kliknij aby powiększyć
1920x1080 : 1240 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Kolejny raz to Wargaming przygotował listę pytań i odpowiedzi. Ich specjalny biuletyn z nimi, ukazuje się co 2 tygodnie.
Tłumaczyła Alebelle.




wargaming.net

Mam pytanie odnośnie umiejętności załogi: Np. każdy z moich czołgistów ma ich po 3 na 100%, i nie długo zostaną zresetowane. Czy będę mógł zmienić obecne umiejętności na nowe za darmo? Czy też będę musiał wytrenować załogę od początku?
W tym przypadku będziesz mógł zmienić wszystkie trzy umiejętności za darmo. Całe doświadczenie zdobyte przez czołgistę będzie zachowane i możliwe do przeznaczenia na nauczenie nowych umiejętności lub starych.

Czy Jagd. E100 będzie bardziej manewrowy i dynamiczniejszy niż Jagdtiger?
Ten pojazd nie został jeszcze zbalansowany i wyregulowany. Jest za wcześnie by mówić o jego charakterystykach.

Słyszałem, że bitwy garażowe będą trwały około godzinę. Jeśli wszystkie czołgi gracza zostaną zniszczone i nie będzie on posiadał żadnego więcej to, co taki gracz będzie robił? Siedział i czekał aż bitwa się zakończy?
Bazując na naszych szacunkach, czas jednej rundy potrwa od 30 do 40 minut. Jeśli wszystkie czołgi danych graczy będą w bitwie, taki gracz (który stracił wszystkie swoje czołgi) będzie musiał czekać do końca bitwy.

Czy wprowadzicie opcję na całkowite wyłączenie interfejsu w garażu lub w bitwie?
Prawdopodobnie. Obecnie wiele prac dotyczących interfejsu jest w fazie rozwojowej. Chcemy najpierw je skończyć zanim zabierzemy się za coś innego.

Francuskie i Amerykańskie czołgi tak jak Type 59, brały udział w walkach w państwach tropikalnych. Czy są jakieś plany na dodanie tego typu map?
Tak, część z nich znajduję się w fazie rozwoju. Prawdopodobnie niedługo pokażemy wam screenshot’y.

W drzewkach czołgów ogłoszonych w Maju, wszyscy spostrzegli drugą gałąź sowieckich średniaków. Dlaczego widać plany rozwojowe na brytyjskie i japońskie czołgi a nie ma nic o ww. odgałęzieniu drzewka sowieckich średniaków
Nadal mamy kilka pytań do przedyskutowania odnośnie tego odgałęzienia, dlatego informacje o tym nie zostały zawarte w oficjalnym planie. Jednak chcemy wprowadzić je w 2012.

Ogłosiliście, że dodacie nowy czołg Premium: IS-6 (Objekt 252). Jak cała linia (sowieckich czołgów ciężkich) zmieni się po jego wprowadzeniu?
Dodanie nowego czołgu Premium w żadnym wypadku nie wpłynie na główną linie.

W drzewku czołgów ogłoszonym pod koniec wiosny znalazły się linie czołgów tieru 2-4. Czy ich wprowadzenie nastanie razem z czołgami francuskimi aby uniknąć problemów z balansowaniem ze względu na dużą liczbę FY-17 w bitwach? (Moim zdaniem wielu z nas zacznie drzewko francuskie).
Nie, nie będą dodane żadne czołgi tieru 2-4 w aktualizacji z francuskimi czołgami

Obecnie w grze można dostrzec lukę w czołgach Premium pomiędzy tierem 2-5 a 8. Czy przewidujecie dodanie czołgów Premium tieru 6-7?
Tak, mamy takie plany. Nie podamy teraz żadnych detali, lecz zapewniamy, że “środkowa kategoria” będzie dodana.

Czy planujecie dodanie aukcji, które pozwoliłyby graczom, którzy odkryli czołg 10 tieru na sprzedanie go za kredyty lub nawet złoto tym, którzy nie osiągnęli go w drzewku rozwoju? Mogłoby to zostać docenione przez niektórych użytkowników.
Nie, nie ma planów na dodanie tego typu aukcji.

Czy włączycie jakieś informacje klanowe w statystykach gracza? Np. w jakich klanach był wcześniej, jak długo itp.
Na dzień dzisiejszy nie ma takich planów, lecz będziemy słuchać waszych opinii i próśb.

Czy są plany dodania artylerii Premium? Jeśli tak, które z nich będą dodane na początku?
Tak, mamy takie plany. Pierwszą z nich prawdopodobnie będzie 10.5cm leFH18 B2.

W aktualizacji 7.0 obiecaliście pojawienie się systemu multicluster. Wiem, że jest to najistotniejsze dla serwera rosyjskiego, lecz czy otrzymamy jakieś cluster’y dla serwera USA? Być może w Oceanii.
Jest wysoce prawdopodobne, że aktualizacja 7.0 wyjdzie razem z dodatkowym cluster’em dla serwera RU. Myślimy o podobnych rozwiązaniach dla Australii, Azji jak również Oceanii.

Czy w łatce 7.0 otrzymamy klaksony? To straszne! Czy czołg zostanie zdemaskowany po ich użyciu?
Zdemaskowanie po użyciu klaksonu nie zostanie dodane w 7.0. W tej że aktualizacji zostanie dodany tylko jeden – testowy typ klaksonu by zdobyć opinie na jego temat.

Obecny poziom tierów w bitwach kompanii to 90. Czy nie rozważaliście by podobnie jak w turniejowej dywizji „Absolutnej” zmienić limit do 150?
Maksymalny limit tierów dla bitew kompanii będzie równy dokładnie 150, więc ta sugestia już została wzięta pod uwagę.

Gdy dodacie system raportowania mający na celu wnoszenie skarg na graczy, nie obawiacie się, że posłuży on do bezpodstawnego oskarżania niewinnych członków?
Nie bójcie się, taka możliwość jest brana pod uwagę w systemie i będzie miała zabezpieczenie.

Gdy tylko dołączę do klanu, klanowy emblemat automatycznie pojawi się na moim czołgu?
Tak

Jak będzie działać zmiana umiejętności załogi, gdy wykorzystamy darmowe zmiany?
Gracze korzystający ze złota będą mieli możliwość skonwertowania obecnych umiejętności czołgistów na coś w rodzaju wolnego doświadczenia, które będzie można wykorzystać na inne umiejętności.

Jaki jest status średniaków oraz niszczycieli czołgów 10 tieru? Czy już zdecydowaliście się, jakie by to mogły być pojazdy? Jesteśmy tego bardzo ciekawi.
Bez komentarza. Mogę tylko tyle powiedzieć i prosić was o cierpliwość oraz oczekiwanie na oficjalne ogłoszenie na naszej stronie.

Czy jesteście zadowoleni ze zmienionego systemu balansowania bitew? Jaki wpływ miał on na wasze statystyki? Czy jakiekolwiek inne zmiany będą jeszcze wprowadzane? Np. limit artylerii na bitwę?
Obecnie analizujemy statystyki i zbieramy opinie. Bazując na tych czynnikach wyniesiemy wnioski i dokonamy potrzebnych zmian. Obecnie mamy ich zaplanowanych, co najmniej 11. Ponadto nie dodamy jakichkolwiek ścisłych limitów na ilość artylerii w bitwie, lecz podejmiemy odpowiednie kroki by rozsiać ją pomiędzy meczami i zapobiegniemy dołączaniu na jedno pole bitwy dużych ilości tych pojazdów.

Jak będzie działał system kamuflażu? Jaka będzie różnica między kamuflażem Premium a tym za kredyty? Czy będzie to ‘Płać-by-wygrać’? Jeśli tak, to odchodzę z tej gry!
Kamuflaż to tylko zmiana barw pojazdu, jego wyglądu. Różnica między nimi a tzw “skórkami” jest taka, że kamuflaże będą widoczne dla innych graczy a nie tylko dla jednej osoby na jego własnym ekranie. Kamuflaże będą dzieliły się na dwa typy – te kupione za kredyty, które będą działały określony czas (od 24 godzin do 30 dni) oraz te kupione za złoto, które będą na zawsze. Kamuflaż adaptacyjny, typ kamuflażu, który zapewnia bonus do maskowania nie będzie zawarty w aktualizacji 7.0. Zostanie dodany później.

Czy przypadki strzałów bez uszkodzeń będą poddane zmianom? Są plotki, że dodacie przynajmniej obrazki modułów, które uległy uszkodzeniu?
Obecnie robimy kilka rzeczy w tym kierunku. Ponadto 95% strzałów za 0 dmg to krytyczne trafienia zawieszenia lub armaty.

Powiedzcie proszę coś o nowych umiejętnościach dla załóg. Jak będą one wyglądały? Jakieś informacje zostały zamieszczone na stronach fanów, lecz moim zdaniem wszyscy chcielibyśmy usłyszeć o tym z oficjalnego źródła.
Dodanych będzie łącznie 23 umiejętności, które będą podzielone między specjalizację załogi czołgu. Wszystkie one będą podzielone na dwa typy: ‘dodatkowe specjalizacje’, które będą dawały pewien bonus od początku szkolenia załogi, który nieco wzrośnie w trakcie całego postępu. Oraz ‘umiejętności’, które zaczną działać dopiero przy 100% wyszkoleniu załogi.

Model uszkodzeń wielu czołgów zmieni się w aktualizacji 7.0. Jak wpłynie to na pojazdy amerykańskie?
W taki sam sposób jak w innych pojazdach. Stary i uproszczony model ustąpi miejsca nowemu, bardziej dokładnemu. Lista pojazdów, które otrzymają taką zmianę będzie opublikowana później, zaraz przed Otwartym Testem.

Mniej więcej we wrześniu prędkość skrętu PZ IV zmniejszyła się. Czy możecie oficjalnie odpowiedzieć czy to nerf czy też bug? Oto klip wideo odnoszący się do sprawy: youtube.com/watch?v=OQYZg_e3_v4
Jest to bug, który będzie naprawiony w aktualizacji 7.0

Masz pytanie do deweloperów? Zadaj je tutaj.

Źródło: World of Tanks

Dyskusja
Aktualnie nie ma wpisów powiązanych z tym tematem

Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.