kliknij aby powiększyć
2500x1540 : 613 KB
worldoftanks
Nasze forum World of Tanks

Ta strona używa Cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.

world-of-tanks.eu
Na tropie World of Tanks #85
Goldbluszcz, Poniedziałek, 19 stycznia 2015, 19:01
Tagi: na tropie, developerzy, odpowiedzi, pytania, wargaming


world of tanks

„Na tropie World of Tanks” to cykl wiadomości, w którym zbieramy najciekawsze i najbardziej treściwie wypowiedzi twórców World of Tanks. Zapraszamy Was na kolejną porcję nowych informacji na temat gry, przekazanych społeczności przez deweloperów. Seria powróciła m.in dzięki nawiązaniu współpracy z World of Tanks Polska. Od tej pory więcej informacji powinno się pojawiać na wortalu ze świata czołgów. Poniżej QA z ostatniego tygodnia:

World of Tanks Polska
Do każdego, kto się "zachwycił" modelami nowych czołgów, które zostały zamieszczone na stronie gamemodels3d - niektóre modele nie wyglądają tak jak będzie to w rzeczywistości
  • Storm, komentując misję HT, gdzie trzeba zrobić cap bazy, ta misja jest zbyt trudna: "Istnieją pewne komplikacje, ale będziemy myśleć, co z nimi zrobić. Na razie żadnych obietnic. "
  • Wiele rzeczy zmieniło się w WOT biorąc pod uwagę opinię graczy,
  • Nie będzie buffu lekkich czołgów francuskich ponieważ ich sytuacja jest w chwili obecnej lepsza niż tych czołgów, które obecnie dostaną buffa,
  • Aufklärungspanzer Panther (tier 7 LT) zostaną usunięte z gry i zastąpiona SP.IC (Zdjęcie z załączeniu postu)
  • Wszystkie wymienione zmiany nastąpią w 2015 roku,
  • Możliwe WT E-100 zostanie usunięty z gry oraz WG rozważa inną opcję.
  • Rosyjski support potwierdza, że misja HT Nr 15 jest zbugowana (jeden z elementów równania najwyraźniej nie liczy)
  • Storm potwierdza, że w AMX-50B HD nie ma zielonego weakspotu na przedniej płycie czołgu (modele, które wyciekły wcześniej są błędne ),
  • misja HT Nr 11 jest zbugowana - nie zaliczy, nawet jeśli twoje gąsienice są uszkodzone, zostanie to naprawione,
  • ten sam błąd jak wyżej jest w innych misjach, takich jak TD Nr. 2,
  • opis Misji MT Nr 12 jest nieprawidłowy, Ty masz do zniszczenia 3 pojazdy, a nie pluton,
  • "w przyszłości" pojawią się nowe pojazdy premium,
  • przyznawanie żeńskiej załogi i tokenów potrzebnych do StuG IV (zwłaszcza dla misji artylerii) jest zbugowana, WG nad tym pracuje,
  • jeśli podpalisz wroga i zaraz po tym dostanie drugi strzał po którym ginie to zadanie nie zostanie zaliczone,
  • istnieje kilka modów (SS: stary XVM?), który pokazuje błędne warunki MI (sprawi, że zobaczysz warunki misji z testu 9.5), należy sprawdzić czy masz aktualne mody lub je usunąć,
  • plutony w MI to zły pomysł? "To są warunki misji. Ty decydujesz czy je wykonasz czy nie. I tak - każdy gracz ma możliwość gry w plutonie ",
  • by aktywować perk dla załogi żeńskiej, cała załoga musi składać się wyłącznie z kobiet,
  • pojazdy MI nie są czołgami premium, są tylko nagrodami.
  • zgodnie ze Stormem, będzie oddzielny test dla nowej fizyki ruchu (albo nawet kilka testów), po których zostanie podjęta decyzja co z tym dalej zrobić. Najprawdopodobniej testy odbędą się w lutym, jeżeli do tej pory nie pojawią się żadne inne błędy, ale jak na razie większość problemów została już wykryta,
  • jeśli chodzi o wydajność serwera, nowa fizyka będzie wymagająca i może go znacznie obciążyć,
  • WG testował PvE, jednak nie ma żadnego komentarza co do wyników testów,
  • pojawiły się plany poprawy efektów wodnych,
  • odnosząc się do nerfów zasięgów widzenia na różnych czołgach, Storm twierdzi, że "jest to skomplikowane. Obecnie aktywnie badamy statystyki o słabe punkty map by zrozumieć co i jak należy poprawić. Na razie nie ma żadnych ostatecznych wniosków."
  • możliwe jest, że Leopard 1 zostanie zmieniony do HD,
  • Maus nie będzie miał takich dodatków jak łopata i wiszące śmieci, ponieważ jest duży i historyczny. Tym bardziej, że model HD jest już gotowy
  • nowa fizyka ruchu na pewno nie pojawi się z 0.9.7 (powodem jest nowa wersja BigWorld)(SS: oznacza to, że najwcześniej pojawi się latem),
  • nawet czołgi testowe dostaną więcej "śmieci-ozdób" na kadłubie (łopaty etc), była to osobista decyzja Storma,
  • powód decyzji jest taki, że czołg bez dodatków i ozdób wygląda "nago",
  • wyjątkiem są Maus i E-100,
  • pojazd z dodatkami na kadłubie czy wieży wygląda bardziej realnie
  • Storm podkreśla, że twierdzenie rosyjskich graczy, "deweloperzy nie grają własnej gry", jest bzdurą,
  • część z czołowych osób Wargaming nie gra w World of Tanks, ale za to są tacy co grają notorycznie,
  • przerobienie pojazdów do HD nie potrwa długo,
  • ustawianie bitew pod misje będzie karane,
  • Storm twierdzi, że opinia publiczna miała duży wpływ na poszczególne misje indywidualne, niektóre misje w wyniku opinii graczy zostały przerobione lub usunięte,
  • deweloperzy zaczęli pracować nad modelem HD ISa-3,
  • możliwe jest obecnie wykorzystanie modeli czołgów z War Thunder w World of Tanks. Pewien gracz zapytał, czy model IS-3 będzie tak dobry jak ten od Gaijin (War Thunder), Storm odpowiedział, że będzie jeszcze lepszy,
  • według deweloperów, kilka misji indywidualnych jest bardzo trudnych, jednak sama nagroda rekompensuje tak trudne misje,
  • misje indywidualne mogą być wykonane na tierach 4+,
  • nie ma planu na sprzedaż "tokenów" dla poszczególnych misji indywidualnych (tak jak to było przy WZ-111),
  • nie jest możliwe wybranie nacji dla załogi żeńskiej, gdy wiesz jakiej będziesz potrzebować,
  • jeżeli nie masz miejsca na żeńską załogę, to nie ma problemu - podobno dostaniesz wolne miejsca,
  • nie ma określonego limitu czasu na wykonanie tych misji

Dyskusja
oRkA
Napisany 22 stycznia 2015 - 17:56
#1

użytkownicy
Wot tak wolno się rozwija, że aż szkoda gadać. Nie gram od prawie roku a tu dalej brak bitw garażowych, nadal tylko kilka czołgów w HD, dodali może z 2 mapy, brak obsługi wielu dział, brak nowych gałęzi rozwoju, brak LT do X tieru, brak fizyki destrukcji, brak ruchomych zniszczalnych elementów na czołgach. Chyba jedyna fajna dodana rzecz to twierdze, chociaż nadal nie są takie jak obiecali. Tym czasem War Thunder zdołał z ledwo grywalnych czołgów zrobić naprawdę bardzo grywalne. W sumie jedyna rzecz jakiej mi brakuje w WT z WoTa to ogrom zróżnicowanych czołgów w tym również te z planów.


Zabrania się kopiowania, zmieniania i rozpowszechniania zawartości wortalu bez uprzednio otrzymanej zgody od redakcji.
Projekt i wykonanie strony ArtCoders © 2010 r.