym, że zostanie amunicja zostanie zniszczona jeśli nastąpią zmiany
Pojazdy niemieckie:
Ferdinand: szybkość przeładowania dla działa 8.8cm PaK 43 L/71 wynosi 5.3 zamiast 4.8 s
Jagdpanther: szybkość przeładowania dla działa 8.8cm PaK 43 L/71 zmalała z 4.8 do 5.3 s<.p>
Leichttraktor:
- szybkość obrotu wzrosła o 2 stopnie/sekundę
- rozrzut celownika podczas ruchu zmalał o 5%
- szybkość obrotu pierwszej wieży wzrosła o 10 stopni/sekundę
- szybkość obrotu drugiej wieży wzrosła o 5 stopni/sekundę
- zasięg widoku pierwszej wieży wzrósł do 300m
- zasięg widoku drugiej wieży wzrósł do 350m
PzKpfw 35 (t):
- zasięg widoku pierwszej wieży wzrósł do 330m
- zasięg widoku drugiej wieży wzrósł do 370m
- zmieniono wielkość kontenera amunicji dla 3.cm KwK 34t L/40 i 3.7cm KwK 38t L/47
PzKpfw 38 (t):
- zmieniono wielkość kontenera amunicji dla 3.7cm KwK 38t L/47
- szybkość skupiania dla drugiej wieży i działa 4.7cm PaK 38t L/43 zmieniona została na 1.5 sekundy
PzKpfw III: zasięg widoku pierwszej wieży wzrósł do 380m
Działa:
2.0cm KwK 30:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 10 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 280 pocisków/min
- zmieniono parametry dla pojazdów: PzKpfw 35 (t), PzKpfw II;
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 46mm
2.0cm Breda:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 12 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 240 pocisków/min
- zmieniono podstawową charakterystykę: czas przeładowania, czas celowania, rozrzut
- zmieniono parametry dla pojazdów: Leichttraktor
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 30mm
2.0cm Flak 38 L/112:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 10 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 450 pocisków/min
- zmieniona parametry działa dla pojazdów: PzKpfw 35 (t), PzKpfw 38 nA, PzKpfw II, PzKpfw 38 (t), PzKpfw III, PzKpfw III Ausf. A, PzKpfw II Luchs, VK 1602 Leopard
2.0cm KwK 38 L/55:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 10 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 450 pocisków/min
- zmieniona parametry działa dla pojazdów: Leichttraktor, PzKpfw II, PzKpfw III Ausf. A, PzKpfw II Luchs;
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 46mm
3.7cm KwK 34t L/40:
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 40mm
- penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 69mm
3.7cm KwK 38t L/47 and 3.7cm PaK 38t L/47:
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 41mm
- penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 74mm
3.7cm KwK L/46:
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 40mm
- penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 74mm
4.7cm PaK 38t L/43:
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 62mm
- penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 115mm
Pociski:
- zadawane uszkodzenia dla 3.7cm Pzgr36 zwiększono do 36
- zadawane uszkodzenia dla 3.7cm Pzgr40 zwiększono do 36
- zadawane uszkodzenia dla 4.7cm Pzgr39t zwiększono do 60
- zadawane uszkodzenia dla 4.7cm Pzgr40t zwiększono do 60
- zadawane uszkodzenia dla Sprg18t zwiększono do 75
Pojazdy radzieckie:
BT-2:
- zasięg widoku dla drugiej wieży zwiększono do 320m
- zmieniono szybkostrzelność i czas skupiania dla: 37mm Hotchkiss i 37mm B-3
MS-1:
- szybkość obrotu dla obu podwozi zredukowano o 5 stopni/s
- zmieniono czas przeładowania, skupiania, wielkość kontenera z amunicją dla: 37mm Hotchkiss i 37mm B-3
T-26M:
- szybkość obrotu dla pierwszego podwozia zmniejszono do 52 stopni/s
- zasięg widoku dla pierwszej wieży zwiększono do 320m
- zasięg widoku dla drugiej wieży zwiększono do 350m
Działa:
20mm TNSh:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 20 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 600 pocisków/min
- zmieniono parametry dla: MS-1, BT-2;
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 28mm
23mm VYa:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 9 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 300 pocisków/min
- zmieniono parametry dla: T-26M, MS-1, BT-7, BT-2;
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zmniejszona do 30mm
37mm Sh-37:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 5 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 170 pocisków/min
- zmieniono parametry dla: Т-46, Т-50, Т-52, А-20
37mm B-3: penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 40mm
37mm Hotchkiss: penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 34mm
45mm 20K: penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 88mm
45mm (1932):
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zwiększona do 51mm
- penetracja przy użyciu pocisków APCR została zwiększona do 88mm
Pojazdy amerykańskie:
M2 Light Tank: zasięg widoku dla pierwszej wieży zmniejszono do 300m
M5 Stuart: zasięg widoku dla pierwszej wieży zwiększono do 380m
Działa:
12.7mm MG HB M2:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 40 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 450 pocisków/min
- zmieniono parametry dla: M2 Light Tank.
20mm Hispano Suiza Birgikt gun:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 15 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 600 pocisków/min
- zmieniono parametry dla: T1 Cunningham, T2 Light Tank, T2 Medium Tank, M5 Stuart, M3 Stuart, M2 Light Tank.
37mm Gun M1916:
- zmieniono podstawowe parametry: szybkostrzelność, czas celowania, rozrzut
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zmniejszona do 28mm
- penetracja przy użyciu pocisków APCR została zmniejszona do 45mm
37mm semiautomatic gun M1924:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 5 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 120 pocisków/min
- zmieniono parametry dla: T2 Medium Tank, T1 Cunningham;
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zmniejszona do 33mm
37mm Browning semiautomatic gun:
- dodano multi-pociskowy system ładowania z 5 pociskami na magazynek i szybkostrzelnością 120 pocisków/min
- zmieniono parametry dla: T2 Medium Tank, T1 Cunningham;
- penetracja przy użyciu pocisków AP została zmniejszona do 39mm
37mm M-6 L/53 M2: rozrzut zredukowano do 0.36
37mm M-5: zmieniono czas przeładowania i celowania dla pojazdów: M3 Stuart, T2 Medium Tank
P.S.: A realistycznej fizyki jak nie było, tak nie ma...
Kod: NEWYEAREU
Masz na myśli tankietkę Tetrarch? Otóż musiałem wbić kod ponownie i pojawił się w garażu. Po aktualizacji 0.7.1 mam na myśli:)
,,po naciśnięciu "v" ukrywamy/pokazujemy interfejs gry (dostępny tylko dla powtórek),, działa to też w czasie bitwy i powoduje schowanie celownika
Ale ruski test jakby co
Teraz czekam na zamianę T34 na M103 i T30 na T110
Zna ktoś może jakąś fajną stronkę z modami? (zwłaszcza z tych który wyświetla "floating damage")